Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Panamera: Diesel přijde v létě

Velký liftback ze Stuttgartu se zařadí do rodiny modelů s motorem TDI.
Zpět na článek
24. 11. 2010 20:18
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 20:54
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 21:42
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 22:06
neregistrovaný "Heine"
25. 11. 2010 03:28
24. 11. 2010 20:26
24. 11. 2010 20:37
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 20:45
24. 11. 2010 21:00
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 21:12
24. 11. 2010 21:46
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 22:10
neregistrovaný "Heine"
25. 11. 2010 17:01
24. 11. 2010 20:29
24. 11. 2010 20:32
25. 11. 2010 13:38
24. 11. 2010 20:50
24. 11. 2010 21:05
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 21:14
24. 11. 2010 21:29
24. 11. 2010 21:37
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 22:01
24. 11. 2010 22:17
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 23:12
25. 11. 2010 07:22
25. 11. 2010 14:51
24. 11. 2010 21:19
24. 11. 2010 21:28
24. 11. 2010 22:03
24. 11. 2010 21:29
25. 11. 2010 13:48
24. 11. 2010 21:29
24. 11. 2010 21:34
25. 11. 2010 00:02
25. 11. 2010 13:54
25. 11. 2010 00:16
25. 11. 2010 13:55
25. 11. 2010 03:15
25. 11. 2010 08:20
neregistrovaný "Heine"
25. 11. 2010 08:24
25. 11. 2010 13:58
25. 11. 2010 14:57
25. 11. 2010 15:44
24. 11. 2010 21:04
24. 11. 2010 21:04
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
24. 11. 2010 21:30
24. 11. 2010 21:46
24. 11. 2010 22:34
25. 11. 2010 03:39
25. 11. 2010 10:43
25. 11. 2010 10:50
25. 11. 2010 11:05
25. 11. 2010 11:47
25. 11. 2010 11:57
25. 11. 2010 12:14
25. 11. 2010 13:15
25. 11. 2010 13:17
25. 11. 2010 14:53
25. 11. 2010 13:11
25. 11. 2010 14:59
25. 11. 2010 17:00
24. 11. 2010 21:54
24. 11. 2010 22:47
25. 11. 2010 11:50
24. 11. 2010 22:42
24. 11. 2010 22:48
24. 11. 2010 22:50
24. 11. 2010 22:58
24. 11. 2010 23:02
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 23:05
25. 11. 2010 08:36
25. 11. 2010 10:27
25. 11. 2010 10:33
25. 11. 2010 10:46
25. 11. 2010 11:03
25. 11. 2010 11:32
25. 11. 2010 11:43
25. 11. 2010 12:09
25. 11. 2010 12:15
25. 11. 2010 13:50
25. 11. 2010 12:15
25. 11. 2010 12:18
25. 11. 2010 12:59
25. 11. 2010 13:45
25. 11. 2010 14:00
27. 11. 2010 19:16
27. 11. 2010 21:22
25. 11. 2010 13:08
25. 11. 2010 13:32
25. 11. 2010 13:47
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 20:18
Panamera TDI
Jakkoli to spojení bude propracované a kvalitní, stejně se mi při vyslovení slov Porsche a nafta v jednom sousloví dělá zle. U Cayennu to pochopím, ale dávat "plebejskou" motorizaci do gétéčka je zoufalost. K takovému autu patří ševel svistu a ne rachtání a zápach.

Čemu nerozumím je proč nepoužijí 4.2 TDI/6.0TDI. Do Panamery se 3.0TDI (žádná přehlídka moderních technologií) moc nehodí. Nebo je problém s prostorem?
Pokud mi to někdo objasní, díky.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
24. 11. 2010 20:45
Re: Panamera TDI
Těch důvodů je víc, ale dovedeš si třeba představit, že by měla Panamera (i Cayenne) v nabídce k V6 TDI i V8 TDI, příp. i V12 TDI? Kolik by se v pak v Evropě prodalo jejich benzínových verzí? Navíc Porsche ještě stále zcela nepatří do koncernu, takže Panamera je do jisté míry konkurence A8 a Cayenne zase Touaregu a Q7.
Mimochodem řídil jsem v poslední době novou A7 s V6 TDI, A8 s V8 TDI a Q7 s V12 TDI a o žádném "rachtání" nemůže být vůbec řeč...
Ani moderní diesel nemá co dělat v autech jako je 911, nebo Boxster/Cayman, naopak v Cayenne a vlastně i v té Panameře mi takový V8 TDI docela chybí...
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 20:54
Re: Panamera TDI
"Rachtanim" nebyl myšlen ani tak zvukový projev jako spíš charakteristika, která se mi ke GT prostě nehodí. Od takového auta čekám lineární zátah 1200-6500 rpm, ne kopanec a před 5000 otackami smrt.
Samozřejmě vzhledem k použití Panamery dává nafta větší smysl, ale pořád mám nějaký blok. Už jen pro ten zápach.

S těmi TDI máš pravdu, po svezení vzadu v nové A8 jsem se musel potupně ujistit, jestli to opravdu je nafta. A pocit ze řízení je skvělý, po převzetí volantu jsem to nechtěl vracet. Ono by teda spíš bylo divný, kdybych to vracet chtěl, ale A8 je opravdu úchvatná.
Avatar - white label
24. 11. 2010 21:17
Re: Panamera TDI
Pro toho, kdo čeká od Panamery zátah do 6500 ot/min. je tu přece dost benzínových motorizací, tak v čem je potom vlastně ten zásadní problém...?
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 21:42
Re: Panamera TDI
Jen v tom, že mi tam takhle "slabá", dá-li se to tak říct, motorizace nesedí.
Podobnou zkušenost mám s A6 2.0TDI, jelo to, ale člověk od toho auta čekal víc. Takový paralympionik, skvělé auto, ale něco tomu chybí.

Jako magnet do autosalonů to zafunguje, jen lituji lidi, co si před zakoupením Panamery nezkusí benzín. Neumím si představit to zklamání, když se pak projede třeba v eSku.

Na druhou stranu polykač kilometrů na Autobahnu bude Panamera TDI skvělá. A vo to asi jde. :-)
Avatar - white label
24. 11. 2010 22:02
Re: Panamera TDI
Kdo se na to dívá podobnou optikou jako ty teď a tady, ten o žádné základní motorizaci ani nebude uvažovat (jak u A6, tak u Panamery) a lidi co si jdou cíleně pro tyto motorizace, zase o autech uvažují "trochu" jinak... ;-)
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 22:06
Re: Panamera TDI
Uvažuju čistě platonicky, tím to bude. :-)
Ale mít parádní Porsche za cenu hezké 5-er, to už je kauf. :yes:
Avatar - white label
24. 11. 2010 22:15
Re: Panamera TDI
Platonicky? Spíš bych řekl, že o autech uvažuješ jako o něčem "hlubším", než jen spotřebně, jako o dopravním prostředku..., což by měl asi každý, kdo do podobných diskusí chodí... ;-)
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 03:28
Re: Panamera TDI
Osobne si myslím, že Panamera by nakoniec minimálne 4.2 TDI mohla dostať. Najskôr si otestujú ako trh prijme Panameru s 3.0 TDI, s ktorej zástavbou už majú v Porsche nejaké skúsenosti, a potom "nič" nebráni tomu, aby dostala 4.2 TDI. Trh po tom zapiští a VW si hvizd trhu len nerád necháva ujsť. Práve naopak, vypĺňa medzery, kde sa dá. Ovšem je tu ďalší problém, a to je hmotnosť väčších dieselov, ktorá bude zásadnejšie vplývať na vyváženosť Panamery. Ono na stabilitu a ovládateľnosť sú fanúšikovia značky Porsche akosi zvyklí...
Avatar - white label
26. 11. 2010 13:45
Re: Panamera TDI
Co se týká téhle úvahy, tak tu vidím jisté nesrovnalosti. V Cayennu byl/je V6 TDI už nějakou chvíli a přesto se do něj zatím (ani v příštím roce) se zástavbou V8 TDI nepočítá, a to přesto, že by tam určitě vešel (viz Touareg).
Porsche zatím není jednou z koncernových značek VW, takže VW si sice (jako většina) nerad nechává "ujsť hvizd trhu", ale zatím je pro něj Cayenne stále určitou konkurencí pro Touareg a Q7 a Panamera zase pro A8, jejichž velkou zbraní, proti Porsche, je právě V8 TDI, který Porsche zatím nenabízí.
Problém s vyšší hmotností V8 TDI se sice logicky nabízí, ale proti motorům jako je benzínové V8 turbo to zřejmě nebude až tak zásadní rozdíl, zvlášť ve váhových kategoriích Panamery, nebo Cayennu.
No a znovu připomínám, že vývoj a výroba benzínových V8 od Porsche taky něco stál a jejich prodeje by to, minimálně v Evropě, dost výrazně oslabilo...
Toť můj pohled/názor...

