Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Potvrzeno: Sedan střední třídy Jaguar XS přijede na trh v roce 2015

Plánovaný konkurent BMW 3, Mercedes-Benzu C a Audi A4 z dílny Jaguaru vyjede do tří let s technikou z roadsteru F-Type.
Zpět na článek
19. 3. 2013 11:42
19. 3. 2013 11:56
19. 3. 2013 11:57
19. 3. 2013 12:04
19. 3. 2013 12:34
19. 3. 2013 13:00
19. 3. 2013 23:26
19. 3. 2013 12:14
19. 3. 2013 12:35
19. 3. 2013 12:53
19. 3. 2013 15:28
19. 3. 2013 15:42
19. 3. 2013 13:19
19. 3. 2013 16:33
19. 3. 2013 17:28
19. 3. 2013 22:15
Avatar - Inferius
19. 3. 2013 11:42
Karoserie
X760 s tříprostorovou karoserií??? To snad ne....
Rozbalit vlákno
2
19. 3. 2013 11:56
Re: Karoserie
Co se ti nezdá?
19. 3. 2013 11:57
Re: Karoserie
A cos čekal jiného než sedan?!? Kombi z toho možná taky udělají, ale jasně že nejdříve přijdou se sedanem.
Avatar - Inferius
19. 3. 2013 12:04
X760
" Malý Jaguar" ; kterou skupinu zákazníků by chtěl jaguar oslovit?
Rozbalit vlákno
3
19. 3. 2013 12:34
Re: X760
Se skupinou zákazníků to nevidím vůbec špatně. XS bude zasazeno do velmi lukrativního prémiovýho segmentu střední třídy, tedy jedny z nejprodávanějších aut dnes, i kdyby ukrojilo celkově nevýznamnej podíl koláče, stále to může být úspěch.
Platforma z F-Type je vyvinutá, motory také...není nic špatně.
19. 3. 2013 23:26
Re: X760
Střední třída je určitě důležitá. Navíc hliník já mohu. :-) Jen si nejsem jist tím označením, XS.
Avatar - bigsoul
19. 3. 2013 12:14
BMW rady 5
Nevididte v tom az moc velkú podobnost? Vymena prednej masky a je tam :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 12:27
Re: BMW rady 5
Něčím se ty grafici asi inspirovali, co myslíš...
19. 3. 2013 12:35
Re: BMW rady 5
viz PM výše... Údajně by některý designový prvky mohly být převzaty z F-Type
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2013 12:40
Re: BMW rady 5
Tak to by mohlo být zajímavé...
19. 3. 2013 12:53
Re: BMW rady 5
Určitě, poměrně dozadu posunutej motor, hliníková kce...
19. 3. 2013 14:46
Re: BMW rady 5
Napadlo mně totéž, že je to nápadně podobné pětkové řadě. Teda až až na tu masku. :-)
19. 3. 2013 15:28
Re: BMW rady 5
Za chvilku ti tady bude vysvetleno, ze predek je z i40 a zadek z optimy.
19. 3. 2013 15:42
Re: BMW rady 5
každej by si měl přečíst první příspěvek Micinky, než k tomu renderu něco napíše ;-)
Avatar - donPedro
19. 3. 2013 13:19
"Malé kotě"
nemá míti důvodu býti neúspěšné, IMHO. Větším "kočkám" to celkom šlape (a L/R jakbysmet), Tata to vede dobře. Je tedy nač se těšiti (že 4x4 a kombi na sebe nenechají rovněž dlouho čekati jest nasnadě). Tož tak. :yes: Jag
Rozbalit vlákno
12
19. 3. 2013 13:58
Re: "Malé kotě"
Omyl vetsim kockam to vubec neslape. Prodeje Jaguaru v podstate stagnuji na naprosto smesnych prodejnich cislech, jediny z "Indu" kdo ma alespon nejake prodeje je LR. Tomu Evoque celkem pomohl ke slusnym byt nikoliv zavratnym prodejum.
19. 3. 2013 14:05
Re: "Malé kotě"
Jag loni i letos roste, nejedná se o nějak závratná čísla, ale nějakej efekt to má...LR neroste, ale letí...poptávka po Evoque ještě stále neklesá a novej RR je ještě nedostupnější než RRE.
Do toho přichází novej Sport a nemyslím, že by Tata udělal koupí JLR chybu, natož, že by ho vedl špatně.
19. 3. 2013 14:29
Re: "Malé kotě"
Tata mel zajem pouze o Land Rover, Jaguar koupil, protoze Ford nebyl ochoten prodat LR bez nej. Jaguar jako znacka nedaval obchodne smysl uz tehdy. Ono obecne budoucnost tehle dvouznacky je jeden velky otaznik, protoze Jaguaru se nedari a LR ma nejistou budoucnost kvuli zelene zasti.
19. 3. 2013 14:32
Re: "Malé kotě"
Nemíním se apriori hádat o domněnkách, fakt je ten, že Jag má aktuálně nejširší spektrum konkurenceschopných modelů a LR je rozkročenej tak zeširoka, že mu může leckdo závidět.
19. 3. 2013 16:55
Re: "Malé kotě"
Tedy pokud jsem dobře zachytil běh zpráv, chtěla Tata Jag prodat a nechat si jen LR. Ač Jag není v ztrátě, zatím se zájemce nenašel.
LR má zrovna teď dobrá léta, ale bacha, aby ho do rozkroku někdo nekopl. Myslím, že je to hodně dané ještě se držícím britským trhem.
Avatar - donPedro
19. 3. 2013 14:07
Re: "Malé kotě"
Tak on Jag nikdy nebude konkurovat D3, bude alternativa, doplněk či jak to nazvat. Až tak zle na tom asi nebudou, když si mohli dovolit udělat F-type, a možná že zrovna od něj očekávají onen "Evoque effect" ... Po odchodu od Forda mají co prodávat, že to fénixovské vstávání z popela nebude snadné (v této nelehké době) a spíše delší, jest nasnadě, hlavně aby se zas nezlomilo v pád. Tož držme Jagu palce, zaslouží si to IMHO.
19. 3. 2013 14:24
Re: "Malé kotě"
Ale to neni o konkurenci D3, tam se bavime o cislech radove jinde, to je o tom, ze Jaguar vyrabi zdaleka nejmene aut ze vsech normalnich znacek aut a to vcetne tech velmi okrajovych.
19. 3. 2013 14:28
Re: "Malé kotě"
Nevnímáš XF jako konkurenční vůz k M-B E nebo A6? Nevnímáš XJ jako konkurenci k A8, S-Klasse, BMW7? XK k BMW6?
Proč řešíš počty prodanejch aut, nepřipadá ti snad, že jde hlavně o nastavení nákladů a výnosů? Chválabohu jsou stále automobilky jako Jag a díky inteligentnímu spojení s LR mohou ekonomicky i rozumně fungovat.
19. 3. 2013 14:32
Re: "Malé kotě"
Bez urciteho poctu prodanych aut se neda automobilka dlouhodobe provozovat, protoze fixni naklady v tehle branzi jsou primo strasidelne. Podobne jako ty argumentovali zastanci Saabu, jak je super, ze jejich auta jsou na silnicich tak vzacna, jenze par let na to automobilka skoncila. To jestli muze J + LR ekonomicky fungovat se teprve uvidi. Jejich prodeje i dohromady jsou stale nizsi nez vicemene jakakoliv jednotliva znacka od konkurence.
19. 3. 2013 14:42
Re: "Malé kotě"
Podle všeho má Tata poměrně úspěšný obchodní portfolio, kdy dokážě vykrývat pohyby poptávky a nabídky...nebo si snad myslíš, že by Lambo dnes bez VW, který dělá to samý dnes ještě existovalo?
Pořád nevím za co kopeš...jde o jedinou věc...i malá automobilka dokáže držet krok s velkými, ať ve vývoji nebo rozšiřování modelový politiky.
19. 3. 2013 14:58
Re: "Malé kotě"
Nedokaze, dlouhodobe nema mala automobilka nadeji. To je proste jednoducha ekonomika. Pokud prodavas malo aut, tak se ti fixni naklady rozpocitavaji na male mnozstvi aut a drive nebo pozde te to znici. Vyjimkou jsou nejake vicemene rucne delane vozy s masivni pridanou hodnotou, coz Jaguar neni.
19. 3. 2013 15:09
Re: "Malé kotě"
Znova, nemyslím, že je Tata závislej na příjmu z JLR, je to jeho výkladní skříň a důvody je možné dohledat až v hluboký historii, kdy Ind dokáže koupit britskej klenot a provozovat ho úspoěšněji než kdykoliv předtím. Nemusíš mě učit ekonomiku...
Pořád ber JLR jako jednu automobilku se dvěma brandy zatřešenou obrovským koncernem. A jeden brand je momentálně výdělečnější než ten druhej (ano, RRE je neskutečně předražená, ale stejně tak úspěšná hračka...novej RR je na tom stejně) a i kdyby se jim nějakou dobu nedařilo, je tu koncern, kterej je zatřešuje.
Oba brandy jsou nyní v nejlepší kondici za posledních pár desetiletí...
Avatar - Bubáq
19. 3. 2013 13:36
Kresba by carparazzi
Samozřejmě, že je ještě brzy na to, aby bylo možno už nyní odhadnout finální podobu vozu (nic jiného teď stejně nemůže být diskutováno, že...). Myslím ale, že Ian Collumn je mnohem větší mág, než aby XS vypadala tak, jako na zde uveřejněném obrázku. Ten totiž zobrazuje auto, které by opět na trhu propadlo: tuctové, unifikované a doslova obyčejné. I když "malý" rozměry, XS musí být tak expresivní a elegatní, jako XF a XJ ve svých segmentech. Pouhá coupé-forma tomu neodpovídá. Snad se nemýlím, když obrázek carparazzi označím za ... blbost!
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2013 13:56
Casy a nazory se meni
Zajimave. Kdyz prisel na trh stejne zarazeny X-Type, tak to byla zhuverilost Fordu niciciho luxusni znacku malym Jaguarem, kdyz s tim samym prijdou Indove, tak je to super napad. >:D
Tak jenom doufejme, ze se Indove za tech par let od uvedeni XF na trh naucili delat alespon tak bezpecna auta jako Korejci, aby to nebyla zase v crash testu ostuda jako posledne. :-!
Rozbalit vlákno
12
19. 3. 2013 14:02
Re: Casy a nazory se meni
Je tam dost podstatnej rozdíl...Ford představil baby Jaga na základě Mondea s plebejským rodokmenem, navíc krátce po náběhu E46...to byl v danej čas a s použitou technikou prohranej boj. Teď se bavíme o hliníkovým autě se zadním náhonem a opčně 4x4 na základě sportovních vlastních modelů.
19. 3. 2013 14:27
Re: Casy a nazory se meni
Nerekl bych, ze v dobe uvedeni na trh byl X-type nejak vyrazne mimo peloton. Ano, existovala E46 coz byla ve sve dobe bomba, ale proti ostatnim konkurentum nebyl s tou technikou z Mondea az tak uplne mimo misu. Proti Mondeu byl rozdil v tom, ze tehdejsi Mondeo melo primo strasidelny interier, zatimco X-type i po letech nevypada vevnitr nejhur a je pomerne pohodlny na jezdeni. Navic vzhledove navazoval na X350, takze celkem zachovaval image znacky.
19. 3. 2013 14:30
Re: Casy a nazory se meni
Tradicionalisti se mnou nebudou souhlasit, ale X-Type byl možná hezkej zvenku, ale interiér byl tragickej už od počátku. Srovnej s tehdejší A4, C nebo e46.
Navíc v teoreticky nejprodávanějších verzích předokolka a to si mohla a může díky image dovolit jen Audi.
19. 3. 2013 14:36
Re: Casy a nazory se meni
Nevim, v kontextu roku 2001 mne tento interier ani neurazel.

[odkaz]

Tehdejsi Audi A4:

[odkaz]

Prefaliceft E46 take zadny zazrak:

[odkaz]
19. 3. 2013 14:43
Re: Casy a nazory se meni
Seděl jsi v něm někdy? Vlastní zkušenost s těmito vozy? Já ano :-) Ty strašidelný peníze, co tenkrát Jag za X-Type chtěl vysolilo jen pár nadšenců.
19. 3. 2013 15:10
Re: Casy a nazory se meni
Pri srovnani s Mondeem ze ktereho vychazel byl ten interier primo dokonaly. Ano nebylo to uplne na urovni standardnich Jaguaru, ale ten X-type stal take tretinu.
Par nadsencu? X-Type prodaval rocne az 50.000 vozu, coz je o polovinu vice nez se v dnesni dobe proda udajne "velmi uspesneho" Jaguaru XF.
19. 3. 2013 15:19
Re: Casy a nazory se meni
Možná by bylo dobrý se podívat jak dlouho se 50k/y prodávalo. Pro mě to byl předraženej, nespolehlivej a do hezkýho tradičního hávu zabalenej pokus Jagu si kousnout něco ze střední třídy. XF je o třídu výš a i principiálně nemůže dosáhnout takových prodejů. Na druhou stranu dokáže úspěšně držet svojí pozici...zvlášť po FL.
Avatar - cerrbion
19. 3. 2013 15:31
Re: Casy a nazory se meni
je vidět, že nevíš o čem mluvíš a auto jsi neřídil, nevlastnil, jen plky.
19. 3. 2013 15:36
Re: Casy a nazory se meni
:-) velmi dobře, ale pravdu máš...nevlastnil.
Avatar - cerrbion
19. 3. 2013 15:30
Re: Casy a nazory se meni
X-TYPE měl otec 4 roky a nic tragickyho jsme na něm já ani on neshledával, naopak. Neúspěch X-Typu byl čistě v tom, že se potencionálním kupcům nelíbilo, že to není "echt" Jaguar, ale vylepšené Mondeo. Auto jako takové to bylo výborné. V tehdejší A4 jsem taky párkrát seděl a lepší mi nepřipadala, spíše naopak, a to ať pocitem z jízdy tak zpracováním o prostornosti interieru nemluvě. Měl jsem kdysi Mondeo o generaci před X-Typem a i tam bylo svezení alespoň pro mě lepší než v A4, kvalitou mi taky nepřišlo nijak horší. Ale zvlášť zde se úvahy a názory typu "ostatní auta jsou stejná nebo dokonce lepší" než od milovaného koncernu" nenosí. Většina zdejších diskutéru v zrovna probíraném autě ani neseděla, ale hned ví že jejich favorit je lepší.
19. 3. 2013 15:41
Re: Casy a nazory se meni
Jak čertík...výplody...měli jsme v rodině, můj otec, můj známej...mě nechávají ledově klidným. X-Type byl přešlap a měl přijít minimálně o dva roky dříve než přišel. Nejsem typ, kterej kvůli tomu, že jí celej život rohlíky bude odmítat cereální pečivo, stejně tak jsou mi hrátky na tradicionalismus fuk. Potřebuju se v autě dobře cítit a u auta typu sedan nebo kombi i vědět, že nekupuju za víc horší věc než jinde.
U současnejch modelů se umím najít, u X-type, kromě toho, že se mi líbil zvenku ne.
Avatar - Barrichello
19. 3. 2013 20:11
Re: Casy a nazory se meni
Největší sranda je ta, že z toho Mondea na ten X-typ pasuje pouze 30% dílů, zbytek svou svébytné díly Jaguaru :-)
19. 3. 2013 16:33
cisla, prodeje
Myslim si, ze to bude trosku zbytecna snaha sem dat aspon neco uchopitelneho, jelikoz mistni odbornici predem maji jasno v pochmurne budoucnosti Land Roveru a Jaguaru, i kdyz ve svetle odbornosti prispevku porovnavajici prodeje prebouchanyho Mondea s naprosto novym premiovym sedanem, ktery bude hrat kvalitativne i konstrikcne uplne jinou ligu, mam celkem pochyby o presnosti techto prognoz.

Kazdopadne, cisla vypadaji celkem slibne, i kdyz rust je masivni hlavne diky Land Roveru (novy Range, Evoque), koncern neroste jen jako celek, ale i samotny jaguar produkuje celosvetove 6%-ni narust prodeju. Uznavam, procentuelni vyjadreni narustu je ve svetle relativne mensiho poctu prodanych kusu mirne zavadejici a statisticky ne uplne kosher, ale porad se jedna o celkem obdivuhodny rust v dobe krize.
Presne "maly" sedan je to, co Jag potrebuje, vic prodanych aut, vic jaguaru na cestach, a hlavne snad i vic spokojenych zakazniku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
19. 3. 2013 20:08
Re: cisla, prodeje
Přesně tak, Jaguar auto ve střední třídě nutně potřebuje. Ale zároven by kluci měli zamakat i na prodejích v USA, ty jsou bohužel dost slabé. I když meziročně u XF a XJ rostly, letos v lednu a únoru.
Bohužel se zas výrazně propadlo XK...
19. 3. 2013 16:55
octavia III vs.Jaguar
Ve srovnávacím testu jednoznačně zvítezila Škoda octavia III 1,6 TDI, ve všech ohledech tento Jaguár porazila.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - guze
19. 3. 2013 17:09
Re: octavia III vs.Jaguar
No, když se podívám na tvoje dřívější příspěvky, tvůj komplex je jasnej šášulo....
19. 3. 2013 17:28
přání
rozhodně bych jaguáru přál ať se auto povede a hodně prodává - nové Jaguary se mi moc líbí - možná za to může i má obliba Top Gearu :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
19. 3. 2013 20:06
Re: přání
Jaguar model ve střední třídě nutně potřebuje pro přežití, zejména na evropských trzích....
19. 3. 2013 22:15
Re: přání
Souhlas, Jaguar auto střední třídy potřebuje jako sůl. A já mu přeju, aby se tohle auto chytlo, aby o něj měli lidi zájem a aby to natřelo těm nafoukanejm Němčourům.