Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Panamera: Interiér, bližší technické údaje a německé ceny

Porsche uvolňuje informace týkající se nového modelu Panamera po malých krůčcích. Nyní už víme, že v Německu bude prodej zahájen 12. září, známe technické údaje obou připravovaných motorizací a také jejich ceny.
Zpět na článek
13. 2. 2009 09:36
13. 2. 2009 10:15
13. 2. 2009 11:17
13. 2. 2009 11:47
13. 2. 2009 12:39
13. 2. 2009 12:52
13. 2. 2009 13:40
13. 2. 2009 13:46
13. 2. 2009 15:41
13. 2. 2009 22:22
13. 2. 2009 19:51
13. 2. 2009 10:19
neregistrovaný "Darth_Vader"
13. 2. 2009 12:45
13. 2. 2009 12:46
13. 2. 2009 12:51
13. 2. 2009 22:23
13. 2. 2009 22:36
13. 2. 2009 12:53
13. 2. 2009 10:50
13. 2. 2009 11:08
13. 2. 2009 11:12
13. 2. 2009 11:25
13. 2. 2009 11:44
13. 2. 2009 11:10
13. 2. 2009 11:24
13. 2. 2009 11:30
13. 2. 2009 11:50
14. 2. 2009 01:34
neregistrovaný "Adam"
14. 2. 2009 02:01
15. 2. 2009 03:04
neregistrovaný "Adam"
13. 2. 2009 11:25
13. 2. 2009 12:00
13. 2. 2009 21:34
neregistrovaný "Adam"
15. 2. 2009 03:15
neregistrovaný "Adam"
13. 2. 2009 13:07
13. 2. 2009 16:17
13. 2. 2009 22:50
13. 2. 2009 16:21
13. 2. 2009 16:21
neregistrovaný "Zilo"
13. 2. 2009 18:13
13. 2. 2009 16:27
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 18:54
13. 2. 2009 20:48
13. 2. 2009 21:23
13. 2. 2009 19:57
14. 2. 2009 18:00
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 23:42
neregistrovaný "m.koular"
15. 2. 2009 18:49
neregistrovaný "torto"
15. 2. 2009 19:00
15. 2. 2009 19:04
neregistrovaný "Donovan"
Avatar - ZoomZoom
13. 2. 2009 09:36
Rozpaky
Jaký mít na tento vůz názor? Pro jedny "GURU", pro druhé "Hmm Panamera"... A pro další "no fuj". Toto auto určitě patří do toho lepšího segmentu, co se bude pohybovat po silnicích. Ále přijde mi to takové nemastné, neslané. Když se však zamyslim, je na druhou stranu Panamera přímo božská - technika, image, jízda, exkluzivita a vše co patří k Porsche (vyjma motoru TDI). A současně při tom se mi to auto nelíbí. Kontrast mezi pěknym čumákem a divnou těžkopádnou zádí, nic moc. Ale spíš nic než moc... Interiér, to je opět tradiční Porsche ale zároveň to není tradiční Porsche. Přehršel tlačítek na středovém panelu mě zrovna moc nerajcuje. Z fotek bohužel neni zřejmé, zda se startuje klasicky klíčkem vlevo pod volantem nabo jen trapnym čudlíkem... Co stojí za obdiv jsou pro mě určitě jažt takž slušné ceny. Ač vozy značky Porsche zbožňuji, do Panamery bych nejspíš nešel, páč jsem z ní na rozpacích a nevim co si o ní mám myslet;-\ . Když si půjdu koupit Porsche, jedině starou klasiku 911 :-)
Rozbalit vlákno
10
13. 2. 2009 10:15
Re: Rozpaky
Mně se právě to moře čudliků, ovladačů, budíků a páček velice líbí :yes:
Avatar - Plautus
13. 2. 2009 11:17
Re: Rozpaky
aspoň sa je s čím hrať, že? >:D ;-)
13. 2. 2009 11:47
Re: Rozpaky
na dialnici je niekedy sakra nuda >:D
13. 2. 2009 12:39
Re: Rozpaky
Pri 250 s Panamerou by si sa nenudil...
Avatar - Plautus
13. 2. 2009 12:52
Re: Rozpaky
možno viac ako na stodvaciáške pri 101 km/h >:-[]
13. 2. 2009 13:40
Re: Rozpaky
tak na stodvaciáške by si sa nudil iba kým by si tých 101km/h dosiahol. Ale po tých 30 minútach by už nastal adrenalínový tanec! >:D
Avatar - Plautus
13. 2. 2009 13:46
Re: Rozpaky
pár slovami: vrelo by to >:D >:-[]
13. 2. 2009 15:41
Re: Rozpaky
Presne!

Dík, si mi vyvolal krásne vzpomienky. Keď som ešte bol na základke a dedo ma vozil domov na jeho 120tke, tak v lete sme často veru museli zastaviť, odšróbovať, doliať vodičku, chvílu počkať a potom len tak na pol kotol pokračovať! To boli časy :yes:
13. 2. 2009 22:22
Re: Rozpaky
Tak to je zase iný adrenalín trochu...
13. 2. 2009 19:51
Re: Rozpaky
Kup si C5. Taky jako v letadle.
13. 2. 2009 10:03
Panamera Hybrid
Pekny auto co za zminku, myslim ze i zdatny konkurent Maserati, konecne! Siroka nabidka motoru, pohonu... proste vse co jde do auta dat z koncernu VW ale ten motor VR6 spojen s elektromotorem jako Hybrid, to je zase ta situace mit Jaguar a stejnej klic do zapalovani jako soused ve Fieste, nebo ten ovaldac svetel ap. Hybrid je trumf, Maserati ho zrejme nenabidne a doba si ho bude zadat, jinak velice cool auto. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Darth_Vader"
13. 2. 2009 10:19
Pekne
Ale ja bych dal prednost A-M Rapide kdyz uz :-!
Rozbalit vlákno
6
13. 2. 2009 12:45
Re: Pekne
Obávám se, že AM Rapide bude cenově kapku výše.
13. 2. 2009 12:46
Re: Pekne
Každý má nejaký ideál. Panamera mi príde na pohľad príliš ťažká, je to predimenzované auto v každom smere. Také auto by som bral, až keď budem mať doma luxusné WC mäkko čalúnené a potiahnuté kožou, s vyhrievaním, nastavením sklonu operadla aj bedrovej opierky, s kvalitným audio aj video systémom, s automatickým podávačom voňavého toaletného papiera a sprškou s teplou vodou odspodu...
13. 2. 2009 12:51
Re: Pekne
A snad si nemyslíš, že je Panamera dělaná pro ty, kteří chodí vysedávat do dřevěné kadibudky. >:D
13. 2. 2009 22:23
Re: Pekne
Však práve preto. Kým nebude luxusný hajzlík, Panamera nemá cenu.
13. 2. 2009 22:36
Re: Pekne
A na to si přicházel jak dlouho?

Chápu, že pro tebe je tento segment tak nedostupný, že si dovedeš představit spíše svůj hajzlík, než tento klenot ve své garáži. >:D
Avatar - Plautus
13. 2. 2009 12:53
Re: Pekne
už som myslel, že si rovno počkáš na Panameru s takým klozetom >:D ;-)
Avatar - iudex
13. 2. 2009 10:50
PDK
Celkom ma zaujal fakt, ze s PDK prevodovkou a 4x4 má zrýchlenie o 0,6s (!) lepsie ako manuál so zadným pohonom. Myslím, ze slogan Vorsprung durch Technik by si zaslúzil niekto iný...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ghostyx
13. 2. 2009 11:08
Re: PDK
Marketingovy papir snese vsechno... ;-)
13. 2. 2009 11:12
Re: PDK
hlavně bude myslím celkem problematické těch 0.6s rozdílu vůbec vnímat

ale není to první případ, poslední dobou ty automaty nějak válí :-!
Avatar - Plautus
13. 2. 2009 11:25
Re: PDK
tak tak, možno trochu zanedbateľný rozdiel, čo sa vnímania týka, ale keď som pozrel, že samotné PDK vylepšuje parameter zrýchlenia o 0,2s, tak váľa nielen ten automat, ale tiež pohon 4x4, ktorý zlepšuje zrýchlenie práve o ďalších 0,4s, perfektná trakcia :yes:
13. 2. 2009 11:44
Re: PDK
Taky to nejsou klasický automaty s hydrodynamickým měničem, který ma nižší účinnost než klasická spojka a tudiž je vyšší i spotřeba.
Avatar - Plautus
13. 2. 2009 11:10
Re: s PDK
lepšie zrýchlenie i spotrebu (o 1,4 l), zaujímavé fakty...ale inak ma Panamera ani trochu neberie... ;-\
Avatar - Ghostyx
13. 2. 2009 11:24
Re: s PDK
U te spotreby to jsou temer vzdy blaboly z rise pohadek, v realu musis k tomu pridat, tak 3-4 L a dostanes se na prumer, ktery muzes jezdit za bezneho provozu. Ovsem pri plnem zatizeni takto vykonnych motoru, jiz L ani moc nepocitej nebo se ti protoci panenky... ;-)
Avatar - Plautus
13. 2. 2009 11:30
Re: s PDK
ale veď jasnačka, sú to "papierovačky", v tejto kategórii sa nerieši poldeci, či polliter, ani 3 litre, no z hľadiska marketingového preukázania vyspelosti techniky to isto každého ohúri...
reálna spotreba je vždy o niečom inom, nežijeme a nejazdíme predsa v ideálnych podmienkach a potom, človek si nekúpi takýto rýchlik, aby sa s ním ***l tempom Š105-ky ;-)
13. 2. 2009 11:50
Re: s PDK
tak Pierro so svojím Škodylakom si bude tieto Panamericy dávať v "dlouhým táhlým" na raňajky >:-[]
neregistrovaný "Adam"
14. 2. 2009 01:34
Re: s PDK
Doporučuji shlédnout Fifth Gear, sezóna 15, díl 2.

Na konci se Tiff Needell pokouší zjišťovat, jak je to se spotřebou 911 Carrera S s PDK, kterou Porsche udává na úrovni 27.7 mpg, tj. 10,2 l / 100 km (kombinovaná spotřeba).

Po 120 km cestě městem, po okreskách i po dálnici palubní počítač ukazoval spotřebu 31.2 mpg, tedy 9 l / 100 km. Jasně, nijak tomu autu po cestě nešlapal na krk. Nicméně i po následném dosažení 158 mph (254 km/h) na mílové (1,609 km) rovince auto stále ukazovalo spotřebu NIŽŠÍ, než jakou udává výrobce.

Tomu já říkám výkon! :yes: ;-)
Avatar - Ghostyx
14. 2. 2009 02:01
Re: s PDK
Videl jsem to. Odpoved je jednoducha. Nemuzes srovnavat Panameru s lehkou 911, jednak je o dost tezsi a jednak je o dost vetsi a to ve vsech smerech nez ta 911 a to se rekl bych na spotrebe projevi o ty 3-4 L navic. ;-) Nepochybuji, ze ty PDK-cka jsou vynikajici prevodovky, ale holt fyzika je neuprosna, cim tezsi a vetsi autak (v pripade SUV i cim vyssi), tim vyssi je absolutni spotreba a to pri uziti maprosto stejneho motoru a techniky... :-)
neregistrovaný "Adam"
15. 2. 2009 03:04
Re: s PDK
To je jasné, že větší a těžší auto, nemluvě o větším motoru, znamená vyšší spotřebu. Ale o to přece nejde, Panamera má taky příslušně vyšší udávanou spotřebu než 911. Ale pokud Porsche u 911 uvádí papírovou spotřebu, která je vyšší, než skutečná, nemám důvod nevěřit, že u Panamery může nastat totéž.

Jinak ano, mohu potvrdit, že PDK je skutečně vynikající, dnes jsem měl možnost si ji necelou půlhodinku vyzkoušet v Carreře S. V automatickém módu jsem přeřazení vnímal spíš díky displeji zobrazujícím zařazený stupeň, ta změna je skutečně neuvěřitelně plynulá a rychlá.

V manuálním módu pochopitelně řadí také rychle a plynule, ale tam jaksi člověk změnu zaznamená, když ji sám iniciuje, že ano :-)

Z čeho jsem byl nadšen, jsou adpaptivní tlumiče. Schválně jsem na o něco horším kusu asfaltu zkusil postupně přepnout z normálního režimu na Sport a posléze na Sport Plus, a skutečně jsem si připadal, jako kdybych seděl ve třech různých autech. Nemluvě o projevu motoru, člověk jede pomalou městskou jízdou v normálním režimu, motor točí lehce pod 2000. Nepohne nohou na plynovém pedálu, jen přepne na Sport a voila (pozn.: chtěl jsem vložit a s příslušným přízvukem, ale jaksi to nejde), motor točí 4000. A po stisku čudlíku Sport Plus je to najednou těsně pod 6000. A ten zvuk!

O co bych se ještě takhle "začerstva" mohl podělit... inu, spolu s paketem Sporto Chrono Plus, který umožňuje onen téměř závodní režim Sport Plus, přichází i v poslední době tolik oblíbená funkce Launch Control. A já se vůbec nedivím, že je oblíbená! Pocit startujícího letadla je dosti opojný. Jen by to tedy člověk neměl dělat ve městě - jenže mě k tomu vedle mě sedící zaměstnanec Porsche přímo vyzval, tak přece nebudu neposlušný, že ano ;-)

Jinak přilnavost je dle očekávání ukázková, pochopitelně než se člověk s tím autem sžije, ukázková jízda končí, takže jsem se nestihl odhodlat ke skutečně ostré jízdě. Ale i tak jsem při pohledu na tachometr v zatáčkovité části zjistil, že jedu asi o 20 až 30 km/h rychleji, než se mi zdálo. Motor umístěný "na špatném místě", pohon pouze zadní nápravy, v ostré zatáčce plyn na podlaze... a po přetáčivosti ani památky. Jasně, kdybych to auto chtěl "utrhnout" a driftovat, podaří se mi to, ale jednak jsem se bál, že mi zmíněný zaměstnanec Porsche jednu vlepí, a druhak jsem se prostě... bál :-)

O tom, jak auto s neuvěřitelnou ochotou reaguje na každý řidičův pokyn nebo jak skvělé (a skvěle dávkovatelné!) jsou brzdy, již bylo napsáno mnoho, tak asi nemá smysl, abych to tu opakoval i já.

Teď jen nezbývá než doufat, že přece jen přijde moment, kdy si budu přebírat klíček, který nebudu muset za půl hodiny nikomu vracet ;-)

A když už tedy máme ten v poslední (dlouhé) době nehorázně komerční a pro nás absolutně nikterak tradiční den sv. Valentýna, strávil jsem jednu jeho půlhodinku se svou láskou. Láskou, která má 4 kola, úžasný (nejen) motor a sex appealu na rozdávání :yes: :-)
Avatar - da_b0mb
13. 2. 2009 11:25
Panamera
škoda toho baťohu pod pláštěnkou...Třeba to v realu bude vypadat líp.
Interiér je jinak hodně povedenej
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2009 12:00
No a hlavně
přichází právě včas.... >:D >:D >:D >:D >:D
Tohle autí se postaví po bok Maybachu a Phaetonu..tedy mezi velice úspěšné a ziskové projekty... Škoda, že pan GTI není miliardář, možná by jich 20 koupil... měl by celou pětinu produkce...

Ne tohle auto nebude úspěchem. Kdyby přišlo před 3 lety tak ano. V současné době ne.

Jinak v této třídě aut hybrid opravdu není tím trumfem. (viz prodeje Lexusu za měsíc leden - skoro 60% dolů oproti loňsku)
Rozbalit vlákno
8
13. 2. 2009 12:42
Re: No a hlavně
Zase jsme se dočkali nějaké zaručené prognózy od mistra "jasnovidce"? >:D

Pokud to myslíš ironicky, tak se tedy zasměju, pokud vážně, máš to v hlavě hodně pomotaný. :-!

Porsche obecně nemá s prodeji svých modelů nějaké problémy a na vozy se čeká. Produkce je víceméně vyprodaná.

Tohle bude největším konkurentem Maserati QP, které rozhodně nezažívá chudobné roky. Prodejní čísla Panamery budou kopírovat prodeje QP.
Čtyřdvéřový německý sporťák od Porscheho bez slabých míst, což každý, který někdy nějaké nové Porsche řídil, musí potvrdit, bude mít na trhu místo. Jde víceméně o luxusní zboží, které ani v době krize/recese netrpí výrazně menším zájmem. Tady nejde o nějakou zapomenutou oživenou značku, nebo o něco, co se snaží cpát tam, kde nemá. :-!
13. 2. 2009 12:48
Re: No a hlavně
Rozdiel medzi spomínaným Maserati a Panamerou je ten, že pri Maserati sa človeku vzrušením rozbúši srdce. U tohto Porsche tým nie som si docela istý.
13. 2. 2009 12:55
Re: No a hlavně
Nesoudil bych do té doby, dokud to auto člověk neuvidí na vlastní oči. Tohle bude Porsche se vším všudy, mnohem blíže odkazu značky, než úspěšný Cayenne.

Designéři Porsche nepustí do světa něco, co by půsbilo rozpačitě.

PS: Mě osobně se Maserati QP nijak zvláště nelíbí. Jeho "korejská" záď taky nepůsobí kdovíjak dobře na fotkách, o malých divně usazených předních světlech ani nemluvě. Na živo to až tak hrozné není.
Avatar - Plautus
13. 2. 2009 12:57
Re: No a hlavně
keď už si spomínal to WC, tak pri tomto Porsche sa človek rovno pose.rie, len v mojom prípade tiež neviem, či od radosti, že ho vidím...pre mňa je to tiež skôr na tyčku, čo sa vzhľadu týka 8-s oproti spomínanému Maserati určite, to je dizajnovo úplne inde :yes:
neregistrovaný "Adam"
13. 2. 2009 21:34
Re: No a hlavně
No nevím, v Maserati Quattroporte jsem za volantem seděl a srdce se mi tedy vzrušením skutečně nerozechvělo. Podivné plastové doplňky, špatné slícování, viditelně čouhající kabeláž - a nebyl to žádný těžce používaný kousek, ale naopak zcela nový sloužící pro prezentaci nového modelu jako takového (přede mnou v něm sedělo cca pět lidí a vždy jen pár minut).

Zítra jdu vyzkoušet 911 Carrera S po faceliftu a s PDK. Tam jsem si jist, že se mi srdéčko rozbuší ;-)
13. 2. 2009 22:39
Re: No a hlavně
Hele, za todle tě tady fiatomilci ukamenují. Já to tady kdesi taky napsal, že jsem viděl sejmutou palubku z Maserati a co bylo pod ní, to by jeden člověk nevěřil.
Prostupy na kábly vyřezané snad nožem, bylo to zubatý, jako by to ohlodali myši, svazky kabelů naházený jak seno. No děs. A to bylo nový auto. Prostě typická italská "preciznost". Kdo neviděl - neuvěří.
neregistrovaný "Adam"
15. 2. 2009 03:15
Re: No a hlavně
Ať si mě klidně kamenují, já vím, co jsem viděl. A pod palubní deskou ať si to třeba vypadá jak chce, ale když plastový kryt (zřejmě) pojistek nedrží na svém místě, případně kabeláž trčí v místech, kde žádná palubka sejmutá není, tak to se mi prosím pěkně vskutku nelíbí. A teď, kdož jsi bez viny, první hoď kamenem ;-)
13. 2. 2009 13:53
Re: No a hlavně
Ale na něco jsi zapomněl. Tohle je německé Porsche. Nákup takového vozu sebou přináší obrovskou dávku prestiže. Která je o několik levelů jinde než u BMW či Audi.
Navíc nabídka variant a motorizací v klidu předčí MQ, ale to jako italofil těžko pochopíš.
13. 2. 2009 13:07
Prima
Tak tohle vidim na jeden z duvodu proc by se clovek mel snazit slusne vydelavat - ten interier je dokonaly vcetne tech tlacitek kolem razeni. Je gut jak se jim dari prenest designerskou inspiraci z 911 na vsechny jejich modely - nikdy jsem Porsche nemusel ale oni jsou lepsi a lepsi ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2009 14:39
Střešní nosič
s tím nosičem si doufám, dělali srandu :-O
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2009 15:20
To bude zase stroj...
Tak konečně dorazilo čtyřdveřové porsche, které dále rozvíjí bezpochyby převratný design jistého 70 let starého lidového vozítka určeného pro dělnické třídu. Je vidět, že fantazie designérů z Zuffenhausenu nezná meze >:D :no: Ovšem opravdový technický unikát se z tohoto čtyřdvéřového brouka stane až po instalaci bájemi a mýty opředeném motoru s označením TDI-teprve tento model se stane opravdovou volbou znalce >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2009 16:17
hmm
Píšu to sem, protože je tady několik obdobných reakcí, tak nechci každému odpovídat...

