Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Predator Cadillac CTS-V: dva kompresory a 806 koní

Americká ladičská firma Predator Performance z Oklahomy upravila Cadillac CTS-V. Nový přeplňovaný motor má výkon 806 koní a 1028 Nm.
Zpět na článek
14. 3. 2007 09:21
neregistrovaný "R32"
14. 3. 2007 09:23
neregistrovaný "R32"
14. 3. 2007 10:01
anonym
14. 3. 2007 14:07
anonym
14. 3. 2007 09:30
neregistrovaný "Fractal"
14. 3. 2007 09:37
neregistrovaný "Roman Daněk"
14. 3. 2007 09:49
anonym
14. 3. 2007 10:16
neregistrovaný "Jeniik"
14. 3. 2007 11:34
neregistrovaný "Roman Daněk"
14. 3. 2007 11:37
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 11:38
neregistrovaný "element5"
18. 3. 2007 09:24
neregistrovaný "Fractal"
18. 3. 2007 09:23
neregistrovaný "Fractal"
14. 3. 2007 11:04
neregistrovaný "Bujk"
14. 3. 2007 11:12
anonym
14. 3. 2007 11:34
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 12:03
anonym
14. 3. 2007 12:40
anonym
14. 3. 2007 12:45
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 12:59
anonym
14. 3. 2007 13:04
neregistrovaný "wildos"
14. 3. 2007 11:40
14. 3. 2007 12:27
anonym
14. 3. 2007 13:20
14. 3. 2007 12:26
neregistrovaný "Schapp"
14. 3. 2007 14:03
anonym
14. 3. 2007 14:45
neregistrovaný "Roman Daněk"
14. 3. 2007 15:04
neregistrovaný "element5"
15. 3. 2007 06:18
neregistrovaný "Roman Daněk"
15. 3. 2007 07:43
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 14:03
neregistrovaný "Jeniik"
14. 3. 2007 14:56
neregistrovaný "karol"
14. 3. 2007 15:00
neregistrovaný "james"
14. 3. 2007 15:12
anonym
14. 3. 2007 16:23
anonym
14. 3. 2007 23:30
neregistrovaný "Golias"
15. 3. 2007 00:45
anonym
20. 3. 2007 17:16
neregistrovaný "ruzikk"
20. 3. 2007 17:16
neregistrovaný "ruzikk"
22. 3. 2007 09:37
neregistrovaný "Pechy1"
neregistrovaný "R32"
14. 3. 2007 09:21
buéé
:no: vizerá to ako lacný tuning z Ruska, tie začiernené svetlomety mi pripomýnajú š120 mladých borcov s nálepkami xXx prípadne No Fear... >:D Ešte tomu mohli dať pod masku pohybujúce sa letky alá "Knight Rider" >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "R32"
14. 3. 2007 09:23
Re: buéé
:-! ja som fakt napísal vizerá s i... oprava vyzerá :*) :*)
anonym
14. 3. 2007 10:01
Re: buéé
Tak ked uz tak potom aj LEDky, nie letky? :)
anonym
14. 3. 2007 14:07
Re: buéé
toto už bolo naschvál... ;-)
neregistrovaný "Fractal"
14. 3. 2007 09:30
prisernej sloh
Prokristapana co jsou to ctyrpistkove kotouce? Lidi naucte se konecne poradne psat, tohle se vazne neda cist!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Roman Daněk"
14. 3. 2007 09:37
Re: prisernej sloh
Tak mi, prosím, napište spráné znění věty, rád se nechám poučit. Mezi námi, je to obrat, který používají snad všichni, čtu to i v tištěných časopisech, ale jak jsem psal, poradit si nechám. Předem díky.
anonym
14. 3. 2007 09:49
Re: prisernej sloh
mam taky pocit ze po cesky to co sa toci je kotouč a to staticke sa vola třmen >:D polopate povedane ;-)
neregistrovaný "Jeniik"
14. 3. 2007 10:16
Re: prisernej sloh
Pane Daněk, upřímně:

Najděte si pojmy třmen, kotouč, pístek, motor a kliková hřídel, posypte si popelem celou hlavu a začněte se snažit.

Tímhle článkem jste ze sebe před každým, kdo alespoň trošku rozumí tomu jak automobil funguje, udělal totálního *.

Tímto vám k tomu jízlivě gratuluji a těším se, že příště to už bude lepší.
neregistrovaný "Roman Daněk"
14. 3. 2007 11:34
Re: prisernej sloh
Přenesu se přes trapné urážky a žádám vás o fundovaný příspěvek, coje na té větě špatně? Já ty pojmy znám, takže kde je problém?
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 11:37
Re: prisernej sloh
Jde o to, že čtyřpístkový kotouč neexistuje. Mělo tam být "brzdový kotouč s čtyřpístkovými třmeny," zhruba...
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 11:38
Re: prisernej sloh
Odpověď Romanu Daňkovi, uklikl jsem se.
14. 3. 2007 18:53
Re: prisernej sloh
Musim se pana Danka tak trochu zastat. Vase formulace je samozrejme presna, ale p. Danek se taky nevyjadril spatne - pouze pouzil hovorove pouzivany vyraz, coz u tuningoveho auta az tak nevadi. Docela casto se daji slyset/videt podobne nepresne vyrazy, jako "vzadu to ma bubny", "ma xenony", atd. "Ctyrpistaky" nebo "ctyrpistove kotouce" jsou ze stejneho soudku - snazi se kratsim (hovorovym) vyrazem popsat skutecnost. Az to pan Danek napise do tabulky s technicky popisem v katalogu nebo do odborneho clanku, tak ho klidne ukamenujte. Ja verim, ze tu moznost nenabidne. PS: Ale neverim tomu, ze se nasel jediny ctenar, ktery jen chvili premyslel, jak ze by mohl vypadat takovy "ctyrpistovy kotouc" ;-) .
neregistrovaný "Fractal"
18. 3. 2007 09:24
Re: prisernej sloh
Tak jak vidno, ocividne se nasel >:D
neregistrovaný "Fractal"
18. 3. 2007 09:23
Re: prisernej sloh
Dobry den
Rozhodne to nebylo mysleno jako nejaky utok. Proste jde o to, ze to, ze se neco bezne pouziva neznamena, ze je to spravne. Ctyrpistkovy kotouc je a vzdy bude nesmysl. Pokud je to nejaka vyznamova zkratka, budiz, ale v psanem projevu, notabene v technickem clanku, to nema co delat. Ctyrpistkovy kotouc je vyznamovy nesmysl. Na kotouci zadne pistky nejsou. A pokud ano, pak dotycny nema brzdove desticky, coz je spatne :). Stejne tak ta zminka o klikove hridel. Tak kdyz je vymeneny motor, tak asi i s klikovou hrideli. Nebo tam dosadili novy vyladeny motor a pak z nej jeste kuchali klikovku? Nevim, do jake miry jste tlacen k tomu, aby vase clanky byly fresh a trendy. Ale at jsou jakekoli, nesmysly a hovorove zkratky do nich nepatri. Tot muj skromny nazor.
neregistrovaný "Bujk"
14. 3. 2007 11:04
Američan
Á, tak tu máme konečně nějakého američana, který skutečně pojede velice slušně. Konečně :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 3. 2007 11:12
Predátor!!!!
Jak řekl Arnie Predátorovi, když ho viděl zblízka - "Ty máš ale pěknou držku" >:-[]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 11:34
Re: Predátor!!!!
Po dlouhé době je tu tunning, který by bylo těžké jen tak odsoudit. Auto sice vypadá jako z nějakého postapokalyptického filmu, ale to byl myslím záměr tvůrců. Důležité také je, že designu tentokrát odpovídají i změny pod kapotou. :yes:
anonym
14. 3. 2007 12:03
Re: Predátor!!!!
já nic nenamítám...jen jsem citoval :-) ;-)
anonym
14. 3. 2007 12:40
Re: Predátor!!!!
Ale ano, já to také myslel tak, že ta replika na auto docela sedí ;-)
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 12:45
Re: Predátor!!!!
To jsem byl já, ale IP to asi stejně prozradilo. :-)
anonym
14. 3. 2007 12:59
Re: Predátor!!!!
:-) :yes:
neregistrovaný "wildos"
14. 3. 2007 13:04
Re: Predátor!!!!
a já čéče myslel, že se bude natáčet pokračování šílenýho maxe >:D
14. 3. 2007 11:40
Ekologia
V dnesnej, na ekologiu "zatazenej" dobe musi byt z tohto americkeho mastodonta zelenym spatne s nabehom na infarkt...
Rozbalit vlákno
2
anonym
14. 3. 2007 12:27
Re: Ekologia
A to byl asi zamer serem na planetu zijem jeme jednou :yes:

Jinak aute je to nadherne >:D
14. 3. 2007 13:20
Re: Ekologia
Len co potom povieme na smrtelnej posteli nasim detom, ked budu kvoli otravenemu vzduchu, 50-stupnovym teplotam a hladu kvoli prirodnym katastrofam chciet umriet s nami... 8-s
neregistrovaný "Schapp"
14. 3. 2007 12:26
Tuning Made in USA
Pokud pomineme trapne plasty, ktrere pripominaji skici 4 letych deti promenene ve skutecnost, co teba dalsi upravy na podvozku? Vymenit kola a brzdy je trochu malo pro auto s tak trapnymi jizdnimi vlastnostmi jako ma toto v serii.

Pripomina mi to Mustang Shelby 500 z minuleho roku, kde se Ford vyhnul i pres zvyseni vykonu motoru vyraznejsim zmenam podvozku s argumentem, ze by se zvysila cena o 5.000 dolaru... To nepotrebuje dalsi komentar.
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 3. 2007 14:03
Tuning Made in USA
Upřímně se bavím, místo toho, abyste se snažil chránit svou profesní čest a zamyslel se nad mými narážkami, děláte tady uraženého a ublíženého.

Tedy po lopatě:

Píšete, že byl vyměněn motor a pak také:

"K silnému motoru bylo přizpůsobeno celé hnací ústrojí, výměnou prošla kliková hřídel,..."

Buďto nepovažujete klikovou hřídel za součást motoru, nebo se neumíte vyjadřovat.

No a pístky na kotouči Vám již vysvětlili jiní. I když tady se jistě dá argumentovat tím, že "kotouč" může být slangovým označením celé brzdy. Domnívám se však, že to platí zejména v cyklistice.

Přesto považuji Váš článek za velmi, velmi nekvalitní.

Což by nevadilo, kdybyste nebyl "motoristický novinář".
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Roman Daněk"
14. 3. 2007 14:45
Re: Tuning Made in USA
Pojďme si to rozebrat, ať si srovnáme pohled, ok?


Váš první příspěvek byl velmi obecný a já po vás pouze chtěl, aby bylo upřesněno, co se Vám nelíbí. To jste udělal až tady v tomto druhém příspěvku = to je dle mého názoru konstruktivní připomínka, takže pojďme na to:

1) větu: K silnému motoru bylo přizpůsobeno celé hnací ústrojí, výměnou prošla kliková hřídel,..." jsem už upravil, asi jsem to myslel jinak, než to vyznělo. OK, moje chyba, beru, díky za připomínku.

A teď k tomu klíčovému obratu, který tu zvedá řadu čtenářů ze židlí... "Čtyřpístkový třmen..." :-)


Já vím, že to není dobře formulováno, ale kopou se mi v té větě dvě pravidla: špatná formulace a hlavně stále se opakující výrazy. Celá věta zní: "O krocení této bestie se stará brzdový systém Brembo s kotouči o průměru 381 mm s osmipístkovými třmeny na přední nápravě a zadní čtyřpístkové kotouče mají rozměr 368 mm."

Co je menší zlo? Původní znění nebo tohle: O krocení této bestie se stará brzdový systém Brembo s kotouči o průměru 381 mm s osmipístkovými třmeny na přední nápravě a vzadu jsou kotouče s rozměrem 368 mm a čtyřpístkovými třmeny..."


Sám nevím, jak tu větu jinak formulovat,a by se mi v jednom odstavci neopakovaly stejné výrazy. Předem díky za odpověď a Váš (popř další) názory na tento problém.
neregistrovaný "element5"
14. 3. 2007 15:04
Re: Tuning Made in USA
Důležité je, aby to bylo formulované správně technicky. Styl je až na druhém místě, nejste básník, takže jste si vlastně odpověděl sám ;-)
neregistrovaný "Roman Daněk"
15. 3. 2007 06:18
Re: Tuning Made in USA
Upravil jsem to ;-)
neregistrovaný "element5"
15. 3. 2007 07:43
Re: Tuning Made in USA
:yes:
neregistrovaný "Jeniik"
14. 3. 2007 14:03
Tuning Made in USA
Upřímně se bavím, místo toho, abyste se snažil chránit svou profesní čest a zamyslel se nad mými narážkami, děláte tady uraženého a ublíženého.

Tedy po lopatě:

Píšete, že byl vyměněn motor a pak také:

"K silnému motoru bylo přizpůsobeno celé hnací ústrojí, výměnou prošla kliková hřídel,..."

Buďto nepovažujete klikovou hřídel za součást motoru, nebo se neumíte vyjadřovat.

No a pístky na kotouči Vám již vysvětlili jiní. I když tady se jistě dá argumentovat tím, že "kotouč" může být slangovým označením celé brzdy. Domnívám se však, že to platí zejména v cyklistice.

Přesto považuji Váš článek za velmi, velmi nekvalitní.

Což by nevadilo, kdybyste nebyl "motoristický novinář".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "karol"
14. 3. 2007 14:56
odvezte tu šílenost zpátky do ameriky
Totální nesmysl pryč s tím
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "james"
14. 3. 2007 15:00
nejlépe vytuněný opel kadett
fakt takhle pěkný opel kadett už jsem dlouho neviděl.
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 3. 2007 15:12
nejlépe vytuněný opel kadett
No tak snad kvůli stylistické těžkopádnosti nebudete plácat hlouposti.

co takhle:

"O krocení této bestie se starají kotouče o rozměrech 381 a 368mm spolu s osmi pístky vepředu a čtyřmi vzadu v hliníkových (nebo jakých to) třmenech."

Prostě to říct jinak a nedržet se čítankového "vepředu vidíme, vzadu máme, vlevo se nalézá" ;-))
Rozbalit vlákno
3
anonym
14. 3. 2007 16:23
Re: nejlépe vytuněný opel kadett
a co: O krocení téhle bestie se starjí osmipístkové brzdiče s 381mm kotouči vpředu a čtyřpístky na 368mm kotoučích vzadu...
je tolik možností jak to napsat
neregistrovaný "Golias"
14. 3. 2007 23:30
Re: nejlépe vytuněný opel kadett
Nic proti, ale brzdič je taky blbost. slangový výraz, který se začal používat... Každý ví, co je a jak vypadá čtyřpístkový kotouč.
anonym
15. 3. 2007 00:45
Re: nejlépe vytuněný opel kadett
tak brzdový třmen no... >:D
neregistrovaný "ruzikk"
20. 3. 2007 17:16
rurui
:-) ;-) :-| ;-\ :-( :'-( :-O :*) >:D :-! 8-s >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ruzikk"
20. 3. 2007 17:16
rurui
:-) ;-) :-| ;-\ :-( :'-( :-O :*) >:D :-! 8-s >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( žzuzteuuezuzt
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pechy1"
22. 3. 2007 09:37
nejlépe vytunený kadett
Jako Cadillac to sice nevypadá, ale nechápu některé proč to takhle lehkomyslně zatracují, myslím, že kdyby jste se s těmi 800 koňmi svezli a při akceleraci vám to nalomilo krční páteř, tak by vám bylo jedno jak to vypadá z venku a navíc ostudu to rozhodně nikde neudělá.
Rozbalit vlákno
0