Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
4
/
16
Prohlédnout znovu
Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
|
acz
Okruh chlazení motoru
|
acz
Teploměr (a otáčkoměr) staršího BMW
|
acz
Ventilátor chlazení (zde na motoru Roveru 75)
|
acz
A vaříme
|
acz
Chladič motoru bývá zanesený nebo porézní
|
acz
Termostat
|
acz
Těsnění hlavy válců položené na bloku motoru
|
acz
Motor a jeho chladicí soustava
|
acz
Motor se teprve ohřívá
|
acz
Expanzní nádobka chladicí soustavy (VW)
|
acz
Dým valící se z motorového prostoru znamená problém
|
acz
Kontrolka přehřátí motoru
|
acz
Vodní pumpa v pokročilejší verzi (VW 1.8 TSI)
|
acz
Přetlakové víčko expanzní nádobky
|
acz
Okruh chlazení u motoru BMW
|
acz
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre