Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Praha schválila proměnu magistrály, upraví parky i ulice

V okolí pražské severojižní magistrály budou upraveny parky a okolní ulice, vzniknou přechody a zlepší se přístup ke státním budovám a institucím.
Zpět na článek
30. 8. 2017 12:22
30. 8. 2017 12:25
30. 8. 2017 13:31
30. 8. 2017 13:54
30. 8. 2017 14:05
30. 8. 2017 14:08
30. 8. 2017 14:14
30. 8. 2017 14:33
30. 8. 2017 15:27
30. 8. 2017 16:15
30. 8. 2017 16:21
30. 8. 2017 16:36
30. 8. 2017 16:40
30. 8. 2017 16:45
30. 8. 2017 18:20
30. 8. 2017 14:13
30. 8. 2017 13:27
30. 8. 2017 13:48
30. 8. 2017 13:52
30. 8. 2017 14:01
30. 8. 2017 14:03
30. 8. 2017 14:08
30. 8. 2017 14:26
30. 8. 2017 15:46
30. 8. 2017 15:51
31. 8. 2017 09:46
31. 8. 2017 09:51
30. 8. 2017 14:16
30. 8. 2017 14:30
30. 8. 2017 14:40
30. 8. 2017 15:36
30. 8. 2017 16:41
30. 8. 2017 22:45
30. 8. 2017 22:54
31. 8. 2017 07:24
30. 8. 2017 15:42
30. 8. 2017 15:48
31. 8. 2017 08:44
31. 8. 2017 10:08
31. 8. 2017 10:13
31. 8. 2017 10:26
31. 8. 2017 10:36
31. 8. 2017 11:19
31. 8. 2017 11:34
31. 8. 2017 11:35
31. 8. 2017 11:40
31. 8. 2017 13:03
31. 8. 2017 13:41
31. 8. 2017 14:04
31. 8. 2017 15:38
31. 8. 2017 15:54
31. 8. 2017 14:25
31. 8. 2017 15:42
31. 8. 2017 16:12
1. 9. 2017 13:55
1. 9. 2017 23:29
4. 9. 2017 12:27
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 12:14
Dolínek je fakt ...ot
Magistrála je předevšim trvale přetížená. Takže nejdřív dodělat okruh = jeho výstavbu i když je to od roku 1963 prioritní stavba státu i města zastavil. Pak se může dělat tohle = co samo o sobě neni špatný. Další přechody = další zpomalení už tak katastrofálně přetížený magistrály = to fakt vymyslí jen.. [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
30. 8. 2017 12:22
Jo,
to pomůže... lavičky, parky, prostory pro lidi...
A kde vezmou, při intenzitě provozu, ty lidi? Kdo by tam dobrovolně lezl a vysedával?
Takže je to prostě jen další tunel na státní prachy...
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 12:25
Re: Jo,
Na městský prachy = to Dolínek s Krndou umí :yes: >:-[]

Ono to je potřeba = ta magistrála dálnice skrz centum velkoměsta = to je i na komunisty fakt extrémní pí.ovina. Ale až se dodělá okruh! Do tý doby je to fakt ptákovina kam až to de

Nejlíp dodělat vnější okruh, pak vnitřní a současně pak vylepšovat = to jo

No a Dolínek výstavbu vnějšího okruhu v jedný části zpomalil v další zastavil + zastavil výstavbu propojovacích magistrál = upřednostnil tohle fakt .diot >:D

Jakýkoli jiný pořadí než dostavět 54 let starou prioritní stavbu = vnější okruh milionovýho velkoměsta a nevést tranzitní dopravu skrz = je [odkaz]
Avatar - WinDiesel
30. 8. 2017 13:31
Re: Jo,
Dolínek je socanskej idiot a dobře se doplňuje se zelenými idioty. Všude hromada rudejch a zelenorudejch aktivistů, hromady metrosexuálů, neomarxistů, neoliberálů a banda ANOistů ke kterým se přesunuli všichni kmotři a strejci.
Jakmile jsou v zastupitelstvu zelení, nemůže to dopadnout jinak než "zklidněním", které naopak spoustu lidí vytáčí do žhava.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 13:54
Re: Jo,
Na moc věcech se neshodneme, ale tohle je absolutní pravda ! A ještě nejvíce mne dojímají řeči o ekologii a bezpečnější metropoli.... na to jim kašle každej vidlák, co projíždí Prahou a radši bude popojíždět v té koloně.... :/ Obchvat je prioritou...
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 14:05
Re: Jo,
Okruh je albsolutní prioritou = oficiálně už od roku 1963 :yes: >:-[]

Kvůli tupejm politikum [odkaz] momentálně pokračování vnějšího okruhu Prahy od D1 směrem na východ pozastavený, od letiště na sever k D8 snad úplně zastavený :no: :no: 8-s
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 14:08
Re: Jo,
Tak ten východ se dá ještě jakž takž projet po jižní spojce až na ČM a pak pokračovat do Letňan, ale tam to je taky jeden velký špunt. Nicméně, lepší, než od letiště k D8... tam už musíš naférovku do města.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 14:14
Re: Jo,
Pokud vyjde další z Dolínkovejch šílenejch plánů mělo by tam bejt eště líp [odkaz]

Nám = nevim jak kamioňákům >:D >:-[]
Avatar - Blue Sun
30. 8. 2017 14:33
Re: Jo,
Nedovedu si představit, kam ty kamióny chce vyhnat, když půlka kraje už dnes má zákaz vjezdu nad dvanáct tun a ten zbytek ho zjevně co nejdříve udělá taky. Takže zase budou nejvíce trpět malé vesničky bez dostatečné politické síly a s už tak zničenými silničkami...
Prágl oplotit a uzavřít, fakt že jo. Za posledních dvacet let snad odtud nevzešlo nic dobrého.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 15:27
Re: Jo,
Je to totální hovadina = tak blbá že je naštěstí nerealizovatelná

A idiot co to vymyslel neni pražák ale de bil z Vyškova. Neházej to na nás nebohý pražáky :-)

Primátorka Perahy Krnda je z slovena z Bratislavy. Její šéf = roky nejpopulárnější českej politik = taky Bratislava. Stejně jako teď škodí dopravě v Praze pako z Vyškova a blbka z Bratislavy uškodil před lety zastavenim výstavby D47 a na dlouho podělal celou výstavbu dálnic ministr dopravy Milan Šimonovský = brňák. Na Hradě sedí ožrala z Kolína. Předsedou vlády je další Brňák atd. ;-)
30. 8. 2017 16:15
Re: Jo,
tohle mi mluví z duše...
30. 8. 2017 16:21
Re: Jo,
Jak jinak - dalsi zakomplexovany brnak.

Ale je fakt, ze najit prazaka v te rostouci naplave je stale tezsi. Jo holt vymirame.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 16:36
Re: Jo,
Kterej je další zakomplexovanej brňák? :-|
Avatar - Blue Sun
30. 8. 2017 16:40
Re: Jo,
Je mi fuk, odkud ti lidé jsou. Sedí a vymýšlí blbosti v Praze.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 16:45
Re: Jo,
To bylo hlubokomyslný >:D
30. 8. 2017 18:20
Re: Jo,
Uzavřením Prahy bys však jen docílil toho, že se začnou slézat a vymýšlet blbosti někde jinde. Blbců bude vždycky dost.
Avatar - Blue Sun
30. 8. 2017 14:13
Re: Jo,
Tak vzato do důsledku, kromě přímého propojení severní části už Praha trasy, které by umožnily vyblokovat magistrálu, má. Na západ Pražský okruh až k D7, na východ Jižní spojka až k D8. K tomu východozápadojižní komplex tunelů s Blankou, Strahovem a Mrázovkou, který tě vyhodí až na Strakonickou.
Problém totiž je, že i kdyby existoval sebelepší Okruh či Obchvat, bude cesta po něm tak dlouhá, že všichni radši pojedou středem Prahy, aby ušetřili za palivo... Ale udělat z magistrály rozkazem rezidenční zónu s omezeným vjezdem taky asi není ideální řešení.
Avatar - WinDiesel
30. 8. 2017 13:27
Re: Jo,
tam už žádný lidi ani nebydlí, jen túristí
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 13:48
Re: Jo,
Ani náhodou = na obrázku je I.P.Pavlova ta ulice horizontálně je Ječná a jednosměrná magistrála ulicema Sokolská a Legerova. Tam bydlej naopak tisíce lidí

Udělat tam víc zeleně je fajn = ale o ničem dokud tam bude dálnice skrz město ;-)

Dolínek s Krndou timhle vymysleli že ty pomalu se vlekoucí desítky tisíc aut denně = trochu zpomalej = ať si občané užijou = zatim je to prej málo katastrofa >:-[]
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 13:52
Re: Jo,
Mne osobně nepřijde tak hrozná magistrála, jako Ječna a Žitná.... to je katastrofa, hlavně nahoře jak je Anglická, která na Žitnou navazuje... interval na semaforu na 2 auta ... 8-s
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 14:01
Re: Jo,
Je to těžká volba >:-[]

Ty asi víc jezdíš Žitnou Ječnou = já po magistrále >:D

Prostě dálnice která tam svádí desítky tisíc aut je naprostá blbost. Provoz po magistrále je jak kdy záleží dost na hodinách = prázdno tam neni nikdy :-)

Dál jí novejma přechodama zpomalit a současně pozastavit stavbu životně nutnýho okruhu = to fakt vymyslí jen [odkaz]
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 14:03
Re: Jo,
Jo, prázdno není nikdy, ale myslím, že jsou části Prahy, kde kolony stojí, tady to většinou alespoň jede či popojíždí.... za mne je největší katastrofa Vypich z Prahy po Bělohorské.... tam to dotunili k dokonalosti.... :/ Navíc to nasaje Blanka a té chybí třeba návaznost na magistrálu...
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 14:08
Re: Jo,
Jj ani v tom Dolínek nezklamal = a většinu propojovacích magistrál mezi vnitřnim a vnějšim okruhem zrušil

Zrovna to pokračování Blanky na okruh je taky skoro životně nutný

Sem zvědavej jestli blbouni co ho na místo radního pro dopravu a pravou rukou Krndy zvolili = svou fakt brutální chybu = zopakujou :-)
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 14:26
Re: Jo,
Víš co bych je donutil? Aby si tejden dojížděli v neklimatizovaném buse ( i když ten dnes taky už jezdí po kolejích a zkracuje si to), tak třeba v neklimatizovaném autě přes tyhle jejich úpravy..... pak by možná pochopili....
30. 8. 2017 15:46
Re: Jo,
Ale jo, prázdno tam bejvá docela často >:D Jen člověk musí jezdit ve správnej čas....
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 15:51
Re: Jo,
Myslíš mezi 1 v noci a 5 ráno? Jo to docela de >:D

I tou dobou budou vadit Dolínkem nově naplánovaný přechody a semafory = ale pude to. Slabších je těch zbylejch 20 hodin ze 4a20ti :-)

Prostě okruh = nejvyšší priorita v roce 1963 i 2017 :-!
31. 8. 2017 09:46
Re: Jo,
Tak v noci je na semaforech jen blikající oranžová... Volno tam bejvá mimo špičku, tedy mimo intervaly 7-10 a 15-19.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 09:51
Re: Jo,
Přes to poledne bych to nenazval volno ale samozřejmě v době kdy lidi nejezděj z práce do práce to je výrazně lepší :-)

Co s v některejch hodinách fakt neplynulym provozem u= fronta klidně začíná už před Nuselákem = v časech kdy lidi jezděj z práce a do práce asi udělá Dolínkův návrh na další přechody? :-|

Zlepšení bych nečekal ;-)
Avatar - praděda7
30. 8. 2017 14:16
Re: Jo,
Blue Sun....chtěl si říct....na prachy daňových poplatníků, že?
Avatar - Blue Sun
30. 8. 2017 14:30
Re: Jo,
Budeme slovíčkařit?
Ve chvíli, kdy se z toho platí akce, už to nejsou peníze poplatníků. Kdyby mělo být čistě na poplatnících, nebudeme mít nic, protože by se lidi ani nedokázali shodnout, co vlastně chtějí. Tak sobecká je česká populace. Už ani nemluvím o tom, že by každý chtěl od státu (a tedy ostatních lidí) brát, ale sám nic nedat...
Avatar - praděda7
30. 8. 2017 14:40
Re: Jo,
Souhlas. Slovíčkařit se nemá. Proto používejme jen výraz peníze daňových poplatníků, protože přesně vystihuje zdroj těchto peněz. Výraz státní peníze si vymyslel sám stát, aby občany oblbnul tvrzením, že jim jako stát něco dává. Ve skutečnosti je stát okrade o 60% jejich příjmu, který si úředníci mezi sebou rozdělí a jen odrobinky se z toho vrátí občanovi a ještě po něm chtějí, aby se z toho radoval. FUJ!
Avatar - Blue Sun
30. 8. 2017 16:41
Re: Jo,
Rozumnou odpověď jsem od tebe ani nečekal... a ani nedostal. Jen bláboly zapšklého starce.
Avatar - praděda7
30. 8. 2017 22:45
Re: Jo,
Ty musíš být státní zaměstnanec - parazit, když tu nespravedlnost nevidíš nebo nechceš vidět.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 22:54
Re: Jo,
Nečil se je to zbytečný = viz i jiný příspěvky = Blue Sun je spíš [odkaz] :-)

Takže jo = moh by to bejt státní zaměstnanec >:D
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2017 07:24
Re: Jo,
A ty budeš hlupák, to je taky hned vidět.
Avatar - praděda7
30. 8. 2017 14:27
Páteřní dálnice
Píšu to tu zase.......kdyby se postavila dálnice páteřní, tak by Praha nemusela žádné problémy s dopravou mít. Ale pragocentrismus je mocnější než zdravý rozum, tak se v tom musí pražané "koupat"... :-!
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 14:32
Re: Páteřní dálnice
To je nesmysl, páteřní dálnice, která byla zamýšlena za 1. republiky by musela nutně být napojena na Prahu úsekem zvlášt. Tranzitní doprava směrem Z-V přes ČR a opačně projede jižním obchvatem a do města vůbec nemusí.... Ti, kdo zacpávají Prahu jsou většinou řidiči, jedoucí z příměstských částí a přilehlých okresních měst ze všech směrů kolem Prahy. Často i dojíždějící přimo do města.
Avatar - Blue Sun
30. 8. 2017 14:34
Re: Páteřní dálnice
Tady se ale řeší především severojižní směr (magistrála) a pak směr na východ (Jižní spojka). To jsou krizové body a bohužel, tranzitní.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 14:37
Re: Páteřní dálnice
Ano, ale pokud tranzitně jedoucí doprava Jih X Sever s pokračováním dále do jiných krajů ČR, nebo do zahraničí, tak Prahu projedou jižním obchvatem. Výjimka je akorát z D8 na rycholstky 7 a 6. Ale většina dopravy jsou dojíždějící v rámci Středočeského kraje, ti to berou prostě nejkratší cestou... přes Prahu.
Avatar - Blue Sun
30. 8. 2017 16:42
Re: Páteřní dálnice
No a teď s tím budou mít smůlu... >:D
Avatar - praděda7
30. 8. 2017 14:49
Re: Páteřní dálnice
Klíčovým záměrem páteřní dálnice bylo rozložit ekonomický rozvoj co možná nejvíce mimo velká centra. Chtěl bych jen doplnit, že páteřní dálnice byly plánovány dvě. Jih a Sever.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 15:18
Re: Páteřní dálnice
Já se obávám, že rozložit ekonomický rozvoj "uměle" se snažili už koministé a po revoluci to zabralo 30 let, než se začal vracet život i do opravdu velkých center krajského významu. Dokonce i dnes se tahle decentralizace řídí uměle... byť né tak drasticky, jako dříve :-)
Avatar - praděda7
30. 8. 2017 22:33
Re: Páteřní dálnice
My mluvíme o Baťovi, který to předvedl v praxi, když po celé republice stavěl v zapomenutých částech nové závody a dokonce celá města. On to dokázal!:-!
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 22:40
Re: Páteřní dálnice
A víš že vzorem pro Baťu byl Rotschild = majitel Vítkovickejch železáren? ;-)

Teda spíš to co s nima a péči o zaměstnance dokázal správce ředitel nebo co byl Kupelwieser = takovej Baťa o nějaký desítky let dřív

Nicméně to že Baťu a jeho následníky česká historie típla = to je fakt velká velká škoda = nejspíš bysme byli hodně jinde :-!
30. 8. 2017 19:09
Re: Páteřní dálnice
Decentralizace ale vyžaduje, aby lidé byli ochotni se za prací stěhovat, nebo za ní dojíždět třeba i větší vzdálenosti. Stěhování se je efektivní z hlediska dopravy, ale zase náročné z hlediska bydlení. Jinak se ti to bude slézat do center.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2017 21:32
Re: Páteřní dálnice
Viz Komunismus, kdy se o to pokusili a po revoluci se to rozpadlo jak domeček z karet :-) Je to ale i tím, že v regionálních centrech upadl průmysl a tím i pracovní místa = nezaměstnanost.... Rudí hoši to prostě nedoladili >:D
Avatar - praděda7
30. 8. 2017 22:39
Re: Páteřní dálnice
Ano, ale ne aby otcové rodin z Jižní Moravy stávali každé pondělí ve 3 hodiny a ve 4 hodiny již odjížděli směr Praha. Jejich manželky a děti je vidí jen v sobotu a v neděli. Mluvím z osobních zkušeností. Tomu chtěl Baťa zabránit. Chtěl zabránit pragocentrismu! Bohužel...
;-\
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 22:51
Re: Páteřní dálnice
Nech toho s tim pragocentrismem :-)

Baťovo trasování páteřních dálnic by bylo asi o hodně lepší = no komanči vymysleli jak Praze a jejímu okolí fakt brutal ublížit. Na to že je 30 let po revoluci a furt to stojí za .ovno a hned tak lepší to díky dalšim cizákum typu Dolínek nebude = se mi o pragocentrismu = když je to jen burutální mínus = moc poslouchat nechce ;-)

A rozložení průmyslu = je tu svym způsobem dodnes ne podle Baťi ne podle Prahy ale furt eště podle Vídně :-)
Avatar - praděda7
30. 8. 2017 23:34
Re: Páteřní dálnice
Pragocentrismus...FUJ!

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
html[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 23:44
Re: Páteřní dálnice
Hele = a víš že to podobně je všude = ve všech zemích žejo? :-)

Ředitelství firem se stahujou do hlavních měst = bejvá tam vláda = většina nebo spíš všechny ministerstva a hodně úřadů = tak to prostě na týhle planetě chodí ;-)

A 3. odkaz = že úředníci získávaj výhody a nesmyslný platy vyšší než v soukromý sféře = to vyplodil Sobotka = nejhorší ministr financí co sme kdy měli a dneska premiér = z Brna = ať už je tam zpátky >:-[]

Zrůdnost kdy vláda blba z Brna a zloděje z Bratislavy a populisty z Plzně a absolventa marxismu leninismu z Ostravy přibrala za 1 období neskutečnejch 35 tisíc úředníků = to je pro Prahu jen další mínus = tak dík za soustrast :-)

Ať už je po volbách a táhnou dělat škody do svejch měst ;-)

Když tě nezajímá jen schopnost koupit chleba ale započítáš celkový životní náklady včetně bydlení = nejmenší nákupní sílu maj pražáci [odkaz] drsný žejo? :-|
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 08:39
Re: Páteřní dálnice
Hele = a víš že to podobně je všude = ve všech zemích žejo?..............a to je přece špatně, ne? Právě s tím chtěl Baťa alespoň u nás něco udělat.

Když tě nezajímá jen schopnost koupit chleba ale započítáš celkový životní náklady včetně bydlení = nejmenší nákupní sílu maj pražáci [odkaz] drsný žejo? ....V odkaze se nikde neříká ani nenaznačuje, že by měli pražáci slabou kupní sílu. Je tomu právě naopak. [odkaz]
A bacha! Drahé bydlení v Praze je zase jen přímý tržní dopad pragocentrismu.
31. 8. 2017 08:58
Re: Páteřní dálnice
Pro sídla v Praze je důvodů víc. Třeba to, aby jim "soused" pracující na místním finančáku nekoukal do talíře. Většina podniků snad nepotřebuje dobrý přístup k ministerstvům nebo sněmovně.
Avatar - Ozzman
31. 8. 2017 09:11
Re: Páteřní dálnice
Já si nemyslím, že je to uplně špatně, protože Praha, jakožto metropole, má v ČR i unikátní geografickou polohu. S trochou nadsázky je ideálním centrem, kam je z čech podobně daleko (viz třeba opak je v Německu Berlín, kam z nejjižnějších částí jedeš skoro celý den). Morava to už má dál, ale v ideálním případě soustavy okruhů kolem Prahy (které nejsou) a napojení města dálnicemi na jiné lokální metropole (Ostrava, Brno, ČB) a hraniční přechody, by byla takřka dokonalá infrastruktura.

