Mě by zajímalo, proč to vzadu má ty nálepky, co vypadají jako koncovky výfuku... jinak Walter musel udělat reklamu, dostal totiž přes prsty. Ale třeba mu za to dají zase nějakou omezenou chuťovku jako minule - 911R.
Né, nezažívají.
Dokonalé řízení, maskování hmotnosti a skvělé dávkování brzd. Kvalita kam se podíváš. Nic z toho nezažívají. jen tu okamžitou reakci na pedál.
Nesmíš dát na místní = trvale hanící info = viz i tohle Porsche = za těch pár let tahle malá automobilka = přes fakt silnej odpor většiny velko výrobců = silně ovlivnila celej svět = zajímavý žejo? ;-)
Co na tom bude zajímavý?
Srovnání dokonalého precizního pečlivě vycizelovaného výrobku s hromadou smrdutýho bakelitu se zpracováním na úrovni vlečky na hnůj?
Hm????
Svezení v mnoha Porsche provádím po dobu cca 25 let s různou intenzitou.
Svezl jsem se i Teslou S a X. Ohromující reakce na pedál a "vodškrab".
Za svým názorem si stojím a nehodlám nic revidovat.
Pokud máš názor jiný, napiš ho, rád si ho přečtu.
Ale nemel mi do mýho.
Hezký den
Můj názor? Porsche má pochopitelně lepší zpracování a více zkušeností. Tesla jede skvěle a má horší zpracování.
Přijde mi ale, že je zbytečné vypouštět v diskusi výrazy jako "smrdutý bakelit" nebo "vlečka na hnůj". Tesla totiž dokázala to, čemu nikdo nevěřil a zaslouží si za to úctu.
Jako první použili litiové baterky (už v roce 2008), do čehož nikdo nechtěl jít a všichni tvrdili, že to nejde. Pak ale všem vypálili rybník, když ukázali, že to jde a navíc rozjeli superchargery po celém světě. To vyvolalo šílenství a všichni, co se jim od začátku smáli, teď lapou po dechu a chtějí to samé honem honem taky dohnat.
A realita? Desítky prohlášení že "za 10let budeme produkovat milion elektromobilů ročně ve vysoké kvalitě" Nojo. Ale Tesla je už vyrábí teď a kvalitu určitě dožene. Navíc má nabíječky, což ostatní nemají. Trochu fail, ne.
Tesla se prostě soustředí na pohon (původní název byl Tesla Motors, Inc.) a na zbytek zatím nebyl čas. Chtějí to zkrátka rozjet ve velkém co nejdřív a to se jim daří. Podle mě neexistuje použitelnější elektromobil, než Tesla.
Konkurenti naopak mají skvělé zpracování a luxusí interiéry, ale zas neumí elektrický auta nebo jejich nabíječky. Každej má něco. Ale že by někdo z nich byl hnůj nebo bakelit, to mě, jako fanouška, uráží.
Za mě v tomto srovnání jednoznačně vítězí Tesla. Z ničeho udělala něco, co se Porsche 10 let poté snaží marně zkopírovat.
Kvalitou bude určitě lepší Porsch, ale ještě aby za předpokládanou cenu ne. Elektro půjde v základu u Porsche sotva pod 3 mil. Ale co mě skutečně zklamalo je to pod kapotou. Má to být pomalejší a zároveň ujet míň než Tesla. Čekal jsem od Porsche skutečně víc. Protože u tohohle auta - rozuměj třídy, stejně jako u Modelu S, jde zkrátka o výkon v přímce.
Tesla má top baterie, elektromotory, elektroniku a chlazení. Pracovali na tom už v době, kdy Porsche teprve vymýšlelo emisní podvody se svými naftovými traktory (alias Cayenne Diesel). Nějakou dobu ještě potrvá, než se dostanou na jejich úroveň, mezitím ale už Tesla může být zase někde jinde. Následující roky budou pro vývoj osobní dopravy velmi zajímavé.
Aneb přesně podle mého předpokladu ohledně jejich manipulativního a lživého tažení proti BEV - hanit hanit hanit a až se to naučíme vyrábět tak ze dne na den - chválit chválit chválit ;-)