reklama


Představujeme: Continental Contire  - Protektory šetří

Představujeme: Continental Contire - Protektory šetří

 
 

Pneumatiky, které projdou kritériem pro protektorování, ušetří dopravci přibližně polovinu nákladů na obutí.

Hodně firem bojuje s omezeným objemem zakázek a dopravci se musejí potýkat s rostoucími náklady. Úspora výdajů bude proto na mnoha místech hlavním tématem roku 2009. Pneumatiky pro užitková vozidla nabízejí podle Continentalu velký potenciál úspor celkových provozních nákladů. S druhým životem pláště se kilometrový výkon přibližně zdvojnásobí a náklady sníží zhruba o polovinu.

Přednosti pneumatik Continental pro nákladní vozidla netrvají pouze po dobu jednoho života, ale přinášejí užitek také podruhé, a to díky prémiovému protektorování ContiRe™. Každá ojetá pneumatika však nemá potenciál k dalšímu použití. Nároky výrobce na kostru k protektorování jsou vysoké. Pokud se však zjistí, že je vnitřní konstrukce bez poškození, nestojí již prodloužení životnosti pneumatiky v cestě nic. „Výhodu pro dopravce přináší snížení nákladů na pneumatiky ve druhém životě přibližně o polovinu“, vysvětluje Eckhard Wilanek, ředitel Fleet & Retread Business, Continental AG.

Protektorovaným pneumatikám neslibuje výrobce pouze nový život, ale i vysokou kvalitu.

Produkční procesy, systémy jakosti a kontrolní postupy lze v případě ContiRe™ srovnat s těmi, které se používají při výrobě nových pneumatik. Vlastnosti protektoru ContiRe™ se plně zakládají na benefitech vývoje nových pneumatik. Nejmodernější zkušební technologie a nejnovější výrobní postupy spolu s testy životnosti a bezpečnosti zajišťují trvale vysokou kvalitu výrobku včetně stejných dezénů a směsí jako u nových pneumatik. Kvalitní kostra pneumatiky Continental představuje cennou surovinu a tvoří základ pro ContiRe™. Plášť s kvalitní kostrou může být protektorován jednou až třikrát. Kdo si tedy koupí obnovovanou pneumatiku, neodlehčí jen své vlastní peněžence, ale i životnímu prostředí, protože se při opětovném použití koster uspoří energie a suroviny. S optimálním využitím kostry souvisí omezení přírůstku nových pneumatik.

Continental aplikuje dva způsoby obnovy: studenou a teplou vulkanizací. Při protektorování se v zásadě využije 85 procent původní pneumatiky. Vyměněn je pouze běhoun, případně bok pneumatiky. Při teplé metodě - ContiRe™ - se obnovuje plášť od patky k patce. Hlavní výhoda tohoto postupu spočívá ve výměně pláště včetně bočnice. Kromě toho lze ContiRe™ prořezávat, stejně jako novou pneumatiku .

ContiTread™ představuje špičkový běhoun Continental pro studené protektorování prováděné autorizovanými výrobci. U metody studeného protektorování je již profilovaný a předvulkanizovaný běhoun ContiTread™ nanášen na odrásanou a připravenou kostru. Předností je vhodnost běhounu ContiTread™ i k protektorování koster jiných výrobců.

Spolupracujeme s TipCars.com
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Vzpomínka na dětství. V zámku Příseka je 10 tisíc autíček Vzpomínka na dětství. V zámku Příseka je 10 tisíc autíček

Muzeum autíček, které se nachází téměř ve všech…

První generace Volva XC60 se loučí. Teď je k mání levněji První generace Volva XC60 se loučí. Teď je k mání levněji

Volvo XC60 je vůbec nejprodávanějším modelem…

 






 
Kia Stinger poprvé naživo. Jaká je korejská prémiová zadokolka? A kdy bude v prodeji?

Kia Stinger poprvé naživo. Jaká je korejská prémiová zadokolka? A kdy bude v prodeji?

Včera

Při evropské premiéře Stingeru jsme nezkoumali jen jeho krásný design, ale také se ptali, co Evropanům nabídne z hlediska techniky. Nebojte, šestiválec bude!




Blesk.cz

Na platbu kartou v menších e-shopech zapomeňte. Prý za to může Babišova EET

Na platbu kartou v menších e-shopech zapomeňte. Prý…

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET), zruší…

Listopadovému žebříčku nejvýkonnějších strojů v Antutu dominují iPhony a Čína

Listopadovému žebříčku nejvýkonnějších strojů v…

Podzimní premiéry máme za sebou, nová generace špičkových smartphonů se dostala na trh a Antutu má dostatek dat,…

 

iSport.cz

Olympijské šampionce to v USA jezdí! Samková vyhrála kvalifikaci

Olympijské šampionce to v USA jezdí! Samková vyhrála…

Eva Samková vyhrála v americkém Solitude kvalifikaci na sobotní závod Světového poháru ve snowboardcrossu.…

Puskarčíková jako kulomet! Palba za 19 sekund, pak zkáza na sedmé hodině

Puskarčíková jako kulomet! Palba za 19 sekund, pak…

Vybílit pět černých placek a mohla si utíkat za vítězstvím. Biatlonistka Eva Puskarčíková ovšem po třech…

 

Reflex.cz

Muslimský kmen, kde o sexu rozhodují ženy. Saharští Tuaregové se vymykají pravidlům

Muslimský kmen, kde o sexu rozhodují ženy. Saharští…

Už dlouhá staletí křižují Saharu a směr cesty často nechávají na nevidomých. Spoléhají na jejich zvýšenou…

Sto dvacet let stará škola v Marijsku: krutá realita současného Ruska na poetických fotografiích

Sto dvacet let stará škola v Marijsku: krutá realita…

Marijsko (republika Marij El) leží v evropské části Ruska, přesto se zdá, že se zde čas zastavil. Do Moskvy to…

 
 
reklama