P.S. Vzhledem k tom, že dieselová Panamera má přijít až v druhé polovině příštího roku, je možné, že už dostane nový výkonější (dvakrát přeplňovaný) V6 TDI s výkonem kolem 300 PS.
24. 11. 2010 20:26
Porsche TDI
Tak už chybí jenom 911 Diesel a Porsche definitivně ztratí léta budovanou gloriolu. Chápu, že se dál bude dobře prodávat, ale vypadá to spíš na marketing směrem k fotbalistům, rádoby celebritám a podobně.
Pro příznivce umaštěné ruky od černé pistole je Ferrari a další značky důkaz o tom, že to jde i bez dieselu. :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 20:37
Re: Porsche TDI
Ferrari ma uplne jine postaveni nez Porsche, ale jinak souhlas. 911 TDI je na vyjiti do ulic. >:D
24. 11. 2010 20:45
Re: Porsche TDI
Vím, že Ferrari a Porsche jsou jiné, ale ne tak jak se zdá dneska. Koukni se zpět do osmdesátých a devadesátých let. Pro mě jako kluka to bylo něco, když sem potkal na ulici tak se mi tajil dech. Dneska dech tajím taky, ale protože přede mnou smrdí Cayenne Diesel. :no: Takže, možná je to tím jak jako společnost bohatneme, ale tu gloriolu výjimečnosti alespoň pro mě Porsche postupně ztrácí.
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 21:00
Re: Porsche TDI
Přesně tak. Taky rád vzpomínám na 90-91 rok, když se tu začaly objevovat 911, 348 a Testarossy.
Poslední dobou takhle obíham Maserati a pak moje oblíbené kousky jako Delta Integrale, stará Quattra, Avantime a Alfy.
Mimochodem dneska jsem potkal nádhernou Themu 8.32. Nemohl jsem se vynadívat, moc mu to nejelo, ale ta elegance a ZVUK! Co se tomu dnes vyrovná...obzvlášť z té Itáile.
Z podobných zážitků mám stejnou radost, jako kdybych potkal Veyrona. :-)
24. 11. 2010 21:12
Re: Porsche TDI
Pro mě je nezapomenutelný zážitek, když někdy okolo 89tého mě posadil cizinec, samozřejmě ze západu - jako jinak, do svojí Testarossy. My jsme tady byli chudáci, tak chtěl malému klukovi z východu udělat radost :-)
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 21:46
Re: Porsche TDI
:yes:
Mě posadili možná tak do otcova Passatu G60, ale i to byla v té době nesmírná kára. :-)
Avatar - white label
24. 11. 2010 21:53
Re: Porsche TDI
Tak Passat (B3) s G60 byla poměrně exotická a vzácná kombinace, tato motorizace byla obvyklejší spíš v Golfu II a Corradu. Corrado G60 jsem nějaký čas jezdil a moc rád na něj vzpomínám... :-)
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 22:10
Re: Porsche TDI
Ta vzácnost se projevila hlavně na tom, že pokud byl nějaký problém (jako že téměř neustále), neuměl to opravit ani autorizovaný servis.
Pokud auto jelo, bylo to super. V té době rychlejší a bezpečnější-Syncro než 99% aut, pozdvižení jak když přijedeš s Ferrari. :-)
Co by musel mít člověk dneska, aby podobně ohromil? Asi už jsme nějak zhejčkaní. >:D
Avatar - white label
24. 11. 2010 22:21
Re: Porsche TDI
To je pravda, to Corrado budilo taky poměrně velkou pozornost, ale na takovou, jako když jsem tu někam přijel v polovině 80tých let se čtyřválcovou jednostopou Hondou CB... >:-[]
25. 11. 2010 17:01
Re: Porsche TDI
Když zmiňuješ fotbalisty a léta budovanou gloriolu, podívej se, kdo jezdí, kupuje značky jako Ferrari, Lamborgini atd.. Troufnu si tvrdit 70% show car na večerní bulváry, což také vnímám jako jakousi "degradaci" těch aut.
Avatar - white label
25. 11. 2010 17:14
Re: Porsche TDI
Souhlas, navíc to Ferrari nedělá SUV ani velké GT, takže netuším kam by mělo případně diesely dávat..., leda že by třeba nějaké 599 GTDO, nebo 458 ITDALIA... >:-[]
24. 11. 2010 20:29
Ferrari
Ferrari TDi jak vám to zní ? :-)
Rozbalit vlákno
2
24. 11. 2010 20:32
Re: Ferrari
Příšerně, jestli VW koupí Ferrari, nebo něco jako TDI v Maranellu vznikne, tak spálím všechny fandovské červené věci co mám :*) >:-[]
Heslo FORZA FERRARI TDI mi opravdu nejde, ale snad to nehrozí >:-[]
Avatar - kari.laz
25. 11. 2010 13:38
Re: Ferrari
A proč by dávali TDI do ferrari? Copak je v lambu TDI?
24. 11. 2010 20:50
DIESELMERA
Úvodem si (diskuzně) napišme to nejdůležitější. Devadesát devět procent zdejších odpůrců nafty v Panameře, by nepoznalo, zda je majitel takovéto Panamery veze s benzínovým či naftovým motorem. Já vím, není to důležité, no, píši to i z toho důvodu, že zjišťuji, jak málo čtou majitelé Panamer zdejší diskuze, neboť v převážné většině se Panamera prodává jako čtyřkolka. Kdyby tak ti bláhovci četli diskuze, věděli by alespoň, že čtyřkolka je na nic, mohli si tak ušetřit sto padesát táců a místo jedné panamery koupit něco ještě v akci u Reanultu. Jsou to amatéři.

Nafta v Panameře. Nafta v Panameře bude vždy vadit především těm, kdo Panameru nebudou nikdy... vlastnit. Ti ostatní ví přesně to samé, co Porsche. Jednak ví to, že ne každý chce mít pět set koní pod zadkem, avšak ne každý chce současně jezdit v méganu za dvěpade, jednak ví to, co je dnes naftový motor. Můžeme se vsadit, zda je to od Porsche sázka do loterie, či sázka na jistotu. Nemyslím na tvoji jistotu, nejsem bláhový, myslím na jistou desetinásobku. Samozřejmě, že nafta v Panameře přiláká další a další zákazníky, to ví Porsche přesně, vždyť také je na co lákat.

Tedy přijměme naftovou informaci chladně, neznamená to, že kdyby ses náhodou ráno rozhodl vyměnit svého obrezlého draka za jedno turbo v Panameře, že snad by tě Porsche nepustil dovnitř, nikoliv, stane se jen a než to, že ta nádherná luxusní a komfortní panamera bude mít to, co mají obdobná auta zcela samozřejmě a zcela přirozeně - naftu v kufru.

A to je vše, co si o tom myslíš není podstatné, Podstatné je to, co si o tom myslí ti, kteří za auta opravdu utrácejí. Nakonec sto průměrných výplat... že by Panamera každému na dohled? Ve snu, brácho, však to znáš, prémiový člověk, prémiové auto... A ta nafta s tím bohužel nikam nehne, to je má trpká zpráva speciálně pro tebe...

BRAVO PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 21:05
Re: DIESELMERA
Od Panamery jakožto vozu "se šlechtickým rodokmenem" a pro lepší lidi čekám něco víc než to, že mu natluče civilní Fabie RS.
Panamera je ikona, černá tankovací pistole se k ní nehodí. Když za takovým autem stojím na světlech, chci ho obdivovat, ne přepínat na vnitřní cirkulaci (obrazně).

A nemáme už trochu Renault komplex? Stejně tak si můžou koupit Toura.
24. 11. 2010 21:29
Re: DIESELMERA
To je tvůj problém, že Porsche vnímáš jako toho se "šlechtickým rodokmenem". Nechci tě tu drásat, ale tohle ti nevyšlo, neb jestli něco Porsche byl a je, pak vždy levným, resp. cenově dostupným sportovním autem, a nyní mě natahej za kšandu. Porsche bylo a je autem které si nehraje na žádnou primadonu. Naopak, jak tvůrce Porsche, tak auta samotná byli vždy jen dříči silnic. A i to je na Porsche sympatické. To cos napsal pasuje tak na Aston Martin.

Panamera je "jen" Porsche ve třídě lux. A naftu mít má. Jinak by měl konkurenční hendikep.

Přečti si, co jsem napsal nahoře, že to tu píši i pro tebe by mě tedy fakt nenapadlo...
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 21:37
Re: DIESELMERA
On je to spíš problém let okolo revoluce, kdy se u mě formoval autosvětonázor. Prostě v té době bylo Porsche pro desetiletýho kluka něco úžasného a nedosažitelného. Zůstalo mi to dodnes, i když (možná protože) už jsem kromě té Panamery a Caymanu řídil všechny civilní Porsche.
Steně tak to platí pro Deltinu Integrale, normální poruchové auto, já ho pořád vidím jako definici dokonalého automobilu.

Pochopitelně nafta do Panamery jakožto do velkého cesťáku patří, jen proč to hergot není 4.2TDI? To se tolik bojí kanibalizace prodejů?
24. 11. 2010 22:01
Re: DIESELMERA
Tohle tu asi nevymyslíme. Nyní jsi to psaní podstatněji vylepšil. Velmi inspirativně jsi napsal, jak se to vlastně má s formováním toho atosvětonázoru, bravo :-) :yes: Člověče, tohle by bylo dobré na blog.

Já ti chtěl naznačit, že Porsche není jen o těch "miliónech", že je to také Cayman za mega a něco... a především tohle musí člověk ctít, nebo carreru za dvojku a něco, no to je fantastické ne? zejména pro auto, které můžeš jezdit i do práce.
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 22:17
Re: DIESELMERA
Autonázor nás všech se asi formoval okolo té revoluce, ti mladší obdivovali západní auta na silnicích, jejich tátové přešli od plakátů a dovezených katalogů rovnou k nákupům.
Pamatuju si ten šok, když jsme vyzvedli v roce 1991 v Mnichově Passata G60 Syncro a táta poprvé šlápl na plyn.
Ten jekot a zrychlení oproti Žigulu se opravdu vryl do paměti.

Na blog se budu těšit. :-)
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2010 07:22
Re: DIESELMERA
To si zkopíruju a uložím a až tu zase budeš Porsche vynášet do nebes jako ikonu, krále a kdovícoještě, rád ti to cenově dostupné sportovní auto předhodím... Nevidíš si do pusy, GTI a o to hůře, že jsi měl celkem slušnou úroveň.
Oh, by the way: kdo z jeho přímých konkurentů má diesel?
25. 11. 2010 14:51
Re: DIESELMERA
...na odpoved od nej budes cekat marne ;-)
Avatar - white label
24. 11. 2010 21:06
Re: DIESELMERA
Přesně tak, je to především rozšíření nabídky, pro někoho vítané a pro někoho třeba nepodstatné, kdo chce verzi turbo, bude mu úplně jedno jaké další "nižší" motorizace jsou k dispozici...
Avatar - ryman
24. 11. 2010 21:19
Re: DIESELMERA
nicméně nemyslíš, že 4,2TDI by jí přece jen sedlo lépe? taková panamera 4S 4,2TDI wuuuu :-)
Avatar - white label
24. 11. 2010 21:24
Re: DIESELMERA
To rozhodně ano, ale přečti si k tomu i mou reakci z 20:45.
Avatar - ryman
24. 11. 2010 21:28
Re: DIESELMERA
jj.. zrovna jsem to teď četl.. to je ta profesní deformace, šel jsem rovnou na příspěvek GTIho a tohle vlákno a nepřečet si příspěvky nahoře, tak se omlouvám za spam :-) ale aspoň jde vidět kdo se tady čte >:D
Avatar - kari.laz
25. 11. 2010 13:48
Re: DIESELMERA
Přesně tak. Bohužel je na všemožných diskuzích o autech zažito, že každý model lepší značky musí mít nutně to nejlepší (nevýkonnější) pod kapotou co je k dispozici. A když pak přijde automobilka se slabším motorem, tak to všichni zkritizují, ale ouha, najednou se ukáže, že se to prodává. Stejné je to i u Panamery. Většina lidí jí vidí životaschpnou jen jako Turbo. Ale potencionální kupec uvažuje zase jinak. Prostě je to pořád to stejné auto, ta stejná panamera, akorát s motorem, který si dost lidí žádá. A že se to někomu nelíbí může být Porsche jedno. Zvedne jim to prodeje, stejně jako to zvedlo prodeje Cayene
25. 11. 2010 00:02
Re: DIESELMERA
asi tě trefí, ale v dlouhým táhlým bude laguna vyrovnaným soupeřem panameře. kdo ví jestli nakonec tu panameru díky váze dokonce netrumfne. ovšem řidiče porsche to zajímat nebude. ten si nepotřebuje nic dokazovat závoděním, protože už dávno dorostl do moudrého věku a stal se prémiovým člověkem. >:D
předpokládám, že tak nějak by znělo tvoje vysvětlení o dlouhém táhlém
Avatar - kari.laz
25. 11. 2010 13:54
Re: DIESELMERA
O tom, jestli by ho laguna dostala by se dalo polemizovat. Ale tvůj smějící smajlík k tomu, že jsi napsal pravdu o tom, že vlastník té panamery si nemusí nic dokazovat je trochu mimo. Ono to tak totiž převážně bude. když si někdo koupí panameru TDI, tak si to koupí protože chce panameru a chce tento motor a je mu jedno, že nějaký puberťák ho předežene a bude se smát, že předjel panameru.
25. 11. 2010 00:16
Re: DIESELMERA
je to tak, je to cesta k 7 milionům prodaných aut. ;-)
Avatar - kari.laz
25. 11. 2010 13:55
Re: DIESELMERA
Porsche ještě pod VW nepatří ne? Takže se do toho ještě tento rok počítat nebude, nebo jo?
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 03:15
Re: DIESELMERA
Tá predohra ti už akosi nejde a je to dlhú dobu dosti trápne a strnulé. Také zbytočné pripravovanie si pozícií a zároveň jatrenie starých (i keď nedávno preberaných) "hriechov". Je osožné to vyťahovať? Robí ti to dobre a cítiš sa múdrejší a dôležitejší? Zaujímavé, ako koncernklub dokáže akceptovať útoky na iné značky (v tomto prípade Renault), ale svojich modiel sa zastáva aj vtedy, keď to nie je potrebné, a poukazuje ako tu do nich každý kope. Akoby ste trpeli nejakým stihomamom. V mnohých príspevkoch sa tu človek dočíta, ako bude diesel v Porsche Panamera väčšine z tunajších diskutérov prekážať, ale zatiaľ je tu takých názorov minimum a väčšina to nemá problém akceptovať, je jej to u zadku, prípadne to víta (ovšem prišlo by im logickejšie aspoň 4.2 TDI). Jediný, kto má najväčší Problém sú práve tí, ktorí majú potrebu na niečo také poukazovať. Aké malé a infantilné...
25. 11. 2010 06:37
Re: DIESELMERA
Dýzl nepozná snad jen blbec. Zvenčí kravál ať už na kapotu nalepí cokoliv, nemluvě už při tankování umaštěná pistole, za jízdy nejdřív nepříjemný kopanec z nízkých otáček, a následovné dojití dechu v 4000 ot., zrovna v momentě, kdy je člověk na úrovni předjížděného. :no: A blijící smajlík (škoda že tu není).
neregistrovaný "Heine"
25. 11. 2010 08:20
Re: DIESELMERA
Projeď se v 4.2TDI a pak se přijď omluvit.
Avatar - white label
25. 11. 2010 10:06
Re: DIESELMERA
Obávám se, že lidi s podobně vyhraněným/"omezeným" názorem se raději ani s ničím takovým (současné 4,2 TDI) neprojedou..., ale to je především jejich "boj"... ;-)
25. 11. 2010 08:24
Re: DIESELMERA
A víš že někdy to fakt zevnitř skoro nemusí být poznat? Audi V6 TDI bych do kategorie "nepoznatelných" zrovna neřadil (V8 neznám), ale jel jsem kousek v Jaguaru XJ s dieselem a zevnitř poznáš zahřátý (!) motor opravdu jen pohledem na otáčkoměr s jeho omezeným rozsahem.
Zvenku při studeném motoru samozřejmě není co řešit.
Avatar - white label
25. 11. 2010 10:22
Re: DIESELMERA
Tak v dosluhující A6 V6 TDI poznáš diesel zvenku a za studena i uvnitř, za tepla uvnitř už jen velmi nesnadno, ale jel jsem s V6 TDI v A7 a tam je to v tomto ohledu zase o velký kus dál.
A V8 TDI v nové A8 je v tomto ohledu naprostá špička, na kterou nestačí ani zmiňovaný dieselový XJ. V 12 TDI (v Q7) už je kategorie sama pro sebe (i cenově), ale ve srovnání s V8 TDI už celkově nijak výrazně neohromí, i když je jasné, že v A8 by V12 TDI "vyznělo" celkově mnohem lépe než v Q7...
Avatar - kari.laz
25. 11. 2010 13:58
Re: DIESELMERA
Víš proč mají auta převodovku? Aby jsi mohl přeřadit, když autu dochází dech.
25. 11. 2010 14:57
Re: DIESELMERA
...jenze to prerazeni te neco stoji, vis ? Ono, kdyz muzes jet v benzinu od 2000 do 6500ot a v diseselu od 1700 do 4000ot, tak tam rozdil v predjizdeni urcite bude...
...i kdyz je vetsi tocak, moc nezachrani, mozna v dlouhem tahlem ;-)
Avatar - kari.laz
25. 11. 2010 15:44
Re: DIESELMERA
Jel už jsi někdy v dieselu? ono to totiž s tím předjetím zase není takový rozdíl. Už vidím, jak s benzínem vystřelíš, když točíš jenom 2000. Takže musíš podřadit. Takže u benzínu na pružné zrychlení potřebuješ mít zase větší otáčky. Diesel ti od těch 2000 zase zrychlý úplně v pohodě.
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2010 20:51
Už zase se tady bude brečet :-D
>:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
24. 11. 2010 21:12
Re: Už zase se tady bude brečet :-D
Ano, bude se zřejmě opakovat diskusní scénář jako u dieselového Cayennu, právě jsme ve fázi, kdy už je to u něj v pohodě a pro změnu se bude "brečet" nad Panamerou... ;-)
Avatar - Johny.Rico
24. 11. 2010 21:14
Re: Už zase se tady bude brečet :-D
Tak tak :yes:
Jen to prostě nechápu, ty brečouny >:D
24. 11. 2010 21:30
Re: Už zase se tady bude brečet :-D
:-) :yes: Trefa
Avatar - Emel
25. 11. 2010 13:12
Re: Už zase se tady bude brečet :-D
...a za půl roku dojde na Cayman...
Avatar - white label
25. 11. 2010 13:16
Re: Už zase se tady bude brečet :-D
...za půl roku..., jo? >:-[]

P.S. Ale pokud na to máš "koule", rád se s tebou vsadím o libovonlou částku... ;-)

edit - vážně, Porsche na příští rok plánuje zajímavější věci, než nějaký diesel do Caymanu:
leden - 911 Spedster
únor - 911 GTS
květen - Panamera Hybrid
srpen - Panamera Diesel
září - představení nové 911 (IAA Frankfurt)
prosinec - uvedení nové 911 na trh
24. 11. 2010 21:04
Čemu se divíte
Porsche vyrábí auta, které trh očekává a TDI v panameře není jejich snaha uměle naroubovat nesprávný motor do super auta a pak zákazníky přesvědčovat, že je to stále pravé porše. Prostě udělali market research a zjistili že je tady potenciál prodat tolik a tolik panamer s TDI, tak to dali do nabídky. Aspoň si můžeš vybrat, ne jako u některých jiných výrobců
Rozbalit vlákno
1
25. 11. 2010 14:59
Re: Čemu se divíte
Ja ja, taktovka VW se pozna...
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
24. 11. 2010 21:04
Ja ja, FolcVágn!
Panamera se bude dělat i na plyn a za 2 roky tu bude mini od Porše, resp. VW Porše a bude se jmenovat jen Mera. Motor bude prudce moderní 1,2 HTP. Jen tak dál, ještě chybí dodávka porše, pickup apod.
Rozbalit vlákno
4
24. 11. 2010 21:32
Re: Ja ja, FolcVágn!
Doufejme jen, že to Porsche jednou nedotáhne k tvé oblíbené značce...
25. 11. 2010 15:01
Re: Ja ja, FolcVágn!
...ty GTI a jaka je vubec Tva oblibena znacka, nejak to z Tvych prispevku nemohu poznat ?
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 15:24
Re: Ja ja, FolcVágn!
Prý Olpran, pěkně se zadním náhonem na drifty ;-)
24. 11. 2010 21:23
Nevidím problém
Porsche nemá na výběr - musí přežít a to nejde jinak, než navyšovat prodeje a vydělávat víc peněz. Tohle je cesta, která (skoro určitě) vyjde.

Diesel v Panameře? A proč ne? To auto je sportovní asi stejně jako produkty značky LIAZ, budiž jí země lehká. Pozor, nezaměňovat "sportovní" a "rychlý", to je něco naprosto jiného a rychlá Panamera bezpochyby je. A když už Porsche u Panamery rezignovalo na eleganci (ten batoh vzadu! 8-s ) a lehkost (dvě tuny...), proč by neměli a nemohli rezignovat i na zvuk a chuť do otáček...

Jen pozor u pumpy, aby řidič toho LIAZu Panameru nepřehlédl, až bude najíždět ke "svému" stojanu.
Rozbalit vlákno
28
24. 11. 2010 21:33
Re: Nevidím problém
Piš si to nanečisto, směje se ti tu i vrátnej.
24. 11. 2010 21:49
Re: Nevidím problém
Aha, tak konečně znám tvou funkci tady. Díky za info.
Avatar - Plautus
24. 11. 2010 22:23
Re: Nevidím problém
:yes: >:D :yes:
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2010 07:26
Re: Nevidím problém
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 15:26
Re: Nevidím problém
Přestaň zírat do toho monitoru a zvedni závoru, jede pan ředitel v A8 >:-[] >:D
Avatar - white label
24. 11. 2010 21:40
Re: Nevidím problém
Porsche motorově na nic nerizignovalo, má pouze v nabídce jedinou okrajovou dieselovou motorizaci, kterou nabízí pouze do dvou modelů, z nichž ani jeden nemá vyloženě sportovní karoserii... Kam se (nejen) na tebe hrabou hysterické blondýny... :*) >:-[]
Avatar - Plautus
24. 11. 2010 22:37
Re: Nevidím problém
Nevidím problém v dieselovej motorizácii v istých modeloch Porsche, ani Magistr ho podľa svojich príspevkov nevidí, aj keď mu to nie celkom "vonia", na čo má právo. To ostatné je zase len a len o slovíčkárení, pretože minimálne u tých dvoch modelov, s jednou možnou motorizáciou navyše (práve tou dieselovou), Porsche rezignovalo na zvuk a chuť do otáčok, tak neviem, kde je problém a prečo sa treba prieť a popierať tieto fakty (?!). Mne príde jeho príspevok veľmi sympatický a nápaditý. Pekným spôsobom horizontálne zdvihnutý ukazovák na Porsche...a že ukazovať prstom sa nepatrí? No a čo, veď Porsche vie do čoho ide a hlava ich z toho nebolí, tak ako ani nás nebude. ;-)
Avatar - white label
25. 11. 2010 00:40
Re: Nevidím problém
Nikde jsem nepsal, že je jeho příspěvek celkově špatný a vyjadřoval jsem se pouze k té "rezignaci" Porsche na benzínový charakter motoru, takže nevím, kde se v tobě zase bere touha dělat mi tu diskusního "ombucmana"... >:-[]
Porsche má x modelových řad a do nich x motorizací, pouze jediná z nich je dieselová a dává se pouze do jediné modelové řady a až od léta do druhé... Pokud někdo na základě jediné motorizace (z mnoha dalších benzinových) píše něco o podobné rezignaci, tak snad s tím můžu diskusně nesouhlasit i bez tvého laskavého svolení... :*) ;-)
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 02:55
Re: Nevidím problém
Tú otázku polož v prvom rade sebe, pretože netuším kde sa v tebe berie túžba robiť ombudsmana istých ľudí a hlavne istých "vecí" za každú cenu (aj vtedy, keď pôvodný príspevok absolútne neprotirečí tvojim následným "úvahám")... ;-\
Tiež píšem svoj názor (a mám predsa naňho, pri vás "demokratoch", nárok), že niečo také, ako to pochopili veľké tunajšie hlavy, v Magistrovom príspevku nevidím.
Ale rozdiel bude asi v tom, že druhý odsek (a vlastne celý príspevok) vnímam ako jeden ucelený text, ktorý je o osadení dieselového agregátu do Panamery. Jednoducho nevidím žiadne potláčanie faktu, že Porsche v ostatných (v tvojom prípade "x") motorizáciách na niečo rezignovalo. Magistr od začiatku do konca píše práve o tom diesely, a žiadnych ďalších "x" motorizáciách.
Dal tomu i slušné vyvrcholenie, ak samotnému majiteľovi neprekáža, že na čerpacej stanici sa bude hrať s čiernym "kvérom", tak ako vodič LIAZu, nevidí problém...
Ak však potrebuješ i do budúcna vyjadrovať nesúhlas s niečím, čo sa nepíše, tak potom prosím :*)
Je to len o tom, že niekto rád holky, iný vdolky, mne bola jeho krátka nadsázka milšia ako potemkinovský príspevok s titulkom Dieselmera od GTIho. V jeho prípade musím dnes ovšem oceniť následný pohľad na charakteristiku Porsche, ktorý vcelku vystihol.
Avatar - white label
25. 11. 2010 09:45
Re: Nevidím problém
Nevím proč stále dokola vzpomínáš Liazku a černou pistolí, ke které jsme se vůbec (ani slůvkem) nevyjadřoval, takže to tvé poučné: "Ak však potrebuješ i do budúcna vyjadrovať nesúhlas s niečím, čo sa nepíše, tak potom prosím :*) " , si vem k srdci především ty sám...
;-)
Dík za "nápovědu", ale vím moc dobře o čem je článek a k čemu se Magister vyjadřoval, přesto mi slova jako "rezignace" na benzín, v souvislosti s Panamerou, připadají prostě přehnaná.
Můžeš to nechtít, nebo nedokázat pochopit, případně s tím jen nesouhlasit, všechno ostatní je jen tvůj marný boj především se sebou samým...
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 10:23
Re: Nevidím problém
V krátkosti...nesklamal si, ale že si až taký trapko som ani sám nedúfal. 8-s
No a aby som zbytočne nepísal i nižšie, lietať si chvalabohu môžem slobodne kde chcem, a taký "kovboji" ako ty, na to našťastie už nemajú vplyv...
Avatar - white label
25. 11. 2010 10:38
Re: Nevidím problém
Takže ještě jednou:
""Ak však potrebuješ i do budúcna vyjadrovať nesúhlas s niečím, čo sa nepíše, tak potom prosím..."
Kde píšu něco o tom, že nemůžeš "slobodně lietať"? >:-[]
Pokud máš nějaké momentální osobní problémy, klidně si ulev i silnějšími výrazy, než "trapko". Neboj, nejsem v tomto ohledu přehnaně vztahovačný a nemám ani ve zvyku to někomu oplácet.
Pokud tě ovšem "zvedá ze židle" pouze obsah mých reakcí, tak je prostě "slobodně" nečti, nebo třeba jen ty "původní", které nereagují na tebe.
Přeji ti hezký "slobodný den a hlavně pevné nervy... :-)
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 10:58
Re: Nevidím problém
Načo tu tancuješ dookola :no: Žeby ťa ten zadok pálil?! Nepotrebujem si uľavovať sprostými slovami, na to sú tu (alebo boli) iní. Popieranie vlastných slov, presadzovanie svojho uhla pohľadu a robenie zo seba múdreho, že vlastne všetko vieš ako bolo myslené, o niečom vypovedá...o to viac, ak sám autor pôvodného príspevku prizná ako to vlastne celé bolo mienené. Ja som ten hlúpy, a ty si lietadlo (niekedy ich tu tuším bývalo ešte viacej), snáď ťa to uspokojí. Ale je to tvoj boj, tak si vybíjaj tým sapíkom ešte ďalšie "zúbky"...náboje ako vidím, ti nedochádzajú nielen na obrázku.
Falošné a neúprimné priania môj deň nijako nezmenia.
Avatar - white label
25. 11. 2010 13:06
Re: Nevidím problém
Silnějšími výrazy jsem přece hned nemyslel něco sprostého/vulgárního, tak moc tě přece zase "nepodceňuju"...
Škoda, že podobně bystrý, rychlý a přiměřený nejsi i u chápání mých příspěvků/reakcí, navíc si zřejmě, z nepochopitelných důvodů, přesvědčený, že ty tady (na rozdíl ode mě) zásadně podobně "neútočíš"... :*)
Mysli si co chceš, ale to přání nebylo ani zdaleka tak neúpřimné, jak si myslíš...
Diskuse tady je především určitá "hra/zábava", kterou je třeba umět oddělit od reálu a věř, že v reálu by většina zdejších "osobně virtuálních vztahů" vypadala podstatně jinak, obvykle nesrovnatelně přijatelněji, s čímž mám i praktickou zkušenost nejen s nicky co chodí tady pod NEWS, ale třeba i s nicky z MACZ... ;-)
Takže neber tyto diskuse tak příliš osobně... a ještě jednou: hezký den a pevné nervy... :-)
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 14:01
Re: Nevidím problém
Áno? Reagoval som i na iné tvoje príspevky a nemám s tým problém, odpovede nepožadujem, možno sa niekde nežiadajú, možno áno, ale zaujímavé je, že tam svoju energiu už ďalším smerom nerozvíjaš... Len si tuná potrebuješ dokazovať presadzovanie svojho "svetonázoru". Veď nech sa páči, ja s tým problém nemám, ibaže som si práve v tomto vlákne dovolil byť oponentom (A TO JE PODĽA MŇA TEN PROBLÉM!)... Nezdá sa Ti, že nie je možné hrať v tomto prípade na dve strany? Schizoférniou zatiaľ našťastie netrpím a nemám potrebu kanibalizovať si tu svoje názory... Jednoducho som sa priklonil na stranu, ktorú som pochopil tak ako som pochopil hneď od začiatku, a na tom nevidím nič zlé. Tak ako ty trváš na svojom pohľade, tak ja to vnímam po svojom. O tom je diskusia, inak by sme sa asi nemali o čom baviť, ale ak sa tu potrebuje niekto bratríčkovať a plácať za každú cenu po pleciach, tak OK (i ja som vyjadril podporu Magistrovi, lebo jeho príspevok mi prišiel zmysluplný, možno trochu "šteklivý", ale o tom to je, tým ma zaujal, a nerobím z neho "vedecké" závery). Osobne by bolo lepšie rozvíjať tému, prečo nie 4.2 TDI, ale takého človeka, ktorý by vedel vniesť jasnejšie svetlo do celej záležitosti tu nemáme a tak sú to dohady. Tvoje, moje, naše... Už som si zvykol, že máš potrebu trvať na svojej pravde (nie si tu v tom samojediný, a každý máme svoju povahu, seba nevynímam, ale myslím, že nemám až taký problém so sebareflexiou), preto som už v minulosti v mnohých prípadoch "diskusiu" nerozvíjal ďalej (naposledy asi pri prení sa o význame/nevýzname názvu značky VW...), jednoducho som videl, že to nemá zmysel a nepotrebujem tu za každú cenu mávať chvostom nad niekým, kto si bude aj tak mlieť svoje. Nech sa páči, ale tak sa diskusia ťažko rozvíja, pretože nie je konštruktívna. Vzhľadom na svoj vek (vychádzam iba z predpokladu) sám najlepšie vieš, kto pracoval/pracuje s takýmito metódami a je mi smutno z toho, že v spoločnosti sú i mulice, ktoré akosi majú to "totalitné" myslenie stále vryté pod kožou (či už to zoberieš osobne alebo nie). Napokon i kapitalizmus je istý druh "totality", i keď tento režim vnímam skôr viac "prírodo-totalitne" /živelne/, kde silnejší pretláča slabšieho, tak ako fungujú zákonitosti prírody. Ale to už zachádzam príliš ďaleko od témy, ktorou sú autá. Tomu ostatnému, ako si si dúfam všimol, vôbec neprotirečím a súhlasím, že diskusia = hra, zábava, odreagovanie sa od iných problémov v tom, čo ma zaujíma...
Takže s oddelením reality problém nemám, a tú poslednú vetu si ber bližšie k srdcu a len tu ňou neoperuj. Potom tie tvoje želania budú môcť byť brané ako úprimné, a nemám problém želať ti podobné ;-)
Avatar - white label
25. 11. 2010 16:46
Re: Nevidím problém
Nevím sice přesně na co v úvodu narážíš, s tím mým údajným nerozvíjením energie dalším směrem, ale rozhodně z žádných diskusí nenápadně nevycouvávám, včetně těch s tebou...
Jinak si zřejmě dost zásadně pleteš to, brát diskuse zbytečně osobně (viz třeba dnes ten tvůj trochu zoufalý "trapko") s tím, když si někdo stojí pevně za svým názorem, který je navíc podložený věcnými a logickými argumenty, které tu mnozí k diskusi vlastně vůbec nepotřebují (nemyslím teď přímo tebe, ale obecně). Pokud čekáš, že tu lidi budou měnit názory jak na běžícím pásu, aby si tu někteří připadali více "demokraticky", tak na to si zřejmě budeš muset založit svou diskusi, kde budou mít přístup lidé podobně "demokratičtí", otázkou však zůstává, jestli bys tam nejen po dnešní diskusi pustil i sebe? Nebo si už nepamatuješ, jak ti tu (se mnou) ruply nervy (nesrovnatelně víc, než dnes) a vyplodil si "výlev", který neměl s tebou nyní presentovanými demokratickými ideály společného vůbec nic a choval ses tu tak "absolutusticky", jako by ti to tu patřilo..., věřím, že tak velké problémy s pamětí ještě nemáš...
Ovšem hlavně, že jsi sám přesvědčený a sám se sebou spokojený, že ty se sebereflexí problém nemáš... >:-[]
Dále v úvodu píšeš, něco o mé potřebě prosazování mého "světonázoru" (za to zrovna ty ji "evidentně" nemáš) a pak tu sám nekonečně pateticky a "spravedlivě" filozofuješ ... 8-s
P.S. Raději se konečně vráť k tématu, prečo nie to 4,2 TDI... ;-)
Avatar - Plautus
26. 11. 2010 09:42
Re: Nevidím problém
Zopakujem slová, ktoré som už raz napísal, len niečo zvýrazním:
V krátkosti...nesklamal si, ale že si až taký TRAPKO som ani sám nedúfal. 8-s
K P.S. a k úvodu (ktoré som ako jediné z tohto tvojho posledného "soplíku" čítal, ďalej nebudem, lebo to nikam nevedie a nemá to zmysel):
Ak by si bol normálny, tak by sme rozvíjali ďalej tú tému o 4.2 TDI, pretože ak si si nevšimol, tak som reagoval v úvodnom vlákne s názvom "Panamera TDI" na tvoj príspevok dňa 25.11. o 03:28 hod. Ale beriem to tak, že k tomu viac nič nemáš...a nemá zmysel rozvíjať úvahu niekoho, ako som ja. Normálne si asi pôjdem poplakať :'-( >:-[]
Ale v pohode, život je pre mňa krásny aj s poznaním, že existujú ľudia ako ty...
Avatar - white label
26. 11. 2010 12:20
Re: Nevidím problém
Tak konečně aspoň nějaká pozitivní zpráva, velmi mě těší, že dokážeš (demokraticky) žít i s tímto poznáním..., velmi špatně totiž nesu, pokud někomu komplikuju život hlavně tím, že vůbec existuju... :-)

P.S. Co jsem ke 4.2 TDI věděl, nebo co jsem si o tom myslel jsem napsal docela jasně, už v úvodních reakcích a nic nového jsem se k tomu v této diskusi nedozvěděl, těch několik velmi málo nicků, od kterých se tu člověk dozví častěji o autech i něco nového/zajímavého, tu bohužel každou diskusi o autech nevytrhne...

edit - tvou reakci jsem našel a samozřejmě na na ni odpovím...
25. 11. 2010 08:20
Re: Nevidím problém
Myslel jsem to tak, jak píše Plautus: ta rezignace se týká samozřejmě "jen" naftových modelů, však o těch ten článek je. Nepochybuji o "točivosti" a zvuku benzínů od Porsche, jakkoliv jsou mi supersporty milejší na italský způsob.
Avatar - white label
25. 11. 2010 10:03
Re: Nevidím problém
Jak si to myslel vím, jen mi ta rezignace vyzněla přece jen obecněji, tedy myslím vůči Panameře jako takové. Nechtěl jsem tě zase chytat slovo, ať na mě zase nepřiletí Plautus >:-[] , ale nemůžu si pomoci, šlo mi právě o to, že Porsche stále žádný vyloženě "naftový model" (jak sám píšeš) nemá, tedy myslím takový, kde by naftové motorizace alespoň převažovaly nad benzínovými, má pouze jedinou dieselovou motorizaci v jednom/dvou modelech. Až tomu tak alespoň u jednoho modelu bude, pak (podle mě) bude na místě podobně "brečet", čímž teď nemyslím vyloženě tebe, stačí si projít tuto diskusi, příp. (ještě lépe) diskusi pod prvním dieselovým Cayennem... :-)
24. 11. 2010 21:50
Re: Nevidím problém
Trh je trh, s tím nic neuděláš. A opakuji, oni vědí, co dělají a domnívám se, že tento krok naopak některým výrobcům přidělal vrásky, protože nyní může panamera přesáhnout do segmentu zákazníků, kteří by o ní jinak ani neuvažovali
24. 11. 2010 21:53
Re: Nevidím problém
Však píšu, že se to auto nejspíš bude dobře prodávat a Porsche tak vydělá (další) peníze. A to je jediný důvod, proč firma (jakákoliv firma) existuje. Čili za mě OK.
Avatar - Plautus
24. 11. 2010 22:39
Re: Nevidím problém
Pekný príspevok, u mňa máš, za nápaditosť a narážku s tým LIAZom, oba palce nahor :yes: :yes:
25. 11. 2010 08:17
Re: Nevidím problém
Díky...
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 10:32
Re: Nevidím problém
Magistre, napsal jsi to naprosto trefně. :yes: To přirovnání WL k hysterické blondýně je trefné, ale k jeho "přehnané" reakci. ;-)
Avatar - white label
25. 11. 2010 10:43
Re: Nevidím problém
Přirovnání k blondýně byla nadsázka (viz smajlík) a týkala se všech "hysterických" reakcí v této diskusi, tedy nejen té rezignace (viz závorka s "nejen").
Ovšem je taky pravda to, že zrovna tato reakce Magistra patřila spíš k těm méně "hysterickým" a více racionálním... ;-)
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 11:35
Re: Nevidím problém
ok, souhlas :yes: , beru to jako takové "preventivní" pošťouchnutí ;-)
24. 11. 2010 21:30
4,2 TDI
Diesel asi přijít musel. Jen si kladu otázku, jestli by naturelu Panamery nesedil lépe nový 4,2 TDI, který je podle všech ohlasů fantastický a Panameře by podle mě seděl víc.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - white label
24. 11. 2010 21:46
Re: 4,2 TDI
Ano, ale... (viz 20:45)
24. 11. 2010 22:34
Re: 4,2 TDI
Asi to tak nějak bude. VW si asi 4,2tdi zatím střeží.
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 03:39
Re: 4,2 TDI
Martin Winterkorn ho má doma pod posteľou, a keď sa potrebuje ponatriasať, tak ho natočí kľukou >:-[]
Hmotnosť je tiež faktorom, ktorý výrazne vstupuje do hry a dieselové agregáty nie sú žiadne pierko ;-) Predpokladám, že na tom pracujú, ale zmieriť sa s faktom, že na zadnú nápravu naložia závažie, ako ho vozí Fabia RS II v krátkej verzii, asi pánom z Porsche moc nevonia. No a potom zástavba motora, načo tam rvať hneď 4.2-ku, keď s 3.0 už mám skúsenosti z Cayenna, a neviem, či to trh hneď prijme? Uvažujem...
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 10:43
Re: 4,2 TDI
Další věc je také to, že Porsche, zatím není vůbec v koncernu... nejjednodušší vysvětlení by tedy bylo to, že jiné motory od VW mít prostě ani nemůže a nebo by si je od VW muselo (draze - nevýhodněji) nakupit. Nikdo neví, jaké jsou doposud smlouvy mezi VW a Porsche....

PS: jinak třílitrová nafta jako vrchol pro Panameru proč ne... když s tím může jezdit Peugeot 407 cupé a stačí mu to >:-[] >:D (vtip)

PS: Třeba se i nakonec Porsche stane průkopníkem nafty v Evropě, jako samotný VW s tím PD >:-[] ( vtip, hlavě pro GTI)
Avatar - white label
25. 11. 2010 10:50
Re: 4,2 TDI
S prvním odstavcem v podstatě souhlas... (psal jsem o tom podobně podrobněji už včera ve 20:45)
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 11:05
Re: 4,2 TDI
Jasnačka, ten prvý odstavec nijako nepopieram, ibaže o tých úvahách tu už písal niekto iný a nepotrebujem to opakovať a zdôrazňovať. Je to jeden z možných faktorov, ja som sa snažil rozpísať tie ďalšie, o ktorých tu jednoznačné zmienky dovtedy neboli ;-)
Vtipy OK >:D Problém s tou naftou nemám a Panameru neplánujem, takže moja dilema to nie je. :-)
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 11:47
Re: 4,2 TDI
WL (v 20:45) psal, že Porsche zatím není v koncernu a Panamera s "lepší" naftou by tak mohla konkurovat A8. Nemusí to být ale jen o té konkurenci, důvody můžou být čistě obchodní (smluvní) a finanční mezi VW a Porsche.
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 11:57
Re: 4,2 TDI
Oki, doplnil si, tiež mi niečo uniklo alebo som si to akosi automaticky spájal ;-)
Sakriš, ako vyobrazený počítač musíš byť kapacitne inde od mojej hlavy, navyše poznačenej prebdenou nocou >:D
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 12:14
Re: 4,2 TDI
jj to je fotka z mojí pracovny, udělal sem pár upgradů ;-) >:D Jinak, za posledních pár nocí sem toho taky moc nenaspal, to ale není u „počítače“ žádný problém ;-)
Avatar - ryman
25. 11. 2010 13:15
Re: 4,2 TDI
hlavně do sebe nesmíš tolik lít ty lahváče.. pak ti to špatně bootuje >:-[] >:D >:D
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 14:53
Re: 4,2 TDI
To víš, pivo v hardwaru... to je snad horší než diesel v Porsche >:-[] >:D
Avatar - white label
25. 11. 2010 13:11
Re: 4,2 TDI
Ano, ale pochop, že ta cena obvykle souvisí i s tím o čem jsem psal, tedy s možnou konkurencí na trhu. Pokud totiž nechceš, aby ti někdo konkuroval s tvou vlastní motrizací, logicky za ni požaduješ cenu spíš "nepřijatelnou", než naopak... ;-)
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 14:59
Re: 4,2 TDI
Může to tak být, může to ale být i rozhodnutí Porsche, které prostě nechce do naftových motorizací víc investovat. Všechno je otázka kompromisu, i u Porsche ;-)
Avatar - white label
25. 11. 2010 17:00
Re: 4,2 TDI
Jistě, o tom jsem psal taky, komu by v Evropě prodávali (v Panamerách a Cayenech) ty své benzíny (které je "něco" stály - vývoj/výroba), kdyby se nabízely i TDI nejen V6 ale i V8/V12?
24. 11. 2010 21:54
Předsudek ?
Bugatti řekl, že kompresor je jako dopovat dostihového koně. Stejně později sklonil hlavu a musel kompresor použít. Panamera je sice Porsche (nebo VW ?), ale není to sporťák. Pokrok nezastavíš. Diesely závodí a dobře (ano, otázka pravidel benzin versus diesel) což bylo před lety zcela nemyslitelné. Nemám s diesely žádný problém - má dokonce lepší účinnost než benzin - i když konzervativně preferuji v supersportech, miniautech a všech motorkách benzin. Ale kdo ví ?

A Ferrari TDI ? Vlastně Ferrari multijet ? To bych si to asi šoupnul.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Plautus
24. 11. 2010 22:47
Re: Předsudek ?
Súhlas...no a predsudky sú na to, aby sa prekonávali, i keď, pri tom Ferrari by som si to asi "šoupnul" tiež ;-)
Avatar - dicky
24. 11. 2010 22:42
nafta
Dnesni heslo zni prodat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dicky
24. 11. 2010 22:48
nafta
Dnesni heslo zni prodat.A to za jakoukoliv cenu.Neni nad cim se pozastavit.V blizke budouctnosti pry budou vyrabet i maly hartop mensi nez cayman a buhvi co jeste.
Uprimne at ji delaji klidne i se 2.0 tdi
Skutecne sportovne a pozitkove zalozeny fanda-kupec zvoli 911.
Ostatni modeli jsou spis image zalezitost samozrejme v perfektnim podani porsche nic proti.
Jestli to pomuze aby se dal 20 let vyrabela 911 tak at to delaji klidne s dvoulitrem.
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2010 22:50
Porsche
Z kultovní sportovní značky Porsche se stavá tuctová značka ala Audi :-( :no:
Rozbalit vlákno
0
24. 11. 2010 22:58
Tá diskusia...
Je veľmi zábavné sledovať ako sa tu všetci diskutéri pozastavujú nad dieselom v Porsche. No a? To auto je obrovské a nie je určené na závodné okruhy. Toto auto bude v rukách majiteľov tráviť najviac času na diaľniciach. A tu má ten diesel úplne zdravé opodstatnenie. Navyše tu o tom diskutujú všetci ako keby boli z toho sklamaný a pri tom (typujem) 95% z nás môže o tomto v garáži akurát tak snívať. A keby aj, tých zvyšných 5% bude mať stále možnosť kúpiť to v benzíne. Je teda úplne zbytočné tu nad tým plakať. U Porsche je dôležitejší zárobok a nie názor diskutujúcich ľudí, ktorí na toto auto v živote nezarobia. (A to sme ešte nezmienili to, že aj ten diesel bude ťahať jak blázon...)

PS: ale čo robí ten ovládač svetiel z Octavie v takomto aute (teda aspoň sa to náramne podobá). Je to síce len detail, ale mne osobne by veľmi vadilo ak by vodič, vedľa na diaľnici v Octavii za 10 000 €, zapínal svetlá rovnakým spínačom...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Heine"
24. 11. 2010 23:02
Re: Tá diskusia...
K té globalizaci se dá dodat jen tohle:
[odkaz]
>:D :no:
24. 11. 2010 23:05
Re: Tá diskusia...
to som už tiež niekde videl... Kupovať AM, tak toto im otrieskam o hlavu. Aston je ikona a u väčšiny ľudí vnímaný ako značka s najkrajšími športovými autami, preto ma dosť zaskočili reči o jeho kvalitách. Vraj ak človek kupuje AM, tak by mal mať po ruke aj kvalitný servis, nakoľko bude veľmi častý návštevník... :no:
Avatar - Ada je zase tady
24. 11. 2010 23:22
Co tady řešíte?
Do každého auta patří primárně diesel. Corvette TDI mi taky nezní nijak nepatřičně. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Krispos
24. 11. 2010 23:52
Re: Co tady řešíte?
Corvette bude v dieselu až ty budeš vlastnit 10. francouzský auto....
Avatar - white label
25. 11. 2010 00:12
Re: Co tady řešíte?
Takže vlastně už jen devět... >:D
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 03:43
Re: Co tady řešíte?
Myslím, že Ádovi úplne stačila jedna 19 (-ka). Ale možno VW interne označuje nový vývoj v oblasti TDI ako Corvette. Áda predsa do tých výkresov vidí ;-)
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 13:02
Re: Co tady řešíte?
jak ti zní Passat dCi ? >:D
Avatar - Ada je zase tady
25. 11. 2010 20:26
Re: Co tady řešíte?
Taková varianta je vyloučena, protože by si nenašla zákazníka. A VW je velmi pragmatický výrobce...

Mnohem pravděpodobnější je Laguna 1.9.TDI PD, protože po krachu rendlíku někdo tu firmu převezme a než tam začne vyrábět nějaké slušné vozy, bude muset ty nepovedene křápy prodavat s výraznou slevou - a aby si je někdo ještě koupil, třeba nový majitel zainvestuje alespoň do slušného motoru. :-!
Avatar - dicky
25. 11. 2010 08:36
cisla
Tak cisla hovori jasne:
Německý výrobce sportovních automobilů Porsche v prvním finančním čtvrtletí končícím v říjnu téměř zosminásobil provozní zisk na 395 milionů eur (téměř deset miliard korun). Oznámila to firma. Tržby společnosti stouply o více než 80 procent na 2,1 miliardy eu.
Lepsi nez vyrabet jen 911 a byt pred krachem nebo jako saab za krachem a prodejne vedle. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Norge
25. 11. 2010 10:27
Diesel a Porsche
..ako to tu uz niekto pisal, tento krok od VW-Porsche je cisto o kusoch v predaji, a snaha uchmatnut co najviac percent z kolaca. Jasne, to je pochopitelne.., ved o to tu ide no nie ?! ..no ano aj nie. A vzhladom na znacku podla mna NIE.
Porsche proste nie je - tak nejak obycajna automobilova znacka, a ako taka povedal by som nemecka sportova legenda na kolesach ma pravo na svoje vrtochy. Obmedzeny pocet kusov jednotlivych modelov, farieb, atd., by mali byt standart ... prosim bez urazky, diesel-antrieb nech je akokolvek usporny ci inak fantasticky..proste do PORSCHE NEPATRI. ;-\
Je to nieco ako, hrat sa na nieco co niesom-nemam ...pride mi to velmi smiesne ale i smutne, vydiet cierny dym za autom v akomkolvek stadia zivota vozidla z napisom Porsche, ...len si to prestavte ..ufff.
Ked uz chce niekto sekat takuto image, ma na trhu ine moznosti ci i v samotnom porfoliu VW. Takze ako som uz napisal, rozumiem preco, ALE urcite nespravy krok pre sportovu znacku s tak uzasnou historiou !
Ale kto vie, VW je posadnuty byt prvy na svete ..tak dufam, ze iny vyrobcovia sportovych legiend ostanu k takymto myslienkam chladny ... Len si to predstavte diesel vo Ferrari ... :no:
Peniaze a absolutny zisk by nemaly byt pri takejto znacke na prvom mieste, ..no VW manageri sa na to pozeraju evidentne inak a neuvedomuju si, ze svojimi rozhodnutiami posielaju z historickeho hladiska tuto znacku na spodnejsie miesta v prestiznom klube sportovych znaciek z historiou.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - white label
25. 11. 2010 11:06
Re: Diesel a Porsche
Nebýt tak netradičních a nesportovních projektů Porsche, jako je Cayenne/Panamera (včetně zatím jediné dieselové motorizace), hrálo by si zřejmě Porsche mnohem spíš a dřív "na niečo, na čo by (doslova) nemalo". Pokud i díky podobným projektům můžou vznikat klenoty jako je 911 GT2/3 RS, pak je spíš naopak "velebím"... ;-)

P.S. V6 TDI má filtr pevných částic, se kterým je jeho výfuk (i zevnitř) znatelně čistší, než u dnešních kat-benzínů, takže zrovna s tím "čiernym dymom" si to moc netrefil...
Avatar - Norge
25. 11. 2010 13:21
Re: Diesel a Porsche
..ak dovolis, dovolim si oponovat tvojej reakcii, ak ked ti to asi nebudes chcet pochopit.., no sak ale skusme .
Zaklad mojeho a zapadneho pohladu je, ze su bezne spotrebne znacky a tie, ktore vymyslaju-tvoria ludia pre ludi, pre ktorych motorizmus je viac ako vec, ktora usetri cas a poskytne ake-take pohodlie z bodu A do B. ...cize inak automobilove extra zn. ako Bentley, RR, Ferrari, atd. no a z nemecka nim bolo vzdy Porsche.
Lenze co bolo, dnes uz byt nemusi a o tom som pisal, ze zn.Porsche sa stava massovou zalezitostou, ..ze uz nemaju zabrany dat tam diesel, ..mozno sa dockame aj toho Kombi ..ako to niekto spominal ;-\
Ak mas motorizmus rad dobre vies, ze na prezitie zn. Porsche nie je treba ani, Panamery a ani ex-Porsche Cayenne ...
Porsche bolo vzdy exkluzivita pre ludi co vedia "veci" s volantom a pedalmi, pre ludi, ktory nepotrebuju za kazdu cenu v aute el.sedadla ale miluju tie skrupiny co s nich tak fantasticky boli telo, ked urobis dvanast koleciek na okruhu ...chapes co sa snazim povedat ?! ..toto bolo symbolom Porsche.
Historia uz pochovala vela skvelych veci, ..verim ze Porsche sa az tak daleko nedostane, ale kde sa urcite dostane..ci uz dostala ..je, ze proste stratila exkluzivitu, ..na burzach exklz. aut sa panamera z dieslom urcite neobjavi, ale v bazaroch bude ako croissant z neoriginalnou naplnou, nehodnou toho oznacenia. Je my jasne, ze ludia to chcu mat, kto by nechcel Porsche, co jazdi 5 na sto ...
Poviem ti, na zapad od stredu europy a JA urcite nie. Ked nebudu pre teba a inych hlavnou metlou peniaze, ale nieco co je viac, verim ze pochopis.
V minulosti znacka zila z dvoma-troma modelmi, plus supersport naradie a nejake extra vecicky pre ine znacky ...napr. naladenie E500 -W124, ale aj ine... A model za modelom boli proste skvele a do dnes su cennene, niekedy i viac ako dnesne nove auta !
Porsche ma dizajn-ceru, ktora tvori dizajn pre veci, to beriem ..ked potrebuju ci chcu mat viac finacii a maju originalny styl, ok. Mimochodom u nas jazdia Metro-supravy od Porsche dizajn ;)
Tak beries ? ..viem, asi nie, radcsej kluciky z emblemom aj ked pod pancierom nie nic zo sportom, a kludne si tym mozes ist na rokovanie ci na chatu ..hmm, skoda.
K tvojmu P.S.: ..prave ten filter je vaha plus a servisny otaznik, a cierny dym po rokoch aj tak urcite bude, dokonale spalovanie nie je este dosiahnute a pri nespravnom servise po rokoch uzivania,..atd.
Avatar - white label
25. 11. 2010 15:40
Re: Diesel a Porsche
To se ovšem (určitě nejen u mě) dobýváš do otevřených dveří. Já taky toužím po sportovních dvoudveřových Porsche mnohem víc, než po těch velkých pětidveřových, proto jsem za klenot označil vrcholné 911ky a ne Panameru/Cayenne...
Ovšem docela mě překvapuje, že si ve svém, sice hezkém, ale poměrně idealistickém (až mírně utopistickém) příspěvku zapomněl na veřejné tajemství v podobě známého "detailu", tedy, že svého času veeelmi špatnou ekonomickou situaci Porsche zachránil a dostal zcela jinam především Cayenne.
Nejen tvé srovnání Porsche s Ferrari (nemluvě raději vůbec o srovnání s RR/Bentley, to že je dnes vlastní německé automobilky, které podobnými předsudky netrpěly, je dostatečně výmluvné) je opravdu hodně mimo. První Porsche bylo na společném základu s lidovým Broukem a mělo dlouho výhradně čtřyválce, prostě lidový "sporťák", ale první silniční Ferrari mělo V12, které naopak Porsche nikdy nemělo, stejně jako Ferrari nikdy nemělo zmíněný čtyřválec. Proti Porsche bylo Ferrari zaměřené především na špičkovou techniku závodních vozů (viz také historie F1) a "supersportů".
Navíc se Ferrari připojilo v r. 1975 do skupiny Fiat, když měl Fiat už v roce 1969 s 50% a v r. 1988 90% akcií ve Ferrari, kdežto Porsche bylo finančně po celou dobu prakticky samostatná značka, která se buď musela sama uživit, nebo padnout...

A jen tak pro zajímovost, málokdo ví, že i poválečné Porsche má s výrobou dieselových motorů určitou tradici:
Divize společnosti Porsche - Porsche-Diesel Motorenbau GmbH ve Friedrichshafenu vyráběla v letech 1950-1963 dieselové traktory s dieselovými jednoválci, dvouválci, tříválci a čtyřválci s objemem 0.822 - 3,5 litru a výkonem 9 - 37 kw. V roce 1963 prodalo Porsche tuto divizi Renaultu.
.
25. 11. 2010 16:30
Re: Diesel a Porsche
takže můžeme psát Bravo Renault-Porsche >:-[]
Avatar - white label
25. 11. 2010 16:48
Re: Diesel a Porsche
Klidně, ale aspoň sám jasně vidíš, odkud pocházejí dieselové kořeny francouzských automobilek... :-O >:-[]
Avatar - pocitac
25. 11. 2010 17:30
Re: Diesel a Porsche
Nevím jak Renault ale Peugeot prodával prvník nafťák 402B už v roce 1938 ;-)
Avatar - Norge
25. 11. 2010 23:05
Re: Diesel a Porsche
..aj jajajaaj, ja som to pisal >:D , neporozumel si.
Tak ak sa nemylim, fabrika Porsche nikdy nebola na tom tak zle, aby musela robit spojenie ci alianciu to je jedna vec. Financne problemi zacali pri sachovani z akciami .. a nakoniec to skoncilo, ze VW vyhral ..dalo sa cakat, ma za sebou velky kapital, konsern je konsern, ..ale historka o Cayenne je pre deti, pane.
Prepac, ako tvrdis, ze jeden model vytrhol celu znacku z problemov, a vsetko co vytvorila v minulosti, a ides o tom so mnou diskutovat ..Hallo :*)
Pre tvoju info, o tom jazdni na okruhu som nepisal, ze nemam co robit. Motorizmus ma zivy uz vela rokov, tak pribrzdi a ked tak si rozmysli, skor ako napises, pls.
Dalsia vec, ..pises vo svojej reakcii ci ak chces prispevku celkom mimo, ..ja som spomenute znacky uviedol ako priklad exkluziv club, kde Porsche patrilo ..a vypracovalo sa, ALE nie ze ich porovnavam ako techniku, klientelu, triedu, atd. ..tuk,tuk na celo !
Inak medzi recou ked sa uz pasujes do pozicie historika, radil by som ti to nastudovat este raz okolo zn.Ferrari a nemyslim tie motory.
To co pises o diesloch a Porsche vie kazdy fanusik, ale aj chalan v Nemecku, ...staci navstivit muzeum v Stuttgarte, co som mal cest prvy krat ako 12.-rocny vo svojom zivote.
Prepac, nenapisal som svoj nazor do reakcie, aby som sa natahoval ci nebodaj hadal, ale na svete je vela ludi a vela nazorov, moj je, ze diesel a sport ci v tomto pripade Porsche je degradacia znacky ako ju poznaju starsie rocniky, a jej novodoba historia je nieco ine. Koniec-koncov vsetko sa da najst v knizniciach, kto bude chcet ma moznost, ci moze ciastocne aj na nete.
Pisem trochu neskor, vela snehu u nas na cestach...a test-bane mame daleko.
Avatar - white label
26. 11. 2010 01:32
Re: Diesel a Porsche
Snažil jsem se napsat spíš fakta bez velké "omáčky", ty mě možná taky, ovšem ve finále spíš v opačném poměru. Pokud máš jiný názor na ekonomický přínos Cayennu pro Porsche, prosím, ale nepodsouvej mi autorství k nesmyslu typu, že vše co vytvořilo Porsche v minulosti přinesl Cayenne, protože nic takového bych nikdy nenapsal... Pokud jsem podle tebe uvedl špatně jiná fakta, můžem o tom polemizovat, pokud jsem napsal něco, co už (údajně) dávno víš, pokus se to tolerovat, jednak jsem to nemohl vědět a taky předpokládám, že to tu nečteš pouze ty...
Přitom, jak sis tu ťukal na čelo, se ti možná "rozsvítilo", že RR/Bentley opravdu neměly nikdy s Porsche nic zásadně společného (kromě toho tvého "exkluziv clubu") a zřejmě i proto, že nikdy neměly svého "Cayenna", byly už, na rozdíl od Porsche, tzv. "na prodej", což sebou logicky nese vždy mnohem větší riziko, než jeden netradiční model, či motorizace...
Jinak ano, jak sám píšeš: " na svete je vela ludi a vela nazorov" a já osobně např. souhlasím mnohem spíš s názorem "figurky" (v reakci na tebe z 25.11. v 17:22), než s názorem tvým.
Přeju šťastnou cestu a méně sněhu na cestách... ;-)
Avatar - Norge
26. 11. 2010 11:46
Re: Diesel a Porsche
..nabuduce by bolo vhodnejsie ak budeme spolu diskutovat po anglicky ci nemecky prip. ak ovladas nejaky scandinavske jazyky mozme aj nimi. Nadobudol som presvecenie, ze asi nie je lahke hovorit po slovensky a pre teba je to jasny cudzi jazyk, pane.
K reakcii Mr.Figurka, to co napisal urcite plati a z totoznuje sa s tym asi kazdy, bez penazi nie je business... Lenze, A o tom som pisal, ze prave tato snaha o absolutorium financnych prosterdkov, co najviac a ak mozno nekonecne vela penazi mat, ...vedie tuto znacku na inu kolaj, a to je skoda :-(
A aj tebe stastnu cestu .
Avatar - white label
26. 11. 2010 13:20
Re: Diesel a Porsche
Problém s případnou harmonií naší komunikace rozhodně nebude jazyková bariera (se slovenštinou nemám nejmenší problém), ten vidím úplně jinde. Ty řešíš stále výhradně údajnou zásadní ztrátu jisté exkluzivity Porsche, s čímž já v podstatě souhlasím, jen se neshodnem na její míře, ale hlavně je pro mě trvání na jisté formě exkluzivity, tzv. za každou cenu, nepřijatelné, pokud by měla finančně ohrozit firmu jako takovou, nebo její velmi zajímavé, ale nákladné projekty jako je např. zmiňovaná 911 GT2/3 RS.

