Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nové Porsche Cayenne dostane elegantnější zadní světla (nové foto)

V polovině roku 2010 se fanoušci "sportovních" SUV dočkají zcela nového Cayenne. Bude nižší a snad i kratší a jeho hlavním cílem asi bude posílení pozice krále mezi rychlými SUV. BMW X6 totiž letos zacílilo dokonale.
Zpět na článek
25. 12. 2008 19:22
25. 12. 2008 19:33
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 20:00
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 20:02
25. 12. 2008 21:53
25. 12. 2008 22:15
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 22:20
25. 12. 2008 22:35
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 22:37
26. 12. 2008 02:17
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 23:00
25. 12. 2008 23:14
26. 12. 2008 02:18
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 02:02
25. 12. 2008 19:44
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 21:33
neregistrovaný "VarioCam"
25. 12. 2008 22:17
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 21:30
neregistrovaný "Sondron"
25. 12. 2008 22:42
26. 12. 2008 09:28
neregistrovaný "Sondron"
26. 12. 2008 10:39
26. 12. 2008 11:01
neregistrovaný "Sondron"
27. 12. 2008 15:52
25. 12. 2008 22:35
25. 12. 2008 22:43
25. 12. 2008 23:08
25. 12. 2008 23:26
neregistrovaný "bendaa"
26. 12. 2008 16:46
neregistrovaný "VarioCam"
26. 12. 2008 18:16
neregistrovaný "Mans"
27. 12. 2008 10:27
31. 1. 2009 09:39
31. 1. 2009 12:17
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 15:18
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 17:13
31. 1. 2009 18:01
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 18:28
31. 1. 2009 19:26
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 22:27
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 10:47
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 13:33
1. 2. 2009 18:06
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 00:55
31. 1. 2009 22:24
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 02:03
1. 2. 2009 10:47
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 18:06
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 18:40
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 11:53
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
31. 1. 2009 12:16
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 18:53
neregistrovaný "exctenar"
31. 1. 2009 22:28
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 22:29
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 01:11
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 17:52
neregistrovaný "VarioCam"
Avatar - delphino
25. 12. 2008 19:22
Renaut?
tohle jsou světla který bych viděl tak na renckovi a to ještě tak něco jako thalie/clio combi ne porsche
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 19:33
Re: Renaut?
Sakra, proč každý v diskuzi musí řešit alespoň minimální podobnost s jiným autem?!? Co vás na tom tak baví?!? To už se v diskuzích neřeší nic jiného?!? :no:
Avatar - www.skodaoctavia.cz
25. 12. 2008 19:54
Re: Renaut?
Přesně. Auta jsou si prostě podobná a vždy trošku budouá. Kola musí být kulatá, světla musí být průhledná, okna skleněná. Takže to berte na vědomí jako fakt a řešte normální věci.
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 20:00
Re: Renaut?
To jsem rád, že se mnou někdo souhlasí. :-) :yes:
Avatar - delphino
25. 12. 2008 20:02
Re: Renaut?
odpověď i pro skodaoctavia...
celé auto je v pohodě ale vadí mi ty světla, není to vůvec design, který má porsche už několik generací a stále jej upravuje a rozvíjí a ty zadní světla prostě nesdí vůbec k tomu autu a vypadají že je vzali z jiného auta. Nenapsal jsme že přímo kopírovali, ale ten způsob designu mi přijde jak z Rencka, dokonce mi ani světla žádnýho rencka co se teď prodává nepřipadá, ale přijde mi že by tam klidně být mohli a zapadli by, ne k porsche. Stejně jako by si najednou Ferrari přestalo dávat zadní kulatá světla, ale dala tma elipsy, nebo ovály nebo nejlépe něco v podobě mercedesů, audin atp... Takže nechci říct že kopírovali, ale jako by ty zadní světla patřili autu jiné značky než porsche...
Avatar - Ricardo
25. 12. 2008 21:53
Re: Renaut?
No mě to konkrétně připadá jak Porsche Koleos >:D prostě něco pro Šviháka - Cayenne a Renault v jednom autě >:D >:D
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 22:15
Re: Renaut?
Ach jo... Teda spíš ach ne...
Avatar - delphino
25. 12. 2008 22:20
Re: Renaut?
hlavně doufám, že jsme se pochopili, abych tu nebyl za običejnýho tupce co píše jen o kopírování. O design se zajímám i díky škole kteoru studuji, takže se nesnažím vždy o planný kecy, ale taky se snažím nad tím zamyslet...
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 22:35
Re: Renaut?
Jasně já vím, jenom mě štve že se v diskuzích probírá jenom tohle, pořád to samý. Mimochodem obyčejný je s tvrdým Y. ;-) >:D
Avatar - delphino
25. 12. 2008 22:37
Re: Renaut?
jaj sakra zas mi to nějak uteklo :-) no jako taky mě štve že někdo řekne že je něco zkopčený, aniž by se nad tím zamyslel, proč to má takovej a ne jinej tvar...
neregistrovaný "Horways"
26. 12. 2008 02:17
Re: Renaut?
Jo, ty jsi před tím alespoň myslel.... >:D >:D :yes:
Avatar - T613
25. 12. 2008 23:00
Re: Renaut?
už nechlastej ;-) >:-[]
Avatar - Ricardo
25. 12. 2008 23:14
Re: Renaut?
Hele hele, Koleos mám v oku tak ty linie tady jasně vidím >:D
neregistrovaný "Horways"
26. 12. 2008 02:18
Re: Renaut?
>:D >:D :yes:
Avatar - Ronault.
1. 2. 2009 02:02
Re: Renaut?
TO je dobré, v jednom příspěvku napíšeš,že to je jak design od Renaultu a v druhém, že ani jednoho Renaulta nepřipomíná. >:D :no:
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 19:44
.
Mě osobně se to líbí (i ta bílá Cayennu sluší), zadek už ale méně. :no: Opravdu hodně se těším na motorizace a jejich výkony, vždyť už výkony motorů současný generace jsou impozantní! :-! :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "VarioCam"
25. 12. 2008 21:33
Re: .
Jj, jsou a budou ještě víc. Tyhle motory srývají neskutečný potenciál. Pro toho kdo s autem kupuje hlavně "mašinu" jasná volba a krása? GTS je mazlík :-). Po svezení zatím každý říkal něco o bombě, náloži apod. a dámě se chtělo blinkat ;-)
neregistrovaný "Horways"
25. 12. 2008 22:17
Re: .
Já bych radši Turbo S. >:-[] :yes:
;-)
Avatar - Well-being
25. 12. 2008 21:22
Koukněte se na Korejce, nejedí jen černá vejce ...
Před lety byly korejské tvary předmětem posměchu, dnes je mají téměř všechna evropská auta. Inu svět je naruby ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sondron"
25. 12. 2008 21:30
Právo VETA !
No tohle snad né, dyť to zezadu vypadá jako nějakej hybrid. Chápu že chtějí agresivní záď cayenne trošec zjemnit a udělat elgantnější, ale toto? Jsem ochoten přijmout i fakt nástupu dieslového motoru u Porsche, přece jen vývoj jde dopředu a sportovní vlastnosti může mít i diesel. Ale za podobné výstřelky by měli designérům setnout hlavy >:D .
Rozbalit vlákno
6
Avatar - skejpa
25. 12. 2008 22:42
Re: Právo VETA !
kdyz muzou mit v cayenne diesel, muzou mit i hnusny zadni svetla...
neregistrovaný "Sondron"
26. 12. 2008 09:28
Re: Právo VETA !
Tak ten diesel neni z hlediska marketingového tahu tak špatná věc. Tady v tom porsche chápu.
Avatar - skejpa
26. 12. 2008 10:39
Re: Právo VETA !
z hlediska marketingoveho ano, z hlediska fanousku automobilky a automobilovych nadsencu je to pekna zhuverilost. ty zadni svetla muzou byt marketingove taky vyhodna. co ty vis. treba maji zjisteno z pruzkumu, ze hnusna svetla pripominajici vozy jako santa fe, se budou prodavat lip... me to ale nezaujalo...
neregistrovaný "Sondron"
26. 12. 2008 11:01
Re: Právo VETA !
JJ to souhlasím, mě to taky nezaujalo! Ohledně toho motoru, z hlediska fanoušků to je barbarství, protože pravej fanoušek porsche s poršáka s dieslem nekoupí ( je to srdeční záležitost). Ale z hlediska marketingu je to šance, protože třeba Q7-ček se od Audi prodavá přes 80 % ze všech. BMW X5 taky přes 80% jen diesly. A X-6-tek bude odhaduji taky většina dieslových. Takže já osobně ne, ale chápu to. Akorát sem čekal nějaky vymakaný diesel a ne 3.0 TDI od audi :-(
Avatar - delphino
26. 12. 2008 11:34
Re: Právo VETA !
důležitou otázkou je kolik z vás pravověrných fanoušku Porsche, si vůbec to Porsche koupí? Mylsím, že Porsche si dělá průzkum mezi potencionálními kopci, a ne mezi realnými kecali z fór
Avatar - skejpa
27. 12. 2008 15:52
Re: Právo VETA !
to ale vubec neznamena, ze si tim nenicej povest u vetsiny ostatnich lidi, ikdyz si prave to porsche dovolit nemuzou... kdyby to byl aspon nejaky TOP diesel ale klasicka 3.0 TDI, to je proste zhuverilost...
Avatar - Martin911Turbo
25. 12. 2008 22:35
světla
tak světla se mi nelíbí to opravdu ohli udělat jinak, respektive líbí se mi na nocích zádě, ale to co pokračuje na víku kufru ne. Kdyby tvar více kopíroval světla z Caymana bylo by to gut :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - skejpa
25. 12. 2008 22:43
Re: světla
podivej se na posledni fotku a na tu z photoshopu. je tam jasne videt ze ty svetla nejsou stejny... tajne doufam ze to porsche jeste nejak vylepsi protoze to co je na obrazku z photoshopu, to je pekne hnusny...
Avatar - Billycock
25. 12. 2008 23:08
Re: světla
Tak tohle Porsche podle me opravdu pohnojilo, v zajmu vylepsovani pozice na trhu uz udelaji snad vsechno. Preju si aby to jeste designeri predelali vzdyt kdo si chce plest Cayenna se Santa Fe...:-(
neregistrovaný "bendaa"
25. 12. 2008 23:26
no nevim..
tak trochu ze zadu tribeca
Rozbalit vlákno
0
26. 12. 2008 09:28
Porsche má byť Porsche
Za jediné porsche považujem 911, toto je degradácia značky a okrem toho..ten dizajn, podla mna je to päsť na oko, ale poriadna. :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "VarioCam"
26. 12. 2008 16:46
Re: Porsche má byť Porsche
Je Tvůj názor, máš na něj právo. Nebýt ale Cayennu, 911 by byla přinejmenším o generaci zpět. MB taky nevyrábí jen Sklasse a SLka... ;-)
neregistrovaný "Mans"
26. 12. 2008 18:16
SUV na 911
Porsche porušil prísahu všetkých výrobcov športiakov a postavil terénne auto. Ale nie ledajké. Ale športiak medzi SUV. Auto, s ktorým má problém aj hybrid(ale krásny) BMW X6. Tešme sa na nové Cayenne. S Miachelom Mauerom, prvotriednými konštruktérmi Porsche a brilantnými manažérmi to nemôže dopadnúť inak, ako najlepšie športové SUV. Cayenne bude raz ikona medzi týmito SUV. Tak ako je 911 športiak športiakov. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 12. 2008 10:27
Re: SUV na 911
Nepochybuji, že nové Cayenne je vynikající SUV, ale i kdyby byla jediná barva Cayennu růžová, a měl zadní světla třeba ve tvaru srdíček, tak je mi to jedno, protože Cayenne mě prostě nezajímá. Patřim k těm lidem, kteří mají rádi Porsche tak, jak jej vnímá snad ještě většina lidí, tedy jako výrobce sportovních vozů. Nikomu ale Cayenne neberu, když se někomu líbí, ať si ho koupí. A přiznávám, některá SUV se i mě docela líbí, ale stejně bych si raději koupil nějaký sedan. Nu prostě a jednoduše jeden má rád holky jinej zase dolky.
27. 12. 2008 11:02
Ach ten design to je hrůza !
Přiznejme si to porsche moc design neumí, kromě 911 a boxsteru se jim nevede. První cayenne bylo hrozný, druhý je taky hrozný a panamera se mi taky nelíbí. :no:
Technika je supergut a ostatní výrobci jen z povzdálí pokukují. A disel? Taková je doba jen jsem čekal V8 a možná V12 z Q7.
Rozbalit vlákno
3
27. 12. 2008 19:59
Re: Ach ten design to je hrůza !
Neumí, nebo nelíbí je dost podstatnej rozdíl. Já bych zůstal při vší úctě u označení "líbí/nelíbí".
Avatar - Plautus
29. 12. 2008 12:29
Re: Ach ten design to je hrůza !
páči/nepáči...mne osobne sa tiež design Porsche nepáči, ale musím to upresniť, páči sa mi aktuálny faceliftovaný Cayenne a samozrejme Porsche klasika 911...ale nové počiny od Porsche mi prídu čím ďalej tým škaredšie...Panamera v mojich očiach veľa krásy nepobrala a tento nový Cayenne, ak mu dajú tie zadné svetlá ako sú na obrázku, tak sa u mňa zaradí po designovej stránke do niekdajších kórejských vôd...smutné až hrozné o Porsche niečo také napísať, i keď je to iba môj subjektívny názor, ale design fakt :no: :no:
31. 1. 2009 09:31
Re: Elegantny, elegantnejsi, najelegantnejsi...
LOL to som sa posimal >:D Elegantnejsie svetla >:D no nehovor...
Ved Cayenne je take skarede neelegantne Monstrum, jak moze mat elegantnejsie svetla ked doteraz neboli elegantne. Mohli by povedat "menej osklive" ale tak to by asi tiez klamali >:D
31. 1. 2009 09:39
X6
Na X6ku to NIKDY mít nebude.
BMW je KRÁL! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 12:17
Re: X6
X6 je obluda.
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 15:18
Re: X6
Ty si X6?
Avatar - Martin911Turbo
31. 1. 2009 17:13
Re: X6
jak jsem psal dříve tyto světla se mě osobně také nelíbí a to jsem Porschefil... ale titul krále SUV má stále Cayenne, X6 dotahuje ale nesetřese :yes:
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 18:01
Re: X6
Len preto, že fandíš PORSCHE? Aj já mám PORSCHE veľmi rád. Ale vôbec nechápem tieto reči fandov značiek, čo sa v týchto autách v živote nevizezli a budú sebavedomo hlásiť kto je lepšie podľa sovjích sympatii k značke.
Avatar - Martin911Turbo
31. 1. 2009 18:28
Re: X6
nejen že fndím značčce, ale jel jsem osobně v Touaregu, Rang Roveru, X5, X6, CR-V. Testy a reakce uživatelů jsou prokazatelné, to není falešné idealizování k Porsche ale tvrdá realita pro ostatní značky :yes:
neregistrovaný "507--"
31. 1. 2009 19:26
Re: X6
BMW X6 je dnes proste ďalej v jazdných vlasnostiach. Neviem odkiaľ máš ten opak.
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 22:27
Re: X6
>:D
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 10:47
Re: X6
Čo je na tom smiešné?
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 18:06
Re: X6
:yes:
1. 2. 2009 00:55
Re: X6
No, nech bejt... já jsem dneska ve stádiu bigamie s X6 ve všech podobách a i když jsem někde v pomezí před 5.0i, tak jsem přesvědčen, že X6M udělá všechny ostatní. Přesto si myslim, že to bude dáno hlavně dobou, kdy má BMW hotový konkurenty (Kája a ML63) a tím to má relativně snažší a bude se snažit všechno překonat.
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 22:24
Re: X6
Nechápu proč na mě pořád útočíš. :no:
Avatar - Ronault.
1. 2. 2009 02:03
Re: X6
Protože jsi stejně starý jako on, ale umíš se podstatně lépe vyjadřovat a nejsi hulvát ;-)
neregistrovaný "507--"
1. 2. 2009 10:47
Re: X6
:-O :*)
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 18:06
Re: X6
Díky Ronaulte. :-) :yes:
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 18:40
Re: X6
A 507, to že X6 je obluda přímo neznámená že je ošklivá, jenom trochu moc velká... a působí těžkopádným dojmem.
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
31. 1. 2009 11:53
Světla??!!
No to snad ne! Jestli budou takhle ty zadní světla fakt vypadat, tak u mě Cayenne klesá až ke dnu. Vždyť vypadají jak z nějakýho korejce! Kdyby mi někdo ukázal obrázek a místo nápisu "Cayenne" dal "Hyundai", tak mu uvěřím....
Jedním slovem - hrůza. :no: 8-s :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 12:16
.
Elegantní možná je, ale určitě ne hezký. >:D :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "exctenar"
31. 1. 2009 18:53
Re: .
Ale zase veskrze praktické auto do města,protože do terénu to jede leda v továrně při testech a semo támo ňáká redakce, jinak každé je naleštěné jak psí guľky >:D :no:
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 22:28
Re: .
To je fakt, ale silniční SUV jsou většinou sportovnější a tudíž i zábavnější. :yes:
Avatar - Dylan McKay
31. 1. 2009 19:22
Důležitá informace!
Porsche Cayenne je zatraceně dobré auto! To je vše... ;-)
Rozbalit vlákno
12
31. 1. 2009 19:24
Re: Důležitá informace!
A dobré nemusí byť vždy aj pekné. Je to proste obluda. ALe dobrá obluda. >:D
31. 1. 2009 19:38
Re: Důležitá informace!
Dodnes mi zmysel toho auta ale unika? co je to? vyssie kombi? alebo "terenak" ? neviem. na teren mas lepsie auta,na rychlost takisto. a taktiez mas aj krajsie auta. whats the sence?
neregistrovaný "Horways"
31. 1. 2009 22:29
Re: Důležitá informace!
Divil by ses jakej to je sporťák. :yes: Kdo v tom jel, ví o čem píšu. :yes:
31. 1. 2009 22:39
Re: Důležitá informace!
Neverim ze to ma handling ako m5 alebo cts-v alebo impreza. neverim ani ze to ma handling ako boxer. v terene nieje take dobre ako range rover alebo lada niva >:D
na ceste nieje lepsie nez sportovy kombik. tak ocom to sakra je? je to otom ze je to robene pre "pseudoporschefanusikov" a tym sa zivi 911ka.
ziaden iny ucel to auto neplni.
Avatar - T613
31. 1. 2009 22:50
Re: Důležitá informace!
Cayenne plní účel jako každý jiný produkt firmy Porsche (a jakékoliv jiné firmy), a tím je tvoření zisku. Nic víc, nic míň.
Avatar - Martin911Turbo
31. 1. 2009 23:29
Re: Důležitá informace!
Cayenne je v terénu 1, ano nefalšovaný Land Rover Discovery je lepší, ale ty běžné zhýčkané co tu jezdí po silnici ne. Doporučuji shlédnout video na Porsche Web Cinemě o "výletě" přes sibiř až do Ulanbátaru a jak se Cayenne choval v těžkém terénu :yes:
neregistrovaný "Horways"
1. 2. 2009 01:11
Re: Důležitá informace!
Samozřejmě že ne, ale vzhledem k tomu že je to ''jenom'' vyšší kombík, tak je to fascinující. :yes:
1. 2. 2009 00:49
Re: Důležitá informace!
To je dneska zatraceně málo! To je vše... ;-)
Avatar - Dylan McKay
1. 2. 2009 11:37
Re: Důležitá informace!
Čekal jsem ještě více reakcí, to je vše? >:D

