Představujeme: Alternativní pohony Daimleru
3
/
19
Prohlédnout znovu
Představujeme: Alternativní pohony Daimleru
Nejčerstvější novinku v alternativních pohonech Daimleru tvoří koncept elektrického Canteru
|
acz
Akumulátory verze E-Cell se nacházejí mezi nápravami, motor s chlazením pak pod úzkou budkou
|
acz
Spotřebu elektřiny a stav nabití baterií znázorňují ručičkové ukazatele
|
acz
Canter Eco-Hybrid kombinuje třílitrový turbodiesel o výkonu 92 kW s elektromotorem 35 kW
|
acz
Atego BlueTec hybrid určené pro rozvážku leží těsně pod hranicí 12 tun celkové hmotnosti
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Spojka hybridního Atega se nachází mezi turbodieselem a elektrickým motorem
|
acz
Řidič může na speciálním displeji vidět tok energií v Ategu
|
acz
Econic s pohonem na zemní plyn pomáhá udržovat vzduch ve městech na příznivé úrovni
|
acz
Tahač Econic NGT najde uplatnění zejména na letištích
|
acz
Čtveřice plynových nádrží tahače je chráněná masivním železným rámem
|
acz
Econic v hybridním provedení používá elektrickou složku od Atega
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků