Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Používání antiradaru zakázáno! Hrozí pokuta až 100 000 Kč

Používání aktivních i pasivních antiradarů je protiprávní a bude posuzováno jako přestupek se sankcí až 100 tisíc korun. Shodli se na tom zástupci ministerstev dopravy a vnitra.
Zpět na článek
17. 8. 2006 11:49
neregistrovaný "Wartburg 353W"
17. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "Marko"
20. 8. 2006 14:04
neregistrovaný "Dežo"
17. 8. 2006 12:17
neregistrovaný "anonym"
17. 8. 2006 12:57
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 13:05
neregistrovaný "manga"
17. 8. 2006 13:59
neregistrovaný "Jacobs"
17. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 14:20
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 14:30
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 14:43
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 8. 2006 14:44
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 20:36
neregistrovaný "Jozki."
18. 8. 2006 10:43
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 13:10
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 8. 2006 15:45
neregistrovaný "cosworth"
17. 8. 2006 16:34
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 17:36
neregistrovaný "baresi"
18. 8. 2006 10:07
neregistrovaný "anonym"
17. 8. 2006 21:09
neregistrovaný "Scooby"
19. 8. 2006 20:33
neregistrovaný "Chico"
21. 8. 2006 18:18
neregistrovaný "Přemysl"
17. 8. 2006 12:00
neregistrovaný "bingo"
17. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 12:10
neregistrovaný "Marko"
17. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
17. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "911t"
17. 8. 2006 13:42
neregistrovaný "Jozki"
17. 8. 2006 14:26
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 13:16
neregistrovaný "Petr"
17. 8. 2006 13:37
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 11:15
neregistrovaný "Kermit"
17. 8. 2006 13:32
neregistrovaný "emylak"
17. 8. 2006 14:06
neregistrovaný "audis"
17. 8. 2006 14:35
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 21:10
neregistrovaný "SKAJA"
25. 8. 2006 11:09
neregistrovaný "pajax"
17. 8. 2006 13:54
neregistrovaný "audis"
17. 8. 2006 14:48
neregistrovaný "mates"
18. 8. 2006 20:18
neregistrovaný "Jarda"
17. 8. 2006 15:08
neregistrovaný "Klokan"
17. 8. 2006 15:20
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 21:24
neregistrovaný "Scooby"
17. 8. 2006 14:56
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 14:57
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 15:04
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 15:09
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 15:27
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 15:34
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 22:20
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 17:47
neregistrovaný "Antiradar"
18. 8. 2006 20:59
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 19:50
neregistrovaný "stenley"
17. 8. 2006 16:53
neregistrovaný "GTI"
17. 8. 2006 17:33
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 17:36
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 19:34
18. 8. 2006 00:49
neregistrovaný "kkk"
18. 8. 2006 10:21
neregistrovaný "Ales99"
18. 8. 2006 20:56
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 15:04
neregistrovaný "Klokan"
17. 8. 2006 15:46
neregistrovaný "O.J."
17. 8. 2006 16:14
neregistrovaný "Homer"
17. 8. 2006 17:29
neregistrovaný "anonym"
17. 8. 2006 16:27
neregistrovaný "GTI"
17. 8. 2006 16:36
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
17. 8. 2006 19:48
neregistrovaný "kkk"
17. 8. 2006 21:22
18. 8. 2006 00:42
neregistrovaný "kkk"
18. 8. 2006 09:58
neregistrovaný "GTI"
17. 8. 2006 17:25
neregistrovaný "sword"
17. 8. 2006 19:19
neregistrovaný "GTR"
17. 8. 2006 19:37
neregistrovaný "don Pedro"
17. 8. 2006 20:07
neregistrovaný "milic"
17. 8. 2006 21:20
17. 8. 2006 22:19
neregistrovaný "don Pedro"
17. 8. 2006 22:44
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 23:54
neregistrovaný "don Pedro"
18. 8. 2006 00:11
neregistrovaný "ZZ"
18. 8. 2006 00:21
neregistrovaný "don Pedro"
18. 8. 2006 00:31
neregistrovaný "ZZ"
17. 8. 2006 23:36
neregistrovaný "Ozzy"
18. 8. 2006 00:08
neregistrovaný "ZZ"
18. 8. 2006 00:25
neregistrovaný "don Pedro"
18. 8. 2006 09:52
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 08:21
neregistrovaný "donald"
18. 8. 2006 09:55
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 10:04
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 10:39
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 11:27
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 13:26
neregistrovaný "Scooby"
18. 8. 2006 11:45
neregistrovaný "donald"
18. 8. 2006 11:52
neregistrovaný "Kermit"
18. 8. 2006 13:49
neregistrovaný "Scooby"
19. 8. 2006 17:03
neregistrovaný "Davča"
30. 8. 2006 16:49
neregistrovaný "Karel"
20. 10. 2006 00:19
neregistrovaný "Ivan"
neregistrovaný "Wartburg 353W"
17. 8. 2006 11:49
Tak panove
Kdo z vas ma antiradar? (Ja ne, ale uvazoval jsem o tom) je vubec mozny, aby to nasli pri silnicni kotrole?
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Marko"
17. 8. 2006 12:05
Re: Tak panove
Ja mam antiradar. A ano, je to mozne...uz iba z toho dovodu, ze tu skrinku nestihnes za par sekund skryt nijak dokladne. V Rak. ta pri kontrole proste nechaju vystupit z auta a prezru ti vnutro auta vratane odkladacich skriniek (to ta nechaju vyprazdnit). Tam je ale zakazane drzanie antiradaru...a an tej formulaci zalzezi. Ak je zakazane iba pouzivanie, teoreticky mozes tvrdit, ze to iba vezes v aute...a nech ti dokazu, ze si to pouzival. Prakticky je to ale oproblem, pretoze tam kde to zakazu byva ta formulacia taka, ze je zakazane uz DRZANIE takeho zaradenia....
neregistrovaný "Dežo"
20. 8. 2006 14:04
Re: Tak panove
Obe ministerstva tvrdi, ze je nezakone pouziti techto tzv. "antiradaru", pokud tedy stihnes vytahnout napajeni, ktere je vetsinou zajistovano pres zasuvku zapalovace. Podle meho nazoru si ovsem ministerstvo vnitra chybne vyklada vyznam vlastniho zakona a proto si myslim, ze kdyby byl nekdo trestan za pouziti antiradaru a napadl by to u soudu, mel by celkem slusnou sanci na vytezstvi.
neregistrovaný "anonym"
17. 8. 2006 12:17
Re: Tak panove
velmi snadno, aby to fungovalo, musí to být přichyceno přísavkami na čelním skle
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 12:57
Re: Tak panove
Mam a pouzivam. Je to dobra vec. V clanku se pise o novele, ale pokud vim, tak zadna novela neexistuje. Ani si neumim predstavit, kdo by ji od cervence schvalil, kdyz jsme nemeli snemovnu. Navic si myslim, ze vyklad zakona nema provadet nejake ministerstvo. Moc soudni a vykonna je tu snad oddelena. Co jsem zatim cetl, tak se vetsinou shoduji v tom, ze je nejlepsi jit k soudu. Osobne je mi z noveho silnicniho zakona dost na bliti a tohle uz je jen tresnicka na te hromade zvratku. Uplne pomijim to, ze v CR je nyni vic lidi u policie nez bylo v celem CSSR. Tak trochu , teda hodne ne trochu, se mi zda, ze ta verbez, ktera tu vladla 8 let z toho tady udelala opravdu byrokratickou zemi:-( Netyka se to jen silnicniho zakona, temer kazdy zakon a predpis, ktery za posledni 4 roky vzniknul je paskvil:-( Urady uz se dostaly na uplny vrchol papirove valky a samy uz vlastne ani nevedi, proc a pro koho se jednotlive ukony delaji. Michani vykonu statni spravy a samospravy je taky zarazejici. Proste CR:-(
neregistrovaný "manga"
17. 8. 2006 13:05
Re: Tak panove
Přesně a výstižně napsáno...souhlas na 100%, se druhou částí tak na 150%... >:D
neregistrovaný "Jacobs"
17. 8. 2006 13:59
Re: Tak panove
Souhlas :no:
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 13:07
Re: Tak panove
matesi... :yes: PS: přemýšlím o práci u policie...fakt.
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 14:20
Re: Tak panove
To te radsi prejedu!!!! >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 14:30
Re: Tak panove
renta,možnost neomezené buzerace,po pěti letech na radaru si hoši staví nové vily,můžu beztrestně machrovat s pistolí na večírcích,nebudu platit za psa,protože ho prohlásím za služebního, zabijáckého labradora, co oběť ulíže k smti,u vietnamců budu mít hadry zadara(stačí říct,že jim sem pošlu šťáru),můžu parkovat kde chci, jezdit si jak chci,renta,renta renta.... >:-[]
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 8. 2006 14:43
Re: Tak panove
Už chápu tu averzi lidu k rentiérům... >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 14:44
Re: Tak panove
Jsi mrtvej Alessio:-) Prejedu te, nedopustim, aby se z tebe stala takova zruda! :-!
neregistrovaný "Jozki."
17. 8. 2006 20:36
Re: Tak panove
Radsej si vyber prepazku z JAGa urob z toho klietku a zamkni ho tam kovboji. >:-[] >:-[] ;-) >:D
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 10:43
Re: Tak panove
Tak někdo to dělat musí. V minulosti byly na vesnici dvě funkce: Obecní policista a obecní blb. V rámci programů vlád ČSSD se tyto dvě funkce vzorně propojily a vznikla nová funkce, tzv. "měští strážníci" >:-[]
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 8. 2006 13:10
Re: Tak panove
:yes: Je to bohužel tak... :-(
neregistrovaný "cosworth"
17. 8. 2006 15:45
Re: Tak panove
dojed si do usa a uvidis teprve policejni stat. mnozstvi policie je primo umerne demokracii.
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 16:34
Re: Tak panove
USA je mi celkem putna. Mnozstvi policajtu taky, pokud delaji to co maji. Pokud jsou ciste jako perzekuce, tak at radsi nejsou vubec. Tak tuhle primou umeru neznam a nevyznavam.
neregistrovaný "baresi"
17. 8. 2006 17:36
Re: Tak panove
No, ja v USA prave jsem a policii jsem na silnici zatim skoro nepotkal, teda az na par vyjimek, kdy zastavili na krajnici nejake vylupky. Vubec neexistuje nejaka preventivni kontrola na zaklade podezreni, jako v CR, ktera je podle me omezovanim osobni svobody. Jezdim tu tak o 15 az 20% rychleji a jeste me nikdo nestavel. Antiradary jsou tu navic povolene a bezne k dostani v beznem obchodaku :yes:
neregistrovaný "anonym"
18. 8. 2006 10:07
Re: Tak panove
Kecáš,já jel z Las Vegas do LA a vsichni jeli stejně rychle-jak jsme vyjeli tak jsme dojeji pořád kolem sebe stejná auta včetně autobusů.A každou chvilku tam stáli.Jen je pravda,že neotravují jako ty * u nás.
neregistrovaný "Scooby"
17. 8. 2006 21:09
Re: Tak panove
No, v USA je sice policie mocná, ale paradoxně antiradary jsou tam legální!!!!
neregistrovaný "Chico"
19. 8. 2006 20:33
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "Přemysl"
21. 8. 2006 18:18
Re: bez titulku
Hezký den, pánové. Doufám, že jednou budete mít děti a změníte názor na nedodržování rychlosti. - Přemysl policista -
neregistrovaný "bingo"
17. 8. 2006 12:00
bez titulku
Text zakona pasivni detektory nijak nezakazuje a interpretaci zakona nelze jeho text uplne prekrocit. Mimo to ministersky vyklad neni pravne zavazny. Takze krome amaterske snahy prekrucovat pravni normy v neprospech obcanu a hnat policisty do konfrontace a rizika z postihu za zneuziti pravomoci :no: se nic nemeni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 12:05
bez titulku
tak jak to teda je????
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Marko"
17. 8. 2006 12:10
Re: bez titulku
bingo ma pravdu...plati to co je v zakone. Ak tam mate napisane, ze je zakazany "antiradar"...ten vyklad moze byt vselijaky, a mozes byt postihnutelny aj za pasivny. Je to vec vykladu a pravidla tu urcuje silnejsi (ergo. statny organ). Ak je tam ale napisane to, ze su zakzane aktivne detektory...tak pasivne pouzivat mozes a ministerstvo sa na rannom briefingu moze zhodnut maximalne na tom, ze turecku kavu uz pit nebudu. Teda, pokial to nedaju do zakona....
neregistrovaný "Marko"
17. 8. 2006 12:13
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
...ah tak v clanku to je, ze tam bola nejaka novela. Tak to mate zakazane z novelizovaneho zakona... ;-\
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 12:16
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
to jsou *!!! 8-s
neregistrovaný "bingo"
17. 8. 2006 13:02
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Novelou v clanku se zrejme mysli novela 411/2005 Sb. zakona o silnicnim provozu (361/2000 Sb.), tedy nas stary znamy "bodovy system", jinak v zakone o sil. provozu byly dalsi zmeny, ale k tomuhle konkretne nic. Leda by se neco noveho pripravovalo a vedelo o tom jen auto.cz :-) Proste vse pri starem jen pribyl vyklad ministerstva, co by rad suploval to, co do zakona nikdo nedal. Jinak konkretni pasaz o antiradarech:

(4) Nikdo nesmí používat technické prostředky a zařízení, která
znemožňují nebo ovlivňují funkci technických prostředků používaných policií nebo Vojenskou policií při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích (dále jen „antiradar“).

Ministerstva se domnivaji, ze mimo fakticke technicke funcke technickych prostredku (ktera je detektorem nedotcena) existuje i jakasi "kontrolni funkce", kterou znemoznite, pokud o kontrole budete predem informovani. Kazdopadne text hovori jen o aktivnich antiradarech, na nejake uvahy o kontrolnich funkcich tam proste prostor nevidim.
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 13:08
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
díky za vyjasnění. Husáku a další, vyliŽte si *! :-!
neregistrovaný "anonym"
17. 8. 2006 13:43
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Souhlasím. Mám té naší pseudožidodemokracie už plný zuby. Za chvíli bude trestné dívat se policajtům do očí.* země.
neregistrovaný "ZZ"
17. 8. 2006 23:45
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
>:D
neregistrovaný "Scooby"
17. 8. 2006 21:15
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Souhlasím, můj "právní názor" je stejný ;-) ... navíc hypotéza právní normy stanoví, že "nikdo nesmí používat"... tedy pokud budu tvrdit že jej nepoužívám,že je sice přilepený přísavkami na skle, ale byl vytažený ze zástrčky, pak mi nikdo nedokáže, že jsem jej použil. A v přestupkovém správním řízení platí praesumpce neviny stejně jako v trestním právu, tedy jsi nevinen, dokud ti vina není prokázána. A jak se jim může podařit mi jeho použití "prokázat"??? opravdu nevím... Já osobně antiradar mám a nehodlám jej ze skla sundat!!! budu se soudit do posledního dechu pokud na mě něco zkusí !!!!! ;-)
neregistrovaný "ZZ"
17. 8. 2006 23:45
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
:yes: Moje řeč :yes:
neregistrovaný "Ales99"
18. 8. 2006 10:12
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Souhlasím s Tebou.
Taky ho nesundám.
Co máš za model???
Já Beltronic Vector 965 a fakt dobrý
neregistrovaný "Scooby"
18. 8. 2006 13:17
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Mám 960 Vectora BELTRONICS... 965 je lepší, ale spoň jsem to slyšel, ale s 960 i předchozí 940 jsem byl spokojen... ;-)
neregistrovaný "bingo"
17. 8. 2006 13:09
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Celkove mi tahle auto.cz novinka prijde matouci a bulvarne ladena. O zadne zpresnujici novele od 411/2005 Sb. jsem nic neslysel (ze by se chystala, natoz aby uz platila) a vyklad ministerstev nema pravni zavaznost, takze na obsahu zakona nic nemeni.
neregistrovaný "Marko"
17. 8. 2006 13:24
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Ak je to tak...tak mas samozrejme pravdu. Ja presne nepoznam vas zakon (ale podla toho co si dal do predchadzajuceho prispevku to naozaj postihnutelne byt nemoze). Otazkou teda zostava aku novelu myslela redakcia....
neregistrovaný "Marko"
17. 8. 2006 13:28
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Btw. ak je to takto "Ministerstva se domnivaji, ze mimo fakticke technicke funcke technickych prostredku (ktera je detektorem nedotcena) existuje i jakasi "kontrolni funkce", kterou znemoznite, pokud o kontrole budete predem informovani. ", tak to je velmi krkolomna konstrukcia, ktora funguje podle pravidla "vsetko so vsetkym suvisi". To by ale bolo mozne takmer cokolvek :-) ;-\
neregistrovaný "Olda"
17. 8. 2006 12:15
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Je to tak, ze antiradar mit muzes. Pokud te policie zastavi a bude ti za to chtit dat pokutu, tak ji odmitnes zaplatit. Tim padem pujdes do spravnihi rizeni, ktere skonci az pred soudem. Ten soud samozrejme vyhrajes, protoze zakon je v tomto ohledu spatne napsany a samo ministerstvo si neni schopno jej ani precist, ale pak se zase musis domahat soudnich nakladu atd. To vse znamena ztratu casu, zbytecne zamestnavani soudu ....

Bravo nasim poslancu za skvely zakon a policistum za jeho skvely vyklad !!!
neregistrovaný "Rissso"
17. 8. 2006 12:30
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Ste ale dopadli u vas...My v SR ticho zavidime :-)) a modlime sa aby sme nedopadli podobne. Vela stastia!
neregistrovaný "Franta"
17. 8. 2006 12:37
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Máš pravdu. Problémem je, že správní řízení, ani soudní řízení nebude nic příjemného ani levného. Dohadovat se s přihlouplými úředníky, kteří neznají a nedbají na zákony bude jistě utrpení. Nejsme právní stát, tudíž úředník je nad zákonem. Již výklad tohoto zákona ministerstvy ukazuje inteligenci ministerských úředníků. Kdo má na to čas, nervy a peníze? Já bych snad raději zaplatil 2 000 a měl klid, i když vím, že to je špatně.
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
17. 8. 2006 13:20
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Je to tak, že ministerstva dopravy a vnitra měli jednání a shodli se na tom, že současný výklad zákona prostě zakazuje aktivní i pasivní radar.
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 13:35
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
podle mých znalostí fungování republiky do toho minister. dopravy nemá co mluvit ani vnitro si nemůže udělat schůzku a na ní si cosi odsouhlasit, protože jim,podle mého,nepřísluší podávat závazný právní výklad.
neregistrovaný "ZZ"
17. 8. 2006 23:49
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
Vážený pane Votrubo, ministerstva se mohou dohadovat, na čem chtějí. Stejně jako se my můžeme dohodnout, že výklad zákona používání dovoluje a udělat svoji tiskovou zprávu. Závazný je výklad právní. A pokud strany vykládají zákon každá jinak, tak o výkladu zákona rozhodně soud(y)...
neregistrovaný "Elvis"
18. 8. 2006 17:33
Re: "což upřesňující novela silničního zákona nyní zakazuje"
To je velmi zajímavé - donedávna bylo na stránce www.novapravidla.cz provozované Ministerstvem dopravy uvedeno, že pasivní antiradary jsou povolené. Je jasné, že úředníci tohoto misterstva včetně toho nejvyššího jsou totálně vypatlaní :no: Pasivní antiradar (tj. detektor radarových vln) ovliňuje funci technických prostředků policie zhruba stejně jako autorádio - obě tato zařízení mohou za určitých okolností řidiče informovat o probíhajícím měření rychlosti policií. Jsou tedy podle Šimonovského, Bambase a jim podobných zakázána i autorádia?! >:-[]
neregistrovaný "911t"
17. 8. 2006 13:02
V pohode
To u nas nic podobne nehrozi. Tu poslanci sami jazdia ako prasce a este aj spity buraju. Minister vnutra na RS4 si tiez z dopravnych predpisov tazku hlavu nerobi...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jozki"
17. 8. 2006 13:42
Re: V pohode
S tou jeho RS4 ma na parkovisku skoro zrazil. Ked si ju preberal od dealera. :-!
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 14:26
Re: V pohode
U nas prasce poslanecky a jiny taky jezdi jako u vas, ale my ostatni, tak na nas se poradaji hony:-(
neregistrovaný "Petr"
17. 8. 2006 13:16
Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
- elektronický pasivní i aktivní: ty jsou dost drahé (12 tisíc a víc) takže to není potřeba řešit, protože o nich víc lidí mluví než kolik jich má v autě

- radiový: často vydávaný za přístroj na poslouchání hudby. Necméně mezi nenáročnou hudbou jsou podrobné informace o policejních radarech a hlídkách. Z toho je od této doby pod pokutou zakázáno poslouchat rádio!

- komunitní: je zakázáno dávat ostatním řidičům najevo (například blikáním světly), že probíhá měření. Tím rušíte kontrolní funkci antiradaru.

- paměťový: policejní radary jsou často na opakujících se místech. Tím, že si tato místa pamatujete a instinktivně zpomalujete rušíte kontrolní funkci policejních radarů. Ode této doby je zakázáno pamatovat si, kde tyto radary pravidelně stávají.

- optický. Občas tuto formu antiradaru zastává spolujezdec, většinou ale samotný řidič. Místo sledování silnice a provozu sleduje okolí silnice, keře a podezřele zaparkovaná auta. Tím se jednak nevěnuje plně řízení (přestupek), ale hlavně opět ruší kontrolní funkci policejních radarů.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "misoo"
17. 8. 2006 13:23
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
>:D :yes:
neregistrovaný "Marko"
17. 8. 2006 13:30
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "major"
17. 8. 2006 13:34
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
:yes: Bohužiaľ je to tak. Ak by skutočne mal platiť nový výklad ministerstva, tak je to presne ako píšeš. No a akokoľvek sa môže takýto výklad zdať absurdný, dokážem si predstaviť, že by sa našiel aj sudca, ktorý by sa s ním stotožnil... (o súdnych trovoch a s nimi súvisiacich problémoch tu už uvádzaných ani nehovoriac...)
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 13:37
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jozki"
17. 8. 2006 13:44
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 14:33
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
:yes: :yes: :yes: :-(
neregistrovaný "GTI"
17. 8. 2006 16:29
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Dawe"
18. 8. 2006 00:05
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
No de facto taky tím, že řidič jede pomaalu znemožňuje práci policistům, protože jejich prcovní náplň je přeci dávat pokuty ;-)
neregistrovaný "kkk"
18. 8. 2006 00:54
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
>:D >:D pekny :yes:
neregistrovaný "Kermit"
18. 8. 2006 11:15
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
:yes: >:D :yes: Napísal si to fakt pekne!!!
neregistrovaný "Acx"
18. 8. 2006 15:05
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
Ještě bych uparvil tu cenu těch radaru...v česku kolem 14tis ;-\ ale když to opravdu chcete tak si ho i s dopravou seženete pod 7tisis
neregistrovaný "Jarda"
18. 8. 2006 20:16
Re: Výčet všech zakázaných antiradarů - DŮLEŽITÉ! :-)
>:D :yes: >:D
neregistrovaný "emylak"
17. 8. 2006 13:32
www.antiradary.cz/.com
Na techto strankach byly citace ze zakona a eshop s antiradary, nevim stli je chyba nekde u provozovatele stranek, ale prijde mi to, jako kdyby stranky nekdo smazal. Fungujou vam nekomu?

Jinak zakaz antiradu povazuju za irelevantni, pravnich rozboru uz jsem videl dost, a vzdy se hovorilo o zakazu pouze aktivnich radaru. V zakone tusim je neco jako nikdo: nesmi pouzivat zarizeni ktere ovlivnuje zarizeni PCR nebo ACR... a pasivni antiradar nic z toho neovlivnuje.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "audis"
17. 8. 2006 14:06
Re: www.antiradary.cz/.com
nefungují.
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 14:35
Re: www.antiradary.cz/.com
ty stranky nefunguji uz zhruba mesic. Nevim co se stalo, ale mam pocit, ze je nekdo vzal pekne u huby.
neregistrovaný "SKAJA"
17. 8. 2006 21:10
Re: www.antiradary.cz/.com
To je překlep, ta adresa je "[odkaz]". Možná to přesunuli, ale na téhle adrese je to už nějakou dobu.
neregistrovaný "pajax"
25. 8. 2006 11:09
Re: www.antiradary.cz/.com
Majitel webu má hodně nevyřízených objednávek, tak na nějaký čas stáhnul titulní stranu z webu.

pajax
neregistrovaný "audis"
17. 8. 2006 13:54
TERMÍNY!!!!
Vážená redakce: prosímvás, začnete používat označení takové, ve kterém se vyzná i člověk, co tomu nerozumí. zavedte: 1) pro onen pasivní: DETEKTOR POLICEJNÍCH RADARŮ 2)pro onen aktivní: ANTIRADAR. Takto je význam přímo v názvu a netřeba dál vysvětlovat. Toto je odborné označení!!!! Pro ty, kdo to nechápou: ad1) detektor, pasivní, jen detekuje a hlásí že něco někde je. ad2) anti = proti = ruší ji, ovlivnuje funkci pol. radaru.

Jinak zásadně nesouhlasím s výkladem. to by mohli zakázat i myslet, protože i myšlení řidiče (zpomalím si) znemožnuje kontrolu. Doufám, že u soudu bych vyhrál, že s detektorem neznemožnuju činnost pol. radaru.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 14:48
Re: TERMÍNY!!!!
To nas doufa vic, jen mam obavy, ze u CZ soudu by to nemuselo byt tak jednoznacne:-( Kazdopadne jsem zatim rozhodnuty ho z predniho skla nesundat!!
neregistrovaný "Jarda"
18. 8. 2006 20:18
Re: TERMÍNY!!!!
Pokud ho mas na prednim skle, tak ho radeji sundej. Tady by te mohli dostat.
neregistrovaný "Klokan"
17. 8. 2006 15:08
Re: TERMÍNY!!!!
Vy máte někdo nějakej antiradar ??? Já mám v autě druhý rádio, mám naladěnou určitou frekvenci na které občas někdo něcy vysílá. Nevím v čem je problém.
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 15:20
Re: TERMÍNY!!!!
Na techto frekvencich myslim, zadny radio nevysila;-) To uz by spis proslo, ze tim detekujes signal mobilu nebo bezdratovych pojitek.
neregistrovaný "Scooby"
17. 8. 2006 21:24
Re: TERMÍNY!!!!
Hihi ;-) :yes:
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 14:56
Vážení....
Zase všichni slovíčkaříte a děláte chytráky. Já to mám jednoduchý, antiradar nemám, nechci... a kdo ho vlastní a používá je pro mě silniční prase :no: Take it easy
Co to bude příště, budete na zastávkách vysvětlovat policistovi, že nekouříte, ale jen šlukujete? 8-s
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 14:57
Re: Vážení....
Proc prase? Tak ja budu zase slovickarit, jo? Tak podle tveho vykladu, kdyz na silnici pojedu 150 a nebudu mit antiradar, tak jsme OK. Kdyz pojedu 110 a antiradar mam, tak jsem prase? :*)
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 15:04
Re: Vážení....
To je přesně ono. "Slovíčkaření" (hrozný slovo) je na nic :no: PS: Ten co jezdí 110 si antiradar nekupuje :-!
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 15:09
Re: Vážení....
Nenapadlo te treba, ze by hlavni vyuziti mohlo byt ve mestech, kde na ruznych obchvatech jsou 50 nebo na vyjezdu z mesta, kde je kdesi 3 km od mesta v polich cedule s koncem obce a meri tam. Tam je nejvetsi vyuziti antiradaru. Ne ze jedes po silnici 160. Stejne nemas moc casu a moznosti dobrzdit na 90. A navic ve svem prikladu jsi srovnaval nesrovnatelne. Mluvis o koureni na zastavkach. My se tu bavime o technickem prostredku, ktery lze naprosto jednoznacne popsat. To ze to neschopni poslanci a jejich poradci neumi je vec velmi smutna. To ze si pak ministerstva, ktera to zkurvila, chteji prisvojovat pravo vykladat zakon je vsak jeste smutnejsi:-( Na tvem miste bych byl s prasaty opatrnejsi, lehce by se ti mohlo stat, ze diky tomu budes vypadat jako osel;-)
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 15:27
Re: Vážení....
Tvůj návrh využití antiradaru je dost komický nemyslíš? ;-) Co se tyce vykladu zakona, tak vsichni moc dobre vi jak je to myšleno, ale potrefená husa se snaži vykličkovat a hledat ona sporná slovíčka. Poslední oslověta je politování hodná ;-)
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 15:34
Re: Vážení....
V tom pripade ten antiradar komicky vyuzivam uz asi 4 roky. Jak vubec muzes hodnotit neco co nemas? Neprijde ti to komicke? Jak sam vidis, tak nikdo nevi dobre , jak to bylo mysleno v tom zakone. Navic by zakon mel byt jednoznacny a v tomto pripade je to tak snadne. Zakon je spatny a nejednoznacny. Proc by jinak nekdo delal vyklad. To je logicke. O tom kdo/co je politovanihodny/e by se mohl vest velmi dlouhy spor. Do toho bych se na tvem miste vubec nepoustel. :-!
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 22:20
Re: Vážení....
jak výkal z boty... :yes:
neregistrovaný "Antiradar"
18. 8. 2006 17:47
Re: Vážení....
Co to meleš za bludy ty ubožáku :-O Zákon jednoznačně směřuje na aktivní rušičky - tam není spor. Překrucování a "slovíčkaření" dělají ty úřednický prasata z MD, který mimochodem donedávna veřejně deklarovali (www.novapravidla.cz), že pasivní antiradary nejsou zakázané...

PS. Tvoje názory na použití antiradaru jsou směšné - je vidět, že vůbec nevíš, o čem je řeč.
neregistrovaný "RS"
18. 8. 2006 20:59
Re: Vážení....
Ajaj, argumenty nahrazují urážky... když neumíš jezdit, tak je to tvůj problém s úřednickými prasaty z MD. Donedávna = Platilo a nyní neplatí.
neregistrovaný "stenley"
17. 8. 2006 19:50
Re: Vážení....
no hele nemůžu s tebou souhlasit.. pokud vim, tak mimo město je maximálka 90 a ne 110, takže by si ten antiradar klidně mohl koupit i někdo, kdo jezdí "jen" 110 ;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 8. 2006 16:53
Re: Vážení....
Klid, RS... definovat zákaz kouření na místěch, která nejsou v zákoně definovaná (zastávka... co to je?) je další z pokusů dělníků práva vytvořit ideální šablonu k životu... pro tupé mozky. Zákon to upravuje správně. Jestliže bys mohl svým žařízením vyřadit z činnosti radar... znemožníš provést měření, a to je samozřejmě a logicky nepřípustné... Ovšem to, že technika umožní pouze detekovat přítomnost radaru... to už je úplně něco jiného... zde nastoupila moudrost zákonodárců, kteří v rámci listiny základních práv a svobod neomezili tvé právo držet a užívat takový přístroj... nahoře kolega Petr exkuizívně a dokonale :yes: popsal "všechny" antiradary :-) Pokud přijmeme tvůj pohled, pak za informaci z rádia o radaru na cestě, bychom mohli dávat tři roky natvrdo... a bude klid... A on má být klid? Takovýhle bahenně komunní klid? To ne... Koneckonců, měl bych ještě jedno řešení - mohli bychom všichni vyfasovat radary a práskat se navzájem... to je také přece řešení... nebo černé skříňky... nebo plomby na motory... hele, nevíš kdy letí další raketa na Venuši? ;-)
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 17:33
Re: Vážení....
Já ti rozumim, nicméně ať mi opravdu nikdo neříká, že nechápe o čem ten zákon je. Snad i dítě pochopí, že smyslem toho zákona je zákazat řidičům používat elektronická zařízení, která varují před policejní hlídkou, případně jejich měření ruší. To, že vynalézavý jedinci se v tom šťourají a vyloží si to po svém mi přijde zcestné. Chápu, že z hlediska češtiny, mnohovýznamových slov atd. je to možné, ale všichni víme o co jde především. Co se týče oné zastávky, neměl jsem namysli prostor zákazu, ale přímo slovní spojení "zákaz kouření", které je v zákonně definováno. To by se pak každý kuřák mohl tvrdit, že vůbec neměl v úmyslu kouřit, ale jen vdechovat nikotin nebo si opalovat vlasy. ;-)
neregistrovaný "RS"
17. 8. 2006 17:36
Re: Vážení....
Sice do této diskuze píše jen úzká skupina lidí, nicméně i tak mě dost šokuje, že jsou všichni zastánci těchto zařízení :-O :no:
17. 8. 2006 19:34
Re: Vážení....
Já bych antiradar nepřeceňoval... Konec konců... svou roli sehraje... v měřeném úseku pojedeš předpisově... :-) a o to snad policii jde, ne? Já nejsem přesvědčen, že záměrem zákonodárce bylo znemožnit užívaní aktivních i pasívních antiradarů... záměrem přece bylo... abys nemohl měření znemožnit. Ale detekovat je... jakkoli (očima, antiradarem, rádiem...) to prostě není zákonem zakázaná činnost.
neregistrovaný "kkk"
18. 8. 2006 00:49
Re: Vážení....
jedna vec je byt zastancem a druha ji pouzivat. nevim jak ostatnim, ale me spis jde o to, ze si zakonodarci zacinaji delat opravdu co se jim zlibi a z obcanu delaji sasky. ten zakon je, jak kdyby ho dali dohromady na posledni chvili...vzdyt se pripravoval pres rok, tak proc neni udelany poradne, aby v nem nebyly takove mezery. ted si upravujou definici antiradaru,co bude priste? :no:
neregistrovaný "Ales99"
18. 8. 2006 10:21
Re: Vážení....
Take it easy????
Že Ty patříš mezi ty trouby co jezdí v obci 30km/h a pak zrychlí na 65km/h mimo obec???A tím zdržuješ slušné lidi!!!!!!!!!!!!!!!!
Nebo jen závidíš těm co si ho můžou koupit???
neregistrovaný "RS"
18. 8. 2006 20:56
Re: Vážení....
K smíchu ;-)
neregistrovaný "Klokan"
17. 8. 2006 15:04
Blbost
Antiradar jsem koupil asi před 2 lety u legální firmy v ČR, řádně jsem zaplatil a nafasoval jsem dokonce certifikát že je tento výrobek certifikovaný pro provoz na pozemních komunikacích. Zespodu je výrobek opatřen příslušným štítkem vydaným ministerstvem dopravy. Myslím, že mě nikdo nemůže zakázat toto používat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "O.J."
17. 8. 2006 15:46
Re: Blbost
je to tak... :yes:
neregistrovaný "Homer"
17. 8. 2006 16:14
Vláda dementů
to co vymysleli je fakt ubohý. Nemůže být pece někdo pokutován za to, co není zakázáno. Jak mluví zákon a Ústava ČR, to co není zakázáno, je dovoleno. Samozřejmě je-li to v souladu s dobrými mravy. Ale používání detektoru není v rozporu s dobrými mravy. To co říkají je jenom zastrašováaní, ale na to musíme bejt zvyklí, zvláš´t za vlády ksčssd. Je to blbost, nejdřív musej změnit zákon.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
17. 8. 2006 17:29
Re: Vláda dementů
Možná se ještě dočkáme zákazu používání prezervativů, protože podle černo***níků to není v souladu s dobrými mravy.Kde je *ta slibovaná svoboda, kdy láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí ? Kdo když ne my, kdy když ne teď ? Vláda tvá lide se k tobě navrátí ?Ještě ze jsem se v tom listopadu držel bokem, moc jsem těm kecům nevěřil. Musel bych dnes pro ostudu skočit z Nuseláku.
neregistrovaný "GTI"
17. 8. 2006 16:27
ANTIMOZEK
Klid, klid, klid... když na to přijde, tak se ministři shodnou i na tom, že za každej kilometr navíc ti nádavkem přidaj pět na holou... tak ne abys na ně z okna vystrkoval zadnici. Je zakázáno používat prostředky, které ovlivní činnost měřícího zařízení (radaru). Výklad (článek uvádí - prý) který byl tedy přijat je tak akorát dobrej k pobavení veřejnosti... Neboť tím, že radar detekuji, aniž bych ovlivnil jeho ČINNOST, nedochází ke koliznímu jednání... Radar sám žádnou funkci nemá... a už vůbec ne funkci kontrolní, radar jen umožní příslušnému orgánu zjistit rychlost konkrétního vozidla. Ostatně jediná funkce radaru je funkce inventární... je to inventář policie. Tu funkci měření, tedy kontrolní, neplní radar, nýbrž příslušná osoba. Tak až ti tvůj antiradar bude detekovat maskovanýho poliše s grilem, ne aby ses do něho strefoval meruňkama... to už by se jako ovlivňování měření kvalifikovat dalo... :-) Je to celé jedna velká fraška. Takže to, co si hoši upekli, mohou sice uplatňovat... ovšem jen do doby, než nezávislý (bravo)soud rozhodne o tom, co zákonodárce do zákona vtělil. Zatím má jejich výklad takovou váhu, jako ten náš... akorát holt ti můžou udělit pokutu... Tak se budeš bránit... BRAVO pasívní ANTIRADAR :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2006 16:36
Re: ANTIMOZEK
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Jen bych jeste dodal, ze krome pokuty ti taky muzou polibit ).( ;-)
neregistrovaný "GTI"
17. 8. 2006 16:37
Re: ANTIMOZEK
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "kkk"
17. 8. 2006 19:48
Re: ANTIMOZEK
:yes: jen, "(bravo)soud"...myslis, ze se takovy najde?
17. 8. 2006 21:22
Re: ANTIMOZEK
Jsem přesvědčen, že ano. Nevěřím současně, že by za stávající právní úpravy, mohl nějaký soud podpořit předznačené stanovisko ministerstva.
neregistrovaný "kkk"
18. 8. 2006 00:42
Re: ANTIMOZEK
no, k tehle situaci nejspis dojde az tehdy, pokud nekoho s detektorem nacapou a ten to da k soudu. jinak si myslim, ze soudy nezacnou zrovna tohle sami od sebe resit i kdyz to je svym zpusobem protizakone...bohuzel si ti c.uraci (pardon za vulgarismus) tam nahore delaji co chcou :no:
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 09:58
Re: ANTIMOZEK
ano...
neregistrovaný "sword"
17. 8. 2006 17:25
Pokiaľ...
...viem dá sa v GB kúpiť GPS(Road Angel) ktorý má aj funkciu radaru takže ked sa vás policista spýta na účel zariadenia nalepeného na prednom skle možte mu s kľudom angličana odpovedať že je to GPS navigácia, pretože to je aj skutočná primárna funkcia tohoto prístroja...ale to len tak na okraj...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTR"
17. 8. 2006 19:19
JSME V RUKOU ŠÍLENCŮ !!!!!!!
A:mám si taky seškrábat z auta stealth lak?nebráním tak v něření radarům?
B:není to morální povolení pro použití aktivních přístrojů když už je dávají na stejnou úroveň?
C:neumí si stát spočítat že když jedu po dálnici 280km/h mám obrovskou spotřebu a tím oni mají víc peněz ze zdaněného benzínu?
D:nemohli bysme být trestáni stejně jako polic.prezicent?to jest pokáráním nadřízeného ze zaměstnání?
E:a kdy dají do všech aut povině gps bonzáky?
F:a co na to jan tleskač?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
17. 8. 2006 19:37
Tož nevim,
ezli tento můj dotaz není tak trochen hlúpý, ale což tak provést sofistikovanější montage, třebras takto: čidlo umístit někde nenápadně do přední masky, elektroniku zašít někam kde by ji sotva kdo hledal (a když už tak velice těžko) a někam nenápadně šoupnout ledečku a repráček za oučelem bliknutí a pípnutí. Snad jedinou technickou přepážkou, pardon překážkou (už jsem tady z některých diskusí trochen zblblý) by mohla býti nutnost umístit čidlo někde v prostoru čelního skla - potom tedy nic, a berte tento můj nápad jako nepodstatný. Takto by to jistě řešil český multigénius Jára Cimrman. No a já jsem chodil na technické předměty k profesoru Orfanikovi (Znalci vědí co to bylo velikána vědy a techniky). Jináč přeju mnoho šťastných kilometrů či mílí v tomto našem Absurdistánu. Tož tak.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "milic"
17. 8. 2006 20:07
Re: Tož nevim,
Takový tajemný antiradar by se hodil. Akorát nevím, jestli v Karpatech rozdávají body. ;-)
17. 8. 2006 21:20
Re: Tož nevim,
Na tohle je čas... především by ti museli prokázat, žes měl antiradar v kritickou dobu v provozu... nepředpokládám, že ten výklad, co údajně učinili, zahrnuje i zákaz převážení antiradaru ve voze. A i když by ti prokázali, že byl v provozu (to samozřejmě nemohou, také jak?) museli by prokázat, že tys byl o indikaci radaru antiradarem upozorněn a že to tvé smysly zaznamenaly... což je prakticky vyloučeno. Je to taková taškařice... :-) Vedle toho, ten antiradar může držet v ruce spolujezdec... a zrovna tak, jako může spolujezdec za jízdy nasávat slívovici rovnou z láhve... a není to přestupek... může si hrát s antiradarem... no, je to tu takovej radarovej kocourkov...
neregistrovaný "don Pedro"
17. 8. 2006 22:19
Re: Tož nevim,
Jo kdyby jen radarovej :-(
neregistrovaný "Alessio"
17. 8. 2006 22:44
Re: Tož nevim,
pedro, antiradar musí vidět i dozadu, jinak by tě mohli lapit tak jak to máš rád...a to zezadu :-)
neregistrovaný "don Pedro"
17. 8. 2006 23:54
Re: Tož nevim,
Ale fuj ... tož by se dalo ešče (mimochodem víš že existují i vyjmenovaná slova po ŠČ?) do zadní části vozidla - třa někde u SPZ - jedno čidlo.
neregistrovaný "ZZ"
18. 8. 2006 00:11
Re: Tož nevim,
Detektory radarů (pasivní zařizení) existují i ve formě pro pevnou (skrytou) instalaci do vozu. Laserjammer (aktivní rušička laserových paprsků) je rovněž pro skrytou instalaci dovozu. Panely se dávají do prostoru masky (chladiče) a pak někam do zadního nárazníku, pod RZ apod. ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
18. 8. 2006 00:21
Re: Tož nevim,
No vidiš, a já myslel kdoví jakej nejsem vynálezce ... no a kde je pak ten problém ... když to všechno dobře do auta zašiju, tak docela silně pochybuju že mně při běžné silniční kontrole budou rozebírat auto. :-!
neregistrovaný "ZZ"
18. 8. 2006 00:31
Re: Tož nevim,
Tak tak. Navís se to dá i okecat, že se jedná o např. vysílač na otevírání vrat u garáže ;-) nebo parkovací senzory apod... "benga jsou tupý" >:-[] Má to i další výhody, že to díky své skryté montáži neláká zloděje. Přísáknutý detektor v ceně 15 tis. na čelním skle už je důvodem otevření okýnka dlažební kostkou... ;-\ Nevýhodou je zase ale nepřenesitelnost z auta do auta.
neregistrovaný "Ozzy"
17. 8. 2006 23:36
Policejní komunistickej stát
Je to banda zasraná :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
18. 8. 2006 00:08
NOVÝ VÝKLAD
Hoši! Já jsem pro, abychom vydali náš vlastní výklad. Pošleme ho pak na ta jejich slavná ministersva. Ať vědí, že náš výklad je tak trochu jinde ;-) Můžou si pak ten náš výklad pěkně vyložit a bude mít stejnou váhu, jako ten jejich >:-[] Nejvíc mě na tomhle jednání sErE toto mediální zastrašování. Typický obrázek fungování týhle komoušskou-socanský vlády :no: Kam jsme to za těch 17 let dopracovali??? 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "don Pedro"
18. 8. 2006 00:25
Re: NOVÝ VÝKLAD
Ano to je dobrá otázka, kam? Já se obávám že snad zas už ke světlým řízkům kde zítra znamená včera a kdy nám bude poroučet vítr a déšť (nebo tak nějak to tu kdysi bylo).
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 09:52
Re: NOVÝ VÝKLAD
ZZ, to není vůbec špatný nápad! Sesmol to a já se pod to podepíšu ;-)
neregistrovaný "donald"
18. 8. 2006 08:21
bez titulku
Já nevim,proč to vyřešili takhle stupidní úpravou.Vždyt by stačilo,aby na taková zařízení ministerstvo dopravy (nebo kdo) nevydával homologace (a-test,povolení do provozu atd..) a pak,když tě švestky chytnou a ty nemáš homologaci,tak at tě sejmou a nemusej vymejšlet X měsiců kraviny.Sorry,jsem trochu nas*anej,zase jsem se podival,kolik jsem dal státu na daních a co za to dostávám :no: :no:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 09:55
Re: bez titulku
ale to musí být všechno ve voze homologované? Flaška s Kofolou taky? Propiska na sluneční cloně taky?
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 10:04
Re: bez titulku
Pokud si chceš homologovaně vypíchnout voko, tak ano... kofola není zařízení určené k instalaci do vozidla... Teda Alessio, že ty ses zapomněl homologovat. Dělaj to v kachlíkárně na Letné... sebou vezmi vysvědčení (včetně opakovanejch ročníků), luk (budeš střílet na terč) a papíry na hlavu... Homologujou podle skupin. Jak vidíš na silnicích, nejvíc homologací je na šofér-vrak ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 10:39
Re: bez titulku
neměl jsem tušení, co všechno musí být homologované...I-pod, který namontuju a poslouchám taky? osvěžovač vzduchu, který "namontuju" na výdech klimošky taky? PS: Luk mám,ale bez tětivy...sakra...no co, budu ty šípy házet jako šipky. To by bylo, abych nebyl homologován alespoň pro kategorii "senilní páprda nad 80 let" >:D
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 11:24
Re: bez titulku
>:D >:D
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 11:27
Re: bez titulku
pokud je Ipod (co to je?) to je mp3? určen k instalaci do vozidla, tak ano... osvěžovač také.
neregistrovaný "Alessio"
18. 8. 2006 12:14
Re: bez titulku
jo,mp3...ale jak koukám,tak není homologován ministerstvem dopravy...a přece ho v autě můžu mít...já to prostě nechápu...lednička do popelníku musí taky být homologovaná? nestačí jen CE?
neregistrovaný "Scooby"
18. 8. 2006 13:26
Re: bez titulku
Podle me homologaci potrebujes jen pokud ten "pristroj" (rekneme antiradar ci presneji detektor) PEVNE zabudujes, tedy nikoli přísavkami a do 12V zástrčky, ale třeba šroubky a káblík provedeš pod tapecírungem přímo k tomu. Pak ano, ale samostatně ne, to je můj názor... ale to jen taková odbočka...
neregistrovaný "donald"
18. 8. 2006 11:45
Re: bez titulku
Jo,dobře,možná by to takhle řešit nešlo,ale nepřipojuje se náhodou antiradar (resp.detektor) do el. sitě vozidla,i když jen přes zapalovač?Nevim,zas tak detailně technický předpisy neznám,abych řek,že na antiradar musí/nemusí být homologace.Byl to jen nápad.
neregistrovaný "Kermit"
18. 8. 2006 11:52
Re: bez titulku
ale sme v EU, tak stačí povolenie akéhokoľvek štútu EU a je platné pre celú EU.
neregistrovaný "Scooby"
18. 8. 2006 13:49
Cyberdyne technologies, s.r.o. VYJÁDŘENÍ
Našel jsem toto vyjádření dovozce a prodejce detektorů... [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
18. 8. 2006 19:03
Re: Cyberdyne technologies, s.r.o. VYJÁDŘENÍ
:yes:
neregistrovaný "Davča"
19. 8. 2006 17:03
Nenechám se šikanovat!!!!!!!!
Přece jim na to neskočíte?!! Ať o tom někdo vydá zákon. Já ale zatím o žádném nevím!! Chápal bych to u aktivních radarů- rušiček, ale pasivní nijak neovlivňuje funkci policejních radarů, tak ať nás nechají na pokoji. Začíná se tady z toho stávat policejní stát jako v Rakousku. je logické, že když chtějí lidem dávat pokuty ve výši jedné čtvrtiny průměrného platu, mnohdy ještě vyšší, tak se budou snažit tomu zabránit. Tak se tedy braňme!! A že by mě policajt při běžné silniční kontrole lezl do auta? Ano, prosím, když bude mít povolení k prohlídce mého majetku, o čemž silně pochybuji, tak prosím. Jinak bohužel smůla pánové. NENECHME SE ŠIKANOVAT BANDOU TUPANŮ, kteří ani neví o čem hlasují, neboť tam buď vůbec nejsou, nebo se nalívají v sousedním baru.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Karel"
30. 8. 2006 16:49
Re: Nenechám se šikanovat!!!!!!!!
Problem je, že detektor radaru nemůže mít ideální vlastnosti, tedy být zcela pasivním, nebyl-li speciálně konstruován (jako třeba proslulá vojenská Tamara). Zvláště ty relativně primitivni typy do aut mohou (spíše musí) vyzařovat parazitní signály, takže mohou aktivně rušit jiné služby. Podobně se ovšem mohou projevovat i další přístroje, třeba GPS přijímače. Mimochodem, v Kanadě je zakázáno i pouhé převážení zabaleného "antiradaru" v autě (a pokuty jsou mastné, až po zabavení auta). Pokud by byl řidič argumentoval, že má jen GPS, vyžaduje se zkouška, že tak tomu je.
neregistrovaný "Ivan"
20. 10. 2006 00:19
BELTRONICS 995
Nevím, jak Vy, ale já používám Beltronics 995, který jsem si přivezl z USA - je to tento typ: [odkaz]

Detekce po i proti směru jízdy je perfektní a antiradar se dá během pár sekund sundat, což je lepší, než se dohadovat s debilním měšťákem, který si v uniformě léčí svoje komplexy, protože ho nevzali ani k ochrance do McDonalda :-)
Rozbalit vlákno
0