Záběr předních kol na omezený časový úsek vyřešil jako první MAN pomocí tlakového oleje přiváděného do nábojů kol. Nově je k dostání s převodovkou Tipmatic.
Re: Dobrý nápad, protože kamiony jsou v pasti často
Kamiony v dálkové dopravě však jezdí mnohem plynuleji. Prostor pro zlepšení je tam mnohem menší. Kdyby osobní auta nejezdila z velké části prakticky prázdná, tak by to také vypadalo jinak.
Pane redaktore, v článku několikrát nesmyslně píšete o přenosu momentu hydraulikou. Hydrostatický převod ale žádný točivý moment nepřenáší. Točivý moment který podání přední kola vytvářejí samostatné hydromotory umístěné v nábojích předních kol.
Stejně tak se v článkiu chybně tvrdí že max.pracovní tlak hydrauliky 42 MPa je dvojnásobný oproti naftovým vstřikovačům.
Naftové vstřikovače dnes běžně dosahují i hodně před 200 MPa