Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Praha zpomaluje: Plošné třicítky a další omezení rychlosti na výpadovkách

Jízda Prahou bude opět o něco pomalejší, chystají se plošné zóny s rychlostí 30 km/h, snížena je i rychlost na ulici Strakonická.
Zpět na článek
3. 8. 2012 08:10
3. 8. 2012 09:21
5. 8. 2012 19:22
3. 8. 2012 10:22
3. 8. 2012 13:34
3. 8. 2012 10:47
3. 8. 2012 11:24
3. 8. 2012 11:55
3. 8. 2012 12:28
3. 8. 2012 12:58
3. 8. 2012 13:04
3. 8. 2012 13:16
3. 8. 2012 13:40
3. 8. 2012 13:45
3. 8. 2012 15:22
3. 8. 2012 17:16
3. 8. 2012 13:29
3. 8. 2012 13:52
3. 8. 2012 14:33
3. 8. 2012 14:36
3. 8. 2012 14:49
3. 8. 2012 15:53
3. 8. 2012 18:49
3. 8. 2012 15:11
3. 8. 2012 15:23
3. 8. 2012 16:18
3. 8. 2012 21:39
4. 8. 2012 00:07
4. 8. 2012 13:54
3. 8. 2012 08:10
pikantní věta
Snížení rychl. stupně je diskutabilní, čtvrtý rychlostní stupeň mě učili v autoškole zařazovat až při 60 km/h.“......................to že dělal autoškolu před desítkama let...a dnešní auta jsou schpna pomalu při 60desatce jen na 6tku ho už asi nezájíma >:D
Diesly budou při 30km/h hopsat na dvojjku až trojku ....to zas bude veselo :-)
Rozbalit vlákno
1
3. 8. 2012 10:21
Re: pikantní věta
dej blbovi funkci ... no samozrejme, na auta je odbornik kazdy, ze, staci autoskola pred 40ti lety.

Hlavne ta plynulost pri 30ce me dostava. Ono by to mozna i fungovalo, kdybychom presli na system dopravy v Indii, kdy se vicemene tou tricitkou plynule jezdi, ale bez jakychkoliv pravidel krom toho, ze prednost ma ten, kdo je vetsi a vice troubi.
Ale to asi nechceme, ze, jakoze tam o adrenalin neni nouze a hlavni benefit ma byt snizeni hluku a zvyseni bezpecnosti >:D >:D

level 1
[odkaz]

level 2
[odkaz]

level 3
[odkaz]
Avatar - PlumJelinek
3. 8. 2012 08:28
Úsekové radary na Strakonické
Pokud vím, tak úsekový radar je pouze ve směru do centra, v protisměru jsou pouze kamery monitorující hustotu provozu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Papír1
3. 8. 2012 11:33
Re: Úsekové radary na Strakonické
JJ. máš pravdu, taky jsem to chtěl napsat. Ale občas vidím stát policajty na Strakonické za mostem jak je ta pizza do krabice. A nekolikrát jsem viděl kroužit policejní Pašíky mezi Baranťákem a Zbraslaví.
3. 8. 2012 09:00
Studie neni, rozhodnuti je
Tak toto je priklad fundovaneho rozhodnuti cloveka nejznalejsiho vseho na svete - urednika. Nevim jaky to bude mit dopad, ale kazdopadne to pomuze, takze to z pozice moci naridime. Ach jo :-( A to ti pitomci rozhoduji i o daleko zavaznejsich vecech nez ochromit provoz nebo lidi nutit trvale porusovat zcela nesmyslny zakon. Viva EU! Viva urednictvo!
Rozbalit vlákno
2
3. 8. 2012 09:43
Re: Studie neni, rozhodnuti je
Teď je moderní fráze "zklidňování dopravy". Světe div se, neděje se to stavbou obchvatů nebo úpravama silniční sítě. Ale vybíráním pokut. Kdyby chtěl, tak si příznivou studii zaplatí, samozřejmě z obecního. Ostatně kdo je tvoří na zakázku aktivistům, že :-)

