Tak to už je u současný Panamery, teď to ale vypadá i na super exteriér. Jenom se modlím aby v interiéru nechali klasické budíky, řešení pomocí zobrazovačů považuji za vhodné do levných křápů ale nedůstojné Porsche. >:D
Panamera je krasna i v soucasne variante, a tohle zatim pusoby jeste lip, konecne si vyrobci uvedomili ze velka luxusni "sportovni" kombi si najsou sve zakazniky, v moderni podobe to odstartoval Mercedes a tahle Panamera od Porsche to krasne dokresluje :yes: snad si jednou nektereho z techto krasavcu poridim coby ojetinku, uz se nane tesim :-)
Jak jsem uviděl tu titulní fotku a úzká světla protažená do boků, hned jsem měl v hlavě AR 159 SW. :-) Neříkám, že jsou si extra podobné, ale tenhle detail mi ji připomněl.
Re: Nádhera! Prosil bych KONEČNĚ krásnou Panameru!
Přesně! Tohle je opravdu krása. Oni dobře ví, proč to dělají. Ta stávající totiž nepůjde přefaceliftovat (myslím ten zadek), tak udělají rovnou nový model, aby se auto líbilo více lidem. U mě teda za 1*! Už žádný "mobby dick!"
Re: Nádhera! Prosil bych KONEČNĚ krásnou Panameru!
A pak že kombi bude pro Porsche další hřebíček do rakve. Počkám si na živý dojem ze sériové podoby, ale takhle na té titulní fotce profilu to vypadá opravdu dobře. Ani mi nevadí, že je to kombi - už klasická Panamera má pět dveří a tohle má pěkně dynamický profil.
Re: Nádhera! Prosil bych KONEČNĚ krásnou Panameru!
Z pohledu designu taky více fandím této Panameře, určitě. Ona už ta první byla asi bezchybná, jenže co naplat, když vypadala tak hnusně (vypadá stále).
S tou rakví a image bych to nehrotil. Pokud je tam diesel, zvykne se na vše. A jen tak mimochodem ten diesel je do Panamery současné opět nejlepší volba.
Re: Nádhera! Prosil bych KONEČNĚ krásnou Panameru!
Ono to celkem šlo, ale tehdejší šéf Porsche, doktor Wendelin Wiedeking, trval na tom, že se dozadu musí pohodlně usadit. A má snad 195 cm. Takže se zvětšovalo a zvětšovalo. Díky tomuhle požadavku Panamera vypadá tak, jak vypadá. Tahle karoserie je pro to mnohem lépe uzpůsobená a vypadá i tak velmi dynamicky.
Nevím co je to poslední dobou za módu, ale vysoký a postupně se zvedající tunel v autech není zrovna můj šálek kafe. Nejvíce mi vyhovala doba, kdy střed byl utopený hluboko pod hranou sedáku a ven šla jen řadička. Nejen, že mi to nesedí, ale navíc je to šíleně nepraktické >:-[]
Mimo tech znaku a prednich svetel v tom zadny Porsche nevidim. Zadek, bok jak Audi se svetlama z Alfy. Stavajici Panamera jasne rika kam patri. Tohle je dle meho trochu mimo ;-)
Jo, svět se mění. Naštěstí si vedle toho nádherného kombíka můžeš v (dvoj)garáži postavit do páru jednu devětsetjedenáctku. A buď si jistej, že takovouhle garáž budeš závidět i sám sobě...
Těžko na horním konceptu hledat chybu, když tam žádná chyba (tradičně) není. V jednom to současně kombi bude mít jednodušší, než jeho karosářský předvoj, bude se líbit nejen těm, kteří ho budou vlastnit... A právě tohle je centrální rys horního konceptu, Porsche totiž dokázal přijít s autem třídní vizuální razance v rovině devětsetjedenáctky.
Tipnu si, že záď dozná ještě designových úprav, avšak boční silueta a bestiální, dravčí příď zůstane. Klenot silnic, klenot garáží. Klenot klenotů...
Nu, já bych si, vzhledem k tomu že to je právě Porsche, dovolil býti trochen kritický: záď, bok, interiér - vše OK, velmi OK. Ovšem ten, a promiňte mi laskavě při vašem vzdělání to výrazivo, rypák - tak ten se nepoved vůbec, to by chtělo okamžitý megafacelift. A taky tak nějak moc nechápu proč jsou víčka nádrže na obou bocích ;-)
Souhlas. Zde je vše střiženo naprosto jistě. Dopracovat by chtěl snad jen prostor pod zadními světly a zadní nárazník, chtělo by to trochu, jen lehce přidat na složitosti.
Tož právě na NGC skončil jeden díl dokumentu MEGATOVÁRNY, a byl věnován právě automobilce PORSCHE - no přátelé fantasie, vpravdě symfonický koncert lidí a strojů, detaily zbytečno popisovati, snad jen bych si dovolil vypíchnouti část věnovanou práci s kůží na čalounění, jen škoda že TV zatím neumí i vůně. Vpodstatě už plně chápu že 911 (a i všechny ostatní) stojí přesně tolik kolik má státi. A docela dost jsem záviděl borcovi co na konci montážní linky, abych tak řek, zbavil čerstvě smontovaný vůz panenství - všechny ty vůně, první pohlazení volantu a řadičky, první takty tlukotu jeho srdce, první otáčky kol, to musí býti vskutku cosi až nadpozemsky úžasného ... Tož tak.
Pánové prominou, většina z vás se tu přímo rozplývá z designu a v tom se k vám přidám. Concept je to skvělej, má to velký šmrc, rychlá a přesná ruka načrtla rychlou tužkou elegantní tvary budoucího rychlého a přesného auta a vypadá to excelentně :yes:
Ale na druhou stranu mi uniká jeho spojení s výrazem Combi ;-\ . Kde ho mám najít? Ve skosení zadních dveří s úhlem větším než má čelní sklo? Nebo v přítomnosti sady těžkých baterií v zavazadlovém prostoru? Jistě to se týká jen této motorizace, avšak ... Při porovnání s CLS v combi mi prostě nějak chybí ten prostor.
Pokud zůstane u jiného označení, vyčleňujícího nový směr kam bude mířit (nebo na koho) fajn. Ale používat název Combi ve spojení s tímhle krásným návrhem mi přijde silně zavádějící. Žádné Combi, žádný Wagon, prostě jiná třída. A možná jen pro Porsche. Možná jen ten ST. I to bude stačit. :yes:
Řekl bych, že vypadá hodně sériově - mluvím o exteriéru, ne o futuristickém interiéru. Dá se bavit o světelné technice, zpětných zrcátkách, klikách dveří, ale jinak v tom problém nevidím. Základní linie jsou podle mne realizovatelné a v nich je hlavní pokrok. Jak už bylo řečeno, očekával bych ještě trošku práce na zadních partiích, ale tak soudím z fotek, ve skutečnosti to může být naprosto v pořádku a jsem ochoten to i kompletně ignorovat, v porovnání s běžnou Panamerou jde o detaily.
jak panamera tak cayenne su spredu hnusne jak pocasie na kamcatke ;-) , novy boxter je spredu tiez diskutabilny , no a z carrery je uz nudna placka, snad len cayman stoji za to
uvidime aky bude novy Macan cize to nove mensie SUV od porsche ktore coskoro pride ale urcite to nebude take pekne ako RR Evoque o tom nepochybujem