Praha by byla objízdná kolem dokola po několikaproudé dálnici, dostavba dálnice HK - Olomouc, napojení dálnic na ČB, Chomutov, Strakonice a dál hranice. A v další fázi už by stačilo v případě odhlečení tranzitní dopravy Z x V a obráceně, dodělat spojku někde spodem od Berouna k Benešovu - což vlastně skoro kopíruje Baťovský návrh, kudy měl vést páteřní spoj, nebo se mýlím ?
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 09:26
Re: Páteřní dálnice
Mívali hlavní město Bonn = ten Berlín je jen jedna ze snah znovusjednocení roztrženýho Německa. A máš nějak krátký dny = z Mnichova do Berlína to de pod 5 hodin = je to jen po dálnici. Samozřejmě když si vybereš správnou dobu = tak klidně přes půl hodiny vyjíždíš jen z Mnichova :-)

Velmi rozumnou síť páteřních dálnic navrhovali už třeba před 2. SV = třeba ten Baťa. Rozumný bylo i plánování za Hitlera = kdyby vlád trochu dýl měli bysme D3 a další dálnice 70 let hotový = teď bych spojení Prahy na rakouskou S10 [odkaz] viděl tak na rok 2030. Já vim = sem prostě optimista >:-[]

Praha ne by byla ale musí bejt objízdná po někalikaproudové dálnici = proto ta prioritní stavba = dle rozhodnutí z roku 1963. Velkej průser je že je rok 2017 a sme kousek před polovinou >:D

Od narození čtu o veledůžitosti druhý dálnice v úrovni Hradce = teď politici bouřlivě slavili že po 11 letech navíc prozatim jen částečně [odkaz] otevřeli celejch 2,5 kilometru :yes: >:D >:-[]

I kdybych se dožil vysokýho věku = okruh Prahy, kompletní dálnici D0 která jediná zajistí trochu úlevu od desítek tisíc tranzitních aut denně = asi nezažiju ;-)

Dobrej vtip na závěr: Baťa plánoval tu páteřní dálnici = která vedla až na Zakarpatskou rus = území za Slovenskem který nám Rusáci zabavili = komplet postavit za 5 let :yes: :yes: :-)
Avatar - Ozzman
31. 8. 2017 09:33
Re: Páteřní dálnice
No dobře z Mnichova a za dobrého provozu (dej mi vědět, až to ve všední den půjde projet >:D Protože poslendí dobou je to nereálné >:D ), ale třeba Stuttgart - Berlín je prumer 7 hodin, to je cesta na celý den defakto...

To ostatní je už věc provedení, ale koncepce není zlá. Že to tady vypadá jak to vypadá, že klíčové stavby táhnout před sebou přes 50 let a dálnice vítězoslavně v roce 2017 jde projet až do Hradce ( Už jsem to vyzkoušel, je to asi 15s slasti a předtím, než tě na to nové pustí musíš jet chvíli v jednom pruhu v protisměru >:D >:D >:D Takže... co si o tom myslet)... to je bohužel realita :/ Já doufám, že se dožiju toho, abych mohl jet k moři z Prahy po dálnici až do Rakouska a nemusel objíždět přes Rozvadov ( i když i to je alepsoň trochu úleva a když jsem hodně unavený a naštvaný, tak radši tím německem projedu)...

P.s. Už jsi zkoušel "celou" D8 do Drážďan? >:D To je taky ostuda >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 09:47
Re: Páteřní dálnice
Nojo Německo je proti nám fakt velký = ale na to jak nejsou při přejezdu přes celej stát až takový rozdíly = projeď se z Varů do Ostravy = a to i před současnym totálnim zpomalenim D1 :-)

Nebo kratší trasu = pro změnu severojižně z Náchoda k Lipnu ;-)

Stuttgart - Berlin dáš za hodinu patnáct minut = letadlem :-)

Ve stavbě dálnic máme obří zpoždění a nějakej v ů l za komunismu kterýmu to další v olové schválili a soudruzi nahoře posvětili = navíc vymyslel fakt tupý trasování = všechno přes Prahu = ať si pražáci užijou :yes: >:D
S tim holt už nic nenaděláme = ale třeba o trochu = o 1000% zrychlit stavbu okruhu kolem Prahy = to by snad šlo :-)

EU před nějakejma deseti lety dost tlačila abysme postavili kousek dálnice z Brna směr Vídeň = už tam čeká dokončená rakouská A5. Roky čekali až upřesníme kam přesně poveden naše část = no nedočkali se tak [odkaz] >:-[]
Jo ale ta EU = silně tlačila ať těch pár km po rovině postavíme = že zaplatí 80% = no nedali sme se. Nám nikdo přikazovat nebude :yes: >:D >:-[]

ad PS = čekám až Prackovicá estakáda spadne = a postavěj ten původně plánovanej tunel = kratší rovnější levnější >:-[]
Avatar - Ozzman
31. 8. 2017 09:59
Re: Páteřní dálnice
No jasné, pokud chceš přejezdy celé ČR, ale do Prahy i z Ostravy jsou to 4 hodiny a to je nejdelší trasa.. jde o dojezd do metropole, v tom je Praha v dobré pozici pro ČR.

Jo... jasně, letadlem >:D Zkoušel jsem si jednou ze srandy booknout Praha - Ostrava či Praha-Brno >:D To je ranec, co za to chtějí a než tě odbaví... >:D Ale věřím, že zaměstnavatel by mi to byl schopný u proplatit na služebku >:D Ale to je jiná...

Hmm... tak proč bychom si něco nechali diktovat od té prohnilé EU, která nám nakazuje tvar okurek a díky které tu máme ve všech městech tisíce stanujících migrantů, žejo >:D >:D "Mám 20 let vysoký školy života, tak to vim nejlíp! >:D >:D "

Jeď se projet, výhled je za hezkého počasí famózní, skoro jako když jedeš průsmyky v Alpách >:D To přeháním, ale krajina je to hezká.... jen se šouráš v koloně 80... >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 10:06
Re: Páteřní dálnice
V tomhle období po D1 z Prahy do Ostravy 4 hodiny? To je snad reálnějších těch 5 hodin z Mnichova do Berlína ;-)

Do Ostravy to jakžtakž de vlakem = ceny od stovky a i když jako evropská rarita dodnes nemáme koridory = je to rychlejší než autem
Kolega tam jezdí docela často = většinou autem >:-[]

Jasně my máme svuj rozum = proto sme se taky nedali = a natruc tam žádná eště roky nepovede >:D

Ale jinak to že v transkontinentálních dálnicích dneska už chybí vždycky jen kousek max nějaká desítka kilometrů = a jako na just zrovna přes naše území = to neni nic moc :-|
31. 8. 2017 11:09
Re: Páteřní dálnice
Brno nedává letadlem moc smysl, je hodně blízko. Leda máš vlastní a můžeš to vzít z Letňan (znám člověka, který takhle létá; ne přímo z Brna, ale pointa je vyhnout se D1). Ostrava snad jen díky ještě horšímu silničnímu spojení, ale dnes tam máš Pendolino. Žádný zázrak, ale lepší než komunistický rychlík.

Na druhou stranu, alespoň si krajinu víc vychutnáš. ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 11:12
Re: Páteřní dálnice
Pendolínem sem jel = 2x = poprvý a naposled ;-)

Ale rychlostní vlakovej koridor Praha Brno by to řešil = bez problémů za 3/4 hodiny

Na trati Londýn Edinburg jezdila rychlostí přes 200 km/h parní lokomotiva v roce 1938 = kéž by stejnou rychlostí jezdila v roce 2017 z Prahy do Brna >:D
Avatar - Ozzman
31. 8. 2017 11:18
Re: Páteřní dálnice
To by se nesměl vlak ploužit hodinu Prahou a obcemi až snad někam ke Kolínu cca 50 km /h >:D Jednou jsem jel Pha - Bratislava a byla to neskutečná nuda >:D I cena byla něco kolem 1000Kč, to s nafťákem dám taky >:D A o hodinu rychleji...
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 11:39
Re: Páteřní dálnice
Rychlostní koridory = vlakový dálnice bez přejezdů = se mimo naše územíčko začaly stavět v 50. letech 20. století = radši nevim co sme tou dobou dělali my, ale to že tu žádnej opravdovej nemáme ani v roce 2017 = koridory řikám trochu rychlejšim trasám dál s kříženim přejezdama [odkaz] radši nekomentovat :no: :-|
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 13:05
Re: Páteřní dálnice
Oprava! Adolf žádnou dálnice v ose D3 neplánoval. V každém případě plánoval a nejen plánoval, ale i začal stavět, byla tzv. Hitlerova dálnice z Vídně přes Brno do Vratislavy (Breslaw) ve Slezsku. Těleso dálnice, jakož i řada dalších prvků byly již hotovy než byla stavba v roce 1942 zastavena. Pragocetristé však neměli o tuto zhruba hotovou dálnici po válce zájem. Praha byla pro ně superdůležitá a tak až se konečně začalo stavět, tak se stavělo v okolí Prahy od piky a tuto zhruba hotovou dálnici pragocentristé ignorovali a dodnes ignorují. Pragocentrismus...FUJ!
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 14:21
Re: Páteřní dálnice
Nech už toho s tou pragoblbostí :-)

Po válce vydal dekret k stavbě dálnice Beneš = Plzeňák = ale přišel Vyškovák Gottwald a tak stavíme dálnice až dneska :-|

Mimochodem když už chceš pojmenovat hlavní důvod proč neni páteřní dálnice tak jak jích chtěl Baťa a dostal na ní stavební povolení = neni za tim žádnej pražák ale nějakej Hitler = jestli ti to došlo = to je ta příčina. Stačilo pár let a i následný dálnice v česku by byly jiný. No přišel nacismus a pak socialismus = a bylo to ;-\

Před nim i za Hitlera se plánovaly dálnice který nejsou dodneska [odkaz] což je fakt smutný

No a i když si jinak rozumnej a asi starší než já = tim pragocentristickym trucovánim na úrovni puberťáka sis dal žádanku = asi bych ti jednu..

Nepražáci praze šíleně uškodili a to co ty vydáváš za pragocentrismus = nám pražákum škodí! Dochází ti to vůbec?

A pak se najde nepražák jako ty = kterej za to co spáchali jeho sousedi = pomlouvá nebohý oběti v hlavnim městě >:-[]
Avatar - praděda7
1. 9. 2017 13:43
Re: Páteřní dálnice
Pragocentrismus je skutečnost! Pragocentrismus "vysává" zbytek republiky! Pragocentrismus je nemoc, kterou se nakazí každý politik, který se do Prahy dostane! Baťa nenáviděl pragocentrismus a pragocentristé nenáviděli Baťu a po válce v čele s Benešem mu to spočítali. FUJ!
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2017 23:31
Re: Páteřní dálnice
Hele mám tě za dost normálního = nekaž si to ;-)
31. 8. 2017 10:28
Re: Páteřní dálnice
Vidím to podobně. Tedy Praha je celkem přirozené centrum Čech (je trochu severněji, než by bylo ideální). Vůbec se to nevylučuje se silnějšími krajskými městy okolo.

Je otázka, pro koho ty dálnice stavíš. Tedy pro jaký provoz. Je běžné, že dálnice spojují velká města. Spoje z Prahy do Plzně, Budějovic nebo Brna dávají smysl. Nemluvě o Berlínu, Mnichově nebo Vídni. Nebo o vyloženě mezinárodních trasách jako Berlín - Vídeň. Pak je tu otázka spojení měst řekněme druhého stupně v naší síti. Tedy například Budějovic a Plzně, protože není efektivní jezdit přes Prahu. Odpovídající silnice máme, vedoucí prakticky po obvodu republiky. Jen je otázka, jakou by měly mít podobu.

Největší problém dálniční sítě ČR je podle mne šnečí rychlost výstavby. Ta plánovaná dálnice západ východ do značné míry vznikla, s jistými odchylkami. Přiblížila se Praze, místo z Chebu vede od Norimberku přes Plzeň.

Jinak ten původní návrh myslím vedl Plzeň - Havlíčkův Brod. Beroun - Benešov je tedy pořád severně od něj (asi tak na půli cesty k Praze). Nicméně ta zajížďka k Praze nebude zase tak strašná (z hlediska vzdálenosti), jen je třeba mít odpovídající komunikace.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 11:09
Re: Páteřní dálnice
Zajížďka k Praze proti těm 80 let starejm plánum je strašná. Z Plzně do HavlBrodu to podle původních plánů bylo rovně po dálnici nějakejch 190 km, dneska oklikou přes Prahu kde nalevo i napravo od dálnice bydlej lidi a těch 100 tisíc aut denně jim asi moc neprospívá 210 km. Jak správně píšeš = ne že by 20 km rovně po dálnici byl až takovej problém = i když.. Ale tady to neni rovně po dálnici ale naopak místama kde je neustále provoz nebo velkej provoz nebo poskakující kolona. A i když je volno na dlouhejch úsecích maximálka 100 km/h nebo taky 80 km/h. To už pak v součtu je rozdíl = tak trochu: strašná zajížďka ;-)

Pro tisíce aut = den co den

Osobně si myslim že ta komunistická změna trasování páteřních dálnic byla hrubá chyba [odkaz]
31. 8. 2017 11:46
Re: Páteřní dálnice
Problém právě není prodloužení trasy o 10 %. To je v pohodě i v letadle (*). Problém je, že komunikace neodpovídají provozu. Prahu bys stejně musel napojit a tahle páteř řešila jen V-Z a to ani ne pro celou republiku. Jak bys jel např. z Hradce do Plzně? I podle Baťova plánu přes Prahu. Leda by se ti chtělo jet na jih do Brodu a pak po magistrále. A mám takový pocit, že i Baťův plán měl okruh okolo Prahy. Protože do Prahy v něm vedla řada mezinárodních silnic, spoje na Budějovice, Plzeň, Hradec, Boleslav atd. Nelze pomíjet, že tenkrát vypadala republika jinak. Byla to velká V-Z užovka. Dnes nás tolik netrápí napojení na Ukrajinu.

