Zářijový frankfurtský autosalon se stane místem světové premiéry nového Renaultu Mégane. Potvrdil to člen nejužšího představenstva společnosti Renault, Lauren Van Den Acker.
doufám, že u nových řad již budou držet slib, že zlepší kvalitu. Tak uvidíme ;-) Nedávno tu bylo několik článku, o tom, že už by to do budoucna neměli být takové popelnice.
I když to ty neuznáš, tak Renault dávno dotáhl na ostatní evropskou konkurenci, je to model od modelu a divil by ses i některé modely od VW, konkrétně ty s TSI jsou na tom o dost hůře s kvalitou a spolehlivostí, než ten nejlevnější Renault....
Mlácení pusou naprázdno tu jde hlavně tobě velmi dobře, ti dva nahoře možná fandí Renaultu, ale vesměs si nevymýšlí...
Ja měl Megana ve vyběru a neprošel takže asi tak.
Renault dosahl........ to maš taky z nějakych članku ? Vaše zavěry mě opravdu nepřestavaji udivovat. A ti dva nahoře prej fandove. Fanda a fanatik je u mě sakra rozdil.
Takova kumulace Renault fanatiku jako je zde to se opravdu jen tak nevidi.
Jinak ja vim je to na ukor interieru. Takže zustat na urovni Clia a nebude se to sr.at. :yes:
Materiálově ani zpracováním v době uvedení na trh se Megane za interiér nemusel stydět a materiálově dodnes, pravda, některé detaily u nových modelů jsou dál, ale skok to není obrovský. Co by např. nová Octavia dala za materiály palubní desky Meganu... Teda co by dala za materiály i své předchůdkyně.
S tim určitě souhlasim. Ja rozhodně nepatřim ke kritikum interieru Megana. Ani jako celek mě to auto určitě nezklamalo spiš naopak. Nějakou dobu už mam ale u Megana jeden problem a to zastaralost což samozřejmě neni vada a je to čistě muj poblem. Řešit ale cenu tak je to kandidat ktereho by byla chyba vynechat. U koncernu jsou ty rozdily bohužel dost markantni. Nedavno jsem si dukladněji prolezl hned po sobě Golfa v HL a Leona FR což jsou nejvyšši vybavy. Ten rozdil je tem v ramci třidy prostě obrovsky. Octavia mě upřimně vubec nezajima ale podle toho co se piše tak svou urovni odpovida zruba tomu Seatu. Jen u Octavie je mi bliže architektura přistrojovky.
Pravda je, že s tupci podobnýho charakteru, kteří bez opodstatnění plivou na něco kolem se člověk dobrovolně nesetkává. Proč by pak měl chodit sem a vy.sírat nechápu... Přestože pro banování nejsem. ;-)
avizovalo sa už dávno ale či to bolo vierohodné... že nový megane chce spracovaním rovno súperiť s Mercedesom A alebo Audi A3... už boli prve fotky z testovania a vyzera slubne :-) športové verzie maju dostať system 4 control... myslím že to bude pecka..
To ano. Nicméně na Megoše jsem dost zvědavej. Nižší střední je nabitá a bude to chtít něco navíc než má současná generace. Ta není špatná, ale nemá až na vyjímky (RS, GT220) nic moc, čím by mě přesvědčila dát jí přednost před konkurencí. A doufám, že se Renault vyvaruje low-cost verze, jakou byla v současné generaci Generation. To ať přenechá Dacii.
To zaměření už Renaultu došlo a v podstatě nové modely jsou cenově plně mainstream, jestli nabídne tak širokou paletu jako třeba VW nebo Opel, to si netroufnu tvrdit, každopádně něco silnějšího (ať je 1,2 TCe jakkoliv výborný motor) než 1,2 TCe by měl nabídnout :-| Kéž by zůstal věrný v tom dobrém, R.S. a GT220