prece jen 400kW vykonu znamena cca 700kW ztratovyho tepla
to je ohreje 10 litru vody o vic jak 15C.
takze v pripade spatneho chlazeni tam za par sekund na maximalni vykon moc vody nezbyde
nechci aby to vyznelo tak, ze jsem odhalil pricinu, to ani nahodou, jen poukazuju na ten obrovskej chladici vykon, který musí chladic zvladnout
a rozdil je samozrejme jestli auto jede při okolni teplote 20C nebo 40C
Se zkušenostmi, které mají, a s dnešními nástroji snad zvládnou správně dimenzovat chlazení. Navíc by se zrovna takový problém ukázal při testech. Nakonec přehřátý motor sám od sebe požár nezpůsobí.
výkony jsou u GT-R opravdu dobré. Ale 911 je prostě kult a krásné auto. Ten zvuk je prostě nádherný oproti GT-R. Věc v kusu,ale mě se GT-R nelíbí ani zvenku, ani zevnitř. Oproti 911 je to takové ošklivé káčátko ve všech směrech. Pod kapotou je to supr,ale jinak :no: Navíc málokdo využije plný výkon u obou aut. Na našich silnicích už vůbec ne :-)
Nezapomínej na tu skvělou záruku, kdy nemůžeš vypnout stabilizaci nebo to přehánět s používáním launch control. Takže ač obdivuhodný technický počin, tak i ten má své mouchy. Můj respekt má, ale porsche je Porsche. ;-)
Jestli by nebylo lepší, kdyby se tu vyjadřovali pouze majitelé GT-R a 911 :-)
Pak by totiž diskuze prostá neznalých teoretiků mohla někam dospět. Osobně mi 911kaři na okruhu zavazí a pokud si užívají aury té superznačky, tak ať tak blbě při uhýbáni nehledí :-!
Datsun je předjel a to je vše. Proč ten tolikrát prověšený xicht (a to vše po modifikaci a bez plamenů), když jim to před cílovkou do kopce v Brně dám? Máte přece Porsche, nemusíte být rychlí >:D
ty o tom gtr asi vubec nic nevis, protoze kdyby si jen trochu probehnul fora vlastniku techto aut, tak by si zjistil ze jsou sklamani kvalitou. Motory a prevodovka po 10tisic km konci, v zime se prehriva 4x4, auto nesmi na okruh protoze jinac straci garanci atd....
samozrejme, urcite to zvladaj
ja jen pro predstavu ten obrovskej chladici vykon, kterej musí zvladnou chladic o celni plose typuju 0.5m2
tech 10 litru o 15C je samozrejme za sekundu
Tak jasne ze to topi, ale ostatni na tom nejsou jinak. GTR Nismo ma snad 440kW(Porsche snad jen 350kW) z turbo V6 a jede jak das a nehori. Zajimalo by me to supr-trupr tetsovani. Spise to vypada ze Porsche po prervzeti od koncernu prehodilo testovani aut na uzivatele ;-)
Vždyť nejde o problém s chlazením, tak nechápu, co to tu meleš. Pokud si dobře pamatuji, v předchozím článku bylo, že jeden z postižených slyšel ránu, nebo nějaké podivné zvuky z motorového prostoru. Což jasně naznačovalo mechanický problém. A jestli se olej, nebo benzín dostal na rozpálené svody/ výfukové potrubí/ katalyzátory (v důsledku poškození), tak je vymalováno.
Asi sis poplet prispevek o rad vyse ;-)
Jinak nevim jestli je horsi rana a * motor nebo spatne chlazeni. * motor je mozna jeste horsi. Nejen ze presunuli testovani na uzivatele jako u koncernu, ale asi zacli nabizet i kvalitu navrhu a naslednou spolehlivost ala TSI ;-)
ano , to jiste
když do toho zamotáš tepelnou kapacitu, prestup tepla, tepelne ztraty, vyzarovani a mozna ještě terorii relativity a rostouci hmotnost s rostouci rychlosti ...
tak na konci po nejaky době bude nejaka konkretni teplota
Nejsme ve při, když to teplo nejsi schopen odvádět; pochopil jsem to spíš jako narážku na mé tvrzení. A u šamanova zdůvodnění jsem se opravdu od plic zasmál, v dobrém :-)
Totální fail auto.cz, odkaz na podobný článek se stejnou informací tu už dával Magister v 9:08, Je vidět, že auto.cz vůbec neřeší diskuze a ani nemá potřebu s tím článkem něco udělat, když je naprosto jednoznačně mimo mísu...
Slušný amatérismus pánové! :no:
Dvě slova a je jasno: Michal Fokt.
Tomuhle pánovi nejde o objektivitu, ani o informovanost, ale jen a pouze o hnusnej plivanec na fuj německou automobilku, patřící navíc do fuj fuj fuj koncernu VW.
Fokt je ostuda ACZ, nechápu, proč tam toho zaujatého neumětela pořád drží...
- psany zakem osme tridy ;) Jsem v USA a tu reakci Porsche velmi chvali jako neobvyklou. Horeli "jenom" 2 auta a oni zastavi celou produkci a ted jdou vsem zbyvajicim vlastnikum menit cely motor.