Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští BMW 7 bude lehčí, na vrcholu stane 760i xDrive M Performance

Další generace sedmičkové řady BMW zhubne a dočká se M verze. Máme se tedy do podzimu 2015 rozhodně na co těšit!
Zpět na článek
19. 6. 2013 15:33
19. 6. 2013 15:38
20. 6. 2013 10:32
19. 6. 2013 16:06
20. 6. 2013 16:39
20. 6. 2013 19:51
20. 6. 2013 20:29
21. 6. 2013 07:55
21. 6. 2013 08:42
21. 6. 2013 10:02
21. 6. 2013 11:59
21. 6. 2013 16:26
20. 6. 2013 19:54
20. 6. 2013 20:51
20. 6. 2013 21:08
20. 6. 2013 21:23
21. 6. 2013 07:59
21. 6. 2013 08:37
20. 6. 2013 21:28
20. 6. 2013 21:46
20. 6. 2013 22:40
21. 6. 2013 13:33
21. 6. 2013 15:35
20. 6. 2013 23:44
21. 6. 2013 08:51
21. 6. 2013 08:56
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2013 15:33
Blbost
BMW 760 je V12, 750 je V8 4.4 >:D
A to že 8 a 12 válců bude do V to je taky informace roku :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
3
19. 6. 2013 15:38
Re: Blbost
Celej ten článek musel psát "Alda" solidně nalitej :-) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2013 15:55
Re: Blbost
V tomhle horku jde docela snadno, ale tohle bych snad nenapsal ani po flašce whisky
Avatar - del42sa
20. 6. 2013 10:32
Re: Blbost
...nenapsala.... (a ne nenapsal) ;-) Dr.Jekyll and mr. Hyde. To bude tím horkem >:D
19. 6. 2013 15:37
Ale no taaaak...
"Krátká verze nastupující generace by měla mít na délku pouze kolem 5010 mm, do šířky 1815 mm a na výšku 1425 mm vysoká."

>:D >:D >:D

Tomu přece nevěří ani absolutní automobilový neználek! ;-) Jako že by příští sedmičková řada byla nižší a užší, než současná trojková řada??? >:D >:D >:D

To mi připomíná zdejší zaručené informace, že nová Octavia III bude mít délku k pěti metrům a základní motor bude 1,4TSI >:D

I ta hmotnost je sice pěkný sen,nicméně realita bude nejspíš jiná ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2013 15:56
Re: Ale no taaaak...
To fakt vypadá na kombinaci velkýho vedra a hodně chlastu >:D
Avatar - fOE
19. 6. 2013 15:51
Aspon to po sobe precist.
"Další generace sedmičkové řady BMW zhubne a dočká se M verze."
A dal v clanku se dozvime ze zadna M verze, ale jen M performance. Dalsi perly obsazene v tomto clanku ani nezminuju :no:
Rozbalit vlákno
1
20. 6. 2013 20:36
Re: Aspon to po sobe precist.
Nehledě na to, M verze a M Perfomance úpravy vyvíjí úplně jiná oddělení v rámci BMW :-)
Avatar - Ham.
19. 6. 2013 16:00
V originálu je napsáno toto
- launch na konci 2015.
- světová premiéra Frankfurt 2015
- monocoque konstrukce s mixem ocel, hliník a carbonfibre.
- 740i podleze výrazně současnou váhu dnešního modelu 740i (1900kg) a měla by se dostat až na 1670kg což je současná váhy entry modelů 5-series
- redukce váhy proběhne bez významné změny rozměrů současné generace
- opět budou k dispozici dva rozvory.
- Interní označení je G11
- 6, 8 a 12-ti válce v benalu
- 6 válce v dieselu
- benzín-electric plug-in hybrid
- možné je, že se objeví ve standardu nová ZF- 9 stupňů, ale není to potvrzeno.
- rear-wheel a all-wheel jako dnes
- 760i xDrive M Performance model bude pohánět 4.4-litre V8 přeplňovaný benzín
Rozbalit vlákno
22
19. 6. 2013 16:03
Re: V originálu je napsáno toto
Tohle smysl dává ;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2013 04:32
Re: V originálu je napsáno toto
Tohle spíš nedává smysl ZF9HP je určená jen pro příčně uložený motory
20. 6. 2013 09:29
Re: V originálu je napsáno toto
A tady někdo zmiňoval ZF9HP?
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2013 13:48
Re: V originálu je napsáno toto
- možné je že se objeví nová ZF 9 stupňů - Tohle smysl dává ;-) :-)
Avatar - HitmanPB
19. 6. 2013 23:13
Re: V originálu je napsáno toto
Myslím, že Si to zhrnul dokonale. :yes:

