Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Praga se přes závodní speciál možná vrátí k osobním autům

Automobil Pragy vychází ze slovenského závodního speciálu K1-Attack, karosérii s využitím karbonu navrhl Ital Riccardo Pelizzato.
Zpět na článek
29. 6. 2011 09:36
29. 6. 2011 09:46
29. 6. 2011 10:21
29. 6. 2011 10:26
29. 6. 2011 12:54
30. 6. 2011 13:48
neregistrovaný "teofil"
30. 6. 2011 23:58
neregistrovaný "Eva_race4"
1. 7. 2011 15:10
neregistrovaný "racefan123"
29. 6. 2011 22:28
1. 7. 2011 15:24
neregistrovaný "teofil"
Avatar - Dave100
29. 6. 2011 09:36
super
Teda, všechna čest, vypadá fakt povedeně :yes:
Držim palce, ať to vyjde ;-)
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2011 09:46
motor
nejlepší motor 3l v8 spojené dvě hayabusy 11000ot/min dávaj ho do arielu atom v8 a i do caterhamu cema motoru je 500 000,- :-( attack je se svým autem velice uspěšný a praga by na tom mohla být podobně, duležitý bude zázemí a jak se k tomu postavý
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2011 10:21
dizajn
dizajn karoserie je uplne zhodny so zavodnou verziou slovenskeho k-1 ktoru navrhol slovensky dizajner, ktory navrhoval aj povodny cestny k-1 attack....takze by ma zaujimalo co pan ital Ricardo na tom aute vlastne navrhol..asi farebne schema :no: inac prage velmi fandim aby zase zacala vyrabat osobne auta, ale myslim si ze od toho ze polepi svojimi farbami auto inej znacky a posle ho na trat, je este veeeelmi dlha cesta :-!
Rozbalit vlákno
5
29. 6. 2011 10:26
Re: dizajn
tu si to vycekujte pani... [odkaz] rozdiely sa hladaju tazko ;-)
29. 6. 2011 12:54
Re: dizajn
Hej ved to je Daniel Landa co na nom zavodil :yes:
neregistrovaný "teofil"
30. 6. 2011 13:48
Re: dizajn
plne suhlasim, ide o rovnake auto k-1 ktore navrhli a vyvinuli chlapci zo slovenska, zavodnu verziu k-1 spojili s radicalom, design navrhli este v starej firme, a tento model dnes pouzivaju, neviem o co im ide, nestaci dat autu novy nazov a najst niekoho cudzieho kto sa im podpise pod design, povazujem to za obycajne plagiatorstvo, cudujem sa prage, ze si predtym nez ide s niekym do biznisu neoveri zakladne fakty :no:
neregistrovaný "Eva_race4"
30. 6. 2011 23:58
Re: Praga & Race4Slovakia
A takto vznikaju legendy:) Aby sme uviedli veci na pravu mieru: Praga zacala spolupracu s holdingom race4Slovakia, ktory minuly rok uspesne pretekal na modeli Attack R4 v DSC seriali, uz koncom minuleho roka. Vysledkom je tohtorocny model, Praga R4S, ktory bol 4. na pretekoch v Donningtone, 1. na pretekoch v Assene a naposledy sa predstavil v spominanom SPA, na Prage jazdili 3 teamy - race4Slovakia Racing Team, race4Praga a Blue Berry Team. Dizajn auta navrhol Slovak Juraj Mitro, v clanku spominany dizajner vytvoril vizual polepu, ktory mimochodom patril jednoznacne medzi najkrajsie v preteku. Takze ziadne plagiatorstvo, len nedostatok informacii:)
neregistrovaný "racefan123"
1. 7. 2011 15:10
Re: Praga & Race4Slovakia
Eva, podla nicku usudzujem, že mate blízko k Race4, alebo sa mýlim? Z toho čo píšete a ako je publikovaná história K-1 my vychádza, že teofil má pravdu, ak spomínaný dizajnér vytvoril skutočne iba vizuál polepu a dizajnér samotného auta je Juraj Mitro (Juraj skvélá práca), tak Praga R4 má pôvod v Attack R4 a Attack R4 v K-1, dokonca som našiel nejaké video, kde to Dick tvrdil (myslím, že to bolo na facebookovej stránke Race4). Praga R4 aj Attack R4 používajú rovnakú konštrukciu s V8 motorom radical, pôvodne takéto auto malo byť vyvinúte aj firmou K-1, kde Juraj Mitro a Dick pôsobili. Takže vídim iba dve možnosti a to, že bude je to plagiátorstvo, alebo existuje nejaká dohoda medzi K-1 a Race4 o spolupráci... Inak úspechy sledujem a fandím im.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 6. 2011 11:48
Bambino di Praga
Upřímně řečeno, moc v úspěšné vzkříšení Pragovky nevěřím, ale držím jim palce. :yes:
Rozbalit vlákno
3
29. 6. 2011 14:31
Re: Bambino di Praga
Ja taky. No a jeste aerovka by mohla zacit vyrabet
Avatar - Pekelná Micinka
30. 6. 2011 12:11
Re: Bambino di Praga
A co Walter? Těch značek k obnovení by bylo...
Avatar - Special-line
29. 6. 2011 19:28
Re: Bambino di Praga
Já bohužel taky ne. Dneska už prostě bez silného kapitálového zázemí vyrábět auta prostě nelze. Znovuzrození osobních Tater taky bude stále pouze sen. Na druhou stranu je tu Kaipan kterému to šlo, ale 57 se prý přestává vyrábět (emise motoru 1,8 T) a uvidíme jak to s ním bude dál, elelktromobil je nespasí.
29. 6. 2011 18:47
Výkřik do tmy.
Zase akorát jeden z mnoho pokusů do ztracena. Novodobá Pragovka už zkoušela kdeco ale zatím je z toho vždy jenom jedna velká nula.
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2011 22:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "teofil"
1. 7. 2011 15:24
plagiatorstvo???
vdaka Eve race4 sa len potvrdilo to co som pisal ja a ivisko, ze Praga R4S pochadza z dielne slovakov - nejakeho Mitru a ze taliansky designer Riccardo Pelizzato je zodpovedny len za polep auta co podla mna nikoho nezaujima, ale podla toho co Eva race4 napisala mi vychadza, ze attack R4=Praga R4S, alebo sa mylim? alebo v com su odlisne? >:-[]
Rozbalit vlákno
0