Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 pozoruhodných vozů: Ikony svých kategorií

V každém automobilovém segmentu můžeme najít řadu výjimečných modelů, které stojí za pozornost. Existují však vozy, jež představují vzory hodné následování. Které to jsou?
Zpět na článek
7. 6. 2014 09:29
7. 6. 2014 13:22
9. 6. 2014 10:00
9. 6. 2014 10:04
7. 6. 2014 08:47
7. 6. 2014 09:12
7. 6. 2014 15:18
7. 6. 2014 11:05
7. 6. 2014 11:35
7. 6. 2014 11:39
7. 6. 2014 14:08
7. 6. 2014 14:49
7. 6. 2014 15:24
7. 6. 2014 16:16
7. 6. 2014 17:54
7. 6. 2014 19:58
9. 6. 2014 10:12
9. 6. 2014 17:23
9. 6. 2014 17:39
10. 6. 2014 21:10
9. 6. 2014 17:36
10. 6. 2014 21:12
7. 6. 2014 17:56
8. 6. 2014 08:23
8. 6. 2014 23:56
8. 6. 2014 23:56
7. 6. 2014 14:22
7. 6. 2014 22:10
8. 6. 2014 10:46
8. 6. 2014 12:26
9. 6. 2014 00:16
9. 6. 2014 10:48
9. 6. 2014 19:29
8. 6. 2014 08:29
Avatar - Armin Tamzarian
7. 6. 2014 08:32
Kapitoly
Tak už ani tomuto webu se nevyhnulo dělení článků na kapitoly :'-(
Rozbalit vlákno
6
7. 6. 2014 09:29
Re: Kapitoly
Je přece třeba, aby čtenáři viděli víc reklamy, ne? Vzkaz redakci, strčte si to za klobouk >:D
7. 6. 2014 12:23
Re: Kapitoly
No je pravda, že reklamy je tam dost. Ale co naděláš. Už se to tady několikrát řešilo, bez reklamy by se z toho mohl snadno stát placený web, který by si na sebe vydělával penězma od čtenářů. A chtěl bych vidět vsechny ty zdejší bojkotéry, kolik by si platili.
Avatar - Atlis
7. 6. 2014 13:22
Re: Kapitoly
...reklamy uz roky riesim adblock-om
9. 6. 2014 10:00
Re: Kapitoly
A jak to funguje?
I tak na článek klikneš, takže reklamy tě sice neotravují, ale klik je započítaný, right?
9. 6. 2014 10:04
Re: Kapitoly
Nevadilo by mi, kdyby vznikla vedle "free-verze" s reklamami (což už vlastně funguje) i nějaká placená verze, ve které by reklamy nebyly, design bych si mohl přizpůsobit a měl bych za své peníze i jiné výhody, třeba selekci autorů (nechci třeba číst články konkrétního autora, tak ho dám na black-list, jeho články se mi tak nebudou zobrazovat a o to se mi sníží cena, atd.)...
Námět pro redakci (byť chápu, že redakce není to samé, jako provozovatel, či majitel webu)?
7. 6. 2014 08:39
honění za kliky
Tohle navyšování počtu kliků členěním jednoho článku na kapitoly považuji za ubohost a odrazování čtenářů. Tudy ne, pánové. ;-)
Rozbalit vlákno
3
7. 6. 2014 12:25
Re: honění za kliky
Mě to nevadí ani na jinejch webech, tak proč by mělo tady. Já se s tím vyrovnám ;-)
7. 6. 2014 14:15
Re: honění za kliky
Mne to vadi extremne, najma ked tych stranok je 20 a viac.
Tu je to aspon dobre, ze sa nenacitava cela stranka opakovane, ale iba jeden blok.
Su weby, kde sa nacitava znova a znova vsetok bordel aj s reklamami. Casto potom ani nedocitam.
7. 6. 2014 08:47
Bojkot
Článek si nepřečtu, diskutovat k němu nebudu, vyzývám k tomu i ostatní.
Takhle tedy ne!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - fOE
7. 6. 2014 09:12
Re: Bojkot
Inu doufam ze budou drzet format a clanky s deseti prokliky budou lehce rozpoznatelne => klikat na ne pak taky nebudu. Tenhle zdejsi genesis stacil.
Avatar - Armin Tamzarian
7. 6. 2014 10:38
Re: Bojkot
Já myslím, že podle nadpisu začínajícího číslovkou ("10 nej SUV pro manželky fotbalistů", "5 aut kterými jezdil Sagvan Tofi" atp.) to půjde poznat snadno.
7. 6. 2014 15:18
Re: Bojkot
Tak aspoň že to všichni vědí >:-[] Škoda (tvoje) :no:
Avatar - Amerika
7. 6. 2014 09:07
SsangYong a ti druzí
Za prvé musím podotknout, že nápad s členěním na kapitoly kvituji :yes: Konečně je pro mě podobný článek na ACZ přehledný a neztrácím se v něm... Výběr už je však trošku jiná kapitola, protože třeba v segmentu B bych tedy za ikonu považoval třeba Fiat Punto (Grande Punto, Punto Evo a kdoví, jak se to jmenovalo), protože při příchodu v roce 2005 to bylo snad nejhezčí kompaktní auto na trhu a jeho design se stal velmi populárním. To že to Fiat faceliftem zabil je druhá věc... No a ještě poznámka, že u SsangYongu Actyon máte fotku Koranda C.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - petrumr
7. 6. 2014 10:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Glaukos
7. 6. 2014 10:40
Re: SsangYong a ti druzí
Proč zmiňuješ cenu u článku o designu?

Jen tak mimo, kapitoly jsou na tabletu fajn, ale na kompu, mě nebetyčně se***!!!
Avatar - wakantanka
11. 6. 2014 11:53
Re: SsangYong a ti druzí
Lebo pôvodne asi chcel Espace, cenovo nevyšlo tak kúpil Grand Picasso >:D
7. 6. 2014 12:15
Re: SsangYong a ti druzí
Já si na tabletu taky prst o nic víc neušoupu a doma u kompu mám myšku přivázanou drátem, a těch pár kliků navíc ji neunaví >:-[] Takže já to beru s nadhledem >:-[]
7. 6. 2014 16:45
Re: SsangYong a ti druzí
bez ohladu toho co ti momentalne stoji v garazi...espace je tam uplne zasluze nerovnako by som tam dal mozno aj alhambru a spol
8. 6. 2014 15:02
Re: SsangYong a ti druzí
Nebo Scenika. To je tuším zakladatel této třídy.
8. 6. 2014 20:19
Re: SsangYong a ti druzí
To jsi snad ani nemyslel vážně, že takový krám jako Picasso by mohl figurovat v tomto žebříčku. Byť si ho rodiče koupili.
Avatar - The Spešl Uan
7. 6. 2014 10:21
Re: SsangYong a ti druzí
Nápodobně.Mě to nevadil a dokonce jsem to přijal.Ale jak může někd dát SsangYong mezi takové skvosty jako 911 či F500,to opravdu nchápu.A ta ubohost,oni se ještě půlkou toho samého článku obhajují,že to nechtěli,žeje to nelogické a že je průkopník.Redaktoři se zase jednou vytáhli ;-\
Avatar - wakantanka
11. 6. 2014 11:56
Re: SsangYong a ti druzí
Actyon je v našich končinách podobný exot >:D navyše ako prvý v podstate založil triedu SUC, teda SUV coupe, ktorú s obrovským úspechom využilo BMW X6, a teraz aj X4, a chystajú sa ďalší. Minimálne za toto prvenstvo a za odvahu v designe si tam zaslúži byť.
Avatar - Petrolhead_CZ
7. 6. 2014 11:05
no way
Hrozný výběr :no:
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2014 11:35
To snad ne...
Kam zmizela Ochcávka? Fobia? Kde jsou všechny vzorové škodovky?
Rozbalit vlákno
5
7. 6. 2014 12:11
Re: To snad ne...
Asi holt nejsou tak dobrý >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - maros
8. 6. 2014 08:15
Re: To snad ne...
.. a co tam dělá Pažóó 208 8-s
10. 6. 2014 18:31
Re: To snad ne...
ochcavka..... achjoooo
7. 6. 2014 11:39
krasny clanek
Nevim jestli si redakce dela srandu...ale ten clanek se fakt neda cist, skoncil jsem u cisla 4...a tam mi dosla trpelivost, tolik reklam na "tri" vety nema ani vas nedostizny vzor Blesk.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Warrual
7. 6. 2014 11:55
Re: krasny clanek
Jestli takto bude vypadat každý druhý ''článek'' tak tu končím...
7. 6. 2014 15:20
Re: krasny clanek
Pokud ano, tak bye bye >:-[]
7. 6. 2014 12:10
Na tabletu je to OK
Členění na kapitoly mi nevadí. Koukám na stránky na tabletu a tam je zobrazování podle jednotlivých kapitol pozitivum, kvůli načítání, přehlednosti a tak. Takže za mě je to v pohodě. A nový věci vítám.
Rozbalit vlákno
12
7. 6. 2014 15:03
Re: Na tabletu je to OK
A načo to toľkokrát opakuješ? Naháňaš za bojkotérov počet príspevkov?
Mimochodom, článok je opäť mimo. Výber nie podľa dizajnu, ale akýsi "politický", aby sa na každého trochu dostalo...
Golf najkrajší kompakt? Kde ostala Giulietta alebo P308? I ten Leon sa z pohľadu dizajnu dá hodnotiť vyššie.
P208 dizajnovo nad Renaultom Clio? Pekná somarina...
Dožívajúci Espace vrcholom dizajnu v triede? Tak to snáď pred X rokmi, nie dnes (čo nie je kritika alebo pohana Reaultu), máme novšie a zaujímavejšie MPV.
No a ten Ssangyong - absolútny vzor nevýraznosti, nudy a tuctového šedého dizajnu... Ako keby sme tu nemali autá ako Soul, Captur a ďalšie...
Nech sa Sochor obhajuje ako chce, seba aj redakciu, ale toto je smetisko, nie solídna práca.
7. 6. 2014 15:23
Re: Na tabletu je to OK
Nic nenaháním, to je jejich věc. Já to napsal jako informaci pro ty, kterým to na PC nevyhovuje.

