PowerTEC představuje chiptuning vozů Toyota a Lexus

Prezentace klienta
Diskuze (53)
Chiptuning na většině vozech Toyota a Lexus nebyl dosud možný. Tuningová společnost PowerTEC nyní přináší na český trh unikátní technologii, která úpravy umožňuje.

Chiptuning, tedy optimalizace výkonu motorů, se stává stále běžnější záležitostí. Tuto službu si  dopřávají nejen fanoušci výkonu, ale ve velkém i firmy pro své firemní flotily. Vozy Toyota a Lexus však byly kromě několika málo motorů z tohoto segmentu upravovaných vozů vyloučeny. Neexistovala technologie, která by umožňovala řídící jednotky Denso programovat. To dnes již neplatí.

Společnost PowerTEC - značkový chiptuning před několika týdny získala unikátní technologii, která dokáže řídící jednotky Denso i z těchto vozidel programovat. Stala se tak první tuningovou firmou ve střední Evropě, která může chiptuning vozů Toyota a Lexus nabídnout. ‘Po zveřejnění této novinky na našem webu www.chiptuning.cz a na Facebooku jsme zaznamenali obrovský zájem o tyto úpravy. Jen za první den po zveřejnění se o úpravu na svém voze zajímalo více než 10 zákazníků a informace se velmi rychle šíří’, uvedl Roman Novák, majitel tuningové firmy PowerTEC. ‘Protože je v komunitě majitelů vozů Toyota mnoho let zakořeněno, že vozy nelze upravovat, musíme zákazníkům naše nové možnosti více vysvětlovat. Protože jsme ale vybaveni také válcovou zkušebnou výkonu i pro vozy s pohonem 4x4, dokážeme navýšení výkonu nejen provést, ale také velmi přesně změřit a tím dát zákazníkovi jistotu, že nekupuje zajíce v pytli’, dodává.

Vozy Toyota a Lexus jsou vybaveny neobvyklým typem řídící jednotky Denso, která je osazena procesory NEC. Prvním z řady vozů, které se v kladenské centrále PowerTECu dostali na měřící stolici, byla Toyota RAV4 s motorem 2.2 D-4D 100kW. Po optimalizaci výkonu bylo možné dosáhnout nárůstu skoro 20%, konkrétně na hodnoty 118 kW, tedy 160 PS a 369 Nm. Hned při prvním svezení s nově nastaveným vozem je cítit daleko větší zátah motoru, který má snahu výrazněji táhnout až do 4000 otáček.

Velmi oblíbenou úpravou bude také optimalizace vozu Toyota Avensis 2.0 D-4D s výkonem 93kW a točivým momentem 300 Nm. Tento motor si optimalizaci zaslouží asi nejvíce. Pocitově auto nepůsobí příliš živým dojmem, což se po chiptuningové úpravě výrazně zlepší, protože lze dosáhnout výkonu nejméně 116 kW, tedy 158 PS a 357 Nm. Při zachování neagresivního stylu jízdy navíc dochází i k úspoře paliva.

Společnost PowerTEC, známá také jako Chiptuning.cz, tak do své nabídky zařadila téměř všechny motorizace modelů Auris, Aygo, IQ, Urban Cruiser, Verso S, Yaris, 4Runner, Avensis, Camry, Corolla, Crown, Estima, Etios, FJ Cruiser, Fortuner, Granvia, Hilux, Hiace, Isis, Highlander, Land Cruiser, Mark X, Matrix, Premio, Prius, Verso, Space Verso, Tacoma, Previa, Tundra, Vanguard a RAV4 od roku výroby 2005 do současnosti.

Nabídka společnosti ale nekončí jen u naftových agregátů. Díky nové technologii je možné upravovat i benzínové motory napříč modely Toyota i Lexus. U atmosferických motorů sice nedochází k tak výraznému navýšení hodnot, ale díky výrazně lepší charakteristice motoru ve středním režimu otáček se i tak investice do úpravy vyplatí.

Cena za úpravy se pohybuje aktuálně již od 8000,- Kč.

Prezentace klienta
Diskuze (53)
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar -
anonym
10. 10. 2015 19:33
Re: nachipovat turbodiesel dokaze kazdy
Ono hrozně záleží, jaké auto zrovna vezmete. Každé auto je originál a rozdíly na stejném motoru jsou i 10kW mezi nejhorším a nejlepším. Ale je to zajímavý nápad, nemáme problém vzít měření třeba 20 Passatů 2.0 TDI CR 103kW a ukázat rozdíly jednotlivých vozů. Zveřejníme na našem blogu. Měsíčně odměříme víc jak 40 koncernových aut, takže máme z čeho vybírat.
9. 10. 2015 15:52
Re: nachipovat turbodiesel dokaze kazdy
Dam sem odkaz, ale stejne to vymazou. Je to konkurencni web a dieselpower:
*/zmerili-jsme-vykon-21-aut-kdo-nejvic… />21 aut na brzde
"Koncernové zklamání
Možná si vzpomenete na závěr měření Fordu Mondeo, kde jsme předpovídali, že Passat určitě vykáže na brzdě vyšší výkon, než jaký udává výrobce. U koncernových aut jsme si na toto už zvykli. Očekávání tedy byla na místě, ale jak asi už tušíte, Passat je tak úplně nenaplnil. "
Avatar -
anonym
8. 10. 2015 16:45
Re: Zkušenosti z firmou PowerTec
Diagnostika, kterou provádíme, je natolik důkladná a hloubková, že si ji účtujeme nikoli hodinově, ale za úkon. Jak jsem již několikrát uvedl, podle standardního ceníku. Závada vám byla jasně definována, určen okruh příčin a byl jste odkázán na specializované pracoviště dle svého výběru, které by bylo schopno váš problém vyřešit. Co víc k tomu dodat. Pokud byste přijel následně po opravě na chiptuningovou úpravu, tato částka by vám byla prominuta. Většina zákazníků považuje náš postup na příkladný a při odhalení závady na vozidle jsou rádi, že byli z naší strany upozorněni. Je nám líto, že na celou situaci pohlížíte jinak.
8. 10. 2015 12:18
Re: Zkušenosti z firmou PowerTec
Mluvíte jak kolovrátek. O chybách jsem samozřejmě nevěděl, neboť jsem neměl důvod zkoumat zda tam nějaké jsou či ne... auto jede bez problémů, bez škubání. Kdybych o nich věděl, tak už k Vám asi nepojedu na další diagnostiku... zrovna k Vám. Rovněž vaše tvrzení že si zákazník přijede jen tak na diagnostiku a pak si to rozmyslí je zcestné. Těžko pojedu 150 km tam a 150 km zpátky na diagnostiku, když si ji mohu nechat udělat za každým rohem. Akorát že na rozdíl od té vaší bych se alespoň dozvěděl co s autem doopravdy je... a to nemluvím o té ztrátě času (5h). Pořád nechápete, že nemám problém s tím zaplatit, ale cena musí odpovídat kvalitě. Kdybyste si za to co jsem se dozvěděl řekl třeba 500, neřeknu půl slova. Chce to trochu více myslet a pak mluvit.
Avatar -
anonym
8. 10. 2015 11:52
Re: Zkušenosti z firmou PowerTec
Jak jsem již uvedl, součástí celé úpravy jsou u nás důkladné testy. Pokud na vozidle během testování zjistíme nedostatky, které jsou zásadní, informujeme zákazníka, že úpravu nelze za současného stavu provést a účtujeme si částku za diagnostiku, abychom předešli případům, kdy si zákazník přijede pouze pro diagnostiku zdarma, jako ve vašem případě. Opět opakuji, že pokud byste o úpravu měl skutečně zájem, po opravě vozidla a příští návštěvě, kdy by byla chiptuningová úprava již provedena, bychom vám tuto částku odečetli a neplatil byste ani o korunu navíc.
Informaci o účtování diagnostických procedur máme uvedenu v našem ceníku.
Z vašeho vyjádření usuzuji, že disponujete diagnostickým vybavením, na jehož základě jste tedy věděl o uložených závadách. Je tedy pouze otázkou, zda jste si přijel zjistit zdarma, jak vaše závady opravit a nebo jste očekával, že bude úprava provedena a následné zjištěné závady u nás chtěl reklamovat jako chybu naší práce. V rámci našich mnohaletých zkušeností jsme se s tímto způsobem vykalkulovaného jednání samozřejmě již setkali a proto postupujeme tak, jak jsem již uvedl, což je řešení, které běžného zákazníka, který má o chiptuning skutečně zájem, nijak nepoškozuje a chiptuningovou úpravu nijak neprodražuje.