Já jsem taky silniční pirát. O půlnoci jsem byl pokutován na víceproudé prázdné silnici za rychlost 65km/h. Od té doby tam jezdím 55km/h na dvojku. Hezky to řve a já mám dobrý pocit, že jsem snížil hlukovou zátěž obyvatel. Kteří si tam kanceláře překolaudovali na byty a teď vykřikují.
3. 8. 2012 13:28
Re: Studie neni, rozhodnuti je
porusovat predpisy a zakony te nikdo nenuti, a us vubec ne trvale ;-)
3. 8. 2012 09:01
Zcela zbytečné...
Stejně všichni jezdíme po Praze klidně 80 když to jde a měřený úseky každej zná, tak na těch pár metrů jede 50 a pak na to zase dupne. Běžná praxe, víme to tu všichni. Muselo by se měřit všude, ale to bych si dal roletku na dálkáč na RZ, masku na tlamu a budu zase jezdit jak chci. :-! Hluk tam bude stejnej, 3dB bez měřáku skoro nepoznáte a když tam pojedou všichni na dvojku nebo trojku, tak auto stejně víc řve, žere víc paliva...no prostě to nic neřeší. :no: Protihlukový stěny, lávky pro pěší a hotovo. ;-)
Rozbalit vlákno
1
5. 8. 2012 19:04
Re: Zcela zbytečné...
Nestačí jen ta maska? Nechce se mi to hledat, ale mám takový pocit, že na fotce z radaru musí být rozpoznatelný obličej a poznávací značka, aby ji mohli použít. Pokud nejsou, je jim k ničemu.
3. 8. 2012 09:21
Volte změnu
Jediné co na tyhle úředníky utržené z řeteze zabere, je vystavit jim finální účet ve volbách. Bohužel volby do samospráv, městských zastupitelstev a pod. mají tragickou účast, díky čemuž se tam roky drží podobná verbež.

Nastavovat limity, omezení, buzeraci bez reálných podkladů a analýz jaký to bude mít skutečný dopad, tohle oni umí.
Na Primě ve zprávách právě mluvil nějaký ouřada z P8 ohledně té geniální novinky v Karlíně - prý lidi si to žádají, prý mají velkou podporu. Když se ho redaktorka ptala na základě čeho tohle tvrdí, tak je blekotal nějaké bláboly... Prostě lidi nic takového nežádají, nechtějí.... Nejspíš to bude kšeftík pro firmu co dodá další dopravní označení a MP která si zřídí pár dalších míst na eliminaci "pirátů"

apropos v Karlíně pracuji, takže vím jak tady doprava funguje - 30km/h tady jezdím tak jednou za týden když je to výjimečně prázdný, jinak se vleču krokem kvůli dodávkám od zásobování, milionu přechodů, parkujících aut apod.
Rozbalit vlákno
3
3. 8. 2012 13:31
Re: Volte změnu
jseš si vědom, že voleb se účastní pouze rezidenti? u nás kandidovat někdo, kdo udělá z průtahu městem pěší zónu, má můj hlas hned ;-)
3. 8. 2012 14:49
Re: Volte změnu
nejhorší je,ale že lidi si tyhle pitominy fakt přejou..typicky matky s dětma důchodci atd. ale i jiní obyvatelé, každej chce aby před jejich domem nejlépe nejezdil nikdo a když už tak nejlépe krokem,ale samy se chtěj dostat všude co nejrychlejc..typický příklad vidím v nedalekém okolí,silnice kde bylo 50 a místní si furt stěžovali jak se tu jezdí rychle,když se tam dal anonymní radar zjistilo se že jen 3% překročilo 50 a 1% překročilo 60..ale už tam sou na necelém 1km 4retardéry a 30ka a ještě jim to je málo a furt místní nadávají..zástavba tam je až na pár nových domů..furt stejná už z dob kdy se jezdilo 60 a nikomu to dřív nevadilo..
5. 8. 2012 19:22
Re: Volte změnu
To je boj s větrnými mlýny. V programech to kolikrát není, zodpovědní úředníčci přežijí snad i změnu režimu, neexistuje žádná odpovědnost za naplnění programu atd. Ty jim dáš moc a nemáš žádný nástroj, jak se domáhat naplnění slibů. Sice můžeš příště dát hlas někomu jinému, ale pořád ti nic nezaručí, že to bude lepší.

Fakt je, že Praha nemá potřebnou infrastrukturu. A nějaké květináče nebo snížení rychlosti (nemluvě o reálném dopadu) na tom nic nezmění.
3. 8. 2012 09:28
Místostarosta Švarc
Je vidět, že ví o čem mluví ;-) , jen by mě zajímalo, kdy dělal papíry pokud tu autoškolu vůbec dodělal. Když už chce přeřazovat podle budíků, tak bych se spíše řídil otáčkoměrem a držel ho v pásmu ideálních otáček. Každý auto na 4. převodový stupeň v 60 km/h točí jiné otáčky.

Jinak je to všechno úplná blbost a je vidět, že na magistrátu jsou hlavy pomazané.

Místo aby zadávali drahé studie, ať se podívají do Německa. To už všechno zkoušelo (snížení rychlostí, emisní zóny). Nic nepomohlo, jen u emisních zón se mírně zlepšil prach v ovzduší a to bylo diskutabilní, zda k tomu přispěly zóny.
Po jejich vypracované studii se projevila jako nejlepší varianta (ke snížení hluku, emisí a k celkovému uklidnění provozu) zajištění plynulosti dopravy - zelená vlna, odstranění překážek - tedy přesně opak toho, co se děje u nás (semafor a zúžení magistrály) a nevím jak ostatní, ale projet např. Vršovickou po celé délce na jeden zátah a nestát nikde (když fungují světla) je celkem nadlidský výkon a to není pouze Vršovická.

Závěr bych udělal asi takový - zpomalením se nepomůže, protože ideální otáčky si automat podrží sám (rozumný řidič s manuálem též) a klidně přeřadí na 3, pokud to bude potřeba. Když budou stejné otáčky jako v 70 km/h a zanedbám hluk od pneu tak hlučnost vozu je úplně stejná, jen daný úsek projíždí déle, déle tam smrdí a hlučí. Tudíž bych byl raději, kdyby se daný úsek projel rychleji a bez komplikací. Nejhorší pro všechny je zastavovat a rozjíždět auto na 1. stupeň - je vysoká spotřeba, více smradu a hluku.
Rozbalit vlákno
5
3. 8. 2012 10:50
Re: Místostarosta Švarc
>:D
3. 8. 2012 12:01
Re: Místostarosta Švarc
Přesně tak souhlasím!!! Plynulost lze dosáhnout pouze bez překážek a ne zúžením a semtamforem.
Avatar - Blue Sun
3. 8. 2012 12:11
Re: Místostarosta Švarc
Švarc dělal autoškolu ještě nejspíš na Škodě 100, která měla jen čtyři kvalty a proto tu meziměstskou čtyřku řadil v šedesáti. No jo, ale kolik let od té doby uplynulo?

S posledním odstavcem než souhlas... Hluk bude větší, ale ovčani budou spokojeně bečet, jak uspěli a snížili si hlučnost v okolí. Tenhle problém je totiž hlavně v hlavách.
Avatar - rohYpnol
3. 8. 2012 14:10
Re: Místostarosta Švarc
ne že bych s tebou až tak nesouhlasil, ale v jednom se mýlíš - hlučnost při 30 km/h při stejných otáčkách bude nižší, protože:
1. valivý hluk od kol. čím horší povrch, tím výraznější rozdíl
2. aerodynamický hluk (ok, 30 - 50 km/h nebude rozdíl nějak dramatický...)
5. 8. 2012 19:29
Re: Místostarosta Švarc
Co se týče valivého hluku, na to jsou asfalty a protihlukové stěny. Z emisního hlediska mi přijde 50 jako solidní rychlost. Třicítka je pro mne třeba "dvojková". Tuhle rychlost nedodržím ani na kole. 50 občas na kole porušuji. A jak bylo řečeno, na emise má největší vliv plynulost provozu.
3. 8. 2012 10:02
Cyklisti, dejte si pozor !!!!
Abyste nepřekročili rychlost a neplatili jak mourovatý ;-)
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2012 10:07
Švarc je asi opravdu kkt
Hádám, že pravidlo pro řazení 4. rychlostního stupně u Š120 se bude asi drobně lišit od pravidel řazení 4. rychlostního stupně v jakémkoli jiném autě. Tohle říct do médií může jen opravdový ignorant.
Rozbalit vlákno
1
3. 8. 2012 14:32
Re: Švarc je asi opravdu kkt
Od čeho tam ty ignoranti sedí?Aby jen buzerovali lidi?Samý zákaz,semafor,snížení rychlosti.Když je plynulá jízda,není ani hluk,ani tolik škodlivin.Jen by ty tlustý zadky museli přemýšlet a dělat něco PRO LIDI,ne pro
S E B E!!!!!
Avatar - Tomogo
3. 8. 2012 10:13
Jděte se projít!
Jděte se projít po Nuselském mostě, rychle pochopíte, že 50-tka je opravdu mnohem tišší nežli 70-tka, jde hlavně o hluk od kol. Navíc na padesát mohu ještě jet na 4 (některá auta na 5) Takže je to opravdu znát. Ale 30???!!! Chápu u školy/školky na přechodu, ale jinak je to blbost, rozdíl hluku sice nějaký je, ale opravdu jen minimální a kdo toto neví, ať skončí jako zametač a ne zhovadilý úředník. Holt pořád platí "Dej blbci funkci - vymyslí lejstro".
Ještě matika:
přejetí Prahy (cca 13km) vám bude trvat:
15,6 minut při 50km/h
26 minut při 30km/h

