Ačkoliv jsem fanda Fáček a jednoho youngtimera mám dokonce v garáži, navíc za 100t Kč, ať je v jakémkoliv stavu, je to prostě moc, ale co je to za Škodárnu vedle stojící? Ta stojí za zmínku. Mám pocit, že jsem to již někde zahlédl. Za tu by 100t Kč bylo možno dát.
Mimochodem, je vystaven na sauto již poměrně dlouho a je tam s přehledem nejdražší¨: [odkaz]
Banda redaktorů si nevšimne vedle stojícího prototypu 742 C2 Ortodox - motor v předu s klasickou koncepcí náhonu na zadek (druhý prototyp, první je v depozitu Škody). Přední náprava je posunutá o 200mm dopředu oproti původní 742, tj. 105/120.
Pane redaktore co je na tom interiéru famozní? Co ty pošlapané plastové lišty u prahu a tím pádem asi poškrábané, nebo ten vyměněný černý hydrokolektor a pod ním rozvrtaná palubka a dále klasicky vybledlé lukasy a kličky oken.
“Famozni” to uplne nevystihuje, ale slusne zachovaly je, videl jsem dost Favoritu a malo ktery mel po tech letech interier takto slusny. Jinak ten bordel na podlaze mohli uklidit, stejne tak usmudlanost a prach pod kapotou, kdyz uz to foti do inzeratu. Takovy fotky nekam dat, kdyz to prodavam, to je u me prasecina.
Mě by spíš zajímala ta oranžová Škodovka a ne předraženej favorit :-! Jenže to by redaktor nesměl být zabedněný a musel by být schopen rozeznat zajímavé a nezajímavé auto >:D
Cena úplně mimo realitu, obyčejná tuctovka, vyšisovaný díly v interiéru, zbastlená palubka, v motoru to hnije. Km nedoložitelný, čísla nepůvodní, ročník nezajímavej. Reálná cena 30 tis
Vypada to, ze se jedna o tento vuz, jeden ze 2 prototypu s klasickou koncepci a zaroven jeden ze 4 prototypu 742 s motorem vpredu
[odkaz]
Jsem rad, ze se dockal usesne renovace. Pokud mistni redaktori za neco stoji, mohli by kontaktovat majitele a prinest clanek o tomto unikatu, stejne jako u "obrtlika"
Ted by jeste bylo fajn lokalizovat "transaxle", aby byla skupinka techto 4 prototypu kompletni.