Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche vzkázalo Greenpeace: budeme mít hybrid se spotřebou pod 9 l/100 km

Automobilka potvrdila příchod hybridního Porsche Cayenne i Panamery.
Zpět na článek
27. 7. 2007 09:52
neregistrovaný "Gougy"
27. 7. 2007 10:42
27. 7. 2007 10:02
27. 7. 2007 10:42
27. 7. 2007 18:52
27. 7. 2007 10:04
27. 7. 2007 13:52
anonym
27. 7. 2007 14:44
27. 7. 2007 15:00
27. 7. 2007 10:12
neregistrovaný "assasin-cz"
27. 7. 2007 10:18
neregistrovaný "Kanibal"
27. 7. 2007 10:45
27. 7. 2007 11:28
neregistrovaný "nastran"
27. 7. 2007 12:57
27. 7. 2007 12:47
neregistrovaný "TD"
27. 7. 2007 12:56
27. 7. 2007 10:24
neregistrovaný "F12"
27. 7. 2007 10:39
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 13:26
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 13:28
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 11:20
neregistrovaný "3D4"
27. 7. 2007 13:40
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 11:36
neregistrovaný "spokojený"
27. 7. 2007 12:49
neregistrovaný "bingo"
27. 7. 2007 13:42
neregistrovaný "astros"
28. 8. 2007 08:17
neregistrovaný "Beran"
27. 7. 2007 10:37
27. 7. 2007 10:49
27. 7. 2007 11:13
27. 7. 2007 11:15
neregistrovaný "wlken"
27. 7. 2007 11:35
27. 7. 2007 16:29
neregistrovaný "Dute"
27. 7. 2007 12:59
27. 7. 2007 13:57
27. 7. 2007 10:56
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 11:13
27. 7. 2007 11:13
neregistrovaný "wlken"
27. 7. 2007 11:32
27. 7. 2007 11:41
neregistrovaný "wlken"
27. 7. 2007 11:55
27. 7. 2007 12:07
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 12:35
27. 7. 2007 14:09
anonym
27. 7. 2007 14:13
anonym
27. 7. 2007 14:52
27. 7. 2007 15:09
neregistrovaný "mamlas"
27. 7. 2007 15:57
27. 7. 2007 10:53
neregistrovaný "david"
27. 7. 2007 13:00
27. 7. 2007 13:18
neregistrovaný "bingo"
27. 7. 2007 13:53
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 14:57
27. 7. 2007 11:04
neregistrovaný "wlken"
27. 7. 2007 12:14
27. 7. 2007 13:02
27. 7. 2007 20:13
27. 7. 2007 14:00
anonym
27. 7. 2007 20:14
27. 7. 2007 15:54
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 20:15
27. 7. 2007 20:48
neregistrovaný "Starosta jr."
27. 7. 2007 20:48
27. 7. 2007 22:13
28. 7. 2007 00:12
27. 7. 2007 22:33
neregistrovaný "tomik"
28. 7. 2007 00:02
28. 7. 2007 00:23
27. 7. 2007 23:29
28. 7. 2007 00:41
29. 7. 2007 03:06
28. 7. 2007 10:48
neregistrovaný "oldtimer"
29. 7. 2007 03:01
30. 7. 2007 10:31
neregistrovaný "oldtimer"
28. 7. 2007 12:21
neregistrovaný "Ada"
neregistrovaný "Gougy"
27. 7. 2007 09:52
ekologie
No, Greenpeace jsou sice vypatlaní (a někdy i konkurencí sponzorovaní) aktivisté, ale pravda je, že dokud člověk nedostane rozum, je možné, že nebude mít kde bydlet, protože to, co jsme se Zemí za posledních pár set let udělali, je síla. Jenže proč si neplnit Porsche sny, když kolem je spousta daleko větších znečišťovatelů ;-) (jak říkám, to chce rozum a ten při koupi Porsche s city jasně prohrává :-O ;-) :-O )
Rozbalit vlákno
1
27. 7. 2007 10:42
Re: ekologie
Je v tom isty alibizmus. Preco by som nemohol spinit, ked ini spinia viac? Nepacia sa mi take nazory. Zrazat emisie a spotrebu aut je nutne. Smutne je len to, ze v inych sferach ten tlak na ekologickejsie spravanie sa zdaleka nie je tak silny. Za vsetko mozu peniaze a nahana sa to, co je najviac na ociach, hoci to nie je to najhorsie.
Avatar - Charger
27. 7. 2007 10:02
Já bych vzkázal těm ekoteroristům at jdou do pr*ele a že jestli se ještě jednou přivážou k Land Roverům tak se opravdu naštvu
Rozbalit vlákno
2
27. 7. 2007 10:42
Re: Já
Ak budes jednat tymto sposobom, za chvilu mozes byt v tej p r d e l i Ty.....
Avatar - Charger
27. 7. 2007 18:52
Re: Já
ty budeš asi další z těch co prohlašujou že zítra bude potopa světa, co?
27. 7. 2007 10:04
geniální
Naprosto geniální reakce na ty vypatlance z grínpícu >:D :yes: :yes: :yes: Tak dobře jsem se už dlooouho nepobavil. Joo, holt je vidět, že u Porsche maj chytrý lidi se smyslem pro humor. Nádherná ukázka toho, jak se dá využít útok na jméno značky k jejímu posílení :-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
27. 7. 2007 10:43
Re: geniální
Ano....a popri tom naozaj na ekologii pracuju. Pozitivne.
anonym
27. 7. 2007 13:52
Re: geniální
Kazdej vi, ze ekologie je dobry a fungujici marketingovy nastroj. Proc to zacina automobilkam dochazet az ted? Proc az pod natlakem? Nebejt tech vypatlancu z GPcu tak jeste za 20 let budeme kupovat novy fantasticky a revolucni PumpeDuse naftak verze 22.
27. 7. 2007 14:44
Re: geniální
Dovolil bych si nesouhlasit.
1) moc se neví, že ve spotřebě na kW výkonu maj německý automobilky před většinou (!) světa docela náskok, který budují posledních ca. 20 let (třeba slavná Toyota má průměrný emise CO2 větší než proklínaný VW). Jen to prostě nějak "zapomněli" předat veřejnosti.

2) To že každá automobilka je najednou děsně zelená nesouvisí IMHO přímo až tak moc s tlakem GíPí a jim podobných, ale spíš s tím, že teď je pro to todle téma veřejnost hodně vybuzená, tak se toho chytil i marketing.

3) Pokud je mi známo, tak systém PD neumřel až tak moc na emisích, jako spíš na hlučnosti a kultivovanosti, kterou zákazníci už moc nejsou ochotný akceptovat. Holt když si v každým testu auta koncernu s TDIčkem přečteš, jaký je to děsný traktor (jako že je ;-) ), tak to začne vadit i těm, kterým to doposud bylo ukradený...
neregistrovaný "assasin-cz"
27. 7. 2007 10:12
ach jo
časy starého dobrého výbušného řvoucího benzínem zapáchajícího motorismu jsou ty tam :-(
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Kanibal"
27. 7. 2007 10:18
Re: ach jo
Porsche se výkonu nikdy nevzdá... jen to bude smrděl po vypáleným obilí
27. 7. 2007 10:45
Re: ach jo
Alebo po nicom. Bude len bzucat, na stovku vystreli za 4 sekundy, ucitis max. pach spalenej gumy z pneumatik. A pre dobry pocit v interieri budes zo specialnych reprakov za zadnymi sedadlami pocut zvuk bublajuceho osemvalca... >:D
neregistrovaný "nastran"
27. 7. 2007 11:28
Re: ach jo
neucítíš ani ten pach pneumatik, páč guma je taky pěkná prasečina pro ekologii, rozhodně ještě větší než benzín :-)
27. 7. 2007 12:57
Re: ach jo
moze byt, ale pokial sa spotreba gum nedotkne hranice 4 ks/100km, tak je to zanedbatelne... >:-[]
neregistrovaný "TD"
27. 7. 2007 12:47
Re: ach jo
Prosím, které současné porsche má za zadními sedadly osmiválec? :-)
27. 7. 2007 12:56
Re: ach jo
preco by mal mat? :-)
neregistrovaný "F12"
27. 7. 2007 10:24
jak kdyby auta byla základ znečištění
Ty zelený blbcí už fakt nevěděj do čeho rejpnout...dělaj jak kdyby bylo porsche skoro nejčastější auto na silnici...a dou radši buzerovat amíky.A zajímalo by mě čim jezděj voni? >:-[]
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 10:39
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
Myslím že veľa radových členov Greenpeace upozorňujú nielen na znečisťovanie autami, na srdci im leží zdravie celej planéty na ktorej žijeme aj my, fanúškovia aut. Robia to z presvedčenia a maju moj REŠPEKT. (aj keď sa s nimi nie vždy stotožním). Prístup porsche je vtipný as ešte z toho vytlkli aj pozitívnu reklamu :yes: .
Buďme radi, že sa niekto o našu planétu stará, pretože ak budeme ničiť planétu tak ako doteraz, tak za pár rokov si čistý vzduch a vodu dopraje len horných 10 000. A nám ostanú patoky a smrad, hodci pekne zabalený :no: :no: :no: :-( :'-(
27. 7. 2007 10:46
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
Pekne napisane. :yes:
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 13:26
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
dik ;-)
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 13:28
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
dík ;-)
neregistrovaný "3D4"
27. 7. 2007 11:20
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
Ale houby... Skvělý tah od porsche, doufam, že tu lůzu ekoteroristickou už konečně přesvědčili... A jestli myslíte starat se o planetu tím, že budou blokovat posledních 16 km dálnice D8 a všechny ty kamiony z německa se táhnou jako smrad, ničej silnice mezi Lovosicema a Ústím a nedá se tam ani předjíždět a to nemluvím o všech těch lidech a zvířatech podél Labe, co to musí snášet, tak potom klobouk dolu.. Nakopal bych je do pr*ele a nechal je tam bydlet u tý hlavní.. Aby si to tam ty zakomplexovaný nedomrdla trochu užili.. To by byl pak fofr jak by byla dálnice hotová..
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 13:40
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
Ja neviem, ci ich aktivity su tie najefektivnejsie ako realne ochranovat zivotne prostredié, to fakt posudit neviem. To ale, ze treba k tomuto problému pristupovat aktivne je jasné. Skus urobit pre zivotne prostredie nieco viac aj ty (nym nehovorim, ze nic nerobis, nepoznam ta... ale viac moze robit kazdy z nas)a aj ty budes mat moj respekt. ..Myslim, ze zivotne prostredie je v takom srabe, ze "obety uz prinasat treba"
27. 7. 2007 14:48
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
No že by se na týdle silnici nedalo předjíždět, to bych viděl jinak. Sice se tam pohybuju většinou mimo špičku (většinou všední den okolo 20h), ale naopak si ten úsek dokážu docela užít >:-[] Ale máš pravdu, zažil jsem i situaci, kdy v protisměru jela kolona téměř nepřerušeně, a za tím náklaďákem jsem ztvrdnul až na dálnici 8-s A máš dvojitou pravdu v tom, že bych tam ty ekologisty nechal týden bydlet, pak by utíkali, co jim nohy stačí, aby stáhli ty žaloby na stavbu dálnice... Šmejdi!
neregistrovaný "spokojený"
27. 7. 2007 11:36
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
Ale houby podruhé... Greenpeace a jejich zelení kmotři jsou ekofašisté, kteří se pouze snaží zviditelnit a pro přírodu nedělají vůbec nic. Nebo si snad někde viděl kus lesa a u něho ceduli - Tento les byl vysázen pomocí dobrovolníků Greenpeace - neviděl, že? Jsou vidět pouze přivázaní u Temelína nebo v nějakých neckách u velrybářských škunerů, to je dost málo na záchranu planety, dle mého soudu.
neregistrovaný "bingo"
27. 7. 2007 12:49
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
To jsou pravidla medialniho boje. Kdyby nekde sazeli stromy, tak o nich nikdy neuslysime.
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 13:42
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
presne, je malo novinarov, ktory sa zaujimaju, ze pan xy nieco prinosne pre spolocnost vykonal, kazdeho zaujimaju "senzacie" (ktore vlastne ani senzaciami niesu)
anonym
27. 7. 2007 14:16
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
To nemate z vlastni hlavy, ze ne. Uz Jakes rikal, ze misto co by ekologove cistili studanky a potucky, protestuji joudove kvuli tomu, ze se jim deti v severnich Cechach za inverze dusi. Ta myslenka, zda se, ma pro nektere lidi sve kouzlo.
Avatar - masO
27. 7. 2007 15:04
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
no kdyby aspon jezdili v nejakych neckach u velrybaru, jenze oni prijedou v tom svym duhovym tankeru kterej zere dovi co..az bude greenpeace pouzivat k preprave elektromobily a podobny vychytavky tak jim mozna zacnu verit ale do ty doby jsou to pro me jen looseri kteri maj * co na praci.. :no:
Avatar - Ricardo
27. 7. 2007 11:45
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
MHD...? Kdyby měli na Porsche tak proti němu nebudou bojovat ;-) >:-[]
neregistrovaný "Beran"
28. 8. 2007 08:17
Re: jak kdyby auta byla základ znečištění
A tohle je zcela přesný, a protože nemají a užírají se závistí a nenávistí k tomu, kdo na ně má, tak se zahalí do hávu rádobyušlechtilé ideologie a začnou ho prudit.... :yes: :yes: :yes:
27. 7. 2007 10:37
911 PRASAT
Já prostě miluju všechny ty ekologické věrozvěsty lepších zítřků, s biobuřtem na korouhvi, slaměnými sandály, dredovým drdolem, náušnicí vetknutou do obočí a s mozkem velikosti big-maca. Jasně, když se myje nádobí, je potřeba u toho mávat praporem z kosatky Noemovy Archy.

Tak teď dopadla ekoruka vodníků i na Porsche... No, že by se snad začali přivazovat na parkovištích řetězy k předním nápravám 911ek? Jednu mám pod monitorem. Je v měřítku 1:43... Tak možná, kdyby se dokázali zmenšit na přiměřenou velikost, zazračila by se konečně jejich síla i racionalita v tom pravém objektivním světle. P.S. BRAVO PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
20
27. 7. 2007 10:49
Re: PORSCHE
Ale ono to kludne tak moze dopadnut, ak s tym nieco nespravime. Teraz je ekologia mnohym smiech, alebo na hnev, podla toho, v akom zmysle sa ich tyka. Ale mozes si byt isty, ze ked nebude ine vychodisko, tak si rad toho bioburta das, obujes sandale zo slamy a pojdes si pohladat nejake male este nezamorene miestecko, aby si sa do cisteho mohol aspon v y s r a t .

postup Porsche je vcelku sympaticky. Uspokoji aktivistov, nehodi za hlavu tradiciu a nakoniec aj naozaj nieco pre ekologiu urobi...
27. 7. 2007 11:13
Re: PORSCHE
A co má společného tvůj názor s ekoaktivitou amatérů stojících mimo správní i státní orgány? To je jako bychom my dva zítra vyrazili s transparentem před loděnice, ať ukončí výrobu tankerů a zahájí montáž trostěžňových plachetnic :-) P.S. Děti světa, co si hrají na dospelé... ovšem o světě rozhodují právě ti dospělí.
neregistrovaný "wlken"
27. 7. 2007 11:15
Re: PORSCHE
Soudíš podle toho co Ti naservírovala Lucka Borhyová o půl osmé na Nově,co? ;-)
27. 7. 2007 11:35
Re: PORSCHE
Kdo to je, ta Borhyová?
neregistrovaný "Dute"
27. 7. 2007 16:29
Re: PORSCHE
Apostol Tvojich vlhkych snov >:-[]
27. 7. 2007 12:59
Re: PORSCHE
Ja pisem o ekologii a nie o ekoaktivistoch...a uprimne povedane, nebyt tych sialencov bojujucich o okelogiu, sotva by sa pre cistotu prostredia robilo aspon to co sa robi...
27. 7. 2007 13:57
Re: PORSCHE
Ještě bys měl napsat, že členíš lidi na ekology a... na co? Na zoofily? Směšné, Klaudie. Armáda spásy padlých andělů. Nic jiného.
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 10:56
Re: PORSCHE
:yes: :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "wlken"
27. 7. 2007 11:13
Re: PORSCHE
jsi jenom vězeń své pohodlnosti,jako my všichni,máš černé svědomí a tak urážíš aktivisty...Sešli mor na všechny ekologické nadšence a ještě k tomu pořádně bouchni tou svojí bejkovskou pěstí do stolu a uvidíš že i chlapi od vedlejšího stolu ti zatleskají jaks to pěkně řekl....
27. 7. 2007 11:32
Re: PORSCHE
Vodník? Dredař? Svědomí vesmíru? O jaké pohodlnosti to mluvíš? Na to, abych věděl, jak se má člověk, lidstvo chovat nepotřebuju křepčení nýmandů kolem Cayenne.
neregistrovaný "wlken"
27. 7. 2007 11:41
Re: PORSCHE
nejsem ani jedno,házení kostek do výloh se mi nelíbí,ale podle mediálně nejatraktivnějších přivazovačů a vlajkonošů nemůžeš soudit greenpeace nebo ekologická hnutí obecně,to by bylo velkou chybou...převažují tam lidé s vysokým vzděláním,kteří rozhodně ví o čem mluví..je to pouze o tom že se otřeli o Porsche,snovou automobilku,je z toho senzace,ale greenpeace umí i jiné věci,o těch se většinou ale nedočteš...
27. 7. 2007 11:55
Re: PORSCHE
Ajaké věci umí? A kde na svou činnost berou peníze?
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 12:07
Re: PORSCHE
Tak rozhodně umí poslepu zavázat lodní uzel a berou na to peníze od sponzorů. Greenpeace je ta nejlepší reklamní agentura na světě; co bych dal za to, kdyby si mě začali taky všímat >:-[] >:-[] >:-[]
anonym
27. 7. 2007 14:09
Re: PORSCHE
Tak uz se s tim smir. Tvuj zpusob uvazovani konci. Nasi dedkove se oblazovali vzpominkami - to za nasich mladejch let bylo vsechno spravne. Kominy vypousteli mraky dymu a my s Pisni prace na rtech jsme svisteli svetem. To vystridalo tvoje mysleni - to za nasich mladejch let bylo vsechno jinak, vonel (smrdel) benzina a rvouci a kourici masiny svisteli svetem. To je vsechno pryc. Nastupuji nove technologie. Je to neuprosna a zakonita zmena. Nebudou smrdet a rvat, ale svistet svetem budou stejne a budou mit zase jina kouzla. Uz se s tim konecne smir, a prestan hazet opovrzlive prispevky na kazdeho, kdo ti pripomina - "No jo dedku, ja vim. Za tvych mladych let bylo vsechno lepsi, ale uz je to pryc".
anonym
27. 7. 2007 14:13
Re: PORSCHE
Masiny svistelY , ouvej, taky uz jsem dedek dlouho ze skoly.
27. 7. 2007 14:52
Re: PORSCHE
Pozor, stydlíne, doufám se nedomníváš, že můj světonázor bude ovlivňovat pár amatérů v lýkových sandálech... s přirozením omotaným kolem plotu Temelína. Ostatně nikdo rozumný nemůže zatracovat nové, čisté technologie. Na to nepotřebujeme zelené mozky. Já nahoře píši o globálních věrozvěstech... o té armádě spásy vlastných proher, o těch snaživých nulách, a jak jsem tu již psal... na topole podle skal, zelený mužík zatleskal... Mimochodem... vzal jsem Erbena nedávno do ruky, začetl se a dvě hodiny zůstal fascinován dokonalým rýmem, dokonalými obrazy a dokonalou jazykovou kulturou. Fakt.

P.S. Takže pozor na slepé zelené větrozvěsty...
neregistrovaný "mamlas"
27. 7. 2007 15:09
Re: PORSCHE
Je to sice OT, ale když už je řeč o K.J.E.
Na topolu nad jezerem,
seděl vodník s jeseterem.
Bryndal si tam na gatě,
jesetera v tomátě.
Tohle sice Erben nenapsal, ale vcelku to vystihuje, že větší bere.
neregistrovaný "david"
27. 7. 2007 10:53
ANI JEDEN
PORSCHE se dalo do slovního souboje s GREENPEACE. Někomu to přijde ftipný někomu jako demagogie.

Bohužel stav životního prostředí je objektivní věc a nezáleží na tom, jestli má více sympatií rétorika Porsche nebo Greenpeace.

Řekl bych, že jestli k nějakému ekologickému průseru směřujeme, tak se stejně probereme až v něm budeme po uši. Taková je podle mě historická zkušenost.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "bingo"
27. 7. 2007 13:18
Re: ANI JEDEN
Presne tak. K zivotu bohate spolecnosti samozrejme patri velky barak, rychla kara, elektronika atd. Ale zakladni veci jako cisty vzduch a voda jakoby svoji cenu nemely ;-\ (tedy dokud nebude opravdu zle).
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 13:53
Re: ANI JEDEN
nanestastie to bude asi naozaj tak :-( :-(
27. 7. 2007 14:57
Re: ANI JEDEN
Já bych to zas až tak extrémně neviděl. Co třeba včasné zastavení freonů a podobných "ozónozabijáků"? S tím se začalo včas a vypadá to, že se to podařilo zastavit. Tak třeba z týdle (v současnosti) až hysterický diskuze okolo skleníku taky vyleze něco, o čem za 20 let řeknem "jo, to se povedlo"... Pokud to ale politici budou nadále jen zneužívat ke ždímání kapes lidí, tak to pak vidím stejně černě, jako ty :'-(
neregistrovaný "wlken"
27. 7. 2007 11:04
ekologie
Oni jsou sice Greenpeace k smíchu,ale za takových padesát let to budou oni,kteří pronesou se smutným úsměvem "já jsem to říkal.."..O tom,že pro většinu lidí je jednodušší nelámat si hlavu s tím co bude za pár let,než si odpustit nějakou radost ze života,není pochyb..Jenže je v tom jeden háček,všechny ty katalyzátory,úsporné žárovky,bločky z recyklovaného papíru,házení petflašek do správného kontíku a čištění si zubů bez puštěného kohoutku nezmůžou vůbec nic v porovnání s počínáním vlád států a velkých podniků..No jasně,ekonomický růst je přece důležitější než nějaká ekologie,planeta přece není zelená ale modrá...někdo bude jezdit celý život do práce vlakem aby se choval ekologicky a pak si pan prezident zaletí na oficiální návštěvu Japonska a jeho speciál vyprodukuje víc splodin než běžný člověk za celý život..Kupujte si každé tři roky nové auto,protože to "staré" už nesplňuje normu a je neekologické..v čem je problém??všechny továrny mají přece certifikáty o ochraně prostředí,ne??No jasně,mají,směnku na jednu tunu spolodin si koupí za 1200 euro...Něco mi říká že tenhle stav je prostě neudržitelný,ať se náš pan prezident vzteká jak chce...
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2007 11:11
pochybuju ze s tim nekdo za 9 litru bude jezdit..........
pochybuju ze s tim nekdo za 9 litru bude jezdit..........
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Benz"
27. 7. 2007 13:35
Re: pochybuju ze s tim nekdo za 9 litru bude jezdit.........
Spíš pochubuju, že to někdo koupí. ;-\
Avatar - Ricardo
27. 7. 2007 12:14
"Eko"
Konečně těm pomatencům někdo ukázal jak se věcí mají. Nejsou to auta, kdo nám do vzduchu vypouští nejvíc CO2, a já dodávám už vůbec to nejsou nová auta, která musí plnit relativně přísné normy. Dokážu si představit, kdo tihle zelení jsou - mladý zarostlý muž v plandavém tričku a kraťasech a slečna se sukní po kotníky a neholenýma nohama >:-[] Ale co, ať se baví "ekologií", když sami svými schopnostmi nedokáží vyniknout.
Rozbalit vlákno
6
27. 7. 2007 13:02
Re: "Eko"
...inak si myslis ze si normalny....
Avatar - Ricardo
27. 7. 2007 20:13
Re: "Eko"
Jasně :yes: Neboj, nejsem praštěnej, jenom si myslím, že rozumný člověk se nepotřebuje takhle stádovat. Ona ta ekologie je o něčem jiným než dělat bugr. Kdyby nebyli v Greenpeace tak budou bojovat třeba za "práva menšin" a proti "rasismu/diskriminaci"...
anonym
27. 7. 2007 14:00
Re: "Eko"
Uff. Prilis intelektualne narocny prispevek.
Avatar - Ricardo
27. 7. 2007 20:14
Re: "Eko"
Myslím, že ti kdo to chtěli pochopit to pochopili ;-) :-!
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 15:54
Re: "Eko"
>:D :yes: trefa >:-[]
neregistrovaný "Starosta jr."
27. 7. 2007 20:48
?Ethanol to nevytrhne, na trhu jsou hybridy s 150mpg
Greenpeace jsou sasci..

Ale k vyjadreni Porsche bar bodu:

- ethanol je asi podobne ekologicky jako ohnicky z pneumatik
vetsinou se dovazi totiz z tropickych plantazi, ktere se musi nove vyklucet/vypalit, tj. emise na 70let dopredu nez to zacne neco snizovat.. Aneb Bursikuv petrochemicky raj..

- na trhu jsou dnes plug-in kity pro hybridy jako Prius ktere maji 100-120mpg (51km/l), testuji se 150mpg (63km/l) - ekvivalent v prvnich 50-80km jen na elektriku ze zasuvky.

=> takze kvuli uspornosti si rozhodne nikdo nebude kupovat Porsche, pokud neni padly na hlavu..

:-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
27. 7. 2007 21:09
Re: ?Ethanol to nevytrhne, na trhu jsou hybridy s 150mpg
Ony ty pralesy prý vyprodukují asi tolik co zase spotřebují, takže čistě početně žádný význam nemají...
Avatar - Righ
27. 7. 2007 20:48
Acho jo...
To jsem si zase precetl nespocet agresivnich vylevu na adresu ekologu, ochrancu zivotniho prostredi, a vubec vsech, kteri se snazi o setrnejsi chovani vuci Zemi i v automobilovym prumyslu. Predne me fascinuje, ze velka cast lidi ma v sobe porad zakorenenou predstavu ekologa jakozto zfetovanyhy dredatyho hipika, jenz chodi ve slamenych sandalech, polyka zizaly a ve volnejch chvilich se privazuje na koleje, po kterych ma projet vlak s jadernym odpadem. Jak by taky mohl delat neco jinyho, kdyz nepracuje a jenom se flaka, nymand jeden ekologickej, ze? Jakkoliv jsou v ruznych ekologickych hnutich i takovy a prestoze prave ti jsou nejviditelnejsi, neexistuje zkreslenejsi predstava. Valna vetsina lidi, kteri se angazujou v ekologickych iniciativach a kteri stoji za tlakem na zmenu chovani k zivotnimu prostredi jsou inteligentni a vzdelani lidi vcetne prednich vedcu a lidi z akademicky sfery. Jinak by ani podobny organizace nemohly prichazet s konkretnimi cisly, analyzami a vysledky. Tezko to ale vysvetlovat nekomu, kdo se o techto lidech dovida z TV NOVA, kde nic jinyho nez dredaty magory v retezech nevidi.
Za dalsi je uplne absurdni tvrzeni, ze nema smysl snizovat ekologicky zatizeni v automobilovym prumyslu, kdyz treba energetika nebo letectvi znecistujou Zemi mnohem vic. To je asi tak kvalitni argument, jako kdybych tvrdil, ze lecit pacienty s cukrovkou je zbytecny, kdyz jich podstatne vic umira na rakovinu. Je to samozrejme receny s velkou nadsazkou, ale faktem je, ze zivotni prostredi na Zemi taky pomalu ale jiste "umira". V tomto kontextu je soucasna modni vlna tanku jako Cayenne, jez casto atakuji temer 3 tuny a 20tilitrovou spotrebu, uplne nesmyslna. A na tom vubec nic nemeni to, ze jeden transatlantickej let 747cky vyprodukuje tolik splodin, jako 1000 Cayenne dohromady. To je maximalne tak prusvih leteckyho prumyslu, ale urcite ne ospravedlnujici argument pro automobilky.
Tim nechci rict, ze bych se vydal cestou vsemoznych zakazu, jak to treba navrhuje jeden znamej pomatenej evropskej komisar ohledne maximalni rychlosti. Obri SUV ale podle me jsou skutecne na povazenou a stoji za to minimalne na to upozornit, tak jak to dela treba Greenpeace.
Rozbalit vlákno
11
27. 7. 2007 22:13
Re: Acho jo...
zaujímavo napísané - z časti súhlasím - to o tom ze tí čo sa najviac zasadzujú o ekológiu, niečo pre ňu robia - napr. pomáhajú presadzovat vhodnú legislatívu rozhodne nie sú sfetovaní ošúpanci na lodiach, kolajach a pred továrňami ALE z časti s tebou nesúhlasim - správne si napísal ze by bolo hlúpe tvrdiť že liečenie pacientov s cukrovkou je zbytočné pretože ich podstatne viac umiera na rakovinu - ale taktiež by sa predsa nemalo zabúdať na liečenie rakoviny... "Cukrovka" je momentálne veľmi populárna a dôvod prečo je na jej liečenie v súčasnosti taký tlak je že každý druhý politik alebo niekto iný sa na tom chce priživiť... Je skvelé že "cukrovka" priviedla verejnosť k diskusii o probléme s nemocami a že je tu snaha niečo s tým urobiť - nemalo by však ostať iba pri "cukrovke" - liečiť by sa mala i "rakovina" :-)
Avatar - Righ
28. 7. 2007 00:12
Re: Acho jo...
S tim, co jsi napsal, samozrejme do puntiku souhlasim. Ovsemze drtiva kritika by mela byt cilena predevsim na hlavni znecistovatele ovzdusi, jimiz automobily skutecne nejsou, tam by se mely investovat nejvetsi prostredky a dosahovat nejznatelnejsi pokrok. Problem je, ze musime uvazovat realisticky - ekologicky smyslejici lide napric celym svetem muzou nastokrat presvedcovat nejvetsi znecistovatele sveta od USA po Cinu o tom, ze hospodarsky rust za kazdou cenu je ponekud kratkozraka strategie, ze je nesmysl Zemi nejdriv zcela zplundrovat a teprve potom premyslet, jak to napravit, nebo treba o tom, ze zivotni prostredi je globalni system, cili tepelny elektrarny v Cine nici ekosystem a klima i vsude jinde. Pokud je o tom nepresvedcis a oni se k temto nazorum nepripoji, nelze s tim nic delat. Nezbyva nez zacit u sebe a hledat moznosti, jak dokazat zbytku sveta, ze to jde i setrneji a pritom stejne dobre. Jednodusse jit prikladem, jakkoliv to zni idealisticky. A ja si myslim, ze to se tyka i aut. Ukazuje se, ze i automobilky jako Toyota, Mercedes nebo treba Renault dokazou produkovat ekologictejsi auta. A to jedine kdyz jsou pod tlakem, jinak by to samozrejme nedelaly. Vzdyt i to Cayenne s 9l/100km je toho dukazem. Jakmile se takovy trend chyti, strhava to lavinu zmen, podivej se, co se deje s americkym trhem v poslednich par letech. Manazeri Fordu v Detroitu by mohli vypravet. :-)
neregistrovaný "tomik"
27. 7. 2007 22:33
Re: Acho jo...
ono kazdy clovek ma jine hobby, ktere vedou k znecisteni ovzdusi. Uplny nesmysl a nejvetsi zabijak zivotniho prostredi jsou letecke dovolene v dalekych zemich! dalsi nesmysl je dovazet tropicke ovoce, ktere nejenom ze spusobuje alergie ale hlavne diky narocne doprave co2! bio banany, ktere v nemecku strasne greenpace odporucuje cestuji letecky 17 hodin! Radeji by meli odporucovat jabka vypestovane v regionu a ne dovazene z italie! Tak bych moh pokracovat dale, od 2 TV v domacnosti po prebitecnych mobilnich telefonech, vsechno se vyrabi na ukor zivotniho prostredi! POdle dlouhodobe studie z italie je 1 vykourena cigaretu = hodiny jizdy diesel autem, bruselsky nebo cesky parlament je plny kuraku, kteri svoji zavislosti nici nase ovzdusi.
Automobilky zpusobuji jen minimalne znecisteni ovzdusi, ale politici stejne jak greenpaece dobre vedi ze tu se da od lidi nejvic vymahat penez!
Avatar - Righ
28. 7. 2007 00:23
Re: Acho jo...
Jak pisu vyse, uvedomuju si, ze automobily nejsou ani zdaleka jedinym nebo hlavnim zdrojem prohlubujici se ekologicky krize. Jsem ale presvedcenej o tom, ze kazda oblast, ktera se na devastaci zivotniho prostredi nejak podili, stoji za pozornost. Pritom "prinos" automobilek v tomto ohledu neni ani zdaleka tak malichernej, jak se ho snazi licit nektery lidi z oboru, jako treba Bob Lutz, jenz nas tu jednou presvedcoval, ze automobily produkuji 0.4% celkoveho CO2. A uz vubec neplati, ze by soucasnej "zelenej" tlak na automobilky nejak vyrazne snizoval jejich prijmy nebo zhorsoval kvalitu aut. To s tim podle me vubec nesouvisi. Nebo mate nekdo pocit, ze novy BMW se systemy snizujici ekologickou zatez jsou horsi nez ty predchozi? (To s Banglem nesouvisi :-) )
27. 7. 2007 23:29
Re: Acho jo...
Nezapomeň, že žiješ ve svobodné společnosti a zítra si můžeš koupit třeba Jumbo... tak pozor na vymezování se vůči velkým SUV... to dělají jen malí lidé... Righu. Ekolog, to může být než ten amatér s krhavýma očima a s tím pověstným biobuřtem na klacku, nebo profesionál vřazený do oficiálních státních struktur. A tak, jako svaz houbařů či svaz včelařů, tedy obecně sdružení občanů, kam se lidé sdružují podle společných zájmů, nechť jsou i "nestátní" ekologové. Ovšem ať se nesnaží mluvit za mne, ať se nepasují do svědomí světa, ať si na ekologii nebudují gloriolu svatých. Veškerý boj o životí prostředí se musí odehrávat tam, kde se tvoří normy chování, to je v zákonodárných sborech. Idea "společnosti dle Havla" tedy, že na neformálních uskupeních lidí bude vznikat pevná zdravá a čistá lidská společnost, je idea z prkren, která možná znamenají svět, ovšem život, zejména život miliónu, miliard... ten musí řídit pragmatici, nikoliv snílkové.
Avatar - Righ
28. 7. 2007 00:41
Re: Acho jo...
Ja si moc dobre uvedomuju, ze ziju ve svobodny spolecnosti, coz mi michodem dava pravo vymezovat se vuci cemukoliv. S zivotnim prostredim je ale takovy jeden problem - je spolecne, mame jenom jedno pro vsechny. A tam, kde zacinaji hodnoty spolecne, musi se svoboda nutne regulovat. To neni zadny komunisticky zvast, to je konstatovani faktu, jinak by jakakoliv spolecnost zkolabovala. To mas podobny treba s kourenim - tezko muze nekdo z nas povazovat za male lidi lekare, jez se zasazuji o to, aby kuraci nenicili zdravi nekurakum, i kdyz jde nepochybne o zasah do osobnich svobod.
A pokud jde o tu uvahu na tema fugovani spolecnosti jako celku, muzu ti rict, ze jsem dalek spolecnosti podle Havla, ale priblizne stejne daleko mam ke spolecnosti podle Klause. Nemyslim si tedy, ze ruzny uzky skupiny pseudoekologu by meli mit moznosti prohlasovat se za "spolecnost" a terorizovat treba blokovanim vystavby dalnic ci jadernych elektraren vetsinu ostatnich. Rozhodne mi ale nevadi, ze ekologove vytvari platformy mimo statni slozky a z jejich pozic lobbuji za ekologicke cile. To samozrejme delaji i automobilky a v mnohem vetsim meritku, jelikoz maji kapital, o nemz se ekologum muze jenom zdat.
29. 7. 2007 03:06
Re: Acho jo...
Chápu tě, Righu, jen snad je nutno si říci - ekolog... to je prázdný pojem. Ten pojem vlastně neexistuje.
neregistrovaný "oldtimer"
28. 7. 2007 10:48
Re: Acho jo...
Ve svobodne spolecnosti zil snad jen Robinson. Byt tebou, radsi bych se venoval diskuzim o technickych parametrech vozu (coz Ti docela jde), provazenych obsasnym pokrikem GURU GURU (coz Ti jde skvele) a neztrapnoval se presentaci spolecenskych a politologickych uvah na urovni zaka 5B. Jinak nic ve zlem.
29. 7. 2007 03:01
Re: Acho jo...
Co to? Že by nějaký pozitivisticky negativní a negativisticky pozitivní ekomamut? Nebo snad předseda svazu vyšívačů krajek? Jo, oldtimere... tahle společnost je v naznačených souvislostech natolik svobodná, že ti umožnuje si koupit opravdu zítra to jumbo... já chápu, že je to pro tebe informace z kategorie sci-fi, to ale neznamená, že mě za to budeš napadat. P.S. Jinak mě velmi těší, že mě poctivě čteš :yes:
neregistrovaný "oldtimer"
30. 7. 2007 10:31
Re: Acho jo...
Ty invektivy pominu (nemam rad ty dlouhe "Re: Re: ..", ktere namisto vecnych informaci obsahuji pouze nadavky), jumbo pro mne asi sci-fi je ale 911 ne. Spis si myslim ze je na case skutecne prihlednout ke vlivum dopravniho provozu na zivotni prostredi (i kdyz ruzni "profesori vsecho", casto mirne senilni, verejne troubi do sveta nesmysly o environmentalistech). Je mne Vas mladych trochu lito, protoze moc dobre znam ten uzasny pocit, kdyz po necelych dvou hodinach jizdy udelas trasu Plzen-Brno.
Doba tomu jiz vsak nepreje, provoz zhoustl a pocet ridicu-neumetelu dle mne jiz prekrocil kritickou 50% hranici. K cemu potom 911, se kterou se svezes jako jeden muj pritel "911 turbo" (v sobotu brzo rano pomalu do Prahy okouknout cestu zda je cista a potom na plny koule zpet). Tolik k tomuto aspektu. Jinak s tou poctivosti cteni Tvych clanku to zase neprehanim - nekdy OK jindy naprosty blabol.
neregistrovaný "Ada"
28. 7. 2007 12:21
Porsche Touareg je predvojem ekologie?
Pokud chce Porsche skutecne neco rozumneho udelat pro ekologii i svoji budoucnost, melo by do svych vozu predevsim zacit montovat diesely. Benzinove motory uz patri na smetiste dejin.
Rozbalit vlákno
0