Představujeme: Schmitz-Cargobull S.PL - Transport ocelových sítí

Představujeme: Schmitz-Cargobull S.PL - Transport ocelových sítí

 
 
16.2. 2010 Ivo Semrád Zveřejněno ve spolupráci s časopisem Auto Profi

Stavební sektor díky dotacím z evropských fondů drží slušnou úroveň obratu. Jak k tomu přispívá Schmitz-Cargobull?

.

Švédsko-čínský projekt

Nový model speciálně upravený pro přepravu ocelových sítí S.PL přišel z dílny Schmitz-Cargobullu v pravý čas. Transport tohoto zboží bývá z hlediska bezpečnosti velmi náročný, protože vyžaduje mimořádnou fixaci k návěsu.

Nový návěs S.PL byl vytvořen vzhledem k potřebám převážet ocelové sítě v délce pěti až šesti metrů, přičemž jejich šířka může dosahovat až 3,2 metru.

Variabilní upevňovací system (coby opce) dokáže však zvládnout i ocelové sítě o délce sedmi až osmi metrů. Díky němu lze na návěsu S.PL převážet i ocelové dlouhé profily či svitky drátu.

Dosavadní upevňování mříží či svitků bývalo časově náročné, protože je nutné zabránit jejich posunu při působení odstředivých sil v zatáčkách. Schmitz-Cargobull přišel s inovativní fixační technikou s variabilním uspořádáním.

Na začátku října minulého roku společnost Dekra zkoumala bezpečnost tohoto návěsu s plným nákladem ocelových sítí. Návěs S.Pl úspěšně prošel a v listopadu od Dekry obdržel certifikát bezpečné přepravy nákladu odpovídající normě VDI 2700 a standardům DIN-EN 12195-1 a DIN-EN 12642 CODE XL.

Náklad je robustně a jednoduše upevněný. Základ fixace a zamezení posunu ocelových sítí zajišťují robustní klánice 70 x 70 mm zapuštěné ve výztuhách podvozku.

Do návěsu S.PL lze přidat deset přídavných párů klánic, které podpoří kotvící pásy, z nichž každý je schopen odolávat tahu 5 tun.

Jako opci lze také obdržet 82 cm vysoké bočnice, které jsou vhodné ke kombinovanému nákladu. Vodotěsný material podlahy návěsu dosahuje tloušťky 28 mm. Na návěs o hmotnosti 7480 kg může být naloženo až 31 520 kg.

S.PL stejně jako ostatní návěsy dosponuje stabilizačním systémem Roll Stability Program (RSP). Tento prvek zaručuje lepší stabilitu návěsu při průjezdu zatáček, což zejména v zimních měsících je velmi důležitým bezpečnostním prvkem.

Další součástí zkoušek jízdních vlastností návěsu S.PL byl i průjezd dvojitou esovitou zatáčkou. Ukázalo se, že návěs spolehlivě reaguje a nedochází k jeho rozkmitání. V neposlední řadě S.PL prošel plným brzděním z rychlosti 50 km/h a obstál.

Spolupracujeme s TipCars.com
Revoluce v energetice? Nový solární článek je výrazně efektivnější Revoluce v energetice? Nový solární článek je výrazně efektivnější

Speciální trojrozměrná struktura dokáže zachytit téměř…

Světová banka: Argentina nedovoleně znárodnila aerolinky, musí zaplatit vysoké odškodné Světová banka: Argentina nedovoleně znárodnila aerolinky, musí zaplatit vysoké odškodné

Arbitrážní tribunál Světové banky nařídil Argentině…

Ať se výrobci robotů inspirují v letectví a zavedou etické černé skříňky, nabádají vědci Ať se výrobci robotů inspirují v letectví a zavedou etické černé skříňky, nabádají vědci

Stejně jako každé letadlo nahrává letová data do černé…

 

Štítky Profi

 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
5W, 10W nebo něco jiného? Opravdu víte vše o motorovém oleji? 5W, 10W nebo něco jiného? Opravdu víte vše o motorovém oleji?

Mechanická konstrukce automobilu se dá s nadsázkou…

Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit Honda Civic se vrátila k poctivé technice. Řidičům se musí líbit

Desátá generace Hondy Civic je pořádný kus auta.…

 





 
Proč některé vozovky v Česku tolik kloužou? Víme, na které si dát pozor!

Proč některé vozovky v Česku tolik kloužou? Víme, na které si dát pozor!

Dnes 08:00

V Česku jsou dlouhé úseky dálnic a tunelů, na kterých zejména za mokra sundejte nohu z plynu. Jejich povrch je místy tak hladký, jako by po nich právě přejela rolba na úpravu ledové plochy!




Blesk.cz

Cestovky lákají Čechy na plavby lodí: Víme, na kolik to vyjde

Cestovky lákají Čechy na plavby lodí: Víme, na kolik…

Klasické dovolené s poležením na pláži a fakultativními výlety začíná i v Česku konkurovat nový trend. Jde o…

Školačku Lindu (16) našli mezi hrdlořezy ISIS: Nejspíš ji čeká soud

Školačku Lindu (16) našli mezi hrdlořezy ISIS:…

V severoiráckém městě Mosulu osvobozeném z rukou radikálů z organizace Islámský stát (IS) našly vládní jednotky…

 

iSport.cz

Kreuziger si časovku užil, bál se sjezdu. Role mentora na Tour ho baví

Kreuziger si časovku užil, bál se sjezdu. Role…

PŘÍMO Z FRANCIE | Dojel zpocený, jako by ho někdo polil kýblem vody, ale usmíval se, a dá se říct, že časovku na…

Hejkal otevřeně: Spartu položil odchod Dočkala, s Konatém to byla chyba

Hejkal otevřeně: Spartu položil odchod Dočkala, s…

Dělali jsme chyby a byli neúspěšní. Tak si vysvětluje konec ve Spartě Stanislav Hejkal, donedávna asistent…

 

Reflex.cz

Do politiky už nikdy! Zpěvák Midnight Oil Peter Garrett bavil fanoušky na besedě Reflexu

Do politiky už nikdy! Zpěvák Midnight Oil Peter…

Frontman skupiny Midnight Oil PETER GARRETT se vrací z australského parlamentu na koncertní pódia. Promluvil o…

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji zkopala a škrtila. Incident řeší policie

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji…

V úterý tu ještě nebyla ani noha, ve středu už bylo celkem plno. Řeč je o koupališti Divoká Šárka,v jehož…