Diskuse

Před čtyřiceti lety byl vyroben první nákladní automobil Kamaz

16.2.2016

Před 40 lety, 16. února 1976, opustil brány továrny v ruském městě Naběrežnyje Čelny první nákladní vůz ruské automobilky Kamaz, jednoho z největších světových výrobců nákladních automobilů.

 

  • 75 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 16.02.2016  14:05

    ZIL 1916-2016

    Jo ZIL měl vždy super prototypy, škoda že se jich spousta nedostala do sériové výroby a škoda že to stát dovedl tam kam dovedl. Nicméně letos slaví značka 100 let a je pořád ještě nejstarší značkou v Rusku.

    Tak na lepší zítřky :yes: :yes:
    • 48 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 16.02.2016  15:04

      « Re: ZIL 1916-2016

      Zajdi do Mauzolea, uleví se ti. ;-)
      • 73 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 16.02.2016  15:06

        « Re: Re: ZIL 1916-2016

        V Mauzoleu sou k vidění ZILy? Kde? >:D >:D >:D
        • 53 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 16.02.2016  15:14

          « Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

          V prvním příspěvku se mi zdálo, že jsi smutný, ale ne z toho, že chceš vidět ZIL. (asi neumím číst) ;-)
          • 62 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 16.02.2016  15:29

            « Re: Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

            To asi neumíš no. A opět taháš stejně jako WL politiku ke článkům o autech.

            A narozdíl do Vás sem ten ZIL i viděl, myšleno osobní. Nákladních sem viděl několik desítek dokonce - vše na vlastní oči samozřejmě.
            • 32 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 16.02.2016  15:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

              Neboj, jsem si těch Zilů a Uralů taky dost užil, kolem gymplu kde jsem chodil jezdili rusáci 2x týdně cvičit, jedna Čajka tam taky byla občas vidět. Mě se ale po těch dobách nestýská. Jejich vojenské náklaďáky umí v terénu hodně, ale stejně tak rád si prohlédnu třeba V3S, nebo Tatru, nebo Unimog, nebo Oskosh atd... .
              • 41 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 16.02.2016  15:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

                No já taky. S V3S, Tatrou nemam žádný problém a americké tahače sem kreslila sbíral informace a psal o nich články už dáááávno.
                Těch sem viděl taky několik, Internationaly, Kenworthy, Peterbilty, Freightlinery.

                Každej, kdo nehází hejty na ruskou techniku je nutně bolševik. zajímavá logika. A je strašně divný, že neěkod kdo má rád amaerickou techniku má rád i tu ruskou(sovětskou). to je hrozně nepochopitelný pro většinu.

                Zkusil bych si projít fakta, naštudovat techniky obou zemí a pak na to třeba přijdete. Pokud ne, doporučuju vrátit vysvědčení ze základní školy >:D >:D >:D
                • 11 Reagovat !

                  foto J-W

                  J@W 16.02.2016  15:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

                  Tak jo, kam ti mám to vysvědčení příjít odevzdat? ;-)
                  /stačí ze ZŠ, nebo i něco víc?/
        • 22 Reagovat !

          foto nebezpecnavosa

          nebezpecnavosa 16.02.2016  16:46

          « Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

          Je vždycky sranda vidět jak někdo nedokáže pochopit nic, co není napsáno polopatě a ještě si myslí, že je chytrý, když ukazuje, že to nepochopil.
          • 31 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 16.02.2016  17:49

            « Re: Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

            Posílat někoho, kdo tu povídá o ruské technice do mauzolea není nějaký zrak vtipnosti, ale ubohosti, trapnosti a rudých skel na brejlích.

            Nápodobně mohu posílat příznivce uberwagenů do Berghofu, Wunsiedelu a milovníky japonské techniky na hrob Hirohita

            Těšilo mě.

            [odkaz]
    • 43 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.02.2016  15:24

      « Re: ZIL 1916-2016

      Poručíme větru dešti..., a to by bylo, aby to nakonec nešlo i bez RVHP... :*) >:-[]
      • 75 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 16.02.2016  15:27

        « Re: Re: ZIL 1916-2016

        RVHP stále existuje, jen pod krycím názevm EU >:D
        akorát se se*e do věcí, které byly RVHP víš kde >:D >:D

        A místo senilního a nemocného důchodce Leonida, za kterého tahali za drátky v pozdadí Ustinov, Gromyko a Andropov to řídí pomatená Angela a kdo tahá u ní za drátky v pozadí není těžké si domyslet >:D >:D >:D
        • 22 Reagovat !

          foto Bubaq

          Bubaq 16.02.2016  16:57

          « Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

          Bari, řekni, kdo?!
          • 22 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 16.02.2016  17:29

            « Re: Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

            Hádej, můžeš 2x
            • 32 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 16.02.2016  17:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

              Zkusím: Rothschild, Maxwell, Ilumináti?
        • 10 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 16.02.2016  17:49

          « Re: Re: ZIL 1916-2016

          Ty, Bari, jsi si jistej, že u Angely se tahá za drátky? Já jen aby netahali za něco jiného (podle toho pak taky ty výmysly vypadají)...
          • 10 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 16.02.2016  17:52

            « Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

            >:D >:D >:D >:D
            To je dost možný >:D
          • 00 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 16.02.2016  18:04

            « Re: Re: Re: ZIL 1916-2016

            Tak dlouhý drátky nemaj. :-|
  • 20 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubaq 16.02.2016  16:56

    Chtělo by to dodat ještě info o tom,

    ... jak to vypadá s J-V Daimler-KAMAZ.
    Ruský AvtoReview už se dlouho tomuto tématu nevěnoval.

    Jinak v článku také chybí zmínka, že od počátku výroby chyběl motorům V8 výkon (prakticky dosud se pohybují mezi 256 - 296 k (!)); ruští šoféři KAMAZ zrovna nemilují: fakt hodně poruchový stroj. Naštěstí je tam v celé zemi hodně koumáků, kteří dokáží mnoho závad vyřešit "na koleně"- ostatně jako u všech jiných strojů Sdělano v CCCP. To neuvádím jako pomluvu: v širých pláních těžko organizovat něco jako servisní síť :-)
    • 11 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 16.02.2016  17:47

      « Re: Chtělo by to dodat ještě info o tom,

      Benzínové motory se přestaly montovat někdy koncem 70 nebo poč. 80 let (jak kde) pro civilní použití.
      Současjné motory YMZ, MMZ atd doplnují i západní motory Daimler, Deutz, Caterpillar či Cummins.

      YMZ má motory V8 o výkonu až 420 HP, V6 o výkonu až 270 HP plnící Euro IV (pro trhy mimo evropu stačí).
      R6 o výkonu až 420 HP plnící Euro 5.

      Myslím že pro většinu strojů bohatě stačí.

  • 21 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 16.02.2016  17:51

    2 000 000 Kamazů

    už před 4 lety, v únoru 2012 bylo vyrobeno 2 miliony Kamazů
    • 22 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 16.02.2016  23:57

      « Re: 2 000 000 Kamazů

      Jo, dobře si pamatuju na ty záběry nekonečných ruských kolon Kamazů, které byly z vojenské zelené narychlo přestříkány na bílo, aby vynikla jejich "mírová mise". Prý na povstalecká území Ukajiny vozily výhradně "humanitární pomoc". Pak ovšem nechápu, proč Rusáci nikdy nedovolili jakoukoliv kontrolu jejich nákladu, vždyť neměli co skrývat, že... Respektive, celý civilizovaný svět věděl, proč to nedovolili... :-O
      • 22 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.02.2016  00:42

        « Re: Re: 2 000 000 Kamazů

        A tahle informace má s Kamazem společnýho co?

        že Vás to furt baví sem tahat tu politiku.

        proč nepíšete o japoncích o Hirohitovi a masakrech, u německých aut o gestapu atd?
        Hmmm >:D

        co maj auta společnýho s politikou
        • 22 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 17.02.2016  01:00

          « Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

          S Kamazem to má společné to, že jeho náklaďáky velmi často používá ruská armáda, která se na Krymu i na východní Ukrajině tak nechvalně "proslavila". Záběry kolon ruských bílých Kamazů s neznámým nákladem ilegálně se valících na východní Ukrajinu obletěly celý svět. Ťoť vše! :-!
          • 40 Reagovat !

            foto Wolverine

            Wolverine 17.02.2016  01:56

            « Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

            To jsou zase zvasty co nemaji s clankem nic spolecneho... Faktem je ze se porad vyrabeji a prodavaji, modernizuji vyrobu a modely, vyhravaji ruzne zavody typu Dakar! Kdo je konecny zakaznik, to je uz vec jina. Netahej sem politiku, stejne ji prd rozumis >:D
            • 03 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 17.02.2016  02:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

              No hlavně že ty jsi politický expert! >:D Jen jsem tady podotkl, jaký si Kamaz na Ukrajině udělal celosvětový P.R. Nechápu, co by na tomto sdělení mělo být špatného (tedy pro NEputinovce :-) )
              • 20 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 17.02.2016  08:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                Na spojení není špatného nic.

                Takový Mercedes měl skvělý PR že v něm Jezdil Hitler. A VW že Brouka zkonstruoval fašista Piech za podpory a defakto na přání Ády, to je PR panečku.

                Už chápeš? Až budeš umět měřit všem stejně, přijd, pokecáme >:D
                • 01 Reagovat !

                  foto CrankyDude

                  CrankyDude 17.02.2016  10:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                  "...Brouka zkonstruoval fašista Piech." Vazne? Ja nekde cetl ze to byl SS nacek Ferda Porsche (rodak z Vratislavice nad Nisou ) v 1934? Ten samy co konstruoval tanky Tiger I a II.... nositel SS-Ehrenring? :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 17.02.2016  11:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                    Porsche, jasně, mea culpa. >:D >:D
        • 12 Reagovat !

          foto Atila-

          Atila_ 17.02.2016  07:33

          « Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

          Mozna proto, ze ten "Hirohito" a "nemecka auta a gestapo" jsou sedesat plus let stara minulost, zatimco u tech Rusu je to zhava soucasnost. :-!
          • 41 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 17.02.2016  08:26

            « Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

            Minulost nebo současnost, pokud to berete kdo stroje používala používá, tak si logicky nikdo nemůže koupit Mercedes, protože v nich jezdil Hitler a gestapáci nebo Opel, protože Blitzem jezdil wehrmacht.

            A Mitsubishi dělalo Zero >:D

            Jste spolek srandistů co spojuje auta s tím kdo je používá a ještě při tom spojení jste barvoslepý. Když už, tak už. Když řeknu A, musím ukázat B.

            Ano Kamaz používalo rusko jako okupační auto, super, Mercedes, Opel, Maybach atd skopčácký fašisti, japonské stroje japonský fašisti a italský italský fašisti že:

            Takže bude asi nejlepší si koupit čínskýo-islámskýVolvo ne, protože ti do ničeho zapletení nebyli >:D

            Náckové sou v německu možná minulost, pro změnu bratři helmuti likvidují Evropu a její kulturní hodnoty imigranty.
            Žhavá současnost >:D
            • 11 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 17.02.2016  10:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

              Volvo je stále spojené se Švédskem a to taky byli náckové první kategorie. Možná horší, jak Němci sami...
          • 03 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 17.02.2016  09:37

            « Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

            Přesně! :-)
          • 10 Reagovat !

            foto CrankyDude

            CrankyDude 17.02.2016  11:02

            « Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

            ".... a "nemecka auta a gestapo" jsou sedesat plus let stara minulost.." Jen ignorant je schopen oddelit minulost od pritomnosti. :-!
      • 40 Reagovat !

        foto CrankyDude

        CrankyDude 17.02.2016  10:52

        « Re: Re: 2 000 000 Kamazů

        "... si pamatuju na ty záběry nekonečných ruských kolon Kamazů" :-!
        Kdyz vyjde nejaky obecny clanek o nakladacich, nikdo nereaguje, ale v clancich o ruskych nakladnich autech se roztrhne pytel s experty na geopolitiku, a okrajove na statistiku. Komicke. :-(
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 17.02.2016  12:56

          « Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

          Nic moc komického na tom nevidím, ale Rusáci si za to můžou sami, svojí agresivní zahraniční politikou. Mezinárodní image této země je přímo katastrofální :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Wolverine

            Wolverine 17.02.2016  13:05

            « Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

            Kdokoli kdo kona, dostava urcite procento pomluvy a obdivu, to tak vzdy bylo a bude. I treba tvoje oblibena Amerika s Obamou, Rusko s Putinem, Cina atd. Rikal jsem ti ze nevis nic o politice, tak ji sem netahej.

            Boze, proc i Polaci kteri zazili od Rusaku buh vi co jsou rozumejsi nez zdejsi sebranka? Nechapu...
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 17.02.2016  14:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

              Nevím, jak jsi přišel na to, že mám USA nějak zvláště v oblibě, ty dělají v mezinárodní politice taky pěkné boty a nikdy jsem to nepopíral. Ve srovnání s Ruskem je to ale pořád nesrovnatelně přijatelnější a sympatičtější země. A už vůbec nechápu, jak jsi přišel na to, že Poláci mají Rusy radši, než Češi. Bohužel je tomu právě naopak! Někteří Češi totiž dodnes mají tak zatemněný mozek panslovanstvím z 19. století, že by je snad nevyléčil ani nový rok 1968! 8-s Měli by si přečíst třeba K.H. Borovského, ten Rusko již tehdy geniálně prohlédl! :-)
              P.S. Díky za mé označení slovem "sebranka" (před rokem 1989 bys použil termín "reakce"). Od lidí tvého typu to vážně potěší! :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Wolverine

                Wolverine 17.02.2016  15:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                Rekl jsem ze Polaci jsou rozumejsi, to neni o oblibe ale o vyvazenosti. Zatim co ja vidim, tak bezni Cesi radsi budou prisluhovat ozralym Nemcum a Anglicanum delajicim v Praze bordel nez prochazejicimu a utracejicimu Rusovi. Jakmile ten Rus ale vytahne tlustsi penezenku tak vida, najednou se to jednani zmeni. Neprijde ti to odporne? Neprijde ti to jako chovani prostitutky?

                Ano, Polaci maji svoje nazory, ale aspon za nimi stoji a nehoni si ego na obycejnych lidech co maji odlisny nazor. Jsou schopni ho akceptovat, debatovat a neoznacovat hned lidi za komouse, bolseviky a putinovce.

                Ano, tato zeme zazila neco, ale je to fakt problem Rusu ze Cesi, Slovaci, Madari a Polaci nedokazali osvobodit svoje uzemi a spadli do Vychodniho bloku? Neni to problem bezneho Cecha ze se 40 let choval jako ovce a chova se porad, akorat ma pana co mu dava pocit vetsi volnosti? Je to jednoduse sfera vlivu a obchod, at se ti to libi nebo ne. Kdyz nemuzes hrat roli v tomto svete tak nezbyva nic jineho nez drzet hubu a krok.
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 17.02.2016  16:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                  No, ona se západní Evropa taky nebyla schopna do nácků osvobodit sama, a přece pak nežila dalších 40 let coby američtí otroci, jako my pod Ruskem! Rozdíl je totiž v samé podstatě těchto dvou národů. Sovětský svaz nás sice osvobodil, ale zároveň se tu choval, jako by nás dobyl, jako by mu to zde patřilo. Navíc, každá země, která se dostala pod jejich vliv, okamžitě upadla do teroru vůči vlastnímu obyvatelstvu a do příšerné ekonomické stagnace (dobové pořekadlo "Se Sovětským svazem, přišla bída na zem" je velmi výstižné). A na to se nikdy nesmí zapomenout, protože tento odpudivý dobyvačný charakter ruského národa se bohužel dodnes nijak nezhměnil. :-! :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Wolverine

                    Wolverine 17.02.2016  17:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                    To je asi tim ze se proste nehodlaji podradit... Rekni mi na ferovku, proc ma EU 33% clo na zbozi z Ciny kdyz je EU tak konkurenceschopna ekonomika?

                    Nevim, cekal bych po 25 letech od revoluce nejaky vyraznejsi pokrok, nez barak na hypoteku a auto na splatky.. Jinak mi to prijde na hlavu postavene mit zapadni ceny aby si spolecnosti ze zapadu vydelali a zaroven mit tretinove platy. Co treba nejaka ta jaderna elektrarna, kompletne nova dalnice, nemocnice, objevilo se tu neco podobneho anebo se porad jede v tom co postavili zli Rusaci? Zemedelectvi, dokonce IT sektor je tady 100 let za opicema. No a vsichni nadavaji na panelaky. Vis ze ve Finsku se stavi porad a ve velkem? Anebo to funguje ze tady mame suprose se zbozim ktere na zapade nikdo nekupuje a vsichni jsou spokojeni?

                    Ano, projit se po centru Miami je pekne, hlavne mit na nose masku aby ti bezdaci moc nesmrdeli a nejit od toho centra 100 metru dal, aby ses nahodou nedostal do NOGO getta. Byl jsem tam, videl jsem to a rozhodne se nehodlam stehovat na zapad kvuli par kackam a "zelenejsim" travnikum. Proto jsem tady, a proto jsem v Praze.
                    Ale kdyz se podivam na zaklady na kterych to tu stoji, neprijde mi ze jsou tak pevne jak si vsichni mysli...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 17.02.2016  18:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                      Já se proboha taky nehodlám nikam stěhovat, mám Česko moc rád a všude je chleba o dvou kůrkách. Napsal jsem přece "KDYBYCH si musel vybrat mezi emigrací do USA a Ruska". Jistě máš pravdu v tom, že kupní síla je zde i 25 let po revoluci pořád ve srovnání s takovým Německem či Velkou Británií hrozně nízká. To ovšem vůbec neznamená, že od r. 1989 u nás nenastal výrazný pokrok - stačí si porovnat, jak vypadala česká města za komančů a jak vypadají teď a to samé platí i třeba o životním prostředí, průměrné době dožití obyvatel, skladbě automobilového parku, počtu aut na osobu, vybavení domácností, možnosti cestovat atd., atd. Ano, mohlo by to být o dost lepší, ale garantuju ti, že pokud bychom nedej bože zase spadli Rusákovi do chřtánu, tak pak bychom se zase rychle dostali do opravdové bídy a nesvobody! :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 17.02.2016  21:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                        Zase politická debata, která má s Kamazem společnýho tolik, jako Hurvvínek s kyselinou sírovou >:D

                        Běžte se hádat na novinky a idnes, pokud nemáte nic k technice a nic o ní nevíte, jako že nevíte krom toho že ste to viděli před 20 lety jet kolem a 3x ročně v telce ve zprávách >:D
              • 00 Reagovat !

                foto CrankyDude

                CrankyDude 17.02.2016  16:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                "..USA...Ve srovnání s Ruskem je to ale pořád nesrovnatelně přijatelnější a sympatičtější země." Uz jen diky serialu Baywatch s Pamelou,vid? >:D >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 17.02.2016  16:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

                  Projevuješ se tady fakt jako pako. Nevím tedy jak ty, ale já jsem navštívil jak USA, tak Rusko a v případě nutnosti volby mezi těmito dvěma zeměmi bych se tedy na východ rozhodně nestěhoval! :-) Ale proti gustu... >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Wolverine

          Wolverine 17.02.2016  13:07

          « Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

          Je to jen komplex menecennosti u nekterych diskutujicich, neni cemu se divit ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 17.02.2016  14:58

            « Re: Re: Re: Re: 2 000 000 Kamazů

            Souhlas, tvé hodnocení na tebe dokonale sedí! ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Velká láska ho dostala na ulici. Teď je tam podruhé, přesto pan Václav (65) doufá ve světlé zítřky

Velká láska ho dostala na ulici. Teď je tam podruhé,…

Václav už žije několik měsíců v azylovém domě. Alkohol ho na ulici nedostal. O střechu nad hlavou přišel…

Popírač holokaustu musí povinně navštívit „koncentráky“ a napsat o tom

Popírač holokaustu musí povinně navštívit…

Netradiční trest za výroky zlehčující nebo popírající holokaust dostal minulý týden bývalý belgický poslanec…

 

iSport.cz

Češi znají program ZOH. Budou hrát ráno i po poledni, proti Kanadě v noci

Češi znají program ZOH. Budou hrát ráno i po…

Mezinárodní hokejová federace (IIHF) v pondělí zveřejnila program olympijského hokejového turnaje v Jižní…

CELÝ SESTŘIH: Liberec - Slovácko 1:1. Domácí srazila Váchova chyba

CELÝ SESTŘIH: Liberec - Slovácko 1:1. Domácí srazila…

Fotbalisté Liberce v dohrávce 8. ligového kola doma jen remizovali se Slováckem 1:1. Severočechy poslal do…

 

Reflex.cz

Babiš a Faltýnek: Vesele krademe dál a nenecháme se zastavit!

Babiš a Faltýnek: Vesele krademe dál a nenecháme se…

Český volič je nejodolnější tvor na planetě. Jak ukazuje současná předvolební kampaň, vydrží český občan takové…

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

„Root beer“ není pivo v českém slova smyslu, ačkoliv se občas jako kořenové pivo překládá. Je to limonáda, co…