Takže každé auto které pojede 30km/h při nižším rychlostním stupni s vyší spotřebou, a tudíž i většími emisemi, bude tyto zvýšené emise generovat o 10,4 minut déle.

A TO SE VYPLATÍ!!! :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Tomogo
3. 8. 2012 10:58
Re: Jděte se projít!
Teď mne napadá, nemá ten člověk nějaké kontakty na firmu co dělá ty značky? Pokud chtěj posít Prahu značkama za každou křižovatkou, tak by to pak bylo v uvozovkách logické.... :-(
3. 8. 2012 12:21
Re: Jděte se projít!
To je jen pocit. Když měřili hluk na magistrále při 70 a pak po zavedení 50, tak to skutečně je rozdíl 3 dB. ALE - tento rozdíl je podle odborníků pro lidské ucho nepostřehnutelný...
Avatar - Tomogo
3. 8. 2012 12:46
Re: Jděte se projít!
Vim co slyšim, když projede auto 50 tak je to poměrně tiché, ale když projede 70 tak je to opravdu o dost hlučnější.
Ono taky záleží, jestli po zavedení té 50 ty řidiči opravdu jezdí 50 a ne 65... a v tom bude asi největší problém.
Avatar - rohYpnol
3. 8. 2012 14:12
Re: Jděte se projít!
jestli neslyšíš rozdíl 50 - 70 km/h, tak si zajdi na ORL 8-s
3. 8. 2012 15:50
Re: Jděte se projít!
ja ten rozdil slysim velice dobre, hlucnost je +- stejna ale 70kou to auto projede kolem o cca 50% rychleji, takze celkove nadela mnohem mene hluku. >:D
Avatar - rohYpnol
3. 8. 2012 21:45
Re: Jděte se projít!
to je ovšem naprostá kravina, protože takový výstřel trvá slomek vteřiny a kraválu nadělá víc než dost. Říkat, že více dB po kratší dobu je lepší (hlavně když provoz budeme stejně uvažovat za plynulý) je hloupost.
3. 8. 2012 16:25
Re: Jděte se projít!
S ušima, očima ani krkem nic nemám ;-) A jen jsem psal, že když hygiena měřila hlučnost provozu osobních aut na Magistrále při 70 a 50, tak jim vyšel rozdíl 3 dB. A zároveň dodali, že to je rozdíl pro lidský ucho nepostřehnutelný. Myslíš, že když budeš mít zavázaný oči a projede kolem tebe několik aut, který pojedou 50 a 70, tak to tak jistě poznáš? Navíc si myslím, že u současných aut, který můžou jet obě rychlosti na 5.převod.stupeň, ta hlučnost nebude tak rozdílná.
3. 8. 2012 18:39
Re: Jděte se projít!
jeste mala technicka, dB je logaritmicka skala, takze rozdil 3dB je samo o sobe naprosto nicnerikajici numero...nic to nevypovida o skutecne intenzite hluku, ktera vznika jizdou auta a take nic o tom, jak to je ve skutecnosti s akustikou ulice a subjektivniho vnimani hluku, kde rozhodne neplati, ze dvojnasobny pocet aut = dvojnasobna zvukova zatez a podobne . To by bylo na delsi vyklad naprosto mimo ramec teto pomerne hloupoucke diskuze, ktera stoji na argumentu, ze nekdo ma "pocit" ze snizenim rychlosti aut na 30 by buhvijak klesla hlucnost. Samozrejme, ze by neklesla...

