BMW řady 3 E46 vyrobených do roku 2000 se týkal problém s vytrháváním šroubů zadní nápravnice. Jak se ale zdá, tato závada může přetrvávat i u novějších aut.
Vynikající článek o závadě, která se vyskytuje vyjímečně
Ale čím méně údajů, tím méně je chyb a nesmyslů. A co na to říkají šlapky z diskuzí? Co tak napsat podrobně článek jak fungují hybridy, protože hodně lidí tady dobíjí baterky do kopce asi jalovým točivým momentem. Ale článek by měl zkontrolovat člověk s nickem MT, aby tam nebyly blbosti.
Ja se s timto problemem setkal na starsi generaci ve verzi Compact.
U teto verze je rezerva zavesena pod autem. Po nejake dobe po koupi auta jsem chtel dofouknout rezervu a po sundani jsem zjistil, ze je podlaha praskla - to vysvetlilo viditelnost rezervy za naraznikem pri pohledu zezadu (toto jsem pozoroval u nekolika E36 Compactu, tudiz jsem tomu neprisuzoval pozornost, ze se jedna o zavadu).
Prasklina o delce cca 30cm se zavarila, osetrila a bez rezervy se jezdilo dalsi roky (bylo mozno nahradit sadou na lepeni).
Taketo nieco, keby sa stalo v Tesle Model S, uz by tu bolo x clankov a x komentarov, aka je Tesla hrozna... Ale kedze to len par BMW v CR, tak to ako okeby sa nic nestalo a zivot ide dalej :-!
Nevim co resis? O tomhle problemu bylo napsano uz neskutecne mnozstvi textu a toto beru jen jako pripomenuti, s cim se muzes u koupi stareho auta setkat. Nevim co to ma spolecneho s Teslou?
U tohoto BMW se jedna o model, ktery se vyrabel na prelomu stoleti... Ale porad beru jako zajimave si o tom neco precist a dozvedet o moznych resenich...