Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 2014: Příští Audi A4 bude i v GT-verzi nazvané Vario

Příklady táhnou - Audi nenechá nic náhodě a bude mít v příští generaci A4 obdobu Gran Turismo od konkurenčního BMW.
Zpět na článek
2. 6. 2013 08:09
2. 6. 2013 09:52
2. 6. 2013 10:34
2. 6. 2013 17:28
2. 6. 2013 11:11
25. 6. 2013 16:57
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 08:09
Ach jo..
...kdy (naposled) přišel "Náskok" s něčím co kopírovali ostatní..? :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2013 09:19
Re: Ach jo..
nikdy.... a nikdy ani nepride ;-)

koncern bol technicky vzdy na chvoste automobilovej doby
2. 6. 2013 09:31
Re: Ach jo..
Je zajímavé, že ti tví slavní Korejci kopírují co se dá právě od VW. Ovšem kopie nikdy nemůže být lepší než originál, stačí se třeba nahlédnout do interiéru a podívat se na uspořádání palubky a materiály. Interiér takového Hyundaie i30 je naprostý vrchol nevkusu, útulněji jsem se cítil snad i ve stodvacítce ...

[odkaz]
vs
[odkaz]
vs
[odkaz]
vs
[odkaz]

Bravo Italové, Francouzi, Němci !!
Avatar - Ozzman
2. 6. 2013 09:52
Re: Ach jo..
Mě taky I30 unvitř nepřijde nejkrásnější, ale že bych si ho spletl s tebou uvedenými vozy to fakt ne:D Podobnst tam vidím.. všechny 4 maj volant, řadící páku atd... >:D
2. 6. 2013 10:42
Re: Ach jo..
Napsal jsem to trochu chaoticky, samozřejmě jsem tím nemyslel, že Korejci kopírují design od VW, spíš techniku. Design mají svůj, supermoderním lidem se možná zalíbí, vyznavači klasiky mu ale stěží přijdou na chuť.
Avatar - WalterWhite
2. 6. 2013 10:47
Re: Ach jo..
Nič sprosto nekopirujú! Prídu do samoobsluhy a z regalu si výberu dizajnéra od VW či Audi.
Avatar - Jaros71
2. 6. 2013 10:34
Re: Ach jo..
:yes: ;-)
Naprostý souhlas..!
Ještě jsi tam měl dát interier nového Golfa..
Ten je úplně někde jinde..
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2013 10:34
Re: Ach jo..
Vy dva jste se hledali. [odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
2. 6. 2013 17:40
Re: Ach jo..
to zas né... první quatro v osmdesátých letech byl originál .. s náskokem.
Ale už je to žalostně dávno!
:-!
Avatar - flyboyeda
2. 6. 2013 10:10
Re: Ach jo..
taky jsem chtěl napsat ach jo né kvůli kopírování,ale protože tohle karosářské provedení nesnáším,ale nějak mě to nepřekvapuje,tak snad bude méně ošklivá jak BMW GT
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 11:33
Re: Ach jo..
Také se mi (vzhledově) moc NElíbí, na druhou stranu takové BMW 5 GT se mi na "spokojený pozdn(ějš)í důchod" zdá SKVĚLOU volbou.. ;-)
Avatar - flyboyeda
2. 6. 2013 11:53
Re: Ach jo..
JO GT je na důchod ideální dobře se do něj nasedá a taky vysedá co víc si v důchodu přát >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 12:08
Re: Ach jo..
No ten V8 vpředu a ZF8HP "pod rukou"? :-)
Avatar - flyboyeda
2. 6. 2013 13:54
Re: Ach jo..
Ten V8 by mi sežral celej důchod na měsíc,diesel 2.0 stačí na staré rostřepané kosti a klouby
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 14:00
Re: Ach jo..
Máte pravdu, ostatně (jak to tak vypadá) ono tou dobou 2 litrové diesly stejně budou mít (přes?) 300 koní - a to je (nejen na důchod) "až až" :-)
2. 6. 2013 17:28
Re: Ach jo..
Těch modelů začíná být na můj vkus opravdu hodně. Zajímalo by mě, jak zabrání kanibalizaci A6. Kromě toho, že A4 nebude mít vzduchový podvozek.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 6. 2013 10:16
Nejsem si jistý,
nebyla tu náhodou taková A5 dřív než bmw 5 GT?
Rozbalit vlákno
36
2. 6. 2013 10:43
Re: Nejsem si jistý,
To jistě byla. Ale co mají ty dvě auta společného? BMW GT určitě není čtyřdveřové kupé.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 11:01
Re: Nejsem si jistý,
To SAMOZŘEJMĚ NEbyla... ;-)
..jinak ("dále") ale SHODA :-)
2. 6. 2013 11:21
Re: Nejsem si jistý,
A5 - 2007, BMW GT - 2009
máte problém s chápáním jednoduchých dotazů? Nic nového
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 11:24
Re: Nejsem si jistý,
Ano NIC NOVÉHO :-)
NEjde totiž o cupku audi A5, ale (jak dokonce sám píšete) 4 dveřové coupe audi A5 Sportback s premiérou na podzim 2009 ;-)
PS: Jinak viz já 10:51 :-)
2. 6. 2013 13:52
Re: Nejsem si jistý,
Já jsem nemluvil o Audi A5 Sportback. Já jsem mluvil o Audi A5. A napsal jsem, že BMW GT určítě není čtyřdveřové kupé. Ačkoliv by k tomu konstrukce zadní střechy a bezrámová okna mohly svádět.
A Audi A5 vznikla o dva roky dříve než GT
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 13:57
Re: Nejsem si jistý,
Audi A5 je "normální" cupka na základě A4 - jakou od BMW3 známe roky.. (teď nově "přečíslovaná" na BMW 4)
J@W sice opravdu napsal jestli "A5" nebyla dříve než BMW 5GT, ale to si (domnívám se) "popletl" a měl na mysli právě A5 Sportback (proč srovnávat coupe a "ten BANGLEův vynález" = něco mezi (zvýšeným) kombi a SUV?
PS: Již tak jsou ta redakční porovnávání A7 Sportback a 5GT NE"smysl" (vozem "proti" A7 Sportback je od BMW model 6 GranCoupe, NIKOLI BMW 5GT
2. 6. 2013 19:08
Re: Nejsem si jistý,
Ani 6GC není přímý konkurent. BMW GC míří jako exkluzivnější provedení. Sportback je z části praktičtější, z části líbivější, ale příplatek je minimální. Jsou to jinak koncipovaná auta. V čem souhlasím, že nemá moc velký smysl A7 řadit k 5GT. Kromě pěti dveří a bezrámových oken nemají moc společného.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 21:56
Re: Nejsem si jistý,
A7 a 5GT mají společné (jen) to že jde o "varianty" vozů vyšší střední obou výrobců = proto je redakce (zcela NEsmyslně) "srovnávaly"
PS: Máte pravdu že 6 GC je "úmyslně/plánovaně" pojaté "luxusněji" (dráž), nicméně tam alespoň JDE o "podobné" vozy (stejnou koncepci vozů).
3. 6. 2013 12:53
Re: Nejsem si jistý,
Ano, A7 je nižší a sportovněji střižené provedení, stejně jako 6GC. Ale stejně tak se můžeš vzít, že A7 i 5GT jsou liftbacky. Jen jeden nižší a méně praktický, druhý vyšší a praktičtější. Na A7 by ses tedy klidně mohla dívat jako na křížence 5GT a 6GC. :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 14:09
Re: Nejsem si jistý,
..s tím že je ale MNOHEM víc po "tatínkovi" (6GC) než po mamince (5GT) ;-)
2. 6. 2013 17:29
Re: Nejsem si jistý,
A5 také není čtyřdveřové kupé. Audi čtyřdveřová kupé nedělá. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 22:02
Re: Nejsem si jistý,
PĚTIdveřové? :-)
3. 6. 2013 07:30
Re: Nejsem si jistý,
A co jsem napsal špatně? Moje tvrzení znělo "5 GT není čtyřdveřové kupé" :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 10:20
Re: Nejsem si jistý,
No ono audi Audi A5 Sportback je sice (tak trochu) "4dveřové coupe", ALE s výklopnou zádí = 5ti dvéřové.. ;-)
PS: To já napsala ty 4dveře a neuvědomila si že to je (vlastně "obyčejný") liftback :-)
Avatar - AUDIRS6
3. 6. 2013 12:25
Re: Nejsem si jistý,
...ale neobycajne pekny ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 14:11
Re: Nejsem si jistý,
Ne ne, když cupku tak "pravou" = 2 dveřovou ;-)
3. 6. 2013 12:48
Re: Nejsem si jistý,
Ale implikuješ, že A5 ano. ;-) Budu ilustrovat. Tvrzení: jablka a hrušky jsou to samé. Reakce: jablko není švestka.
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 14:29
Re: Nejsem si jistý,
Pardon že "se vměšuji", ale "to jste tomu pomohl" :yes: :-)
3. 6. 2013 19:31
Re: Nejsem si jistý,
To je ale něco, co jsi vyčetl mezi řádky:-) nic takového tam nestálo.
Byla jen otázka:
A co ty dva vozy mají společného?
a následně tvrzení:
BMW 5 GT není čtyřdveřové kupé.
Pozn. to je taková lekce z kličkování á la jedna paní, nemusím psát víc, že:-)
Avatar - WalterWhite
2. 6. 2013 10:43
Re: Nejsem si jistý,
Audi A5 je kúpe a BMW GT je niečo ako MPV.
Ja len dúfam že táto správa je vtip a keď to nie je vtip nech to nedopadne ako ten vtip od BMW čo ukradol Superbu mechanizmus piatych dverí >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 11:01
Re: Nejsem si jistý,
Sice to bylo PŘESNĚ OBRÁCENĚ, ale... "tak to (holt) chodí" ;-)
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2013 13:10
Re: Nejsem si jistý,
Je jasné, že u A5 nemyslel karoserii kupé.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 10:51
Re: Nejsem si jistý,
NEeee + váš argument má spousty "ALE"
Ale 1. audi A5 je vůz střední třídy (vy máte na mysli zřejmě A5 Sportback)
Ale 2. BMW 5GT je vůz vyšší střední (idea ještě CHRISe BANGLEa)
Ale 3. audi A5 Sportback je spíš něco jako 4 dveřové ("zcela nově interpretované" - abych citovala výrobce) coupe
Ale 4. to "zcela nově interpretované" je ale také jen "kopie", originál(ní nápad) je Mercedes CLS
Ale 5. BANGLEova myšlenka na 5GT je zcela jiná než (sportovní) coupe, spíš něco mezi kombi a SUV (srovnávací testy s audi A7, což je jeho "velikostní" partner, byly/jsou tedy poněkud "na hlavu")
Ale 6. i tak ale bylo BMW 5 GT definitivně (ještě předtím se objevilo jako studie na výstavě už nevím kde - tam si pro změnu VW/škoda "vypůjčil" nápad na dvojité otvírání zavazadelníku Twindoor - který pro vůz konstrukce BM5 GT "má svou logiku", u SUPERBu je to jen "zajímavost") představeno v únoru 2009
Ale 7. zatímco 4dveřové coupe audi A5 Sportback v říjnu 2009
Ale 8. "toto" právě ohlášené audi A4 "vario" bude soupeřem BMW 3 GT (které se poprvé objevilo zjara 2011 - a opět různými redakcemi CHYBNĚ "srovnáváno" s audi A5 Sportback [odkaz]
(BMW má "4dveřové coupe" přitom jen u řady 6 - s označením BMW 6 GranCoupe)
Avatar - eliot
2. 6. 2013 11:06
Re: Nejsem si jistý,
:yes: přesně tak
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 11:11
Re: Nejsem si jistý,
..ještě jsem měla asi napsat (zdůraznit) že ZÁKLADní BANGLEova myšlenka na GT byla na vůz co NEbude (tak vysoko jako) SUV, ale půjde o automobil se "zvýšeným" sezením. ještě přesněji = do takové cupky nastupujete(spíš) "dolů", do SUV (spíš) "nahoru", do BANGLEova BMW GT "rovně" (tak nějak "to myslel", TO byl/je "účel" tohoto typu karoserie ;-)
Avatar - WalterWhite
2. 6. 2013 11:12
Re: Nejsem si jistý,
Vario je skoro tak hlúpe meno ako pomenovať hybrid (v hanlivom význame slová) GrandCoupe !
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 11:19
Re: Nejsem si jistý,
NEtušila jsem že BMW 6 GranCoupe je (též v) HYBRID(ní verzi ;-)
Je to (jak je dnes docela "módní) 4dvéřové Coupe, je větší luxusnější = proto (asi) to GRAN Coupe :-)
Avatar - WalterWhite
2. 6. 2013 11:23
Re: Nejsem si jistý,
To je fajn omalovánka A3 na tému Vario.
[odkaz]
[odkaz]
Neverím že by sa Audi znížilo kopírovať zrovna koncept GT lebo je to príšera. Mne by sa páčil keď už to musí byť koncept niečo ako Plus, taký vyšší rozumné prifuknutý hatch.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 11:30
Re: Nejsem si jistý,
Ale ona to URČITĚ nebude "přesná kopie"! ;-)
Nicméně ona "prostornější +lehce ZVÝŠENÁ varianta" (sice možná není "pěkná", ale) SMYSL má (alespoň v "praktičnosti" zcela jistě určitě.. :-)
Avatar - WalterWhite
2. 6. 2013 11:39
Re: Nejsem si jistý,
Hm, keď už nech sa inšpirujú Mercedesom R nie GT.
Btw o neúspechu R vieme... ako je na tom GT v percentách v porovnaní z klasickými karosériami?
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 12:10
Re: Nejsem si jistý,
Tak to URČITĚ někdo má také "nastudované" - tenhle typ info mne zas až tak NEzajímá = (přiznám že) NEvím.. :-)
2. 6. 2013 17:38
Re: Nejsem si jistý,
Promiň, ale to nezvládneš napočítat do pěti? Kolik má A5 Sportback dveří? :-) U Audi hovoří o liniích kupé (nad čímž se snad dá přimhouřit oko, něco z A5 tam je), ale kupé to není. Je to liftback se splývající linií střechy. Přímý konkurent to není ničeho. Je to takový líbivější mezistupeň mezi sedanem a kombi A4.

Proč by to měla být u Superbu jen zajímavost? Liftback je pro Škodu dá se říct tradiční a sedan je v téhle třídě žádaný.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 22:31
Re: Nejsem si jistý,
No budiž, je to (4 dveřové) coupe s výklopnou zádí? ;-)

Protože u karoserie typu 5GT takové řešení má "logiku", u běžné konstrukce typu SUPerb (si myslím) že NEjde o "řešení které škodě budou ostatní značky závidět" (abych citovala). U sedanu šlo vždy o vyšší tuhost karoserie danou tímto řešením, SUPerb je stále "jen" liftback - nic proti té "twindoor funkci", ale NEmyslím si že s tím nějaký další výrobce příjde, nějaký reálný přínos je spíš minimální..
...byť 4 (nebo 5ti :-) ) dveřové coupe je také nesmysl - spojuje MÍNUSY obou kategorií (místo plusy) a zdá se že lidem se (toto "řešení") líbí ;-)
3. 6. 2013 13:01
Re: Nejsem si jistý,
Já měl vždy za to, že v první řadě jde o komfort - s každým otevřením kufru si neděláš průvan v interiéru. Spíš jde o to, že Škodě nikdo liftback nenutí, ona je prostě dělá. A BMW asi "MPV" bez pátých dveří nechtělo. Možná takové ani nikdy neexistovalo. A vypadalo by to zřejmě ještě zrůdněji.