P.S. Pokud se ztotožňuješ s tím co napsal "Mr. Figurka", pak nechápu proč naopak nerozumíš tomu, když ti to samé píšu já, viz má poslední věta (před P.S.) v úvodní reakci na tebe z 25.11. v 11:06: "Pokud i díky podobným projektům můžou vznikat klenoty jako je 911 GT2/3 RS, pak je spíš naopak "velebím".
Avatar - Norge
27. 11. 2010 11:30
Re: Diesel a Porsche
..This is no comment, Mr.White label.

[odkaz]
Avatar - white label
27. 11. 2010 11:45
Re: Diesel a Porsche
Jj, viz tvůj odkaz:
"Horší než Cayenne to nebude, ale moje jméno v pořadníku nehledejte (ani kdybych dostal přidáno). Jako vždy: pokud to udrží při životě historický odkaz značky, ať si u Porsche s pánem bohem dělají co chtějí."
;-)
25. 11. 2010 17:22
Re: Diesel a Porsche
Kdyby pro managery Porsche nebyl zisk a finance na prvním místě, tak neexistují GT3, GT2, možná Turbo a možná by už nebylo ano Porsche.
Avatar - white label
25. 11. 2010 18:25
Re: Diesel a Porsche
Přesně tak...
25. 11. 2010 10:33
Proč ne LPG? :-)
Přesně tohle chci aby mi stálo pod bytofkou ať nafta či benzin, nebo že bych si raději za ty prachy koupil barák? No dobře raději barák a dacii logana, je to stejný akorát pomalejší no bože ;-)
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2010 10:46
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ryman
25. 11. 2010 11:03
Re: ach jo
moc hezký odkaz.. :-) až budeš jedno takové vlastnit moc rád se nechám svézt..
25. 11. 2010 11:32
Prkotiny
Zase tady řešíte prkotiny. Benzin nebo nafta, vždyť to je úplně šumák. Ale že pořád chybí KOMBI to jste zase přehlédli!!!! ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 11:43
Re: Prkotiny
Nebodaj sa Ti zvýšil limit...? >:D ;-)
25. 11. 2010 12:09
Re: Prkotiny
tak snáď nejakú totálku by som zvládol. A keď budem čajočkám vyprávať že mám Poršáka, nemusia predsa vedieť že len stojí na dvore :-!
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 12:15
Re: Prkotiny
To si ho kúp radšej v nejakej mierke, mimo 1:1 ;-) Zabiješ dve muchy jednou ranou, ak máš "nasledovníka rodu", môže sa s ním hrať "na koberci". Len či by si zváldol Ty ten "koberec", ak by Ti ženuška prišla na tie čajočky. :-)
25. 11. 2010 13:50
Re: Prkotiny
dobre hovoríš, súvisle :yes: ;-)
Avatar - jazva
25. 11. 2010 12:15
Re: Prkotiny
a ja som myslel, že šetríš na toto [odkaz] >:D ;-)
Avatar - Plautus
25. 11. 2010 12:18
Re: Prkotiny
uuuhm, plne naložený nákladom, na ktorého prevážanie slúžil?
Avatar - jazva
25. 11. 2010 12:59
Re: Prkotiny
tak na tom by som zase netrval... >:D
25. 11. 2010 13:45
Re: Prkotiny
fuj, nebudem predsa jazdiť v niečom, čo má hydraulické pruženie od Citroenu! To radšej v Líške na plecháčoch :-! >:-[]
Avatar - jazva
25. 11. 2010 14:00
Re: Prkotiny
vidíš, aj v Rolse predsa vedia čo je dobré... >:-[]
27. 11. 2010 19:16
Re: Prkotiny
:-) žádný šumák, Porsche už kdysi traktory dělalo, tak se prostě vrací k tradici ;-)
[odkaz]
Avatar - white label
27. 11. 2010 21:22
Re: Prkotiny
Jj, psal jsem o tom tady už v závěru své reakce z 25.11. v 15:40. ;-)
Avatar - Emel
25. 11. 2010 13:08
Samozřejmě
Nikdy jsem nepochyboval že to přijde... teď se spustí povyk, za měsíc to všechno utichne a za půl roku přijde 2.0TDI do Caymana :-). Vždyť přece ne každý chce ve sportovním autě jezdit rychle ;-).
Rozbalit vlákno
2
25. 11. 2010 13:32
Re: Samozřejmě
Právě proto Honda vyrábí CRZ >:D
25. 11. 2010 13:47
Re: Samozřejmě
mně se poslední dobou zdá, že ideální sportovní náčiní pro 90% populace je kombi střední (případně přerostlé nižší) třídy s maloobjemovou naftou :-!

Hold Volvo bylo vizionář když nasadili onehdá 850Estate do závodů cestovních aut >:-[]
25. 11. 2010 14:36
Na co ty křeče?
Pánové překvapuje mě tolik negativních reakcí...děláte jako by se z TDI měla stát jediná motorizace v Panameře. Pochybuju, že bude Porsche někoho z vás nutit ke koupi naftové Panamery...

Já si dokonce Panameru s 250 dieselovými koňmi umím představit jako své první Porsche a to díky slušnému nastavení na dlouhé cesty. Naopak mi Panamera D na velké cestování přijde spolu s atmosférickými šesti a osmiválci jako nejvhodnější s bonusem menší frekvence zastávek u pumpy. navíc revidované 3,0TDI nemá třeba v A7 vůbec špatný zvuk.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
25. 11. 2010 14:43
Re: Na co ty křeče?
Jasně, vždycky je lepší nabídnout toho více a trh si pak vybere.

Nebezpečí je, aby se nakonec neukázalo, že nemá smysl vyrábět nic jiného než Cayenne a Panameru v naftě :-)...
25. 11. 2010 15:02
Re: Na co ty křeče?
Nesmrtelná 911 a dnes už tradiční Boxster si najdou své příznivce. U Cayenne a Panamery budou podle mě nafty tvořit větší část prodejních čísel ;-)
25. 11. 2010 15:03
Re: Na co ty křeče?
toho bych se nebál. Amíci, sultáni nebo Kimové si stejně pořád koupí ten benzin. Nebo hybrid. A zachvíli EU stejně zakáže všechny sporťáky :-)
25. 11. 2010 15:07
Re: Na co ty křeče?
...v Evrope je mozne vsechno...
25. 11. 2010 23:25
Porsche Panamera Diesel
Vlastním Porsche Panamera Turbo od března tohoto roku, mám nejeto 21000 km. Důvodem ke koupi byl výkon motoru a sportovní svezení při nutnosti vlastnit čtyřmístný vůz. Před tím jsem vlastnil MB S 320D. pohodlí, tichost a prostornost se nedá vůbec srovnávat. Porsche Panamera je čtyřmístný rychlý vůz který dělá radost svým výkonem a sportovním svezením, i když jde o rodinný vůz. Kdybych se měl rozhodovat pro diesel v této cenové hladině tak dám přednost komfortu, který nabízí pouze MB.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Plautus
26. 11. 2010 09:46
Re: Porsche Panamera Diesel
:yes:
Fajn, že si to sem napísal, osobne veľmi cením takúto úvahu od človeka, ktorý Panameru vlastní.
Nech Ti slúži k spokojnosti a radosti. ;-)
Avatar - white label
26. 11. 2010 14:06
Re: Porsche Panamera Diesel
Doufám, že si jeden z mála, komu tu můžu vlastnictví podobného auta věřit...
To co píšeš je docela logické a tak by to mělo být i podle mě.
eS-klasa by měla být tradičně orientovaná znatelně více na komfort, a Panamera zase spíš na "rychlost", zvlášť s touto motorizací. Nejsem velkým příznivcem trendu, kdy se rozdíly charakteru mezi značkama do značné míry vytrácejí, např. u E-klasy a 5er...