Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Přes 40 % motoristů se bojí v neznačkovém servisu o záruku

Více než dvě pětiny tuzemských řidičů se domnívají, že když opravu svého automobilu svěří jinému než autorizovanému servisu, přijdou o záruku. Tzv. bloková výjimka, která lidem umožňuje navštívit i neznačkový servis, přitom platí již téměř tři roky.
Zpět na článek
9. 6. 2014 17:41
10. 6. 2014 07:32
10. 6. 2014 07:31
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - m.z.
9. 6. 2014 17:41
bulletin
A jak neautorizovaný servis provádí akce předepsané výrobcem (různé úpravy uchycení, průchodky, nový sw apod.)?
Rozbalit vlákno
4
9. 6. 2014 21:23
Re: bulletin
Mě by to zajímalo taky. Jak se neautorizovaný servis dostane ke svolávacím akcím, které tam autorizáku naskočí. Jako třeba mě, tam naskočila úprava uchycení svazku v motoru, kvůli hrozícímu prodření, pochybuju, že tohle neautorizovaný servis hlídá, jak řeší reklamaci, která je třeba výrobní vadou?
10. 6. 2014 07:32
Re: bulletin
Co vím, tak reklamace, záruční opravy, svolávací akce atp. musí provádět autorizovaný servis. Jak si to jako představujete, že by jste šli reklamovat výrobek k někomu, kdo s ním nemá nic společného? Pokud by neautorizovaný servis získal přístup do systému dané automobilky, tak by tě maximálně mohl upozornit, že si tam máš zajet. Pokud někdo vůbec nejezdí do autorizovaného servisu (a pokud nemá tak hodný servis, který by ho sám od sebe příležitostně vyzval i kvůli méně důležitým zásahům), musí si to hlídat sám.
Avatar - pepevyskoc
13. 6. 2014 12:00
Re: bulletin
Třeba ve zmiňovaných servisech Q-Service používají software, který sleduje oficiální svolávací akce i neveřejné,třeba softwarerové, úpravy ŘJ (byť s určitým zpožděním, než "tajná" informace unikne), o kterých ani nevíš, že ti je v autorizovaném servisu provedli. Záleží na konkrétním servisu, ale i neautorizovný servis má možnost, tyhle informace sledovat, informovat o nich zákazníka a opravit je.
Avatar - Barrichello
10. 6. 2014 08:17
Re: bulletin
Myslíš že neofiko servis nemá diagnostiku jo? Čéče budeš se divit ale často má i s novým SW. A výměnu úchytů řeší teprve až tehdy, až se ti prodře izolace no. Ony mezi lidma co se specializují na určité značky bývaj ty profkláklé chyby a problémy známé
Avatar - S8
9. 6. 2014 18:38
ach ta matematika....
"Průměrná útrata v autoservisu je 2750 korun. Průměrná cena v neznačkovém servisu je 2372 Kč, což je o 1010 Kč méně"

Bohužel, pane redaktore, ani výmluva, že je to myšleno za ony dvě návštěvy za rok tady nepomůže, protože 2750 - 2372 = 378 x 2 = 756,--

Bohužel si to neumíte po sobě ani přečíst, natož spočítat.....

Ještě že díky Marii Terezii umíte aspoň číst a psát...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 6. 2014 07:31
Re: ach ta matematika....
"Ještě že díky Marii Terezii umíte aspoň číst a psát..."

Kiezby niektori ludia nevedeli pisat.... >:-[]
Avatar - Stejsn
10. 6. 2014 10:57
Re: ach ta matematika....
V pátek jsem nechal na dílně rovnou trojku, takže se vlastně o své auto nadprůměrně starám :-)
10. 6. 2014 13:38
Re: ach ta matematika....
Průměrná cena za všechny 2750, v neznačkovém 2372, ve značkovém 2372+1010=3382.
Něco nejasného?