JE TO DOCELA HEZKY AUTO,MĚ SE TAKHLE Z OBRAZKU TAKY LIBILO ALE TED NEDAVNO JSEM HO VIDĚL V CENTRU PRAHY A VYPADALO STRAŠNĚ MALY, A TAK SE MI UŽ TROCHU NELIBI.HEZKY,MOTORY JSOU TAKY DOBRE NA JAGUAR ALE TY ROZMĚRY JSOU JAKO U TRABANTA
Chtěl bych autora malinko doplnit. Tím mám na mysli, především fakt, že motor není "dvoulitr", ale 2099cc a ani čtyřválec, ale V6 vpředu napříč. Z toho vyplývá, že motorově se s 318i (čtyřválcem) srovnávat nebude, natož pak standardní výbavou, která bude zahrnovat mj. DSC, el. oken (i v zadu), přední mlhovky, litá kola a řadu dalších výbav, které jsou u 318i za příplatek.
Stejne i kdyz to ma sest hrncu, na jaguara je to malej objem. Ale auto je to hezky, videl jsem ho nekdy v zari v Nemecku na dalnici.... Ale Jaguar by mel delat XJ a XK a nic vic.... S-Type se mi moc nelibi.
Diky za upozorneni, pane Fechtnere. Cerpali jsme informace z britskych zdroju, ktere uvadeji to, co jsme zverejnili, vcetne primeho srovnani s 318i, kteremu se po motoricke strance blizi z nabidky BMW nejvice, na sestivalec 320i (2,2 l) se 125 kW uz zjevne mit nebude. Na zaklade Vaseho podnetu vsak tyto informace rad do jiz zverejneneho clanku zakomponuji.
Rekl bych, ze by to docela dobre mohli vlastnici stavajiciho X-ka citit jako podraz. "Koupil jsem si to misto BMW, protoze to nema tolik lidi - a vy to ted zlevnite o XX% !!!"
Tak jsem zvedav. :o)
(Kazdopadne tyhle starosti bych chtel ! :o))
Miluju JAGUARy a leto jsem kvuli nim byl 5x na F1. Zacatkem roku jsem si jednoho chtel poridit v cene okolo 1.000.000 a sehnal jsem jedine XJ z nevim kolikate ruky. Kdybych vedel, ze udelaji tohle, tak bych snad i pockal. Klidne ozelim pohon i zadnich kol, ale je to nejuslechtilejsi auto na svete.
Proc? kdyz se podivam na historii, tak mi prave rada XJ pripada jako jakesi vyboceni, ktere JAG svym S-type napravil ... A X-type? Pravda, malo kdo se uzivi jen na jedne tride, navic co se v mladi naucis (v mladi koupi X, pak neco vetsiho ...)