* Kdybychom měli dálnice, jaké máme trasy pro letadla (a teď nemyslím ČR, ale celou EU+EFTA), tak by si z toho všichni hodili mašli. To je tak složitý systém, že je plánování lepší nechat na počítači, protože bys nad papíry mohl strávit celý den a stejně nic nenaplánovat. A většinu cesty nakonec stejně letíš jinudy. :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 12:03
Re: Páteřní dálnice
Nejsem odborník ale po týhle 1. páteřní dálnici = která měla bejt postavená za 5 let by se asi stavělo i dál = tak jako ve všech zemích. Všechny velkoměsta maj v okolí dálnice = ale narozdíl od Prahy maj okruh. V Praze se okruhem nejde dostat ani severojižně ani ze západu na východ = prostě přes město

Nová jižní část dálnice D0 kde stál kilometr 1 a čtvrt miliardy je už teď přetížená = nejsem si jistej že už je zkolaudovaná = sem si jistej že použili nejlevnější povrch = za deště to byl dost průser = už se to muselo předělávat :-)

A bohužel snížili rychlost na 100 km/h

Samozřejmě Užhorod a dál nás dneska už nezajímá [odkaz] že to de i u nás sme předvedli v 90. letech = kdy se celkem bleskově dostavěla dálnice na Rozvadov. Rychle levně a celkem kvalitně = pak přišel Špidlo-Šimonovskej STOP = a bylo to v..

Mě by pro začátek stačilo dohnat minulost = mít aspoň dneska hotový páteřní dálnice = holt takový jaký naplánovali komunisti. Jako pražák bych uvítal hodně urychlenou dostavbu vnějšího i vnitřního okruhu. Že ten vnější stavíme rychlostí zhruba 1 km za rok = to je fakt.. :-)
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 13:10
Re: Páteřní dálnice
Vy pořád zapomínáte na to, že účelem stavby dálnic bylo povzbudit vyrovnaný hospodářský rozvoj celé republiky a ne jen velkých měst. Přemýšlejte trochu!
31. 8. 2017 21:11
Re: Páteřní dálnice
Ne, my jen hodnotíme z dnešního pohledu, jaký dálniční systém by nám vyhovoval. Samozřejmě, že by dnes republika nejspíš vypadala jinak, být tu minulých 60 let jiný.

Nic to pak nemění na tom, že i v Baťově plánu byla Praha napojená na řadu velkých měst a měla myslím vlastní okruh. Jen ty silnice nebyly značené jako dálnice, ale jako mezinárodní silnice. Ostatně, taková D10 není dálnicí zase tak dlouho. Nejsem si jistý, jak velký rozdíl by ta magistrála udělala. Kdo ví, jak by pokračoval další rozvoj.
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 12:21
Re: Páteřní dálnice
Ozzman. Samozřejmě že se mýlíš. Baťovy šlo o rozvoj celého Československa, pragocentristům pouze o rozvoj Prahy na úkor zbytku republiky, což bylo a je špatně. O tom není třeba diskutovat, protože je to fakt.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 12:28
Re: Páteřní dálnice
Hele neměl by ses s tim centrismem léčit = jak to je ti vysvětlil MT i já

A víc o tom neni třeba diskutovat, protože je to fakt = je nás víc = máme pravdu = to je demokracie :-)

A viz odkazy = to že největší zlo pro muj a tvuj stát napáchali a páchaj spíš nepražáci = to je taky fakt ;-)

S tim že pražskej radní pro dopravu = středoškolák z Vyškova je pro pražskou dopravu fakt neštěstí = to neni nadsázka = fakt je to katastrofa :no: :no:
O tom předchozim škůdci z Vyškova co přišel do Prahy taky škodit radši nemluvě [odkaz] že ho na ten Staromák pustili :-|

Že podle ředitele Transparency International nejhorší zaměstnanec co kdy měli = bratislavanka co se učila česky těsně před volbama = je za odměnu dnešní primátorkou Prahy a fakt jí neprospívá = to je prostě taky fakt

Kdybys ty škůdce chtěl vypráskat z Prahy zpátky do tý Ostravy, Plzně [odkaz] Brna a Brna [odkaz] atd. = rád se přidám :-! :-)

Stavbě dálnic po revoluci asi nejvíc uškodil tenhle číman z Brna [odkaz] přišel = definitivně zazdil dobře rozjetou výstavbu a odtáh naštěstí zpátky. Tady zrovna na procházce za trest = protože všechno co slíbil nevyšlo
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 13:19
Re: Páteřní dálnice
Vysvětli mě potom, proč se Praha brání znovuzavedení zemského zřízení, kde by si vlády země České, metropolitní Prahy a země Moravskoslezské rozhodovaly o výstavbě lokálních dálnic sami? Nevysvětlíš, že? Protože pragocentristé by ztratili svoji moc! A o to tady jde až na prvním místě!
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 14:12
Re: Páteřní dálnice
Vysvětlim = dálnice sou dneska transkontinentální ;-)

Že zrovna na našem územíčku sou přerušený = to nemá co dělat s uspořádánim = ale totální blbostí neschopností atd.

To že moravák brňák totálně po.. stavbu dálnic = a v první řadě o desetiletí zbrzdil výstavbu zrovna na moravě = za to já nemůžu. Dal bych mu přes hubu stejně jako ty

A na to že je nutný dostavět rozjetou výstavbu dálnic = je taky jedno jaký uspořádání máš = já bych třeba byl pro výrazně nižší počet krajů, v každym kraji zastupitelstvo atd. = prostě krá vovina

Česku chybí dodělat páteřní dálnice = to co mělo bejt před 50 nebo aspoň 40 lety

Popravdě by to chtělo změnit celej systém fungování státu = místo 30 tisíc úředníků plus tak 100 tisíc mínus atd. atp. = v drsnějšim měřítku udělat to co před -nácti lety Dzurinda na Slovensku.

Třeba snad se toho dočkáme = karty už sou připravený [odkaz] >:-[]
31. 8. 2017 09:24
Re: Páteřní dálnice
Tomu ale samotná decentralizace nezabrání. Pro ty ve velkých městech by se zmenšila šance, že najdou práci lokálně. A ti mimo by pravděpodobně pořád museli dojíždět, nebo se změnou práce měnit také bydliště, protože není zase tak pravděpodobné, že dobré místo najdou do řekněme 20 km. Možná hodně univerzální zaměstnanci jako asistentky, uklízečky, prodavačky atp. Akorát by se pro ně mohla v průměru zkrátit dojezdová vzdálenost.

Přitom si nemyslím, že je na tom Brno tak špatně. Několik mých bývalých spolužáků se tam odstěhovalo, protože tam dostali lepší nabídky než v Praze. Stěhování se za prací je totiž řešením i tohoto problému.

Centralizace je prostě přirozená. Nenapadá mě rozvinutý stát, kde by přirozeně vzniklo decentralizované prostředí. Jde o boj s větrnými mlýny.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 09:37
Re: Páteřní dálnice
Jj tos mi připomněl další podařenej vtípek na kterej Praděda upozornil ve svym odkazu [odkaz]

Praha narozdíl od všech ostatních reigonů a měst = třeba včetně Brna = nedostává dotace. Proto se v Brně [odkaz] a v Praze = leda za svý ;-)

Praděda7 je fajn = zdravim :-) ale v tomhle je silně neobjektivní = a tohle Pradědo už nečti = až lehce nesoudnej = fakt trochu [odkaz] ;-)
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 13:28
Re: Páteřní dálnice
Stěhování se za prací je totiž řešením i tohoto problému......není pravda. Je to jen důsledek pragocentrismu a na Moravě dnes brnocentrismu. A nastěhovat celou republiku do Prahy a do Brna není řešení. Všechno špatně! Pravdu a správný plán pro decentralizaci měl Baťa, který ho před válkou i uskutečňoval. Stavěl nové továrny i města. Stavěl je tam, kde byla práce potřeba a lidé, kteří chtěli pracovat. Prosím vás přemýšlejte trochu!
31. 8. 2017 20:58
Re: Páteřní dálnice
Ale je. Tím problémem, o kterém jsem psal, je délka dojíždění. A přestěhování se blíž ji skutečně zkrátí. ;-) Netvrdím, že je tohle ten nejlepší způsob; jen říkám, že je podle mne přirozený.

Firmy se však moc nemají do toho, aby se staraly o bydlení zaměstnanců a u továren pro ně budovaly městečka.
Avatar - praděda7
1. 9. 2017 13:50
Re: Páteřní dálnice
Ne. Ale když stát všemi možnými způsoby zvýhodňuje velká města, tak není divu, že se investoři do malých měst netlačí. To je ten problém, který řešil Baťa, ale tvrdě v Praze narazi!
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 15:44
Re: Páteřní dálnice
Jo přesně tak to bylo myšleno = mnohem mnohem líp než je současný trasování = vycházející ze socialismu a hlavy nějakýho fakt šílence

Ale s tim už nic nenaděláme = teď už jen musíme dostavit kvalitní vnější okruh = dálnici D0 = stavíme ho už 54 let a nemáme eště ani celou polovinu :no: ;-\
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 15:41
Re: Páteřní dálnice
Hele neházej to na pražáky = ta megablbost co vymysleli za socialismu škodí v 1. řadě pražákum!

Nevim kdo to fakt hloupý trasování dálnice za socíku vymyslel = ale viz já 15:27 = třeba to nebyl pražák. Pro Prahu na tom totiž neni nic pozitivního = jen negativa :-|
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2017 15:42
(A)
Dokud budou Prahu řídit zájmy developerů, tak se nic nezmění, každej plac, kde byla dřív polodivočina je už skoro zastavěnej a Praha vůbec nebrání dalšímu zalidňování, takže je jasný že ty příjezdový trasy budou stejně pořád ucpaný. Zakáže se Segway už tu ty bulháři pronajímaj takový elektromotorkoběžky... Support Barcelona! Tam už posílaj turisty do pr.ele. Hurá za to.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2017 15:48
Re: (A)
Příjmy z turismu u nás sou skoro 200 miliard = myslim že by trochu chyběly ;-)

Praha životně nutně potřebuje okruh = to napsali v roce 1963 i komanči = a označili to za nejvyšší prioritu

Až přestanem dělal ptákoviny a dostavíme ho = a po něm vnitřní okruh = hned bud líp, výrazně líp :-!
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 08:44
Re: (A)
Praha by tyto problémy neměla, kdyby si v minulosti neprosadila, že všechny dálnice musí směřovat do Prahy. Pragocentrismus. Jak prosté, že? :-!
31. 8. 2017 10:08
Re: (A)
A kudy jinudy by měli vést? Aglomerace 1,5 milionu lidí potřebuje dopravní síť. Problém je, že chybějí další dálnice, které by přímo propojovali například krajská hlavní města a pak taky chybí dálniční napojení na sousední státy.

[odkaz] tady je vidět odkud kam se jezdí...
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 10:13
Re: (A)
Aglomerace 1,5 milionu lidí potřebuje hlavně obchvat. Vnější aby odklonil tranzitní dopravu napříč státem = když sou do Prahy tak blbě svedený všechny dálnice = a pochopitelně i vnitřní. Do tý doby než budou bude doprava v Praze stát za.. ;-)

Páteřní dálnice nemusí vést skrz milionovou aglomeraci = eště hůř: Neměla by :-)

Původní trasování dálnic z 1. republiky nebo z plánů němců za Hitlera = bylo podle všeho o dost rozumnější než to který pak o desítky let pozdějš soudruzi schváli. Ale to je pryč = to už nejde změnit..

Dálniční spojení se sousedníma státama plánoval a začal stavět Hitler = z tohohle a jen z tohohle pohledu: škoda že válka netrvala trochu dýl? >:-[]
31. 8. 2017 10:26
Re: (A)
Takže obchvat po hranici středočeského kraje? Hele, stačí se podívat na dálniční mapu Německa, tam vedou dálnice tak, že spojují města, ne že je objíždějí (jdou samozřejmě kolem nich, ne přímo přes centrum). Takže v ČR bychom měli jít stejným směrem, pospojovat jednotlivá sídelní místa. Podle té mapky, co sem postnul výše to vychází tak, že potřebujeme udělat spoj LiberecHradecOlomouc, ChebK.VaryMostÚstí, HradecPardubice, PrahaBudějice přes Písek i Tábor. Samozřejmě v trase těchto koridorů to natáhnout až na hranice s napojením na sousedy.

Je ale třeba si uvědomit, že bez dálnic nebude fungovat ani ekonomika. Na dopravě to prostě stojí a padá!

PS: Praha už má jeden kompletní okruh, tzv. "agrookruh", silnice č.101.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 10:36
Re: (A)
Jo obchvat z kterýho už máme za 54 let co je prioritní stavbou tohohle státu skoro půlku z nutnech ca 80 km. Maj ho všechny podobný města = bez něj to nejde = dokud nebude bude to dál katastrofa = kdy denně Prahou projíždí sto tisíc aut jen tak = protože to okolo prostě nejde

A ty spoje samozřejmě taky = holt sme měli vzít Marshallův plán dálnice budovat v 50. 60. letech a v 70. případně 80. dolaďovat ty různý spoje atd.

Bohužel my v roce 2017 nemáme zatim hotový ani páteřní dálnice :-|

Jj o ekomice sem čet = taky sem to někde zaslech = takže souhlasim :-)
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2017 11:19
Re: (A)
Stejně je to vtipné... Že to nedokázali komunisti, to by člověk ještě s ohledem na tu jejich všude propagovanou zaostalost a neschopnost pochopil (se správně orientovaným myšlením, samozřejmě). Ale že to za osmadvacet let nedokázali ti úžasní kapitalisti, to je k pláči.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 11:34
Re: (A)
To je realita = kdyby tu nebyl socialismus = nebylo by tu tohle smutný už skoro 30 let trvající období rozkrádání

Proto taky 40 let trvající ekonomickou chybu budeme dohánět 70 let = když budeme dál paka = i dýl ;-\

Napsal sem to s nadsázkou ale my sme fakt odmítli postavit pár km dálnice po rovině = z Brna směr navazující rakouská dálnice z Vídně = i když nás motivovali až 80% dotací. No tak jí stejně jednou postavíme = o deset dvacet let pozdějš = jen asi za svý :yes: >:D

Třeba se tu jednou rozjede trochu funkční úžasnej kapitalismus = zatim tady na chvilku lehce problik v době světový krize = jinek furt žijeme spíš v něčem jako postsocialistickym období

Proto nás taky slováci od 1. republiky neúspěšně skoro století doháněli = no a šup během posledních ca 10 let nás ekonomicky vpodstatě dohnali = ne že bych jim to nepřál ale :no: :no: 8-s
31. 8. 2017 11:35
Re: (A)
Máš na mysli ty, co jenom převlíkly pláštíky? Teprve teď nastupuje další generace a snad se to pohne.
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2017 13:03
Re: (A)
Já se tomu jen směju a nemám na mysli vůbec nic. Nejvíc se směju tomu, jak ještě třicet let po převratu jsou lidi schopní házet vinu na komunisty. Ne, za stávající stav opravdu komunisti nemůžou...
A kapitalismus z období krize (předpokládám, že Sakra měl na mysli roky 2008-2010) tu fakt nechci. Ani nic jemu podobného. Tomu mohl tleskat jen hloupý.
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 13:41
Re: (A)
Jediný hloupý jsi bezesporu tady ty, když nevíš, že za 40 let totality se napáchalo tolik škod a hlavně na lidech (čehož ty jsi důkazem, tatíček v KSČ viď?), že to bude trvat dalších 400 roků než se to dá všechno do pořádku.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 14:04
Re: (A)
Já su optimista = je spočítaný že by to šlo už tak za 70-80 = fakt :-)

Ekonomicky těžký ale dosažitelný = trochu problém je obsah některejch hlav >:-[]
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 15:38
Re: (A)
Je to spočítaný špatně. V rovnici chybělo, že ti, které chceme dohánět a dohnat, nestojí na místě a rychlost jejich posunu vpřed je velkou neznámou... :-!
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 15:54
Re: (A)
Ale neni = dohání se snáz. Pokud se nestanou nějaký převraty typu že objevíme gigantický naleziště zlata diamantů apod = a nezprivatizuje si ho pro sebe slovák Babiš :-) = tak to se dá ekonomicky zvládnout zhruba za nějakou takovouhle dobu. 40 let se dá v našem případě dohnat třeba za těch 70 let

A my hlavně nedoháníme Německo = to je díky velikosti atd. jiná planeta = my se chceme vrátit zase zpátky do úrovně Rakouska. A to když nebudeme dělat blbosti reálný je

Bohužel je aktuálně docela děláme = proto nás dohnalo nebo dohání Slovensko. Ale těch proměnných je samozřejmě mraky

Zatim nám jako ekonomice pod průměrem choděj z Evropy docela slušný podpory = teda kromě Prahy, ta musí za svý = to je docela drsný žejo? To s tim že v Brně se v pohodě za miliardy z EU staví a Praha jako jediný město ve státě má smůlu = to je v kombinaci s fakt blbym vedenim města [odkaz] [odkaz] docela znát [odkaz] To že pražák když do životních nákladů započítáš i bydlení je na tom asi nejhůř ve státě = to je taky docela drsnej fór

Zatim tu za dobu po revoluci zbohatlo hodně lidí = bohužel dost stylem Andrej [odkaz] [odkaz] bohužel stát [odkaz]

Když tu nebude vládnout extrémní populismus jako zrovna teď = šance na to ekonomicky dohonit Rakousko je. Podívej se na ten obří skok Slovenska

Ale je to fakt na dlouho a bohužel přesně obráceně než v 13:03 plácá Blue Sun = zatim je vliv komunismu až nechutně velkej = a dopady s sebou eště chvíli poneseme. Odhadem někde mezi tvejma 400 letama a Blue Sunovym Nula žádnej vliv neni :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 14:25
Re: (A)
To neni k smíchu ale k velkýmu pláči = že někdo kdo má volební právo = plácá takovou blbost = a možná tomu i fakt věří :yes: >:D >:-[]

Sakra že jo = světovou krizi = rozdíl mezi náma je že ty chceš aby ti bylo dobře a nic jinýho tě nezajímá = já chci aby líp fungoval muj i tvuj stát ;-)

A okolo tý krize na chvilku nepatrný zlepšení = právě díky tý krizi = přišlo. A teď teorie = kdyby to tim směrem šlo dalších deset dvacet let = pak by bylo líp

No a protože to de spíš po tvym = i to Slovensko který nás století nemohlo dohnat = nás za těch posledních 10 nebo kolik let dohnalo = neni to zas tak složitý :-)
Avatar - praděda7
31. 8. 2017 15:42
Re: (A)
Dotkl ses zásadního problému demokracie. Univerzalního práva volit. Na to demokracie tak jak ji známe jednou dojede. Řecko budiž dobrým příkladem. Demokracie není schopna demokraticky oddělit zrno od plev. Amen!
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2017 16:12
Re: (A)
Jj kolébka demokracie [odkaz] :-)

Máš bohužel naprostou pravdu = nejslabšim článkem demokracie je volič. A protože s růstem obyvatel se poměr mezi ... no tohle vynechám víš co chci říct ;-)

Je o tom výbornej film Idiocracy [odkaz] teda spíš blbej film ale ta základní myšlenka je přesně o tom = omylem uspanej průměrnej nebo lehce pod současník se probere po 500 letech a jen čumí = jak je nejchytřejší na planetě. Chytrý maj totiž mezitim tak 1 nebo taky 0 dětí zatimco... :-)

Taky mám dojem že se to začíná projevovat už dneska = a to je film z roku 2006 a do roku 2505 kdy se má probudit je eště sakra daleko >:-[]
Avatar - praděda7
1. 9. 2017 13:55
Re: (A)
Odkaz jen říká, že kde jsou dálnice tam je hustší doprava. Kdyby D1 vedla z Plzně přímo na Benešov, tak by hustota kolem Prahy byla poloviční. Ale protože všechny cesty podle pragocentristů musí vést do Prahy, tak je tam ta hustota jaká je.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2017 23:29
Re: (A)
A co je podle tebe vlastně ten pragocentrismus? ;-)

Jestli: Přijde nějakej cuzák a pražanum na generace hrubě uškodí = jako timhle = tak sme ve shodě :-)

Ale rozebírat co bylo nebylo před 70-80 lety = prostě Baťova dálnice neni kvůli nacistum a dálnice obecně kvůli komunistum

Když chceš někoho kritizovat = tak toho kdo žije. V 90. letech dobře započatou výstavbu zastavil brňák Šimonovský. Přišel z Brna = zastavil výstavbu zásadní dálnice na Moravě, ovlivnil výstavbu všech dálnic a trvá to dodnes = a odtáh zpát do Brna. FAkt pragocentrismus :yes: >:D

Že v roce 2017 nemáme ani páteřní síť dálnic = že nejsme propojit ani ty tísíce kilometrů dlouhý transkoninentální to je fakt ostuda

Kdybys měl chuť tomu Šimonovskýmu dát přes hubu = sem pro. Fakt si to zaslouží a narozdíl od těch co to pos.ali před 80ti lety = je naživu a za rozsah škod který způsobil = by měl nést mnohem větší důsledky než že musel trasu která kvůli němu neni projít pěšky
4. 9. 2017 12:27
Zakopat pod zem
Proč tu dálnici nezakopou pod zem? Klidně ve stávajícím vedení magistrály? Ano, bylo by to drahé, ale Praha na to má. A navíc by nebylo nutné při výstavbě v podstatě omezovat dopravu!
Rozbalit vlákno
0