Ale není pravda, že luxusní segment nezažívá krizi. Zažívá. Kdo viděl lednová čílsa prodejů (cca viz acea), tak lexus -50%, Daimler a i BMW svorne pres 30% atd... Jossalito v tomto se tedy pleteš, neboť jak Fiat, tak Ford nebo PSA takové výsledky (tak špatné) nemají. Výjimkou je jaguar (který byl ale na nule) a Ferrari, což je jediná současná ikona v automobilovém světě. POdobně ještě Lancia a Audi nezažívají KRIZI. NEchtěl sem o tom psát, ale je to důležité,aby si byl schopný pochopit co sem napsal. Já vůbec nezpochybňuji kvality toho auta, může být stejně dobré jako ETABLOVANÉ Maserati, v lecčems může být i lepší (i když bych si dovolil pochybovat o tom jestli nabídka TDI motoru, nebo 6václe je v tomto opravdu výhoda, neboť v tomto autě nemůžeš nabídnout ušlechtilejší motor než je V8 od Ferrari bijící pod kapotou toho Maserati). ALe to je jedno. Důležité je, že MAserati je tady asi v 6. generaci na trhu, přimež tato poslední je na trhu x let a se současným faceliftem dozrálo jako víno téměř k dokonalosti. A mimo to to auto je už dávno zaplacené. Panamera v této těžké době bude bojovat o život... To je ten zásadní rozdíl co sem měl na mysli a proč říkám, že to Panamera bude mít těžké a s největší pravděpodobností neuspěje... Mimochodem...kdyby teď POrsche přišlo s Cayennem, tak sem na 99% přesvědčen, že by se z toho auta stal propadák. Ovšem to je jen spekulace. Sorry za chyby, nečetl sme to po sobě.. no time
Rozbalit vlákno
1
13. 2. 2009 22:50
Re: hmm
Mě šlo spíš o to, abys to byl schopen pochopit i ty svým červenozelenobílým mozkem.

Porsche není žádné BMW ani Jaguar apod.
Tohle je automobilka, která si na americkém trhu vybudovala tu nejvyšší prestiž. Ne nadarmo většina Američanů považuje Porsche za naprostý vrchol. Viz výsledky anket. A tenhle model je udělaný primárně pro ně.

Takže ty sice něco napíšeš, ale nevidíš to v širších souvislostech, ale pouze to, co by sis přál.

A osobně si nemyslím, že tohle auto nebude bojovat o život. Ono přišlo a bude se prodávat a ať se ti to líbí nebo ne, dost zákazníků přebere právě Maserati. Oni Němci moc dobře ví, jak udělat pořádný precizní auto. Pokud by se z toho měl stát propadák, tak až po Maserati. O tom jsem přesvědčen zase já. ;-)
13. 2. 2009 16:21
Panamera
Další sen je splněn, další meta pokořena... A nesmysl polykajci litry ropy je tu. Ano je krásné, křivky, jiskra v oku, ale k čemu to??? Jen si pánové manageři splnili dětské přání, tu touhu, která je hnala stvořit něco vyjmečného, co se bude tvářit i prakticky. Zákazníků se určitě najde dost, vždyť ukázat se před druhými že na to mám je dnes IN. Místo ve frontě na něj se bude dědit po generace, vždyť náš globální trh jen čekal na tuto spásu. Pak se však stále nedivme proč se nám ten ledovec láme, proč jsou vlastně Benátky ohroženy? Nejen proto, že se tvoří tyto megalomanské obludy polykající litry a litry ropy. Jistě není jediný kdo tak poslušně papá, ale neměli bychom jít jiným směrem? Náznaky tu jsou, tak proč jde Porsche zastaralou cestou. Panamera je jen pro okázalost včerejších zítřků, kdy benzín byl ani ne za dolar... Vždyť úroveň spotřeby je 12,2 l a to je dobrá úroveň.

Svět se mění a Porsche .

PS: Nezdá se vám původ v VW Brouku? Trochu roztáhnout, tam natáhnout, ale co to melu, vždyť všechen život vznikl z brouka...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zilo"
13. 2. 2009 16:21
BMW PAS
Kde je info o odhaleni BMW PAS? Ostatne serveri uz ho maju >:D
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Je tiez taka "chamrad" ako panamera. Taky nejaky zlepenec. Sice sa mi paci viac ako porsche, ale ta odtrhova hrana na bmw je neskutocne vysoko !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ZoomZoom
13. 2. 2009 18:13
Re: BMW PAS
A toto je čo za somárinu ??? :-(
Jak to poslední dobou sleduji, tak se mi zdá, že německé automobilky v rámci toho, aby uspokojily příznivce všech řad vozů, začínají chrlit jednu "divnost" za druhou čímž pomalu, ale jistě ztrácejí punc exkluzivity. Sice chápu že každý chce vydělat prachy, ale někdy to už s těmi "GTSUVMPV" opravdu přehánějí... Schválně jak daleko je doba, kdy Audi v rámci větší kokurenci M-B začne vyrábět autobusy a náklaďáky...
neregistrovaný "PREMDA"
13. 2. 2009 16:27
MASERATI
Král tyhle třídy se nemění. Maserati zůstává sedět na trůnu. Panamera je parádní dělo, ale to nestačí. Na fotkách to ještě jde, ale ve skutečnosti je to taková zrůda, že ani chlapi v PCHE nevěřej, že se bude dobře prodávat.
Rozbalit vlákno
3
13. 2. 2009 18:54
Re: MASERATI
Panamera se nebude prodávat, půjde z výroby rovnou přes šrotovací vyhlášku do šmelcu.
13. 2. 2009 20:48
Re: MASERATI
>:D >:D >:D

PS: dlužíš mi kýbl vanish ultra! >:D
13. 2. 2009 19:03
KLADIVO NA ŠVORCÁKY
Tak to nahoře máme všechno v barvách. Vnitřek je fantastickej... ze snímků kokpitu sálá žár i přes monitor. Úchvatná kompozice kolem řadičky, ta tlačítka, to je tedy něco. Samo, přístroje musí být v modu PORSCHE. Nic, nic nemá chybu, co chybu, vše je přesně nadávkované - luxusní sport, sportovní luxus. No a vizáž celku? Jednu Panameru si kup, jaký máš vkus, to se bude zračit v očích devadesáti devíti procent obyvatel tvého města.

Ceny parádní... základ kolem dvou a půl miliónu, čekal jsem větší nášup, takhle to není nedostupné ani pro okresní podnikatelskej přebor. Ale nejen podnikatelská sféra, nakonec hele, když se do toho pořádně v práci vopřeš, pak za tři, čtyři... sta let je Panamera tvoje. A vovo vo tttom to je.

BRAVO PORSCHE :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - da_b0mb
13. 2. 2009 19:28
Re: KLADIVO NA ŠVORCÁKY
Jo jo, hadam, ze jich bude jezdit mnohem vic nez QP...ackoli se to nekterym diskuterum nemusi libit.
Interier fakt spickovej...ty zadni sedadla, ty podrzej ;-)
Ale ten zadek je dost nefotogenickej, nemas dojem?
13. 2. 2009 19:33
Re: KLADIVO NA ŠVORCÁKY
Naživo to bude jen a jen dokonalé. Ten nadpozemskej úkol, vyřešiť zadní partie, zejména kolem C sloupku, to prostě... vyšlo... a když si člověk to auto představí, jako přičaplé k vozovce... tu šíři a malou výšku... bude se nám tajit dech, o tom jsem přesvědčen. Jo, ta sedadla, jsou parádní :-)
13. 2. 2009 22:53
Re: KLADIVO NA ŠVORCÁKY
O tom živém pohledu na tento svost jsem přesvědčen i já. Dle mého bude mít pořádné charizma. :yes:
13. 2. 2009 23:24
Re: KLADIVO NA ŠVORCÁKY
Prej charisma... Koule se tomu říká! >:D >:D
13. 2. 2009 20:51
Re: KLADIVO NA ŠVORCÁKY
Chudáci diskutéři >:D Jeden by se i rozplakal... ;-)
13. 2. 2009 21:23
Re: KLADIVO NA ŠVORCÁKY
:-)
13. 2. 2009 19:57
Pěkné.
Tož to sa mně líbí. To bych nadělal v dědině slávy dybych na to měl. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
14. 2. 2009 16:30
Kdo umí ten umí,
kdo neumí ten čumí. M5 si lehce crvnkla do gatí, quattroporte odešlo na střídačku.
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2009 17:06
Tomuto sa dá len zatlieskať.
Klobúk dolu, v Porsche to jednoducho funguje. Keď si vezmem, že za tri melóny mám štvorkolku s perfekným motorom, prevodovkou a mám Porsche, ani by ma nenapadlo sa pozerať po nejakom Amg S-ku, CLS-ku, 7-minovom Bavore a pod. Chcel by som samozrejme vedieť špecifikáciu základnej výbavy a vnútorné vypracovanie v základnej cene, lebo tie fotky sú perfektné. Najprv sa mi zdalo moc tlačítok na stredovom tuneli ale všetko je logicky rozmiestnené, proste paráda. Ak k tomu prirátam spoľahlivosť Porsche modelov tak v luxusnej triede je to môj jasný favorit. A že Porsche je len pre vybraných. Už to dávno neplatí.
Rozbalit vlákno
1
16. 2. 2009 18:39
Re: Tomuto sa dá len zatlieskať.
tak svihadla v zadu to asi mit nebude...
neregistrovaný "Glenn van Hoven"
14. 2. 2009 18:00
Zadek
Pokud máte někdo problém se vzhledem zadní partie Panamery, zkuste si představit, že je to kombík. :-) Pak tenhle kombík srovnejte třeba s Audi RS6 a schválně, který se vám bude víc líbit. Vždy jde jen o úhel pohledu. O tom, že co do zpracování a funkčnosti to bude perfektní auto, samozřejmě nepochybuju.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m.koular"
14. 2. 2009 23:42
interiér
při pohledu do interiéru mě napadá jen jedno... tak v tom bych si svou * klidně vozil... ale nikdy na takové auto mít nebudu... škoda...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "torto"
15. 2. 2009 18:49
Re: interiér
přesto, že je ošklivá jak ropucha, tak se prodávat bude, protože je to porsche, a pro tento typ auta je největším trhem německo. A němec mu dá vždy přednost před QP, o tom není pochyb. U nás to bude podobný, navíc se naši QP trochu bojí /hlavně toho, až budou doma oddělávat palubku, že tam bude něco vyřezáno rukou či co/ a navíc to auto bude sloužit pouze jako imagecar, nemyslím si, že by po něm toužili majitelé GT3
Jinak palubka je na Porsche velmi pěkná, ale ten otáčkoměr uprostřed je trochu mimo u tohoto auta, stejně tak ty zadní sedadla.
Avatar - VDC
15. 2. 2009 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donovan"
15. 2. 2009 19:04
Exteriér jo, interiér ne
Exteriér je jedním slovem dokonalý. Nevěřil jsem, že tenhle čumák a tenhle zadek můžou držet pohromadě i na čtyřdveřový karoserii, ale ono jo, funguje to perfektně. :yes: Zato interiér... je krabicoidní, evokuje mi to postarší Lincolny, možná je zacílený na US trh, ale oko evropana je spíše odpuzováno. Prostor kolem "šaltrpáky" je dokonalý, ale za palubní desku to má ode mě :no: Celkově však jednoznačně :yes: :yes: :yes: Když už má Porsche vyrábět limuzínu, tak přesně takovouhle!
Rozbalit vlákno
0