Říkalo se mu polský trabant, nákupní taška na kolech nebo maluch. Posledně zmíněná přezdívka se dokonce rozšířila natolik, že se později stala oficiálním názvem Fiatu 126p.
Ádo, víme, že jsi trabantem jezdil půlku života a pokud bys mohl, tak bys jezdil i ním, ale zkus tak trochu porovnat pořizovací cenu v té době a hlavně ekonomickou a sociální situaci Polska, které postavil na kola. Pokud jsi chtěl něco pořádného z Polska, tak sis mohl koupit Polonez a to bylo už auto někde úplně jinde a Trabant mu nesahal ani po ventilky.
Tak v té době kdy se začal vyrábět "maluch" sis o "poldek-ovi" mohl nechat zdát. To spíš Fiat 125p. Každopádně ta poruchovost není zase tak tragická jak se píše, jasně není to etalon spolehlivosti, ale vždycky to opravíš za pár korun a spíš než konstrukční chyba je to stářím. Každopádně jakékoliv srovnání se soudobou produkcí Fiatu je směšné. V Trabantu jsem jako dítě najezdil hodně a Malucha mám jako víkendovku na blbnutí a pro radost a řekl bych že si s Trabantem nemá co vyčítat. >:D Zweitakt, plastová měrka na měření benzínu, nutnost počítání kolik M2T-éčka tam musíš nalít.... jo BMW říká Áda >:D
na malucha ja nemozem povedat jedno krive slovo ;-) ... ano hneval dost, ale po vymene starych suciastok je znova vo forme, nutne dodat, ze toto auto nepotrebuje ist do servisu, staci si kus precitat navod, zobrat vercajch a pustit sa do roboty ;-) ... co sa tyka prakticnosti tak si dovolim povedat, ze sunda aj dnesneho smarta ....... a na trabiho by som tiez velmi neutocil ... aj maluch aj trabi sa zapisali do dejin, jeden zmotorizoval Nemecko a druhy zase Polsko