Pro mne jsou to líbivější sedany. Ale protože zadní řadu nepotřebuji, jdou mimo mne. BMW mi dává smysl nejméně, mají klasickou 6er. CLS mi dává smysl větší, E mi moc nesedělo a sice kupé mají, ale pořád interiér nevypadal tak, jak bych si u MB v téhle třídě představoval. No a největší smysl mi dává u Audi, protože prostě žádné klasické kupé nemají. Což je škoda. I tak mi ve vyšších specifikacích dává ještě větší smysl A8, tedy hlavně S8.
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 14:27
Re: Nejsem si jistý,
Ten "průvanový" argument samozřejmě znám, ale asi jsme oba měli/jezdili s vozy kde se otevírala "celá záď" = ;-)
Liftback se k ("levnějšímu") vozu jako je škoda (dle mne) "hodí" (maličko mne překvapuje u vozů jako je Panamera - ale přiznám že mi tam "nevadí" :-)
PS: Popravdě "dozadu" během cest(y) NEchodím - a jestli ano, tak ... (teď opravdu jen "střelím") ..jednou za 10 tisíc kilometrů? ;-)
PPS: Také je mi (ani nevím proč) "bližší" sedan, ale (zdaleka) NEjvíce cupka (ani nevím proč jí nemám? :-|
Možná snad by "šanci" mohl mít Lexus RC (IS 300h mi na "denní ježdění" příjde OPRADU zajímavý - NE"obcházím" autosalony a nezkouším vozy, to je VELMI výjímečně když mne něco OPRAVDU zajímá = IS určitě CHCI vyzkoušet..
Avatar - Johny.Rico
2. 6. 2013 11:11
Vario? :-D
Tak to je dost trapný název! K premiovému produktu tento název vůbec nesedí. Dovedu si představit Peugeot "něco" Vario, nebo Citroen "něco" Vario, ale Audi A4 Vario? >:D Z Německa chodí poslední dobou jedna špatná zpráva za druhou (škaredá X5, A4 Vario...), co bude další? Mercedes Benz třídy C Universal? Nebo Flexible? Bože... :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 11:13
Re: Vario? :-D
Teď je na řadě Mercedes S-Klasse Coupe - to by mohlo (mělo) být "jen samé POTĚŠENÍ" (pro oko i duši, pro ctitele designu i techniky - té HLAVNĚ :yes: ;-)
2. 6. 2013 12:06
Re: Vario? :-D
Jen abychom nakonec nebyli překvapeni co z A4 vario nakonec vyleze. :-)

Když se řekne vario, napadne mě Variobahn

[odkaz]

a ve všech českých tramvajových provozech dobře známé VarioLF

[odkaz]
Avatar - Johny.Rico
2. 6. 2013 13:13
Re: Vario? :-D
Viděl jsem v Ostravě. Velmi, velmi škaredé.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 6. 2013 17:43
Re: Vario? :-D
Vario byly kamna... ne?
;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 22:18
Re: Vario? :-D
Třeba to ještě změní - ten název mi "pasuje" k nějakému VW Polo Combi nebo tak něco, k vozu(m) vyšších tříd "prémiové" značky - (nějak) NEvím :-|
Avatar - flyboyeda
2. 6. 2013 12:01
Tyhle GT a podobný auta
Si ukousnou další část trhu a francouze tím položí a ty klasické sedany budou vyrábět dál, takže každý nebo většina si příjde na své a o to jde
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 12:11
Re: Tyhle GT a podobný auta
Ano, (již) i ve střední třídě za chvíli budou všechny modely "prémiové" (tedy spíš: Od "prémiových" značek ;-)
2. 6. 2013 13:21
Re: Tyhle GT a podobný auta
Němečtí neprémiový výrobci plus někteří Japonci ve střední třídě zůstanou. Francouzi vyklidí pole a Korejci se v této kategorii nechytnou.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 13:27
Re: Tyhle GT a podobný auta
Evropu myslím aktuálně (po vyšší střední i) se střední třídou "vzdala" Honda :-|
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2013 12:17
A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
...lebo audi to chce fakt ponat inac - krajsie a praktickejsie. ;-)
Na Frankfurt je ohlasena nova verzia od A6:

[odkaz]

prekvapenii? - toto je zamerane proti 5 GT - a teraz ruku na srdce, koho recept je lepsi ;-) ?
..noo, a skuusme si to implicitne aplikovat na A4...a mame to ;-)
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 13:19
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Tato verze audi A6 působí tak "příjemně povědomě", podobné auto bych si snad i koupila.. ;-)

[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2013 13:25
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
odkaz nefunguje 8-s
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 13:26
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
ZROVNA jsme ho OPRAVOVALA - no už "to NEvyšlo" :-|
Jste takhle "rychlý" ve VŠEM? ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2013 13:33
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
prepaaac >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 13:41
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
:-)

Ok, zkusím to ještě jednou NAPOSLED ;-)

[odkaz] [odkaz]

[odkaz] [odkaz]

Řeknu to VELMI "přívětivě": To je se ale u audi HODNĚ "inspirovali" připravovaným (již před delší dobou včetně videa zveřejněným) TOP modelem Citroën, že? :-)
Avatar - Snooob
2. 6. 2013 14:59
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
A dáš aj roky?! Alebo len povieš, že koncept Low-endového výrobcu je starší?!
BTW. hovorí ti niečo výraz "audi singleframe"? Kde asi tak bral inšpiráciu Citrón?
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 15:43
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Co s tímhle (skoro)"komplet okopírovaným" vozem má společného "Audi Singleframe Kühlegrill"? :-)
PS: Citroën s názvem "Numéro 9" (definitivní předobraz sériového DS9) s fotogalerií čítající přes 100 obrázků byl zveřejněn zjara 2012. Designový směr ovšem již předtím udal koncept Citroën Metropolis - v GENFu na jaře 2011.
PPS: Diskuze o (řekněme ;-) ) SILNÉM "ovlivnění" se tu vedla hned jak se objevily první obrázky (a zde článek) Audi A6 Sportback e-tron ;-)
PPPS: Kde berou inspiraci šéf designu Citroën Thierry Metroz (myslím že to byl autor Renault Avantime) a šéf designu řady DS Thomas d´Haussy nevím - ale docela "jim to jde", že? :-)
Avatar - Snooob
2. 6. 2013 16:15
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Jediné čo vidím je "singleframe" (+ svetlá) "pajcnuté" Citroen-om!
ad PPPS: nie každý má rad "baroko" na kolesách - takže za mňa - "nejde im to"!
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 16:48
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Něměl byste si ty brýle co máte na čele, nebo na šňůrce na krku, nebo tak něco - konečně dát na OČI? :-)

Stále vidíte (stejný) Single Frame na OBOU obrázcích"? ;-)

[odkaz] [odkaz]

Stále vidíte "pajcnuté" svetlá CITROËN-om? :-)
[odkaz]

PS: (až nečekaně "podobnou" Audikopii (napodobeninu) CITROËNu DS9 ale "bráníte" SRDNATĚ :yes: ;-)
2. 6. 2013 17:52
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Ale no tak, aktuální single frame je šestiúhelníkový. Mohla sis jeden obrázek ušetřit.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 22:13
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
To to Snoob(ovo) "zapírání" (zjevného/očividného :-)
Avatar - Snooob
2. 6. 2013 18:39
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Audi A6 Sportback e-tron je pokračovaním charakteristického dizajnu, ktorý Audi "razí" už X rokov. Je naivné myslieť si, že jeho dizajn je kopírovaním pokriveného Citroenu...
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 22:03
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
:no: ;-\
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 13:30
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Tímto bych se asi vrátila k mé ÚVODní otázce [odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2013 13:34
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
dobryy pokus ;-) - ale myslis, ze bude tak "poctivo vyrobeny" ako tvoja C5 ? >:D
...edit: ten druhy odkaz - zase pass ;-\
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 13:41
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Já se PICnu - než jsem "zkontrolovala" ten druhý obrázek (odkaz), tak ZASE... ;-)
PS: Ano, počítám že tam bude (jak to tak bývá) půlmilionový rozdíl v ceně :-)
PPS: A na téma kvalita výroby - již zde DVOU "stran" dopadly vozy audi a Citroën co do spolehlivosti STEJNĚ (dlouhodobé testy na 100.000 km a JD Power; v tom prvním stejně dopadlo audi A4 a C5 těsně následované A6, v JD Power dopadly obě značky také "stejně" - mírně nadprůměrně, jako 13. a 14. v pořadí s rozdílem 0,něco % ;-)
PPPS: Plus jak to je se staršími auty mne již kdysi dávno poučil šéftechnik jedné "prémiové" značky. Víte jaký je rozdíl mezi 12 let starým CITROËNem (jeden český kamarád letos KONEČNĚ nahrazuje svůj Citroën Xantia Activa - jestli víte co to je - z roku 1999 - "jde do" C5 2.2 HDi 150 kW) a 12 let starým (třeba) audi? OBA jsou to 12 let staré křápy :-)
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2013 13:53
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
prepaac ;-) - moj nick - RS6 - je silne, rychle, a uz aj pomerne "mrstne auto" - je to taky moj vzor ;-) - preto, ked treba, aj ja som RYCHLY >:-[]
...noo a k tej Xantii Activa - :yes: - ja niesom az tak uplne ortodoxne vyhroteny proti vsetkemu co nema OOOO na "singleframe" ;-) - a zrovna Xantia Activa bolo aj mnou uznavane auto ! :yes:
- ked sa to tak vezme, tak to bol taky predchodca systemu DRC, ktory Audi prave v RS6 prvej generacie pouzilo na potlacovanie bocneho naklonu. - takze ju uznavam.
Vies, len ono to je o tom, aby si ta-ktora automobilka udrzala svoj image a kvalitu, noo a to sa Citroenu proste nepodarilo - preto sa dostal do mojej "nemilosti" >:-[] , ked zase prijdu ( a nielen vo forme konceptov ) s niecim - ani nie prevratnym, staci pokrokovym, tak im rad dam :yes: , lenze zatial...poznas ekonomiku - a od nej sa to odvija - takze vies v akom su stave, takze ocakavat teraz nejaky maly zazrak...noooo, neviem. ;-\
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 14:06
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Promíjím! :-)
Já to (až tak) NEdělím na automobilky, mne prostě konkrétní motor, model zajímá - no a nebo NEzajímá... ;-)
PS: Teď je taková "zvláštní doba", že VŠICHNI chtějí "prémiové" auto. Že to je NEsmysl je asi jasné = neb aby dál "prémiové" automobilky (D3) zvyšovaly odbyt do naplánovaných (dle mne DOST ŠÍLENÝCH) čísel, logicky musí začít vyrábět/nabízet značně NE"prémiové" motory, výbavy a popravdě i modely.
PPS: A doufám že nebyl správný "odhad" šéfa Audi - že krize (v odbytu - ale asi i "celkově") potrvá další 3 nebo i 5 let :-|
PPPS: Vlastně proč my dva, když se bavíme o ceně mluvíme v českých korunách? ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2013 14:19
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
hmm, Rupert Stadler je sefom, ktoremu ja vdacim za to, ze mozem znacku Audi nadalej uznavat, vyzdvihovat a velebit :yes: - nepredpokladam, ze by jeho informacie boli mylne...holt smuula, je to tak, ako to je, s tym ani on nic nenarobi - to je trh.
ale ako si spravne poznamenala - zrazu chcu vsetci "premiove" auta, - preto sa tie menej uspesne automobilky snazia tu presadzovat svoje "premiove brandy" - Renault-Nissan - > Infinity, Citroen - chce to "DS", a niektore typicke "skoropremiovky" - Volvo,Saab - dopadli ako dopadli - 1 je uz Cinska, 2...uz nieje - (aj ked skoro ju zachranil Spyker - skoda, ze to nevyslo...)
a Anglicania? - striedavo polooblacno ;-\ - Uznavam "koncern" JLR..., ale furt nemozu konkurovat D3 - slaba siet dealerov, servisov...-aspon u nas ;-\
...noo a este nejaky tii Amiici ;-\ :no:
...noooo, uvidime ako to dopadne ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 17:27
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Informací o ("budoucí") délce krize padlo od (vysoce postavených) politiků nebo (i špičkových) ekonomů (analytiků) již docela DOST - to není až tak o "informacích" (je tam příliš MNOHO NEznámých), jako o "tipu"? ;-)
PS: Ale třeba to zrovna on (rsp. jeho analytici trhu) "tipli" SPRÁVNĚ :-)
PPS: Myslím že SAAB NEměl šanci (snad možná kdyby ho převzala nějaká VELKÁ finančně SILNÁ firma - typu Toyota například..
Avatar - Snooob
2. 6. 2013 15:05
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Ad PPS - ja osobne to vidím aj na viac! Táto kríza/nekríza bude ako "sopeľ", kým sa niečo zásadné nestane...
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 15:44
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Tak ona KAŽDÁ krize (i ta Velká v 30. letech minulého století) jednou SKONČÍ - možná by (dokonce) stačilo kdyby politici (alespoň "chvilku") NIC NEdělali.. ;-)
Avatar - Snooob
2. 6. 2013 16:19
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Politici?! To je kto?

