Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
8
/
16
Prohlédnout znovu
Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
Přehřívání motoru: Hrozí i moderním motorům. Proč je pro ně nebezpečnější?
|
acz
Okruh chlazení motoru
|
acz
Teploměr (a otáčkoměr) staršího BMW
|
acz
Ventilátor chlazení (zde na motoru Roveru 75)
|
acz
A vaříme
|
acz
Chladič motoru bývá zanesený nebo porézní
|
acz
Termostat
|
acz
Těsnění hlavy válců položené na bloku motoru
|
acz
Motor a jeho chladicí soustava
|
acz
Motor se teprve ohřívá
|
acz
Expanzní nádobka chladicí soustavy (VW)
|
acz
Dým valící se z motorového prostoru znamená problém
|
acz
Kontrolka přehřátí motoru
|
acz
Vodní pumpa v pokročilejší verzi (VW 1.8 TSI)
|
acz
Přetlakové víčko expanzní nádobky
|
acz
Okruh chlazení u motoru BMW
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel