Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Premiéra páté generace Volkswagenu Multivan

Jako první z rozsáhlé modelové palety Transporteru T5, uvolnila automobilka ke zveřejnění informace a snímky populárního MPV-verze Multivan...
Zpět na článek
18. 1. 2003 18:42
neregistrovaný "cuisine"
18. 1. 2003 20:52
neregistrovaný "RENAULT"
18. 1. 2003 21:26
neregistrovaný "cuisine"
19. 1. 2003 21:28
neregistrovaný "anonym"
21. 1. 2003 22:30
neregistrovaný "Trucker"
15. 11. 2005 02:41
neregistrovaný "Vlk"
27. 7. 2007 21:36
anonym
19. 1. 2003 16:36
neregistrovaný "anonym"
10. 2. 2003 02:03
neregistrovaný "NOLK"
15. 2. 2003 17:25
neregistrovaný "Milan"
27. 7. 2007 21:44
anonym
neregistrovaný "cuisine"
18. 1. 2003 18:42
nevypadá špatně
tak jsem se bál že VW vymyslí s Transporterem podobný vzhled jako Renault s Traficem, kterej je strašnej. Tohle nevypadá vůbec zle
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RENAULT"
18. 1. 2003 20:52
Re: nevypadá špatně
omyl příteli, je to klasická volkswagenovská designová ***!
neregistrovaný "cuisine"
18. 1. 2003 21:26
Re: nevypadá špatně
to je tvůj názor.neberu ti ho. můj názor znáš. Pravdu ukážou zákazníci
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2003 21:28
Re: nevypadá špatně
Trafic se mi libi, i tohle, ale tenhle *NE!
neregistrovaný "Trucker"
21. 1. 2003 22:30
Re: nevypadá špatně
Fakt nevypadá špatně, on totiž vypadá naprosto příšerně. Beztvará hranatá obyčejná kostka - opravdu design jak c.. Motory a výbava budou možná dost vymakané, ale dnes je rozhodující i vzhled a tohle VW stále nechápe. V dnešní době mu už jeho konzervativismus nepřináší takové výsledky jako dřív. Zákazníci již dávají přednost automobilům s originálním a nápaditým designem. Na to ale VW nemá, má totiž strach z možného neúspěchu, a proto se stále drží motta dělat nenápadný konzervativní design, který nikoho extra neuchvátí, ale taky není vysloveně hnusný, nikoho neurazí a tutíž je potenciálně komerčně úspěšný. Dosud se Volkswageny ještě "daly", i když bych se nikdy nerozhodl právě pro ně, ale nyní se už jejich konzervatismus začíná kloubit i s již zmiňovaným hnusem (viz Touran a tento hybrid). Renault je naprosto ideální a zvlášt chvályhodné je, že si dal práci s originálním a dle mého názoru dokonalým designem i v segmentu, kde jde výhradně o praktičnost. Jen tak dál, vivat Renault, do hnoje s VW Group!
neregistrovaný "Vlk"
15. 11. 2005 02:41
Re: nevypadá špatně
No ty jsi ale jelito.Jel jsi v tom ?Viděls ho vůbec?
anonym
27. 7. 2007 21:36
Re: nevypadá špatně
Opravdu jsi asi v nejakem Traficu nebo Vivaru ci jak se to vsechno jmenuje nejel. Je to za TREST!!!! Desing je jak pro koho, boule na strese, absolutni tvar krabice zamaskovany zednimi svetly, vnitrek sama odkladaci policka a mezirka HRUZA!! V 220.tis odeslo turbo a pak to pokracovalo = okamzity prodej. Vyhoda je levny servis a celkem slsny odhlucneni. Ale jestli se ti libi a moc nejezdis tak . . . . . .
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2003 16:36
Premiera páté generace Volkswagenu Multivan
Kdo umí ten umí. Škoda, že ŠKODA nemá "dovoleno" vyrobit něco podobného. Ale kdo si počká, ten se dočká.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NOLK"
10. 2. 2003 02:03
nevypadá špatně,ale za ty prachy?
nevypadá zle,vlatně vypadá skoro stejně jako T4.Fordu ale asi tak vážným konkurentem nebude,VW je vždy dost drahý,alespoň mikrobus nebo multivan rozhodně!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milan"
15. 2. 2003 17:25
bez titulku
co na to Mercedes VITO
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 7. 2007 21:44
Re: bez titulku
Co VITO asi stale pri starem. Mel jsem predesly model s nejsilnejsim motorem 112 CDI. V 13.tis km odpadlo vstrikovaci cerpadlo z boku motoru a na dalnici v nemecku vyteklo 1/2 nadrze nafty. Pak to pokracovalo zkroutilo se sani, upadavaly plasty. kotouce se menily kazdych 20.tis atd. atd. v 90.tis to konecne panove z Mercedesu dali dohromady a vydrzelo to do 300.tis. Akorat ze po tech peti letech zrezla karoserie tak ze jsi tam sroubovakem udelal diru jak do papiru. Absolutni SMEJD!! S novym Vitem jsem jiz nekolikrat jel a stale stejne - hlucna kabina, cele to dela dojem hracky - plastove blatniky atd. Ve 120tis vymena prevodovky a uz se to celkem rozpada. Zrejme ve Spanelsku je kvalita druhorada. Ale kdyz se ti libi tak . . . . . .