Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Povedená TV reklama: Dvě horké novinky z Německa

Německo. Veřejnosti se představují dva zbrusu nové moderní a revolučně řešené automobily. Jeden pro nejširší vrstvy a druhý s dostatkem pohodlí a prostoru i pro velkou rodinu a dlouhou cestu.
Zpět na článek
9. 8. 2004 12:19
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 13:06
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 13:06
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 13:25
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2004 14:16
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 14:29
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 14:37
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 14:52
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 15:07
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 15:40
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 17:19
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 14:22
neregistrovaný "Michal"
9. 8. 2004 14:57
neregistrovaný "Brouk"
9. 8. 2004 15:48
neregistrovaný "Michal"
11. 8. 2004 08:28
neregistrovaný "bob"
9. 8. 2004 15:46
neregistrovaný "lufon"
9. 8. 2004 15:54
neregistrovaný "mik"
10. 8. 2004 10:14
neregistrovaný "Niemand"
9. 8. 2004 16:33
neregistrovaný "istvo"
9. 8. 2004 16:36
neregistrovaný "istvo"
10. 8. 2004 12:13
neregistrovaný "Já"
10. 8. 2004 13:23
neregistrovaný "istvo"
11. 8. 2004 01:06
neregistrovaný "Mirek"
11. 8. 2004 08:21
neregistrovaný "mik"
11. 8. 2004 11:52
neregistrovaný "JN"
11. 8. 2004 12:29
neregistrovaný "mik"
11. 8. 2004 19:26
neregistrovaný "NIcKON"
12. 8. 2004 09:03
neregistrovaný "Fanda"
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 12:19
Opět škodovkáři
No jo zase škodovkáří ohrnují nos nad Trabantem.Hlavně si uvědomte co vyráběla před 38 a 40 lety škodovka. Vždyť ten "ubohý" trabantík udělá na křižovatce všecky řady škodovek(kromě Oktavie RS a 1.8T) nemluvě o 40Kw skvělé fábii. S takovým Wartburgem byl člověk na cestě v 80 letech naprostý závodník ve srovnání se všema škodovkama.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 13:06
Re: Opět škodovkáři
Proc sem tahas Skodovky? Skoro by clovek rekl, ze te nejaka cestou do prace pravidelne omasti. :o)) Wartburg i Trabant byly uz ve sve dobe totalni plecky (mozna s nekterymi silnimy misty) VE SROVNANI S OPRAVDOVYMI AUTY (tedy s temi, ktera tvorila vzorek trhu v zemich, kde trh existoval) ... Kdyby u Auto.cz meli AVIcko s reklamou na MBcko, urcite by ho vystavili.
///
Mimochodem Skodovka byla jedinym vozem z produkce 'vychodniho bloku', ktery byl vubec schopny alespon nejakeho prodeje v Zapadni Evrope.
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 13:06
Re: Opět škodovkáři
[silnymi]
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2004 13:25
Re: Opět škodovkáři
Myslím, že Fiat 126p se prodával v záp. Evropě v daleko větších sériích, to samé můžeme říci o Dacii 1300 (vulgo Renault 12) a Zastavě 110 (Fiat tuším 128).
Škodovka však byla asi jediným vozem vyvinutým v RVHP (nejen tedy vyráběn), který se dal v Západní Evropě koupit. Vůz byl populární hlavně mezi filmaři, neboť jiná tak levná auta na zrušení na trhu nebyla (viz Četník ze Saint Tropez, různé filmy série).
Auta z NDR se do NSR nedovážela - NDR získávalo devizy jinak (věčné tajemství vnitroněmeckého obchodu) a nemusela své vozy, na které se čakalo řadu let v pořadnících, prodávat tak pod cenou, jako to dělala Škodovka.
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 14:16
Re: Re:yaroukh
No to je klasika. Jsi typický škodovečkář. Jistě jsi brázdil cesty a brazdíš ve své š120 možná filcce, nebo fabii. Ve tváři výraz ala Schumacher na tachometru 80 km/hod. Až tě na křižovatce urve Trabi nebo Warťas tak si vzpomeň, že to auto je 20 roku staré.
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 14:29
Re: Re:yaroukh
no teds' na to kapnul, Jelimane :o)
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 14:37
Re: Re:yaroukh
mimochodem ty reci o vyrazu ala Schumacher zni znacne pripitomele od nekoho, kdo posuzuje auta podle rychlosti, se kterou opousteji krizovatku
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 14:52
Re: Re:yaroukh
To jak Trabi a Warťas opouštějí křižovatku svěčí o jejich živosti na rodíl od škodovek, které ji nedosahují ani teď viz fabie 40kw.
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 15:07
Re: Re:yaroukh
Vybral sis tu nejslabsi Fabii a ignorujes pritom jeji spotrebu, ktera je ve srovnani s Wartasem polovicni. Co takhle porovnat to s RSem? Nebo i jenom s 1.4 benzinem? A o jizdnich vlastnostech se asi taky bavit nechces, ze? A bezpecnost? Vybaveni? Pohodli cestujicich? Emise? Kdyz se chces otirat o soucasne Skodovky, udelej sobe tu sluzbu, a bud alespon objektivni. Delas tu z vykonu Wartasa buhvico, ale neni zadne umeni udelat auto, ktere JENOM rychle vyrazi z krizovatky.
P.S.: Tebe musi majitele autobazaru primo zboznovat, clovece! :o)
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 15:40
Re: Re:yaroukh
Ale ten Warťas byl opravdu ve své době buhvico. A žádná ze škodovek se mu svou živostí zdaleka nevyrovnala. Jenom mě udivuje jak škodovečkáři ohrnují nos nad Warťasy a Trabiky a pak udělají auto jehož těžkopádná jízda je srovnatelná s Š100, Š110, Š120, Š130.
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 8. 2004 17:19
Re: Re:yaroukh
kdyz ja mam porad pocit, ze tvoje reakce na clanek byla mimo - ve clanku si nikdo z Wartasu ani Trabosu neutahoval; az ty jsi zacal mluvit o ohrnovani nosu a skodovkarich ...
neregistrovaný "Michal"
9. 8. 2004 14:22
Re: Re:yaroukh
Můj Warburg 353 má 35 let (o 3 víc, než já). Už delší dobu uvažuju od koupí nového auta. Můžete poradit nějaké vhodné, které by mi vyhovovalo:
Ročně najezdím cca 12000 km. Jezdím na krátké nákupy, delší cesty po ČR, zimní lyžování na Slovensku, k moři do Chorvatska, pro krmení pro koně. Kvůli dovolené se do auta musí vejít 3 dospělí a dítě s kočárkem (v případě lyžování ještě 3 páry lyží a sáňky). Kvůli krmení pak 6 pytlů obilí po 50 kg jeden. Na dálnici mi 120 km/h stačí. Spotřeba musí být pod 8.5 benzínu. Kromě paliva a pneumatik můžu dát ročně do auta 10000 Kč (včetně povinného ručení).
Můžete-li mát tip na nové auto, pak prosím včetně ceny a předpokládané živostnosti za uvedených podmínek (stačí na desítky let). Děkuji.
neregistrovaný "Brouk"
9. 8. 2004 14:57
Re: Re:yaroukh
V tom případě jezdi radši vlakem. Přijde Tě to levnějc a určitě to bude bezpečnější. Já bych dítě v kočárku dneska do warťála rozhodně nedal. Tak "bezpečný" auto, jako je BURK se hned tak nevidí.
neregistrovaný "Michal"
9. 8. 2004 15:48
Re: Re:yaroukh
Bavíme se o autech, tak ještě počkám, jaký stroj mi někdo doporučí. Stran bezpečnosti nevím, zatím (za 14) let jsem neboural, takže záleží na šikovnosti ostatních kolegů na silnici, aby nebourali do mně. Ale před lety jsem viděl, jak nakládali na křižovatce Favorita slisovaného zezadu od Wartburga (který nastartoval a odjel).