Jinak souhlasím s tebou, pokud jde o výběr aut.
7. 6. 2014 20:13
Re: Na tabletu je to OK
Opäť neni nic mimo, akorat by to chtelo trochu taktu
7. 6. 2014 22:37
Re: Na tabletu je to OK
Čo si zač, že ideš poúčať? Ucho, čo sa tu ešte nestihlo poriadne rozkukať, a už rozdáva rozumy. Vieš, niektorí máme s týmto serverom už čo-to odžité a vieme zhodnotiť aj porovnať. Tá tvoja "trocha taktu" tu už dávno stratila akýkoľvek zmysel...
7. 6. 2014 22:56
Re: Na tabletu je to OK
Nepoucuji, akorat bych si tu predstavoval klidne a mirne prostredi. Zadne kulky, ale trosku miru a pratelstvi. To je vsechno v podstate :-)
Avatar - Ji/Ri
8. 6. 2014 01:53
Re: Na tabletu je to OK
souhlas a respect! :-!
Avatar - wakantanka
11. 6. 2014 12:03
Re: Na tabletu je to OK
Vieš sto ľudí, sto chutí. Podobne je to aj s designom. Z mnohým súhlas, len mi nedá toto. Vymenuj s designovej stránky aspoň jedno zaujímavejšie auto v kategórii veľkých MPV ako Espace. Bez urážky ktorejkoľvek značky, ale všetci robia "krabice" na kolesách a len Renault tomu dal zaujímavú formu. A žeby bol Ssang Yong vzor tuctovosti a nevýraznosti? Hm. Vždy keď sa mihol nejaký test alebo len zmieka som čítal presný opak a s tým súhlasím. V zásade niet viac "uleteného" SUV ako je Actyon. Design iný, ale napriek tomu zaujímavý a určite nie fádny.
7. 6. 2014 14:08
Reklamy
To tu vážně nikdo neznáte AdBlock?? Případně proč se bráníte jeho používání, když tak pořád nadáváte na reklamy? 8-s
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Glaukos
7. 6. 2014 14:49
Re: Reklamy
češi si radši stěžujou, než provést jednoduchý úkol instalace "blocku"
7. 6. 2014 15:53
Re: Reklamy
Jo no, líp bych to nenapsal :yes: Přitom nainstalovat si AdBlock zabere sotva poloviční čas než sem neustále psát plačící komenty ...
7. 6. 2014 17:54
Re: Reklamy
A instalací té aplikace se tenhle článek spojí z deseti odstavců do jednoho?
Avatar - Glaukos
7. 6. 2014 19:58
Re: Reklamy
Adblock je doplněk prohlížeče a jen odstraňuje reklamy. Na spojeni článku by to chtělo možná napsat vlastni skript
9. 6. 2014 10:12
Re: Reklamy
Aha, takže na přečtení toho článku v klidu si mám nainstalovat nějakou aplikaci a pak ještě něco dalšího naprogramovat?
Tomu říkám rada za všechny prachy...
Avatar - Andromeda
9. 6. 2014 17:39
Re: Reklamy
S kým jsi ještě dnes nesouhlasil, nebo mu nezvedl palec ??? Odpůrci i obhájci, hodinky jako holinky >:-[] ... Bavíš se , že >:-[] ???
10. 6. 2014 21:10
Re: Reklamy
Bavím se bavím, máš naprostou pravdu. A víš čím a proč? Bavím se hlavně názorama některejch diskutérů, a protože jsem psal, že mě to na tabletu nevadí a počítač nemám, tak se hlavně bavím úrovní a způsobem zdejších příspěvků. A je mi úplně jeno, jestli jsou na tu nebo onu stranu. Aneb jak ty píšeš, hodinky jako holinky...
Avatar - Andromeda
9. 6. 2014 17:36
Re: Reklamy
Týýý jooo, to je moudra po poledni ... Už jen čekám, kdy velikán Tvého formátu přijde s tím, že si vlastně mohl tento článek napsat každý sám, když se mu to nelíbí - od redakce by stačil nástin titulky ...
A pokud se mi nelíbí věc, že proud reklam je občas přerušen obsahem článku ( onen Adblock soft používám roky, přesto si nedovolím tady vykřikovat takové bludy ...) , tak si vytvořit vlastní web - a je to, že ???
Doufám, že podobně "perspektivní a asertivní" řešení Ti v případě osobního či firemního prospěchu ( kdo živí koho - autoweb mne, nebo mé klikání je ...) navrhnou v momentě Tvé jakékoli nespokojenosti třeba chirurgové ...
Svatá prostato ...
10. 6. 2014 21:12
Re: Reklamy
Vidíš, třeba teď se bavím tvojí odpovědí, chápej nikoli na tvůj účet :yes: Čili vidím to pozitivně a navíc s tebou souhlasím. :yes:
7. 6. 2014 17:56
Re: Reklamy
Mne nevadí reklamy, mně vadí klikání po každém odstavci...
7. 6. 2014 18:39
Re: Reklamy
A kde vidíte, že reaguji přímo na vás? Jak můžete vidět podle předmětu mého příspěvku, reaguji na lidi stěžující si na reklamy přítomné na tomto webu.

Ale když ste u toho členění článku - v čem konkrétně vám to vadí?? Já neříkám, že jsem příznivcem, nejsem ani odpůrcem. Řekl bych, že je to dost věc zvyku. A článcích tohoto typu (tj. výčet modelů) to není úplně od věci oddělit tímto stylem, příjde mi to i pohodlnější "překliknout" na další model než rollovat dolů a dolů a mít to slito v jeden text. Něco jinýho je členění tímto stylem všech článků, např. i testů aut, kdy by byly na jedné stránce jízdní vlastnosti, na druhé stránce motor, na třetí dílenské zpracování apod., to by se mi taky nelíbilo, ale v tomhle případě nevidím problém. Toť můj názor.
8. 6. 2014 08:23
Re: Reklamy
hoši, šoupejte nohama a čtěte, o autech víte kulový, tak tady nerozumujte...
Avatar - twistedTSD
9. 6. 2014 12:09
Re: Reklamy
Protože nemám nic proti reklamám, pokud jsou umístěny rozumně a v rozumném počtu...
Avatar - Choochoo
7. 6. 2014 14:22
C -segment
Kam se podely ikony C segmentu Corolla, Focus? Kdo tam strcil toho kdo jim dela krovi na prvni misto???
Rozbalit vlákno
11
9. 6. 2014 10:13
Re: C -segment
Ano, pro Evropany (a myslím, že nejen pro ně) je pravou ikonou C segmentu Golf.
Avatar - twistedTSD
9. 6. 2014 12:13
Re: C -segment
Napiš mi jediný důvod, proč by v článku o ikonách svých kategorií z pohledu Evropy neměl být Golf, ale Focus nebo dokonce Corolla.
9. 6. 2014 20:55
Re: C -segment
Prečo spomínaš ikony, keď článok sa snaží byť o dizajne?
Avatar - twistedTSD
9. 6. 2014 21:13
Re: C -segment
Dobře, jinak - je snad Fordí asijskoamerickocosi splácanina nebo podivný Auris/Corolla významnější na poli designu než Golf, výsledek dlouhodobé evoluce, jímž se dokonce pokorně inspirují i někteří konkurenti?

Chocho zase jen jednou nerozdýchal, že si autor dovolil zmínit zlý koncern...
Avatar - white label
9. 6. 2014 18:08
Re: C -segment
Kdyby Golf opravdu dělal v Evropě křoví Corolle, Focusu, Civicu..., splnil by se ti jistě tvůj velký mokrý sen, zatím se ovšem musíš smířit s tím, že je to naopak.
10. 6. 2014 18:40
Re: C -segment
pro nekoho je ikonou lada a pro jineho zase civic. Co uz
Avatar - Ronault.
7. 6. 2014 15:23
Hodnota článku?
NULA.

Kubo Kubo...
Rozbalit vlákno
2
7. 6. 2014 15:26
Re: Hodnota článku?
No tentokrát se mu to moc nepovedlo, umí líp ;-\
7. 6. 2014 20:52
Re: Hodnota článku?
Spíš uměl... ;-\
7. 6. 2014 15:56
Jedním slovem,
Adblock.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Glaukos
7. 6. 2014 20:22
Až teď jsem si uvědomil
že vlastně převzali způsob členění článků od jejich české konkurence, kdoby to do auto.cz řekl >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Andromeda
9. 6. 2014 17:42
Re: Až teď jsem si uvědomil
To mne napadlo jako první okamžitě ... A oba majitelé - Mafra i Blesk jsou jedno a to samé , akorát v jiných barvách ... >:-[]
7. 6. 2014 22:10
jo dá se
Dá se s tím souhlasit i když ten čínskej vehement na konci Sangjong nebo co to stejné jak kdyby tam byl ten čínskej pazmekt Kia nebo Hjůndaj. To je to samé.
Rozbalit vlákno
8
8. 6. 2014 10:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 6. 2014 12:26
Re: jo dá se
Dík. chyběj ti tam háčky. Musíš si koupit nějakej lepší mobil a né nějakou čínskou srajdu.
9. 6. 2014 00:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 6. 2014 10:48
Re: jo dá se
Ano, mate pravdu- stop. Poucim se do budoucna-stop. Inteligence stoupa-stop. Nashledanou- stop.
9. 6. 2014 19:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 6. 2014 08:29
paneboze
S Golfem a Rolls Roycem souhlasim, mozna jeste s Range Roverem take, ale jinak je to clanek na nic :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
8. 6. 2014 10:37
range rover, rolls-royce
;-) s tymto suhlas, navzdy krali :yes:
Rozbalit vlákno
1
8. 6. 2014 23:57
Re: range rover, rolls-royce
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
8. 6. 2014 19:57
Auto.cz? Busted!
Odmítám tím listovat. Tečka.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
9. 6. 2014 10:42
po autorevue
už začlo s touhle opčárnou, tj x kapitol v ejdnom článku i auto.cz. No potěš koště

Jinak Espace - ten výběhovej vehikl, to sem se nasmál >:D Zlatej Voyager
Rozbalit vlákno
14
9. 6. 2014 12:46
Re: po autorevue
Co v Evropě dokázal Voyager? Btw, jel jsi někdy s jeho posledním vydáním? Přednost před Espacem bych mu nedal... ;-)
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 08:27
Re: po autorevue
Voyager v Evropě nedokázal nic, krom toho je že to první minivan na světě a že se jich tu prodalo asi 150 000 ks (od roku 92 doted) + tak 40-60 tis šedý dovoz (Dodge, Plymouth chrysler Town and Country).

Krom toho , že má mnohem varibilnější vnitřek, měl už dávno posuvný oboje dveře a jde si vybrat benzínovou V6ku.Navíc za stejný prachy nabízí trochu jinou výbavu.
10. 6. 2014 12:48
Re: po autorevue
Poslední Voyager jsem řídil (byť s nepovedeným CRDi)...můžu svědomitě napsat, že Transit působí víc jako auto než Chrysler. Bez pardonu a snahy něco očernit. Ano souhlasím s velmi dobře řešeným interiérem, ale to je vše.
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 14:17
Re: po autorevue
ten pocit z Transitu byl asi umocněn tím, že to má rozměry Transitu a že to CRD ten Transit zvukově připomíná...

Je to MPV, čekáš od toho že to bude řezat zatáčky nebo co? Na to je podstatná výbava, řešení interiéru, pohodlí a spolehlivost, jinak nic...
10. 6. 2014 14:20
Re: po autorevue
Transit je podstatně tišší, řiditelnější a ani bych neřekl míň komfortní (bavím se o poslední generaci). Než přehmatáš první kruhovej objezd je poledne.
Jsem zvědavej jaká bude nová generace (2015???)
Avatar - Barrichello
11. 6. 2014 08:36
Re: po autorevue
Tižší - stížnost směřuj k italským soudruhům z VM motori, to víš oni byli zaměření na motory do užitkových vozidel, tam hluk nevadí no.

Vsadím se, že s Pentastarem je to šepot květin.

Transit je dodávka, podobně jako Multivan atd....dodávka nikdy nemůže být komfortní jako něco, co je od základu konstruovaný jako MPV:

Jo a ke kruhovýmu objezdu: jel si někdy Defenderem? Zkus to zaparkuj si tím po praze do malé mezery, budeš mít naposílvané svaly jak po hodce v posilovně >:D
9. 6. 2014 19:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 08:27
Re: po autorevue
už by si ty bombony PEZ neměl papat, lezou ti na mozek >:D
10. 6. 2014 19:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2014 21:15
Re: po autorevue
Že by od přírody? >:-[]
Avatar - Barrichello
11. 6. 2014 08:32
Re: po autorevue
Wili.I.Am: trefa. To bude vrozený >:D :yes:
10. 6. 2014 21:47
Re: po autorevue
ty bonbony jsem mival moc rad
9. 6. 2014 16:53
len tak ďalej
tenhle spusob článku zdá se mi být poněkud nešťastný
Rozbalit vlákno
1
10. 6. 2014 14:57
Re: len tak ďalej
A schválně ten článek tady nechají viset týden... a ještě budou tvrdit, že má největší sledovanost:-)
Avatar - dolfi
10. 6. 2014 17:55
Ssang Yong konečně na špici!
>:D
Rozbalit vlákno
4
10. 6. 2014 18:27
Re: Ssang Yong konečně na špici!
zaslouzi si to :-)
Avatar - dolfi
10. 6. 2014 20:34
Re: Ssang Yong konečně na špici!
Nabodnout! >:D :-! >:-[]
10. 6. 2014 21:16
Re: Ssang Yong konečně na špici!
A raději hned dvakrát, pro jistotu >:-[]
10. 6. 2014 21:46
Re: Ssang Yong konečně na špici!
bu bu bu >:D
10. 6. 2014 21:46
Zdobeny model
Ssangyong je moc pekny, sportovni. Ale chtelo by to vice zdobeni
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dolfi
11. 6. 2014 19:22
Re: Zdobeny model
Např. chybí parohy! >:-[]