Cayenne terén možná zvládá, ale na to ho nepotřebuju. Zvládá ale dobře vzdálenosti, nechtěl bych to co jezdím podnikat třeba v M5, který je zde předhazován- proč srovnávat nesrovnatelné? >:D

Když vybírám auto, tak myslím na tři věci:

dálnice D1- po té jezdím často, a asi každý ví, co tím myslím. Ta rozhodně není pro sporťáky stavěná...

český řidič- raději se schovám do auta 2,4 tuny, stále mám při čelním střetu alespoň nějakou naději na přežití (a že těch případů přibývá)...

luxus- tady Cayenne předčí i Range Rovera, jehož interiér obsahuje více plastu...

U Cayennu bych vyzdvihl hlavně podvozek, který si navíc můžu nastavit podle chuti, a podle stavu silnice.

Cayenne Turbo je zatím bezesporu nejlepší auto co jsem kdy měl, a v kterém jsem měl možnost jezdit. Ani Mercedesy ML a GL, ale ani BMW X5 a X6 nesahají Cayennu ani po ráfky...

Cayenne se prostě povedl, a jestli se někomu líbí nebo nelíbí, to mu na jízdních vlastnostech přece neubírá.

Když někdo řekne- nelíbí se mi Cayenne, odpovím- nelíbí se mi tvoje holka...
;-)
1. 2. 2009 13:32
Re: Důležitá informace!
Cayenne by toho aj v teréne zvládol docela dosť. Na cesty je dosť predimenzovaný. Komponenty podvozku sú masívnejšie ako na náklaďákoch do 5 ton.

Diaľnica - súhlas. V bežnom aute je to utrpenie. V istej dobe som jazdil docela často BA-Praha a nazad a najmä po českej betónke to rozhodne nebola žiadna idylka.

Tých 2,4 tony je dvojsečná zbraň. A je to trochu alibistické, ja sa schovám do 2,4 tony, a ty v aute o polovicu ľahšom scípni, len keď sa mne nič nestane. Výhoda hmotnosti sa mení na nevýhodu pri náraze do pevnej prekážky. Fyzika nepustí.

Ja som myslel, že najlepšie a najpohodlnejšie auo čo si mal, bol Avantime.
;-)
neregistrovaný "VarioCam"
1. 2. 2009 17:52
Re: Důležitá informace!
Mám zkušenosti s několika MB (CLK,SL,CL,GL) a BMW M3. Cca 1/2 roku jezdím GTSem a to auto je fakt zatraceně dobré. Temperament, nastavitelnost auta, pohodlí a při pohodové jízdě kupodivu i konzumace paliva. Dost lidí mne zrazovalo, důvody jsou vesměs výše a v jiných diskuzích. Mám najeto sice pár tisícovek ale to auto je velmi velmi velmi návykové. Nakonec řeknu že jsem měl i možnost jezdit Carrerou přeposlední generace, jen nebyla moje. Je to Porsche, kdo říká že ne neví o čem mluví.
Avatar - Dylan McKay
1. 2. 2009 18:25
Re: Důležitá informace!
Ano, Petře, vzhled Cayennu může hodnotit každý po svém, ale kdo v něm nikdy nejel, měl by mlčet... :yes: