Česko-slovenská Praga Cars dosáhla úspěšného schválení svého extrémního sportovního vozu pro silniční použití a nyní oznámila, že vyrobí 68 těchto automobilů.
sám si netroufám hodnotit, ale testovací jezdec Pragy mi ohledně Radicalu SR8 řekl, že je na okruhu pomalejší a celkově výrazně hůře zpracovaný. No uvidíme, jak se prodej 68 kusů R1R povede.
Přeji jim, aby se jim podařilo všechny prodat, protože to auto se mi moc líbí a věřím, že bude dobrý. A doufám, že budou mít nějaký novinářský kus na test ;-)
To by jim tech par kusu hodne rychle doslo.
Spis pujde o raritku pro sberatele a bohate nadsence, snad se vyrobci vrati aspon vlozene investice. Predpokladana cena je na danou kategorii vozu hodne vysoka.
Kultovní značka Praga se v novodobé historii prezentovala především prostřednictvím svých závodních aktivit, nyní se však vrací ke svým kořenům. Úspěchy ověnčená výroba motokár, vývoj letadla Praga Alfa a výroba vlastních závodních vozů je nově doplněna o silniční vůz Praga R1R.
Letos je tomu 68 let od chvíle, kdy z rozhodnutí tehdejší vládní komunistické strany skončila společnost Praga s výrobou osobních automobilů a plně se koncentrovala na výrobu nákladních vozů. Z tohoto důvodu bude automobil Praga R1R vyroben v limitované sérii 68 kusů jakožto pocta tomuto významnému milníku v dějinách značky.
osobně bych dodal napsat kultovní když osobní auto nikdo nepamatuje .............. a každému se vybaví téměř nezničitelný a dokonalý v terénu nákladní automobil to je trošku něco jiného .............. .