Ja už pol roka nesledujem politické správy ani nečítam politické články - a je mi fajn!
..až kým neriešim dane a odvody :-(
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 17:36
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
To je asi i ROZUMNÉ :-)
Nic to ale nemění na tom, že politici ekonomiku ovlivňují - BOHUŽEL :-|
2. 6. 2013 17:56
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Ani bych se nedivil, kdyby jeho odhad byl nakonec střízlivý.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 22:10
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
A myslíte (spíš) ty 3 roky, nebo (spíš) těch 5 let? ;-)
3. 6. 2013 13:04
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Spíš tři, ale klidně pět. ;-) Ne, dalších pět let, to už by bylo pořádné maso.
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 14:17
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Souhlasím, dalších 5 už ... snad NEeee.. :-|
..byť svým způsobem by to ještě potřeba BYLO (aby to politiky "donutilo" udělat ZMĚNY
;-)
2. 6. 2013 17:21
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Grafik z něj nejspíš vycházel. A třeba boky Citroenu (vysloveně oblast nad zadními koly) mi připomínají Urus.

PS: Dneska ti ty odkazy nějak nejdou. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 17:33
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Já VÍM (že NE"jdou" ;-\ - a navíc než to "zkontroluji" a opravím, tak... někdo "zareaguje" :-)
PS: Není ten Citroën starší než Urus? ;-)
2. 6. 2013 18:00
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Já ti ani nevím. Nejsou stejné, je to prostě ostře říznutý široký bok. Problém je to dostat do produkce. Konkrétně v tomhle detailu podle mne u Lamborghini odvedli lepší práci, lépe v tom hraje. I když je pravda, že na živo jsem tenhle Citroen neviděl. A Italovi to tváří v tvář sluší, zrovna ten bok patří mezi opravdu krásné křivky.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 22:06
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Já to myslela spíš "s nadsázkou" - srovnávat design SUV které má cíl být NEJsportovnější na světě a HYBRIDu vyšší střední typu "placka" 5 m dlouhého a jen 137 cm vysokého mne popravdě (ani) NEnapadlo..
..byť ten "rys" tam podobný je, to je pravda ;-)
PS: Vzhledem k až VÝRAZNĚ jiným cenovým hladinám je "v pořádku" že design Lamborghini je (ještě) "propracovanější" :-)
3. 6. 2013 13:06
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Vzhledem k tomu, že jde o koncepty, podle mne cena tolik nehraje roli. Jen u levnějších aut přežije z konceptu méně než u dražších. ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2013 14:15
Re: A co tak priznat, ze GT kopia to proste nebude?
Já počítám, že když už se u DS9 "obtěžovali" i s videem "a vůbec", tak možná asi spíš nakonec v reálu bude i (docela) podobné.. ;-)
..a jestli URUS bude, tak by mohl být také (víceméně) takový jak naznačují - (NE že bych takové auto chtěla, ale) nevypadá "zle" :-)
Avatar - Ja Prvni 123
2. 6. 2013 17:48
A já si přidám... k těm kopiím:
znáte příď Roveru 75 určenou pro V8 motory?
[odkaz]

A znáte novou designovou řadu Audi...
>:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2013 22:14
Re: A já si přidám... k těm kopiím:
:yes: :-)
25. 6. 2013 16:57
recenze
V roce 2008 se začala prodávat třetí (podle někoho už čtvrtá) generace Audi A4. Pořadí záleží na tom, zda druhou generaci B6 a její faceliftované provedení B7 považujeme za jeden nebo dva modely. Každopádně Audi A4 vyráběné od roku 2008 nese interní označení B8 (typ 8K) a navazuje na úspěšné předchozí typy, jejichž nedostatky se snaží eliminovat. Audi sice tvrdí, že A4 je teď nejsportovnější sedan prémiové střední třídy, ve skutečnosti to ovšem není pravda. Zato spolehlivý polykač ohromných porcí kilometrů je to zcela jistě. A4 platí za jeden z nejkomfortnějších vozů třídy a jeho jízdní vlastnosti patří mezi vozy s pohonem předních kol k naprosté špičce. V případě nové A4 byly také vyslyšeny nářky na adresu trochu stísněného interiéru a nově je tu ve všech směrech místa dostatek. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0