Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!
35
/
36
Prohlédnout znovu
Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!
Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!
|
acz
V kabině S5T je rychle teplo. Nejdřív se zapotí řidič, protože náročnost obsluhy se s dnešními vozy vůbec nedá srovnat.Praga S5T
|
acz
Po studeném startu pragovka hodně dýmí. Proto si majitel vyrobil jednoduchý odsávací systém, který spaliny vyvede ven z haly.
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Během dětských dnů bývá pragovka v obležení malými návštěvníky
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Václavovy omalovánky ukazují na dvanácti perokresbách od malíře speciální verze jeho nejoblíbenější Pragy S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Rezervní kolo váží přes půl metráku. Naštěstí vyklopení nosníku brzdí šikovný naviják, díky čemuž ho šofér unese na prstu.
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Nad Václavovou šikovností jsme žasli. Vyrobil si například montážní vozíky, na kterých repasuje podsestavy. Jen zadní náprava přitom váží pět metráků.
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění