Představujeme: Alternativní pohony Daimleru
16
/
19
Prohlédnout znovu
Představujeme: Alternativní pohony Daimleru
Nejčerstvější novinku v alternativních pohonech Daimleru tvoří koncept elektrického Canteru
|
acz
Akumulátory verze E-Cell se nacházejí mezi nápravami, motor s chlazením pak pod úzkou budkou
|
acz
Spotřebu elektřiny a stav nabití baterií znázorňují ručičkové ukazatele
|
acz
Canter Eco-Hybrid kombinuje třílitrový turbodiesel o výkonu 92 kW s elektromotorem 35 kW
|
acz
Atego BlueTec hybrid určené pro rozvážku leží těsně pod hranicí 12 tun celkové hmotnosti
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Spojka hybridního Atega se nachází mezi turbodieselem a elektrickým motorem
|
acz
Řidič může na speciálním displeji vidět tok energií v Ategu
|
acz
Econic s pohonem na zemní plyn pomáhá udržovat vzduch ve městech na příznivé úrovni
|
acz
Tahač Econic NGT najde uplatnění zejména na letištích
|
acz
Čtveřice plynových nádrží tahače je chráněná masivním železným rámem
|
acz
Econic v hybridním provedení používá elektrickou složku od Atega
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh