Taky myslím, že jedničková Panamera byla povedená. Neznám jiné auto, co je vlastně plnohodnotná čtyřmístná limuzína vypadající zároveň jako GT. Quatroporte je víc sedan a Rapide jsem nikdy neviděl.
Přenádherná může být 911, ovšem současná Panamera těžko.
Ten "nový" zadek má designově blíž k Macanu (než k současné Panameře) a podobně pojatou zadní partii má dostat i nový Cayenne.
To ale hovoris o jej "kombi" verzii. Klasicky liftback bude ale tiez vcelku gut, len skoda, ze ta odtrhova hrana / spojler, nieje vodorovna a ze proste dalej klesa.
Pozri si spionazne videa. Bude aj liftback aj kombi. Obidve su zachytene na tom prvom videu. ;-)
A priznam sa, ze prave ten "kombik" moze zobrat RS6-ke titul najkrajsieho "power-kombi".
Do cca 1:45 mas lifta a potom je kombik. Pri napriklad 1:51 vidis zblizka jeho zadok. ;-)
A to sa prednedavnom zacalo este spekulovat o klasickom 2-dverovom Panamera kupe a z neho odvodenom kabriu...
Jsou to špionážní videa, ne prezentační, takže jak to nakonec definitivně bude těžko předjímat.
Podle mě by si i s jedinou verzí (ta na titulce) Panamera vystačila.
Panamera s jedním párem dveří zní dobře, ale v dnešní době tzv. 5dv. kupé tomu moc šancí nedávám.
Ty sa asi v reale volas ( nevweriaci ) Tomáš, vsak ? >:D;-)
Toz "Tomasi", fakt si myslis, zeby zavesili batoh na liftback a len tak ho nechali plnym tempom drvit ring ? To auto je uz seriova podoba, staci si odmysliet par maskovacivh folii a mas real. Neviem co spekulujes. Tebe asi netreba ponukat nejaku stavku, takze len si pockaj na odpremierovanie a potom uvidis a das mi za pravdu. Tot vsio.
Uz takto behaju peknych par mesiacov, akurat to maskovanie takto minimalizovali cca posledne 2 mesiace.
O tom kupe sa spekuluje ako o duc***m nastupcovi 928-icky. O kupe sa hovori hlasnejsie tiez cca posledne 2-3 mesiace, o kabriu uz menej, takze uvidime, co z toho bude. Ale ak by malo byt kupe, tak kabrio vidim pri nom na 90% iste tiez.
Nedávno ne, o kupé se spekulovalo ještě předtím, než Porsche ukázalo koncept kombi. Už tenkrát se mluvilo o tom, že by druhá generace měla mít čtyři varianty. Kupé by mi udělalo radost a dost jsem v něj doufal, ale jisté to vůbec není.
Bylo by to však záhodno, protože koncern má A5 a pak až Continental. Beru cestovní kupé. Přičemž Continental/ Flying Spur by měly sdílet platformu s příští Panamerou, takže by dávalo smysl, kdyby udělali lehčího, sportovněji střiženého brášku. Jsem zvědavý, jestli tahle změna platforem bude znamenat, že menší Bentley budou v nabídce také jako zadokolky. Nicméně předpokládám, že přijdou o mezinápravový diferenciál a přejdou na spojku (protože tu používá Porsche). ;-\
Jak jsem dříve napsal, kombi by jim mělo umožnit udělat liftback méně praktický a tedy hezčí, protože doplatil na to, že vzadu chtěli opravdu prostor pro dva dospělé. Na rozdíl od Rapide, který je spíš 2+2.