Stejne jako orchestr 50 muzikantu a orchestr 300 muzikantu hraji uplne stejne silne fortissimo ....
Avatar - rohYpnol
3. 8. 2012 21:47
Re: Jděte se projít!
právě proto ty 3 dB poznáš. Já tu nehájím 30 vs. 50, tam ten hlukový rozdíl bude minimální. Ale ze 70 na 50 je to citelné, "aerodynamický hluk" je už znatelně nižší.
4. 8. 2012 08:31
Re: Jděte se projít!
jezděte vlakem :-! :-|
3. 8. 2012 10:22
Hluk
Tomago: Nevím, kdy chodíš po Nuseláku, ale když jedu já, tak v koloně na 1. stupeň (když se poštěstí tak na 2.) a vůbec neregistruju zlepšení.

Zajímala by mě ale jiná věc - je tu někdo ze Spořilova (co bydlí u Spořilovské) a může potvrdit, že hluk se po snížení na 50 km/h snížil?
Rozbalit vlákno
1
3. 8. 2012 13:34
Re: Hluk
se nediv ze neregistrujes zlepseni kdys sedis v aute >:D
3. 8. 2012 10:47
Upřesnění
Z nařízené třicítky v karlíně nemám dvakrát radost, pravdou ovšem je, že na hlavních tazích zůstává 50ka (rohanské nábřeží, sokolovská atd.), třicítka se týká jenom menších ulic ve kterých se ani tak víc jet nedá (úzká silnice, na obou stranách šikmo parkující auta, šílení rezidenti vstupující do vozovky místo na přechody, délka ulic cca 50-70m)
Rozbalit vlákno
2
3. 8. 2012 11:24
Re: Upřesnění
s tím jsem i počítal

podle mě je to kšeft pro firmu co bude dělat ty značky, žádný jiný "rozumný" důvod pro tento nápad nevidím
3. 8. 2012 11:43
Re: Upřesnění
Značkami jde povolenou rychlost snížit, ale i zvýšit. Pak je otázka, co je lepší, nechat plošně 50 a místně omezovat na 30 nebo plošně 30 a místně zvyšovat na 50? Pokud se v uličkách stejně více nedá, je blbost tam nějaké značky dávat. Pro nerezidenty jsou ty velké zóny naprosto zákeřné. Ráno tam zaparkuji a večer si mám vzpomenout, že jsem se dostal do jakési zóny.
Avatar - HonDaM
3. 8. 2012 11:53
Protoze povazuji ...
... na Strakonicke omezeni na 50 km/h za naprosto evidentni ukazku buzerace, hledal jsem nejake reseni. A nasel. Kdekoliv ted na ctyrproudovce vidim ceduli 50 km/h s dodatkovou cedulkou o snizeni hluku, jedu 55 km/h na dvojku a po cely usek drzim klakson v poloze "on". Vsak oni ti rezidenti, kteri si pravdepodobne toto omezeni vydupali, brzy zmeni nazor a sami pozadaji urady o jeho odstraneni ;-)
Rozbalit vlákno
20
3. 8. 2012 11:58
Re: Protoze povazuji ...
:-) Přesně to jsem teď chtěl napsat. Po Strakonické od doby co postavili okruh moc nejezdím, ale jakmile tam pojedu a uvidím tu ceduli 50 tak troubím jako o život >:-[]
3. 8. 2012 12:13
Re: Protoze povazuji ...
Děláš to s tou dvojkou a troubením pravidelně nebo jsi to udělal jednou a teď tady děláš frajera? Protože když pravidelně, tak napiš v kolik hodin a já si to zkontroluju. Nechce se mi věřit, že by mohl být někdo až tak na hlavu padlý.

Mě se ty padesátky taky nelíbí, ale určitě nebudu plýtvat vlastním benzínem a troubit, abych vytvořil dusno a nepřímo tak způsobil krizovou situaci nebo nehodu.
Avatar - HonDaM
3. 8. 2012 12:30
Re: Protoze povazuji ...
Samozrejme, ze pravidelne. Na zbytek vaseho vylevu nehodlam reagovat.
3. 8. 2012 12:54
Re: Protoze povazuji ...
Cca v kolik hodin? Pravidelne tama jezdim.
Avatar - HonDaM
3. 8. 2012 13:00
Re: Protoze povazuji ...
Ja tam jezdim jen parkrat tydne a nepravidelne. Ale troubit tam nezapomenu snad nikdy, nebojte se.
3. 8. 2012 13:10
Re: Protoze povazuji ...
No právě, bojím se. Místo vyhýbavých odpovědí raději příště přemýšlej, než tady vypustíš nesmysl.
Avatar - HonDaM
3. 8. 2012 13:28
Re: Protoze povazuji ...
Brouku, obavam se, ze pokud nejste schopen pochopit trivialni vetu, ktera rika, ze tam jezdim nepravidelne, a povazujete to za vyhybavou odpoved, nema cenu s vami pokracovat v jakekoliv diskusi. A cesty si podle vas a vasi uchylne potreby poslechnout si muj klakson rozhodne planovat nebudu.
3. 8. 2012 13:46
Re: Protoze povazuji ...
Škoda, chtěl jsem vidět na vlastní oči tvora, co jede na truc na dvojku a přitom troubí.
Avatar - HonDaM
3. 8. 2012 14:06
Re: Protoze povazuji ...
Tady se muzete podivat, aniz byste musel stepovat u Strakonicke a cekat, az nahodou pojedu kolem: [odkaz]
3. 8. 2012 14:09
Re: Protoze povazuji ...
Díky... :-)
3. 8. 2012 13:03
Re: Protoze povazuji ...
my mame v Ostrave zvlnenou dalnici s omezenim na 60, a mistama je tam cedule s omezenim na 100 s vysvetlenim "ochrana ovzdusi".

Taky dost dobry vtip. Kdo bydli v okoli a musi cuchat ten smrad z mistniho prumyslu, tak vi o cem je rec.
3. 8. 2012 13:26
Re: Protoze povazuji ...
bezúčelné omezení dálnice na 60 považuji za neslučitelné s cenou dálniční známky
ostravští řidiči pasátů, zdá se, také, takže se omezují na rudnou
3. 8. 2012 15:19
Re: Protoze povazuji ...
i tak, furt ve strehu... :-)
5. 8. 2012 19:58
Re: Protoze povazuji ...
Protest jako každý jiný. Postávání na ulici a skandování hesel tě také stojí čas, a tedy peníze. Nebudu se vyjadřovat k používání zvukové výstrahy.
3. 8. 2012 13:38
Re: Protoze povazuji ...
aneb ukazka demence v praxi >:D
Avatar - HonDaM
3. 8. 2012 14:05
Re: Protoze povazuji ...
Jj, presne tak. A jsem rad, ze nejsem sam, kdo povazuje 50 km/h na ctyrproudovce za demenci ;-)
3. 8. 2012 14:58
Re: Protoze povazuji ...
Nic než souhlas!!!
3. 8. 2012 16:11
Re: Protoze povazuji ...
Taky to občas udělám. Na motorce mám laděný výfuk bez vložky - to je teprve paráda ...

Mám chuť založit stranu s názvem "Plynulí provoz po Praze" a všechny tyto chujoviny zrušit
4. 8. 2012 16:47
Re: Protoze povazuji ...
Výfuky bez tlumičů na Ducati má i jedno hovado u nás. A zásadně přijíždí v noci kolem 2-3 hodiny ráno. Pěkně to protůruje, zachrastí spojkou a jde spát. Naprostá bezohlednost dopadající na úplně všechny v okolí, takovým patří sebrat papíry od mašiny i řidičák + mastná pokuta. A stranu s názvem "Plynulí provoz po Praze" raději nezakládej, vypadal bys jako d*bil, správně se píše "Plynulý provoz".
5. 8. 2012 20:01
Re: Protoze povazuji ...
Nedá mi to... než si tu stranu založíš, dej si její název zkontrolovat. Ušetříš si z ostudy kabát. ;-)
3. 8. 2012 11:55
Tak na Hovxx
Místo toho, aby se snažily průjezd Prahou co nejvíc usnadnit a zrychlit, aby tu auta nemuseli být, tak jim nastražují další a další překážky (semafory na nuselském mostu, 50 km/h jako že omezení hlučnosti). Už teď má člověk v Praze co dělat, aby si všímal všech omezení a průjezdových radarů. Dle mě to je spíš jen buzerace a možnost zisku peněz z pokud. Už teď je v Praze tolik omezení, které se neustále mění, že to prostě člověk nemůže všechno stihnou zaznamenat. Dřív to bylo jednoznačné ve městě 50 km/h a na magistrále (většinou dvouproudý silnice) bylo 80km/h a všechno bylo v pohodě.
Nejvíc na prd je že se teď dělají nové semafory, které ne jen chytají jízdu na červenou, ale umí měřit i rychlost. Takže když je člověk cca 15 m před semaforem a spadne mu tam oranžová a přidá plyn, aby nemusel čekat na zelenou, tak ho radar změří. Dnešní moderní Diesely mají dobré pružné zrychlení a radar člověka vyfotí s překročenou rychlostí. Na štěstí byli v Korunovační tak moc hodný, a pokutu mi prominuly, když jsem jim to vysvětlit. Druhou, ale už ne.
Takže v mích očích se stává průjezd Prahou nebo samotný pohyb v ní noční můrou. Snažím se jezdit hromadou, ale hromada věcí se nedá převést v MHD.
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2012 12:25
Jen prachy. Nic víc.
Jde jen o prachy, nic víc. Od ledna začne fungovat placení pokut za jakýkoliv přestupek bez dokazování policie, bez možnosti odvolání, teda vždycky. Takže teď se ještě do konce roku je třeba udělat co nejvíc nesmyslnejch omezení, zavolat kamošům do Czech Radar a.s., ať to celý obestavěj kamerama, vždyť z toho maj skoro 60% vejvar a pak už si jenom uvařit kafíčko, dát si v kanceláři nohy na stůl, nic nedělat a giganticky bohatnout. A proč ne, ovce si chvilku zanadávaj na internetu, sklopěj uši a budou jen solit a solit...
Rozbalit vlákno
1
3. 8. 2012 13:05
Re: Jen prachy. Nic víc.
kreativitu ceskeho naroda bych nepodcenoval...
3. 8. 2012 12:28
Letiště
A pamatujete si, jak v době hromadnýého snižování rychlosti z 70/80 na 50 k vůli hluku snížili rychlost na 50 na ulici Lipská (to je ta příjezdová k letišti, napojuje se do ní Evropská/Pražský okruh)?? To bylo fakt paradoxní,. když pár metrů odsud přistávaj letadla...
Bylo to tam krátkou dobu a už je tam zase 70. Kašpaři úřednický.
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2012 12:58
Nikde
jsem nezaznamenala,že zakážou jezdit morkářům,kteří dělají daleko větší randál.Ve dne,v noci.
Rozbalit vlákno
14
3. 8. 2012 13:04
Re: Nikde
Jeden motorkář na 10 000 TDI, to se snese.
3. 8. 2012 13:40
Re: Nikde
jednolitej neustalej hluk je daleko horsi nez kdys ho obcas prociste neco jineho a klidne i daleko hlucnejsiho
3. 8. 2012 13:45
Re: Nikde
není pravda
v noci se prostě probudíš
3. 8. 2012 15:22
Re: Nikde
takova supersportovni motorka pri 13.000 rpm ti "procisne" vecerni poklid velkomesta v okruhu slusnych par kilometru .

ale nac to resit, kdyz se ti pod oknem muzou klidne zacit hadat minoritni mensinovi opilci anebo si nejaky pubertalni retard udela na chodniku soukromy ohnostroj
3. 8. 2012 17:16
Re: Nikde
nojo pravda, v noci je tech motorkaru jak much nad lejnem co >:D

mam takovej pocit ze jim nejde o hluk v noci kdy je doprava rekneme ridsi, ale prez den kdy je to nednolita zvukova stopa odvalujicich se pneumatik nejen od odobnich aut ktera as tak ramusu nenadelaj :-)
3. 8. 2012 13:29
Re: Nikde
:yes:
taky tomu nerozumím, pro dementy v jedné stopě je nejspíš problém pochopit, co znamená značka začátek obce
3. 8. 2012 13:52
Re: Nikde
Chopery s trubkou místo výfuku tě vzbudí, i když pojedou 40 km/h. Ti jsou ale na jinou diskusi.
3. 8. 2012 14:33
Re: Nikde
Nejde o rychlost,ale o hluk!
3. 8. 2012 14:36
Re: Nikde
To jakože motorkáři by neměli jezdit do obce???
3. 8. 2012 14:49
Re: Nikde
Jistě,když dělají větší randál,než auta?Auta omezují,tak proč ne motorkáře?????
3. 8. 2012 15:53
Re: Nikde
mala technicka, popelarske auto dela desnej kraval, zakaz vjezdu. zasobovaci obchodu taky delaji randal, jak soupaji bednama se zbozim, zakaz, letadla co litaji na letiste delaji uplne sileny randal, zakaz.
policajti hasici a sanitky pouzivaji majaky, zakaz.
kostely zvoni, zakaz.
veskera stavebni cinnost, sbijecky, bagry ... zakaz
....
;-)
Re: Nikde
A není mezi popeláři, hasiči a sanitkou na jedné straně a autem či motorkou na straně druhé drobný rozdíl? ;-) Také jsem měl tu čest bydlet u široké silnice a někteří noční jezdci opravdu umí hodně znepříjemnit dobu odpočinku.
3. 8. 2012 18:49
Re: Nikde
ja v tom rozdil nevidim.
pokud motorkar plati povinne ruceni, prochazi technickou a nekrade benzin u pumpy, ma svate pravo jezdit po meste.

stejne tak jako hasici sanitky a popelari. Taky celkem neni co resit, protoze v noci motorkari nejezdi a sanitky nehoukaji, protoze jaksi funguje zdravy rozum.

To jen politici spadli z visne a moci mermo chteji regulovat neco, co by bez jejich regulaci fungovalo 100x lepe.
Avatar - rohYpnol
3. 8. 2012 15:11
kristovy km
33km/h, pro krista pána >:-[]
když auto brzdí cyklistu, tak něco není v pořádku >:-[]

doufám, že stále fungují OVCE.EU (momentálně je web nedostupný...)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
3. 8. 2012 16:18
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
3. 8. 2012 21:39
Re: paráda
léčit si své 3válcové komplexy tím, že zdržuješ provoz a nikdo tě nemůže předjet... :no:
Právě takováto nesmyslná omezení vychovávají aroganci k předpisům a nařízením. Pak se nedodržují ani tam, kde je třeba. TO je na tom to nejhorší.
Kdyby v Pražských rezidentních částech plošně dali 40, ale ne na hlavních trasách, tak se to dá pochopit. TOhle je ale jen a jen buzerace a způsob, jak opět oslabit autoritu zákonných nařízení :no: :no: :no:
3. 8. 2012 17:09
když chci bydlet v klidné oblasti ...
když chci bydlet v klidné oblasti, pořídím si bydlení v klidné oblasti a ne u hlavního tahu ... tohle omezování rychlosti je prostě postavený na hlavu ... omezvoat kvůli pár rezidentům zbytek národa je prostě NESMYSL!!! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Radkos
4. 8. 2012 00:07
tvl
haha uz se tomu musim fakt smat... hovada zasrany *!!!! uz takhle se Prahou neda projet a jeste naserou vsude omezeni, jen kvuli tomu, aby mohli merit rychlost a zdimat nase kapsy tak jako ted na Strakonicky... *!!!!
Rozbalit vlákno
0
4. 8. 2012 13:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0