Představujeme: Continental Contire  - Protektory šetří

Představujeme: Continental Contire - Protektory šetří

 
 
21.9. 2009 krš

Pneumatiky, které projdou kritériem pro protektorování, ušetří dopravci přibližně polovinu nákladů na obutí.

Hodně firem bojuje s omezeným objemem zakázek a dopravci se musejí potýkat s rostoucími náklady. Úspora výdajů bude proto na mnoha místech hlavním tématem roku 2009. Pneumatiky pro užitková vozidla nabízejí podle Continentalu velký potenciál úspor celkových provozních nákladů. S druhým životem pláště se kilometrový výkon přibližně zdvojnásobí a náklady sníží zhruba o polovinu.

Přednosti pneumatik Continental pro nákladní vozidla netrvají pouze po dobu jednoho života, ale přinášejí užitek také podruhé, a to díky prémiovému protektorování ContiRe™. Každá ojetá pneumatika však nemá potenciál k dalšímu použití. Nároky výrobce na kostru k protektorování jsou vysoké. Pokud se však zjistí, že je vnitřní konstrukce bez poškození, nestojí již prodloužení životnosti pneumatiky v cestě nic. „Výhodu pro dopravce přináší snížení nákladů na pneumatiky ve druhém životě přibližně o polovinu“, vysvětluje Eckhard Wilanek, ředitel Fleet & Retread Business, Continental AG.

Protektorovaným pneumatikám neslibuje výrobce pouze nový život, ale i vysokou kvalitu.

Produkční procesy, systémy jakosti a kontrolní postupy lze v případě ContiRe™ srovnat s těmi, které se používají při výrobě nových pneumatik. Vlastnosti protektoru ContiRe™ se plně zakládají na benefitech vývoje nových pneumatik. Nejmodernější zkušební technologie a nejnovější výrobní postupy spolu s testy životnosti a bezpečnosti zajišťují trvale vysokou kvalitu výrobku včetně stejných dezénů a směsí jako u nových pneumatik. Kvalitní kostra pneumatiky Continental představuje cennou surovinu a tvoří základ pro ContiRe™. Plášť s kvalitní kostrou může být protektorován jednou až třikrát. Kdo si tedy koupí obnovovanou pneumatiku, neodlehčí jen své vlastní peněžence, ale i životnímu prostředí, protože se při opětovném použití koster uspoří energie a suroviny. S optimálním využitím kostry souvisí omezení přírůstku nových pneumatik.

Continental aplikuje dva způsoby obnovy: studenou a teplou vulkanizací. Při protektorování se v zásadě využije 85 procent původní pneumatiky. Vyměněn je pouze běhoun, případně bok pneumatiky. Při teplé metodě - ContiRe™ - se obnovuje plášť od patky k patce. Hlavní výhoda tohoto postupu spočívá ve výměně pláště včetně bočnice. Kromě toho lze ContiRe™ prořezávat, stejně jako novou pneumatiku .

ContiTread™ představuje špičkový běhoun Continental pro studené protektorování prováděné autorizovanými výrobci. U metody studeného protektorování je již profilovaný a předvulkanizovaný běhoun ContiTread™ nanášen na odrásanou a připravenou kostru. Předností je vhodnost běhounu ContiTread™ i k protektorování koster jiných výrobců.

Spolupracujeme s TipCars.com
Výroba Tesly Model 3 vázne, nejhorší výrobní peklo však už pominulo Výroba Tesly Model 3 vázne, nejhorší výrobní peklo však už pominulo

Tesla vkládala do Modelu 3 velké naděje, stejně tak…

Řecko pokračuje v privatizaci, odkoupí většinu v plynárenské společnosti DESFA Řecko pokračuje v privatizaci, odkoupí většinu v plynárenské společnosti DESFA

Řecko přijalo nabídku konsorcia vedeného italskou…

Komentář Evžena Tošenovského: Odmítat diesely je nerozum Komentář Evžena Tošenovského: Odmítat diesely je nerozum

Dva a půl roku po vypuknutí emisního skandálu, který se…

 

Štítky Continental Testy

 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Levné SUV Škody poprvé bez maskování. Kamiq odhaluje také interiér Levné SUV Škody poprvé bez maskování. Kamiq odhaluje také interiér

Jen pár dnů nás dělí od světové premiéry nového…

Řidiči, pozor! Zítra se bude ve velkém měřit rychlost. Místa jsme si vybrali sami Řidiči, pozor! Zítra se bude ve velkém měřit rychlost. Místa jsme si vybrali sami

Měření rychlosti bude probíhat v rámci celoevropské akce…

 





 
Slavný žigulík slaví. Lada 2101 se začala vyrábět přesně před 48 lety

Slavný žigulík slaví. Lada 2101 se začala vyrábět přesně před 48 lety

Dnes 18:50

Model 2101 byl v roce 1970 prvním sériovým autem nově založené automobilky v městě Toljatti. Vyráběl se až do roku 1988.




Blesk.cz

Stává se ze mě zombie, říká zprávařka Lašková! Má trable s ňadry

Stává se ze mě zombie, říká zprávařka Lašková! Má…

Moderátorka zpráv FTV Prima Gábina Kratochvílová Lašková (28) je už od Velikonoc maminkou chlapečka Benedikta.…

Smůla Venduly Pizingerové: Ve chvilce přišla o auto i peníze!

Smůla Venduly Pizingerové: Ve chvilce přišla o auto…

Jako by nestačilo, že na své narozeniny musela Vendula Pizingerová (46) překonat sama sebe, a zpocená a neumytá…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Čeští brankáři pro MS: Francouz je jistota, jaké šance mají ostatní?

Čeští brankáři pro MS: Francouz je jistota, jaké…

Trenéři české hokejové reprezentace mají v přípravě na MS v Dánsku starosti s marodkou v obraně, ale realizační…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Existuje „politicky korektní“ smlouva?

Vladimír Pikora: Existuje „politicky korektní“ smlouva?

Napadlo vás někdy, že i smlouva o vašich penězích může být „skrytě politicky korektní“? Ne? Tak já vám ukážu, že…

Playboy pro ajťáky: Časopis, který by v dnešní době byl nepochybně označen za sexistický

Playboy pro ajťáky: Časopis, který by v dnešní době…

Računari znamená v bosenštině prostě „počítače“. Stejný název nesl i v bývalé Jugoslávii proslulý časopis, jenž…