Pravdy a mýty o bezpečné vzdálenosti IV: Jaká brzdná dráha je normální?
4
/
5
Prohlédnout znovu
Pravdy a mýty o bezpečné vzdálenosti IV: Jaká brzdná dráha je normální?
Pravdy a mýty o bezpečné vzdálenosti IV: Jaká brzdná dráha je normální?
|
acz
Fabia ještě nemá brzdy se strojním asistenčním tlakem. K překonání jejich prodlevy je potřeba silný stisk, a to levou nohou nejde.
|
acz
Racelogic ukázal hodnotu asi o 10 delší než na letišti.
|
acz
Používá externí GPS anténu.
|
acz
Pokusná fabia: rok 2004, brzdy původní.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků