Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pražští strážníci dostanou nová vozidla za 88 milionů korun

Praha investuje do obměny vozového parku pro městskou policii a magistrát. Schválení zakázky za zhruba 88 milionů korun se neobešlo bez problémů.
Zpět na článek
20. 9. 2013 10:14
20. 9. 2013 10:53
20. 9. 2013 19:11
20. 9. 2013 10:36
20. 9. 2013 11:33
20. 9. 2013 11:42
20. 9. 2013 11:42
20. 9. 2013 12:23
20. 9. 2013 11:44
20. 9. 2013 15:13
20. 9. 2013 18:48
20. 9. 2013 20:39
20. 9. 2013 21:06
20. 9. 2013 22:31
20. 9. 2013 09:25
Městská policie
Nejlepší by bylo městapo zrušit ... je úplně k ničemu
Rozbalit vlákno
9
20. 9. 2013 10:30
Re: Městská policie
No u nás ve městě jsou aspoň vidět na ulici. Za to policajty nevidím vůbec.
Avatar - petrumr
20. 9. 2013 18:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2013 18:55
Re: Městská policie
Městská policie je něco jako bývali pomocníci VB a pro komunismus je typický policejní stát - snaha držet lidi pod krkem a buzerovat a trestat.

Takže jestli má v sobě někdo komunistické geny, pak jste to vy pane kolego ;-)

Já preferuji svobodu a osobní zodpovědnost místo policejního státu.
Avatar - petrumr
20. 9. 2013 19:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2013 19:23
Re: Městská policie
Hádáte se sám se sebou a svojí paranoiou - nikde jsem nic o historii MP nepsal, tak mě těžko můžete nazývat lhářem. Jen jsem kohortu ozbrojených cukrářů MP přirovnal k pomocníkům VB.

Copak tvrdím že má být celá policie zrušená? Vůbec ne - jeden policejní sbor (PČR) ale stačí, není potřeba ho duplikovat.

Věci kterým se MP věnuje jsou naprosto zbytečné činnosti, na které z daní přispívat nehodlám, např.:
- nasazování botiček
- pokutování lidí, kteří přechází ulici mimo přechod
- řízení dopravy na přechodu pro chodce před školou, což pro jistotu dělají hned dva strážníci najednou.

Vy ale nejspíš žádné daně neplatíte, jelikož podle vašich kryptokomunistických názorů a posedlostí spasit lidstvo klackem nejpíš pracujete ve státní správě.
20. 9. 2013 19:34
Re: Městská policie
Přinejmenším řízení dopravy na přechodu pro chodce před školou považuji za perfektní nápad. Lidé se nešourají po jednom a nezdržují dopravu a děti bezpečně přijdou školy.
Avatar - petrumr
20. 9. 2013 22:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2013 23:14
Re: Městská policie
Co se týče hlídání přechodu: dva strážníci tam řídí dopravu každé ráno přibližně jednu hodinu denně po celý školního rok. Když jdou ty samé děti do školy, často musí překonat ulic několik - ne jen tu jednu před školou, tedy musí být schopné přejít bezpečně jakoukoliv ulici kterou po cestě mají aby ve městě přežili. Když jdou ze školy, ulici před školou už nikdo nehlídá a jezdí tam pořád přibližně stejně aut. Hlídat ulici před školou jednu hodinu ráno je nesystémové a nic to neřeší - ve své podstatě je to úplně k ničemu.

Teď se podívejme na náklady - strážník MP bere zhruba 23000-25500 hrubého měsíčně (dle www.mppraha.cz), tj. jeho superhrubá mzda (skutečné náklady zaměstnavatele) je 30900+ Kč měsíčně (nepočítám pracovní pomůcky, odměny, školení, atd.) => náklady na hodinu jsou cca. 200 Kč. Strážníci tam stojí ráno dva, takže to řízení dopravy vyjde zhruba na 400Kč denně. Za školní rok se jedná zhruba o 10 měsíců x přibližně 20 pracovních dní = 200 dní ročně krát 400 to máme 80000 Kč za rok za pokrytí jediné hodiny denně.

Pokud by před tu školu k přechodu raději postavili semafor, náklady by byly pravděpodobně nižší a fungoval by celý rok 24 hodin denně.
Avatar - Sandai
20. 9. 2013 23:07
Re: Městská policie
Faktem je, že "měšťáci" jsou často akorát pro zlost/smích. Ale přece kvůli tomu nebudeme shazovat celou myšlenku MP. PČR už z principu nemůže stíhat všechno. A takové věci jako rušení nočního klidu, preventivní pochůzky v ulicích, preventivní a namátkové kontroly problematických míst, řízení dopravy, drobné krádeže v obchodech a pod. jsou pro MP jako stvořené. Tím se PČR uvolní ruce pro závažnější věci. Jenom to chce asi víc dbát na výběr a výcvik strážníků MP a správně je používat.
20. 9. 2013 09:46
Nevím proč by měla mít městská policie auta.
Městská policie má být v ulicíh. Má se starat o bezpečnost občanů v daném městě. Na co pak auta ? Kromě pár aut typu dodávka na rozvoz pochůzkářů a nebo odvoz zatčených to totiž nechápu. Mají být sakra v ulicích pěšky a nebo maximálně nakole. Na složitější věci volají státní policii.

Jenže ono je to jinak. Auta potřebují, protože by jinak za službu nestihli obejít všechny rájony, kde to fakt nese. Tedy parkoviště kde často lidi parkují bez kartičky. Taky by je bolely nožičky a v neposlední řadě by přišli o tu kovbojku, když nahánějí noční prahou nějakého zločince 150 kou, protože projel červenou do prava ve chvíli kdy v okolí byla jen tma.
Rozbalit vlákno
18
20. 9. 2013 10:02
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
ještě musej jezdit davat za sterac vyrozumneni o oznameni podezreni ze spachani prestupku na telefonicke udani spoluobcanu, a je super ze ten lísteček maj snad v kazde casti Prahy jinej >:D
20. 9. 2013 10:26
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
No já bydlím třeba v Jeseníku - tedy nedaleko. 10 000 městečko z jedné strany na druhou 10 minut pěšky Městská policie tady má 3 auta. Když rozhodovali o koupě dacie duster, nějaký nehodný občan navrhl kola za tuto cenu pro všechny policisty. To bylo smeteno ze stolu s tím, že kola v zimě nemůžou používat (true můžou chodit pěšky ). Je nutné speciální školení v hodnotě 12 000 na jednoho strážníka ( WTF ) a servis kol by stál na 1 rok více než palivo a servis pro udávané auto. Mimochodem jezdí pořád dokola kolem centra a buzerují lidi za přecházení mimo přechod ve 2 ráno atd. ...
20. 9. 2013 12:18
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
Zlatej Duster, téměř denně potkávám MP v jedné obci (ne,není to město) s cca. 7 tis. obyteli, s Yetim a Supem 3.6.....
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 12:55
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
Není ta obec na západním okraji Prahy? :-)
A není ten Sup černý nebo nějaký tmavě šedý?
20. 9. 2013 13:13
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
Jihovýchod, klasické zbarvení MP (bílá + modrožluté reflexní pruhy).
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 13:17
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
Tak to těch Supů 3,6 mají v okolí Prahy jak nasr...
Koukám, že mistr "krabice od vína" se staral v celém kraji.
Avatar - Ozzman
20. 9. 2013 13:38
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
To je v pohodě, u nás (Západ Prahy) Mají měšťáci taky Yetinu, prej potřeobavli Jeep 4x4 ( střední čechy, každý kdo neni uplně tupý na zeměpis si domyslí jak moc hornatá tu je krajina:D a kolik je tu sněhu:D), ale posledni dobou se tu jako statický radar na okraji města objevuje první generace R36, co sloužíval na dálnici >:D ( 4000 obyvatel) >:D
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 13:54
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
:yes:
Já tu bydlím, takže mohu potvrdit, Jeep je minimum, typická krajina pro Difíka, nejlépe ještě s přívěsem na rychlý vodní skútr. >:-[]
Avatar - Ozzman
20. 9. 2013 15:28
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
Na tom našem rybníku sem je ještě hlídkovat neviděl.... ale co neni může bejt >:D
Avatar - Sandai
20. 9. 2013 23:12
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
Tak u nás v Českém Těšíně mají oktávku (nebo i dvě), něco jako roomster (viděno jenom z dálky) a taky kola. Někdy jsou vidět i pěšky.
20. 9. 2013 13:30
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
Tak to už je řádně ujeté.
Avatar - kari.laz
20. 9. 2013 10:18
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
A botičky budou nosit v batohu na zádech? A když bude potřeba, aby se rychle někam dostali, tak budou mít treningy s Usain Boltem, aby uměli rychle běhat? A v dešti budou vysedávat na služebně?
Pokud má městská policie nějak fungovat, tak dopravní prostředky potřebují. Je asi otázka, jestli to musí být ty auta co mají a jestli jich musí být tolik, ale pěšky toho moc taky nedokážou. Myslím, že by jim ve většině případech postačovalo citigo plus pár nějakých speciálně zaměřených aut (dodávky, 4x4) pro případy, kde je to vyžadováno. A nějaké skůtry by pro ně byly také jak dělané pro pražský provoz. Pro horší počasí něco ve stylu BMW C1.
20. 9. 2013 10:35
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
No ve světě pochůzkáři fungují skvěle. Vím, že neznám všechny aspekty práce městské policie, ale jsem stoprocentně přesvědčen, že 90% jich může v klidu šlapat chodník. Ostatní pak budou zajišťovat mobilní podporu. Botičky jsou podle mě tak dementní výmysl, že už horší být nemůže a jejich štědré rozdávání je úplně přitažené za vlasy - v případě špatného parkování. Bloček za stěrač, přece řeší všechno ? Pokud chtějí strážníci nějakému autu zabránit v jízdě pak není problém zavolat mobilní podporu, která botičku nainstaluje. A déšť vadí čemu ? Nikdy si neslyšel o něčem jako je pláštěnka ? Nepromokavá bunda ? A co se ,,rychle se někam dostat,, týče je podle mě systém jednoduchý. Město se rozdělí na sektory kde dané hlídky budou hlídkovat. Tudíž při poplachu se jich na jedno místo může rychle seběhnout hodně ( ano mají běhat - nebo snad tvá představa policajta je vyžrané hovado usazené v oktávce ) a navíc může přijet mobilní podpora. Plus státní policie.
20. 9. 2013 12:20
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
Je ale otázkou, co je levnější, jestli platit více strážníků, kteří budou pěšky ťapat po sektorech města, nebo jednu hlídku v autě....
20. 9. 2013 13:28
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
a jedna hlídka v autě uhlídkuje víc ? To asi těžko. Jsou dva a jsou v autě. Na ulici stráví stejně času jako ti pěšky. Možná projedou větší prostor, ale zase relativně rychle. Netvrdím, že auta mít nemají, ale jejich primární pracovní pozice má být pochůzkář.
Avatar - Kolouš
20. 9. 2013 12:32
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
nahore pises ze jsi z Jeseniku. Nic proti, ale k problematice prazsky mestsky policie mas asi minimum co rict... A ze toho rikas opravdu hodne!

Tebou navrhnuty "outsorcing" montovani boticek na spatne parkujici vozidla by byl v diskuzi sam Tebou osocen z tunelu a liti penez do kapes soukromniku.

Ne zy bych byl zrovna ve fanklubu MP, ale internetovi diskuteri, znalci mala a kritici vseho mne uz zacinaji krkat !
20. 9. 2013 13:24
Re: Nevím proč by měla mít městská policie auta.
To neznamená, že jsem nebydlel ve větších městech. To taky neznamená, že jsem několik let života strávil v evropské metropoli, která se pochuzkáři jen hemží. Nekritizuji vše. Kritizuji pouze to, že většina MPíků je naložená v autě ačkoliv by měli chodit na ulici.
20. 9. 2013 18:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2013 10:14
kritika MP
Ne, že by mezi strážníky nebyli lidé hloupí a takoví, co tam nemají co dělat, ale dle některých příspěvků vidím, že nemáte o práci MP ani tušení :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
20. 9. 2013 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 9. 2013 10:36
kámoš
Můj dlouholetý kamarád dělá strážníka. Nejdříve byl 12 let u Policie na obvodě a po Langrových reformách tomu dal sbohem a odešel k měšťákům. Říkal, že práce je samozřejmě jednoduší co se týče papírování, ale taky dodal, že zkoušky a poté přezkoušení je o hodně těší než u státní. Každý 3 roky musí jezdit dělat zkoušky do Prahy před komisi a když neprojde tak potom papá, což prý policajti nemusej. Jinak je to pohodář a pracuje tak jak se k němu lidé chovají.

No chci jen říct, že je všechny nehážu do jednoho pytle s tupounama.
Rozbalit vlákno
5
20. 9. 2013 11:33
Re: kámoš
Kaspriku, nic proti, jen nechápu, proč kámoš jezdí dělat zkoušky každý tři roky do Prahy, když obecní strážník je zaměstnancem dané obce nebo města, které s Prahou nemá nic společnýho... A strážník je pouze v pracovním poměru, stejně, jako obecní zametač, popelář, tajemník, atd... No to jen tak, aby písmo nestálo... Každej máme nějakýho toho "kámoše", kterej vždycky všechno zažil... ;-)

A vzhledem k tomu, že ke strážníkům nepotřebuješ ani maturitu (proto to taky někdy tak vypadá), pochybuju, že zkoušky budou těžší než u státní... Ale hádat se nebudem, třeba máš pravdu.
20. 9. 2013 11:42
Re: kámoš
Hele Futuristo, nejdříve si o tom něco zjisti ano. Strážník musí mít maturitu už asi 2 nebo 3 roky a zkoužky se dělají v Praze, protože jediná komise na přezkoušení v celé ČR je na Policejní akademii kde musejí dělat zkoužky a přezkoušení všichni strážníci.

Akorát tady lžeš a víš o tom prd.
20. 9. 2013 11:42
Re: kámoš
Přesně tak, ti co si ze strážníků dělají jen legraci by si to měli jít někdy zkusit. Asi by se k MP ani nedostali - kromě čistého trestního rejstříku a věku minimálně 21 let totiž musí mít minimálně maturitu a projít poměrně náročnými psychologickými i fyzickými testy. Pak následuje intenzivní dvouměsíční školení (učí se hlavně právní problematika), zkoušky na zbrojní průkaz, kurz donucovacích prostředků a sebeobrany a pak zkoušky před komisí MV na Policejní akademii - nejdřív písemný test, pak zodpovězení tří otázek před komisí. Když čekatel uspěje, získá oprávnění k vykonávání své práce, to ale platí jen tři roky a poté se tato náročná zkouška opět kompletně opakuje. Možná by se ti všichni posměváčci divili, jak náročné to je, nemluvě pak o práci v terénu s bezdomovci, opilci, feťáky, zloději apod. Češi jsou prostě extrémně nedisciplinovaný národ a většinu štve, když po nich někdo chce dodržování nějakých pravidel.....
20. 9. 2013 12:23
Re: kámoš
To by mne zajimalo, jestli tyhle zkousky dela i ten strasne tlustej strejda, co jezdi po Brne s botickarema. Stejne tak jako nektere "mestandy" co jsem tu videl, ktere zvladnou tak maximalne dat listecek za sterac, pokud to neni moc vysoko.
On je policajt a policajt, at uz je to mestak nebo statni, mam pocit ze i meststi maji vic kategorii, protoze zase motorizovane hlidky MP vypadaji jako docela drsni hosi, kteri si dokazou poradit (narozdil od tech botickaru).
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 12:16
Nic proti měšťákům,
ale pokud to tento stát myslí vážně s nějakým šetřením a úsporami tak měšťáky okamžitě zruší, prostředky převede ke státní policii a bude je využívat efektivně. Žiji na okraji Prahy ve vesnici cca 8t. obyvatel, kde je samozřejmě jak státní tak městská policie. Městská řeší blbosti typu kdo jak má posekanou trávu na pozemku, jestli psi chodí na vodítku a další super otázky národní bezpečnosti a když se nachomýtnou k něčemu vážnějšímu tak nemohou dělat nic jiného než nažhavit drát a volat kámoše ze státní. Paradox je, že kámoši ze státní sídlí ve stejném dvoře, takže třeba k banálnímu pomačkání blatníků na parkovišti u supermarketu vyráží měšťák v relativně dobře vybavené káře a pro jistotu s majákem aby po "ohledání" místa závažného zločinu zavolal státního, který přijede jinou károu ze stejného dvora. Takže dvě auta, dvakrát provozní náklady, platy dvou lidí, nájemné za dva baráky, klasická ukázka jak stát/obce dokáží nesmyslně překrývat své činnosti a v konečném důsledku bezostyšně plýtvat našimi daněmi. Takže auta převést na státní, služebnu měšťáků zrušit, z osmi strážníků sedm vyhodit a toho osmého zaměstnat jako obecního hejhulu, dát mu halapartnu do ruky, vyhnat na ulici a nechat hlídat ty trávníky, pejsky, zametené chodníky a další věci, které náleží městu.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Kolouš
20. 9. 2013 12:59
Re: Nic proti měšťákům,
Naprosto nesouhlasim. Mestska policie by mela projit (a verim, ze jednou projde) vyvojem k instituci, ktera uz nema nic spolecneho s obecnimi "cernymi serify" z 90-tych let.
Dle meho by mela byt hubenejsi statni policie a mestska naopak ziskat vice pravomoci a prostoru. Vse ale nakonec konci u kvality lidi pracujicich u MP (i pres neuveritelny posun dopredu je to stale znat).
Ukolem MP je zkvalitnovat verejny prostor a bydleni rezidentu. Nerikam ze se tak nekde nedeje, sam mam i dobre zkusenosti. Jenze k nim mam i zkusenosti spatne a ty stale jeste kazi image MP jako zaruku objektivity a spravedlnosti.
MP se nerovna jen POCHUZKAR. MP by mel byt hodny spravedlivy soused, ktery v pripade potreby dokaze zasahnout jako PMJ... A pokud to je opravdi hodny a spravedlivy soused, tak at si jezdi v cem chce. At je to kolo, nebo VW Touareg..
Statni policie by mela resit jen opravdu zavazne pripady a vysetrovani.

Nekdo nahore zminoval, ze MP resi jen kraviny a buzeruje (viz nejake sekani travniku atd..) Napadl mne jede priklad. V Ujezde nad Lesy jeden obcan seka svuj dvorek, udrzuje anglicky travnicek. S posekanou travu pekne hup na kolecko a sup s ni do lesoparku. Oká, jeden kos ze sekacky les neznici, ale on to takhle zacal resit standardne. Za rok je na okraji lesa kopa tlejici travy, shrabaneho listi, nate z brambor... Az si ho jednou vsimla MP a s ohledem na tlejici kopu dostal pokutu. Ze souseda se stal ten nejvetsi chudak a obet policejni zvule a sikany. Pritom kdyz mu par lidi reklo, ze si nepreji aby jim delal za barakem skladku tak je poslal.... tam.
MP, ktera resi podobne ptakoviny je opravdu potreba, protoze PCR jednak toto resit nikdy nebude (taky by nemela), ale hlavne, protoze temer kazdy z nas je vychcanek co jen plive spinu a moralizuje na forech, ale sam se chova jako prase. A na takove pouze dobre sousedske slovo, nebo moralka samotna nestaci.
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 13:12
Re: Nic proti měšťákům,
Nejdeme mi o to mít méně policajtů a moci se chovat jako čuně. Klidně ať státní policie dostane více pravomocí, s tím nemám problém. Ale ať tam jsou kvalitní lidé, dostatek prostředků a ať to funguje. Mít dva policejní sbory, které se potácí v personální nedostatečnosti ať co do kvality lidí tak co do počtu je ten nejhorší možný model jak z hlediska ochrany lidí a majetku tak co do nákladů.
Jde o jasnou duplicitu činností, které jsou obě placené z eráru. A když platím daně, tak mi sakra není jedno jestli po vesnici jezdí jedno státní a jedno městské auto s policajty kteří z 80% dělají totéž. A takový šlendrián se za hezká slova o dobrém sousedovi nedá schovat.
20. 9. 2013 14:25
Re: Nic proti měšťákům,
Bohužel jseš úplně vedle, protože mícháš jabka s hruškama. PČR je placená ze státního rozpočtu, ale MP jsou placeny z rozpočtu města či obce. To znamená, že do rozpočtů MP nemá stát co mluvit!
20. 9. 2013 14:31
Re: Nic proti měšťákům,
A každá obec či město má zlatý důl, ze kterého financuje vlastní rozpočet ne. Kde myslíš, že se ty peníze v obcích berou ?
20. 9. 2013 14:34
Re: Nic proti měšťákům,
Město má vlastní přijmy z různých daní, pokut a poplatků nebo třeba pronajímá nějaký svůj majetek, to je různé. Fakt je ovšem ten, že záleží jen na radě města (či obce), zda-li zřídí městskou (či obecní) policii a kolik dá této organizaci do rozpočtu.
20. 9. 2013 14:49
Re: Nic proti měšťákům,
Drtivá část příjmů měst a obcí jde z vybraných daní za celou ČR (DPH, fyzické + právnické osoby atd.) Říká se tomu, přesně jak píše dole Ham, Rozpočtové určrní daní, tz. každé město/obec má nárok na přesně daný podíl, např. 0,1234% z DPH vybranýho v celé ČR. Takže vedle jsi ty ;-)
Avatar - petrumr
20. 9. 2013 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 19:40
Re: Nic proti měšťákům,
Což je všechno majetek pořízený z našich daní nebo daní našich předků.
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 14:43
Re: Nic proti měšťákům,
Vedle jsi ty a hodně. Já platím daně a z těchto daní část končí v obecních rozpočtech a část ve státním rozpočtu (tuším se tomu vzletně říká rozpočtové určení daní). Takže jako daňový poplatník do toho má každý co mluvit, jak do rozdělování státního tak obecního rozpočtu.
20. 9. 2013 14:57
Re: Nic proti měšťákům,
Netvrdím, že část příjmů měst a obcí nepochází ze státního rozpočtu. Já jenom říkám, že jak tyto peníze následně použije obec (město), o tom si rozhoduje samo. A to platí i v případě MP. Toť vše :-!
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 15:01
Re: Nic proti měšťákům,
No a já tvrdím, že je to vyhazování peněz okny a že budu volit takové strany, které na státní úrovni seberou obcím část daní a dají je na státní policii a na místní úrovni v obecních zastupitelstvech měšťáky zruší a zlepší činnost státní policie. :-)
20. 9. 2013 15:17
Re: Nic proti měšťákům,
Nemyslím, že by to bylo dobrá cesta, městské policie za 20 let své činnosti prodělaly velký vývoj kupředu (čímž nechci popírat, že v některých městech fungují lépe a v některých hůře) a dělají pro místní občany spoustu potřebné "drobné" práce, kterou PČR nikdy dělat nebude, i kdyby svoji činnost desetkrát zlepšila (prevence a odhalování drobné kriminality, odchyt toulavých psů, znečišťování veřejného prostranství, neplacení poplatků na městských parkovištích, dohled nad dodržováním vyhlášek města atd., atd.)
Avatar - Ham.
20. 9. 2013 15:46
Re: Nic proti měšťákům,
Žiji/pracuji v Praze a středočeském kraji, takže nechci mluvit za jiné regiony. Tady za dvacet let nepředvedli zhola nic. Jenom rozkrádačky, podplácení při nákupech techniky, korupci ve spolupráci se soukromými odtahovými službami/placenými zónami stání etc. A když jsme na autoserveru tak nesmyslné nákupy Hummerů, Jeepů, Interceptorů, Supů 3.6 v plné palbě a dalších "potřebných" auťáků asi na to odhalování drobné kriminality a toulavé psy.
Státní policie bude dělat to co ji určí zákon a na co bude mít prostředky. Jako každé státní organizaci jí samozřejmě hrozí šlendrián a plýtvání, ale pořád lepší hlídat a kontrolovat jednu centrální organizaci než dvě, navíc tu druhou rozsekanou do stovek neřiditelných autonomních "bojůvek" na lokální úrovni.
Rozumím modelů "více policejních složek" třeba ve Francii, Itálii nebo jiných zemích, kde jedna policie má na starosti autoprovoz, druhá vesnické regiony a třetí velká města nebo podobné rozdělení, ale vždy je to řízené a kontrolované na celostátní úrovni podobně jako celníci nebo hasiči. Náš model měšťáků je jenom dobrý tunel na státní kasu.
20. 9. 2013 15:17
Re: Nic proti měšťákům,
Kontrolní otázka: kde bere stát i města peníze?

a.) padají z nebe
b.) z daní

Jsou to vyhozené peníze a duplicitní služba za peníze, které stát+obce vyberou od občanů.
Avatar - petrumr
20. 9. 2013 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Warrual
20. 9. 2013 15:13
MP
Náhodou mám taky dlouholetého kamaráda u MP - Velké Meziříčí (p.Košut) a Zkoušky opravdu musí dělat každé(!) 3 roky a když je neudělá, letí.
Státní policie je dělá jen jednou. Maturitu zatím mít MP nemusí ale tento požadavek je schválený od roku 2014 nebo 2015. Prostě kdo nedělá tento školní rok rok závěrečný, zakončený maturitou je nahranej.
A být Váma tady v komentářích tak raději práci MP nehodnotím když víte prd...Co jsem slyšel já od zmiňovaného kamaráda a od lidí tak bych to dělat nechtěl.
(už jen proto že by na mě každej návával že sem mu dal flastr)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
20. 9. 2013 16:16
F**k you!
Policajt jako policajt, veskrze mi vadí, když žádnej bordel nedělám a někdo mě má právo ze zákona kontrolovat a pozorovat, na druhou stranu, na ty, kteří ten bordel dělaj tu někdo bejt musí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
20. 9. 2013 18:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VDC
20. 9. 2013 20:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
20. 9. 2013 21:06
Re: rangers
To je úplný *, pamatuju si jak jednou v relaci 112 ukazovali vůz jedné obyčejné městské policie.Hádejte co to bylo...Dodge charger v úpravě pro americké policajty, to mělo americké majáky, nárazník pro pit manévr a ještě přídavná světla.Pak klasika u lázně bohdaneč, šerifové hadra...

Jo jsou to lázně bohdaneč, [odkaz] nakopal bych je do * za takové vyhazování obecních peněz.
21. 9. 2013 19:12
petrumr je REBEL....
zdá sa mi to alebo používatel petrumr tu skúša nejaké rebelské hnutie a v každej diskusii cíti potrebu dokazovať že on je ten inteligentný a neustále sa musí hádať???
Rozbalit vlákno
0