Představujeme: Continental Contire  - Protektory šetří

Představujeme: Continental Contire - Protektory šetří

 
 

Pneumatiky, které projdou kritériem pro protektorování, ušetří dopravci přibližně polovinu nákladů na obutí.

Hodně firem bojuje s omezeným objemem zakázek a dopravci se musejí potýkat s rostoucími náklady. Úspora výdajů bude proto na mnoha místech hlavním tématem roku 2009. Pneumatiky pro užitková vozidla nabízejí podle Continentalu velký potenciál úspor celkových provozních nákladů. S druhým životem pláště se kilometrový výkon přibližně zdvojnásobí a náklady sníží zhruba o polovinu.

Přednosti pneumatik Continental pro nákladní vozidla netrvají pouze po dobu jednoho života, ale přinášejí užitek také podruhé, a to díky prémiovému protektorování ContiRe™. Každá ojetá pneumatika však nemá potenciál k dalšímu použití. Nároky výrobce na kostru k protektorování jsou vysoké. Pokud se však zjistí, že je vnitřní konstrukce bez poškození, nestojí již prodloužení životnosti pneumatiky v cestě nic. „Výhodu pro dopravce přináší snížení nákladů na pneumatiky ve druhém životě přibližně o polovinu“, vysvětluje Eckhard Wilanek, ředitel Fleet & Retread Business, Continental AG.

Protektorovaným pneumatikám neslibuje výrobce pouze nový život, ale i vysokou kvalitu.

Produkční procesy, systémy jakosti a kontrolní postupy lze v případě ContiRe™ srovnat s těmi, které se používají při výrobě nových pneumatik. Vlastnosti protektoru ContiRe™ se plně zakládají na benefitech vývoje nových pneumatik. Nejmodernější zkušební technologie a nejnovější výrobní postupy spolu s testy životnosti a bezpečnosti zajišťují trvale vysokou kvalitu výrobku včetně stejných dezénů a směsí jako u nových pneumatik. Kvalitní kostra pneumatiky Continental představuje cennou surovinu a tvoří základ pro ContiRe™. Plášť s kvalitní kostrou může být protektorován jednou až třikrát. Kdo si tedy koupí obnovovanou pneumatiku, neodlehčí jen své vlastní peněžence, ale i životnímu prostředí, protože se při opětovném použití koster uspoří energie a suroviny. S optimálním využitím kostry souvisí omezení přírůstku nových pneumatik.

Continental aplikuje dva způsoby obnovy: studenou a teplou vulkanizací. Při protektorování se v zásadě využije 85 procent původní pneumatiky. Vyměněn je pouze běhoun, případně bok pneumatiky. Při teplé metodě - ContiRe™ - se obnovuje plášť od patky k patce. Hlavní výhoda tohoto postupu spočívá ve výměně pláště včetně bočnice. Kromě toho lze ContiRe™ prořezávat, stejně jako novou pneumatiku .

ContiTread™ představuje špičkový běhoun Continental pro studené protektorování prováděné autorizovanými výrobci. U metody studeného protektorování je již profilovaný a předvulkanizovaný běhoun ContiTread™ nanášen na odrásanou a připravenou kostru. Předností je vhodnost běhounu ContiTread™ i k protektorování koster jiných výrobců.

Spolupracujeme s TipCars.com
G7 došla ke shodě, ochraně klimatu ale brání Trump G7 došla ke shodě, ochraně klimatu ale brání Trump

Lídři nejvyspělejších zemí světa ze skupiny G7 se na úvod…

USA neomezí protiruské sankce. Chtějí je naopak ještě zpřísnit USA neomezí protiruské sankce. Chtějí je naopak ještě zpřísnit

Spojené státy neusilují o omezení západních sankcí proti…

První klubová pojišťovna nevydělává a čeká na druhou kapitálovou injekci od RSJ První klubová pojišťovna nevydělává a čeká na druhou kapitálovou injekci od RSJ

Pionýr na trhu vzájemného pojištění na svou chvíli teprve čeká.

 

Štítky Continental Testy

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Svezli jsme se novou Mazdou CX-5. Kráska přitahuje i jízdním komfortem Svezli jsme se novou Mazdou CX-5. Kráska přitahuje i jízdním komfortem

Charismatickým designem nová Mazda CX-5 zaujme. Ale jak…

BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus BMW řady 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

Mnichovská automobilka oficiálně představila BMW řady 8,…

 






 
Technika Škody Karoq v porovnání s předchůdcem: Bude opravdu lepší než yeti?

Technika Škody Karoq: Bude opravdu lepší než yeti?

Dnes 08:00

I když se škodováci snaží tvrdit, že karoq není přímým nástupcem yetiho, bude srovnáván právě s ním. Kam se vlastnosti SUV posunou?




Blesk.cz

Pobláznil celou Bystrc: Novému nájemníkovi Kajínkovi fandí i jeho panelák

Pobláznil celou Bystrc: Novému nájemníkovi Kajínkovi…

Ještě v úterý sledovala většina z tří desítek partají panelového domu v Brně-Bystrci propuštění Jiřího Kajínka v…

Chat s odborníkem: Biokódování proti kouření

Chat s odborníkem: Biokódování proti kouření

Vyzkoušeli jste už všechno možné a pořád se vám s kouřením nedaří skoncovat? Možná budete potřebovat nějakou…

 

iSport.cz

Šance nových Čechů v NHL? Šimek se může chytit, u Šuláka rozhodne kemp

Šance nových Čechů v NHL? Šimek se může chytit, u…

Zámořská NHL zažívá nebývalý příliv hráčů z Evropy. Kluby tlačí na skauty a agenty, aby jim dohazovali ze…

Vaclík odejde za lepším, tvrdí Švýcaři. Je to poslední možnost, říká brankář

Vaclík odejde za lepším, tvrdí Švýcaři. Je to…

Získal třetí ligový titul v řadě, poprvé s klubem triumfoval ve Švýcarském poháru a v létě vyrazí jinam? Česká…

 

Reflex.cz

Vientiane: Hlavní město Laosu láká stále více turistů

Vientiane: Hlavní město Laosu láká stále více turistů

Pradávný princ Thattaradtha musel být muž velikých zásluh. Vzdal se trůnu a opustil prosperující království.…

Václav Klaus ml.: Rada rodičům, kterým vadí propagace islámu ve školách. Občansky se braňte!

Václav Klaus ml.: Rada rodičům, kterým vadí…

Václav Klaus mladší dnes ve své páteční Pětce kritizuje platby do fondů EU, rozpočtovou politiku Andreje Babiše…