Doporučení aby řidič používal selský rozum dokonale zabíjí ta nesmyslná rada dát horší gumy dopředu. A zdůvodnění aquapaninkem tomu nasadilo úplnou korunu. Fakt si redakce myslí, že sjeté gumy odolávají aquaplaninku líp ?
Asi je cílem článků nacpat do nich co nejvíc blbostí aby se pak strhla lavina diskuzních příspěvků. Jinak to přece pan Bureš nemůže myslet vážně
Jo, horsi gumy dopredu.
Nedotacivej smyk totiz v predokolce zvladnes snadno, pretacivej uz je vyssi divci. Kazdopadne si myslim, ze kvalitni gumy uz nestoji tolik penez aby neslo koupit 4 kusy.
Až bude sníh tak mi to lehké zvládání můžeš ukázat, ale auto Ti na to nepučím, protože ho pak nechci opravovat >:D Mohli by jsme to zkusit i na mokru/suchu, ale nechci, aby jsi se zabil >:D
Odan: co furt všichni máte s tím smykem ? To jako že v zatáčkách jede každý jak jelito ?
Dyť je často daleko důležitější brzdná dráha v přímce, odolnost proti aquaplaninku, trakce u FWD apod.
Já dávám zásadně lepší dopředu a nepamatuju že bych kdy kvůli tomu chytil smyk a to se na sněhu ani na vodě nijak neloudám
Jezis tady zase vsichni vidite extremy - kdyz zacne ujizdet predek, dupnes na spojku a doufas. Kdyz ujede normalnimu ridici zadek, spojka, brzda ani nic jinyho krome stesti mu nepomuze.
Víc informací jsem k tomu našel ještě tady: https://www.united-6.cz/…it-auto-na-zimu/ nevěděl jsem, že je dobré pořídit si aditivum do nafty, které v zimním období zlepší její vlastnosti. Dál se také vyplatí auto dobře zakonzervovat a nepodcenit zimní přípravu.