neregistrovaný "bob"
11. 8. 2004 08:28
Re: Re:yaroukh
Jooo jsem zaujatej, ale jeden tip mám. Za cca 40t. se dá dneska koupit Sierra 2.0 EFi DOHC v excelentním stavu. Za ty peníze to nebude mít akorát klimu a ABS (když si tak 10t. připlatíš, tak i to). Spotřeba město 8l. dálnice při do 140km/h 7l. okresky do 100km/h cca 6l. i při relativně svižné jízdě. Povinné ručení vysoké, pravda, ale náhradní díly hoooodně levné (spousta vrakovišť, tak 90% dílů bylo stejných celých 12 let výroby). Kombík se vyrovná Wartymu prostorově bez problémů, hatchback předčí skoro každé jiné auto (nevím jestli má větší kufr než slavná Oktávka nebo ne, ale má ho OBROVSKEJ). To auto váží asi 1400kg a má hodně tlustý plechy - tedy tě v něm hned tak někdo nezabije. Oproti Wartburku se o to člověk musí trochu více starat (hlavně to nenechat rezavět, ono to jede pomalu - třeba oproti Oplům - ale když to začne ...), ale vyváží to pohodlí, bezpečnost a nízké náklady. Jojo, vím, jsem zaujatej, ale nekecám
neregistrovaný "lufon"
9. 8. 2004 15:46
Zajímavá diskuze
Aneb jak málo stačí dětem k zábavě... :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mik"
9. 8. 2004 15:54
Re: Zajímavá diskuze
A ozval se nám pan inteligent nad věcí.
neregistrovaný "Niemand"
10. 8. 2004 10:14
Re: Zajímavá diskuze
A Vam prijde diskuze na tema, jsou dnesni Skodovky lepsi nez 30 let stary Trabant aspol. jako adekvatni?
Ja myslim, ze kazdy soudny clovek si udela obrazek sam.
neregistrovaný "istvo"
9. 8. 2004 16:33
Trabi
V case,ked sa trabant zacal vyrabat mal najvacsi krutiaci moment na 1l objemu motora na svete (zazihoveho), takze uplny odpad to urcite nebol...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "istvo"
9. 8. 2004 16:36
Re: Trabi
A este na margo tych, ktori tu pravidelne prispievaju reakciami narazajucimi na "skodovkarov" - podla mna su najje.....si vodici doma v garazi "ztuningovanych" 10 rocnych vrakov (WV Golf I, II ...), ktori si potom myslia ze su kingovia ciest.
neregistrovaný "Já"
10. 8. 2004 12:13
Re: Trabi
Jenže jsi zapomněl, že to byl 2 takt, takže je potřeba ten motor srovnávat se 4 taktem o objemu alespoň 1,5x větším.
neregistrovaný "istvo"
10. 8. 2004 13:23
Re: Trabi
Je pravda co pises, ja som na to nezabudol, faktom ale je, ze mal najvacsi litrovy krutiaci moment aj medzi vtedajsimi dvojtaktami... (Zdrojom tejto mojej infosky je motoristicky casopis MOT).
neregistrovaný "Mirek"
11. 8. 2004 01:06
Dvoutaktni šroty
nejvetsi problem tehle dvoutaktnich pixel je ze i pres jejich neskutecnou akceleraci z 0 na 5km/h desne smrdej a prekazej jakymukoli autu na silnici! Skodovkla 100 je auto ale trabant je papundeklovej omyl! dit clovek za jizdy u trabantu ani s presnosti 5litru netusi kolik ma v nadrzi! a vartas je teda kral cest ale mozna tech polnich tam se za nej nemusite stydet a kdyz ho tam nechate tak to nikoho neprekvapi!!! tyhle sracky bych nechtel ani zadarmo! mely by se tahle sroty zakazat dit na dalnici je to nebezpecny vsem! upadne tomu kolo nebo i blatnik a nekdo se o to zabije!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mik"
11. 8. 2004 08:21
Re: Dvoutaktni šroty
Jsi opravdu velice hloupý. Je vidět, že jsi ve Warťasu nikdy nejel.Já zkusil Warťase i všecky Škodovky 1xx. Je mezi nimi rozdíl asi jako když přesedneš z Favorita do Passata. Nebudu ti tady vypisovat všecky konstrukční výhody Warťase oproti Š1xx, neboť tvá inteligence opilého mrože by nebyla s to to pochopit. Tomu kdo vymyslel u škodovek zcestnou a rádoby sportovní koncepci motor vzadu a náhon na zadní kola by měli poděkovat všichni ti mrtví, kteří se kvůli tomu na cestě zabili.
neregistrovaný "JN"
11. 8. 2004 11:52
Zamyšlení
Pánové, pánové, vy více či méně vtipní horliči pro nebo proti NDR vozům! A taky vy, zarytí škodovkáři! Mohli byste si prosím uvědomit, že hodnotíte situaci, ve které jste možná ani nebyli ještě na světě? Že v té době (W 353 a T 601 se vyráběly přibližně od r. 1965 do 1990) vládlo u nás plánovité hospodářství, ve kterém byl každý rád, že nějaké nové auto vůbec sehnal?
Na výběr pro obyčejné lidi byla škodovka s motorem vzadu, která se začala vyrábět v momentě, kdy od této koncepce jiné automobilky odstoupily, smrdící wartburg a trabant, věčně porouchané žiguli, moskvič, kterého byl problém udržet i na rovné silnici, občas se objevil rezavějící polský fiat a později taky dacia, pro kterou mám jediný přívlastek: rumunská.
V rodině jsme měli (postupně) 2 trabanty, žiguli, wartburga a dacii, v práci jsem jezdil se škodovkami, takže bych mohl hodnotit, co je lepší. Jenomže se mi do toho nechce, protože si člověk tenkrát nemohl moc vybírat - na auta se čekalo i několik let a nejkratší doba byla samozřejmě na škodovku, takže i ti, kteří původně chtěli něco jiného, jí často vzali zavděk.
Nakonec ale přece jen svůj názor napíšu, i když hodně zjednodušeně, a vyplyne z něj, že jsem byl příznivcem vozů z NDR:
Trabant byl velmi praktické a spolehlivé auto, který odvezl více věcí, než by člověk řekl.
Wartburg byl velmi pohodlný a měl obrovský kufr - ideální rodinné auto té doby a politické situace.
T i W ovšem měly společný problém - tomu, kdo jel za nimi, děsně smrděly, zvlášť když jejich majitelé pro jistotu dávali do benzínu naprosto zbytečně dvojnásobek oleje, než bylo nutné.
Žiguli byl zmršený fiat, který nevydržel seřízený víc než 1000 km, s nevalnými jízdními vlastnostmi.
Dacia byla zmršený renault, který jste si rezavý už koupili.
Škodovky byly chrastítka, s věčnými problémy s korozí, bez pořádného kufru.
Než začnete psát ohnivé odpovědi, znovu si prosím uvědomte, že jde o dobu přibližně před 30 lety, na kterou se dnešní kritéria hodnocení aut včetně bezpečnosti nedají použít. A navíc jsme byli za železnou oponou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mik"
11. 8. 2004 12:29
Re: Zamyšlení
Na to nejde psát ohnivé odpovědi, neb je to pravda. Sranda je to, že taková diskuze vůbec vznikla a je vidět, že se na auta 30 let stará ještě úplně nezapomělo. Na druhé straně je dobré poškádlit trochu zavilé škodovkáře, aby si uvědomili, že ten pitomý Warťas s mrakem dýmu, kterému se smějí je většinou bez problému předjede zasmrdí a ujede.
neregistrovaný "NIcKON"
11. 8. 2004 19:26
Nadsázka...
Pánové, tohle byla evidentně legrace, vzpamatujte se, nechte mrtvé (všechny socialistické vozy) v klidu odpočívat v zaslouženém postupném zapomínání a buďte rádi, že už se nad tím můžete zasmát. No tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fanda"
12. 8. 2004 09:03
Kufr
No je sranda, ze Skodovka dnes u svych vozu tak zduraznuje veliky kufr stejne jako v techto reklamach na Trabant a Wartburg. Ha ha. Zda se, ze socialisticke mysleni se z Mlade Boleslavi dodnes zcela nevytratilo.
Rozbalit vlákno
0