Inak, článok som čítal na slovenských weboch už včera.
Auto.cz ako vždy mešká...
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2013 04:33
Re: V originálu je napsáno toto
760i a V8 4.4? Jaký značení pak bude mít V12?
20. 6. 2013 19:44
Re: V originálu je napsáno toto
Asi bude V8 s X-drivem a V12 bez, obojí 760i.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2013 23:07
Re: V originálu je napsáno toto
Dva RŮZNÉ motory a stejné označení 760i? To bude (asi) BUBOST (že?) ;-)
..zvláště když 60i bylo (od)VŽDY značení pro V12 6.0 :yes: :-)
21. 6. 2013 07:50
Re: V originálu je napsáno toto
Pro některé méně chápavé a blonďaté, ty motory nebudou mít stejné označení, jeden z nich bude mít označení 760i X-drive M-PERFORMANCE a druhý 760i. Tak se to píše v článku, proto jsem napsal "ASI". Nic jsem netvrdil na jisto, vyslovil jsem domněnku. A rozhodně jsem nestál o to, aby na mně šišlala paní s vyndávacíma zubama.
A co ten odchod? To ti moc dlouho nevydrželo...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 10:58
Re: V originálu je napsáno toto
Pro některé NEchápavé, označení motoru je to "60i" (bez ohledu na "cokoli" dalšího - alespoň dosud to tak BYLO :-)
Co znamená "xDrive" (X-drive NEznám ;-) ) a M Performance snad (už) víte i bez "nápověd(y)" od blondýn(y) :-)
21. 6. 2013 11:49
Re: V originálu je napsáno toto
mělo tam být modely místo motory. Jinak, že u BMW už dávno označení nekoresponduje s obsahem motoru snad víš.
a vůbec ty už tady vůbec nemáš být!!!!!!! tebe to tu nebaví!!!!
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 12:54
Re: V originálu je napsáno toto
(už) Zase ŠPATNĚ! ;-)
Mne to tu "baví", NE"bavíte" mne leda VY (když od "narážek" typu blondýna PŘITVRDÍTE a přejdete na.. ;-\
PS: Fik fik "výmluva" (s těmi modely/motory :yes: :-)
PPS: Opravdu (NE"koresponduje")? A sluníčko dnes u vás také vyšlo na východě? ;-)
Náhodou "občas" to ještě "vyjde" a v případě některých motorů ("běžný" 2.0 nebo 3.0 nebo i ten V12) to s objemem válců stále ještě "sedí/pasuje" :-)
21. 6. 2013 14:21
Re: V originálu je napsáno toto
jakože se motor od BMW jmenuje 760i x-drive M-performance? to je zajímavý název. obávám se, že takhle to může pochopit jenom opravdu hodně pitomé stvoření.
o jednom bych věděl. plete si přeplňování se vstřikováním, plamenně mluví o autech, které vidělo jenom na obrázku a do toho si každou chvilku nakálí do pusy.
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 15:27
Re: V originálu je napsáno toto
Na to jak jste to "výše" (zase) POPLETL (a já BLONDýna jsem VÁM to musela VYSVĚTLIT) jste NEskutečně DRZÝ + navíc (zase) LŽETE!!!! :no: 8-s :no:
VYMYSLEL jste si nesmysl o přeplňování a vstřikování, od PRVNÍHO OKAMŽIKU (!) ten "jakomůj" příspěvek NEJSTE SCHOPEN najít, ale to vám nebrání tu LEŽ stále a stále a stále opakovat :no: 8-s :no: ;-\ :no: 8-s :no:
Další SPROSTÁ slova co jste si dovolil napsat nebudu komentovat = vy jste opravdu ODPAD bez jediného náznaku studu. Tohle jsme PROBRALI, uzavřeli a vy se (už po xy-té) NEstydíte znovu a znovu lhát a Lhát a LHÁT a LHÁT :no: 8-s :no: 8-s :no:
21. 6. 2013 15:39
Re: V originálu je napsáno toto
pitomé stvoření? to snad není taková urážka. k vaší osobě by se daly napsat daleko peprnější věci, třeba bych si mohl zajít pro inspiraci do SZ co jste mi posílala ;-)
a o lhaní od osůbky, co zapře svoje vlastní jméno, aby se vzápětí rozčilovala, že jsem na ní vytáhl soukromé materiály (týkající se vlastně někoho úplně cizího), to mně skutečně nemůže urazit...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 17:57
Re: V originálu je napsáno toto
:no: :no: 8-s :no: :no: 8-s :no:
Vy jste opravdu SPLACHOVACÍ lůzr neskutečných rozměrů :no: 8-s :no:
Přes zcela JASNOU reakce redakce i spoludiskutujících je vám to úplně šumák a dál se tím "chlubíte", v naprostém klídku o ÚMYSLném zveřejňování soukromých dat mluvíte?!?!?
PS: Neštěstí se vám nic takového NEpodařilo, jde o to že jste to ale CHTĚL udělat, UDĚLAL jste to, rsp. byl jste přesvědčen že ZVEŘEJŇUJETE MÁ SOUKROMÁ DATA!!! 8-s
Opravdu být s VÁMI (něčím tak NErespektujícím žádná pravidla, odmítajícím se za HRUBÉ PORUŠENÍ PRAVIDEL byť jen náznakem omluvit) v jednom prostoru opravdu NECHCI :no: ;-\ :no: 8-s :no: ;-\ :no: 8-s :no:
PPS: Jste opravdu takový TROTL, nebo to jen "hrajete"?!? Zveřejnění JAKÝCHKOLI soukromých materiálů je NEPŘÍPUSTNÉ! (o to hůře že jste si myslel že jsou moje a chtěl "škodit") To dělá (a ještě je na to pyšný) fakt jen UBOŽÁK a IDIOT (no viz vaše nadutost výše v hovoru - KULOVÉ víte, CHYBY děláte ale stále se NAPARUJETE = NAMYŠLENÝ bezpáteřní BLB :no: 8-s
21. 6. 2013 18:22
Re: V originálu je napsáno toto
pěkný výstup hysterko.
má to jeden drobný problém. co je na dohledatelné na google, to lze těžko pokládat za soukromé.
kdybyste si platila dluhy, neměla byste z ostudy kabát. ;-)
21. 6. 2013 18:24
Re: V originálu je napsáno toto
btw. když se mnou nechceš bejt v jednom prostoru tak nechápu proč na mně furt reaguješ. a navíc si vždycky akorát nakálíš na tu svoji hranatou hlavu >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 20:46
Re: V originálu je napsáno toto
VÍTE že reagujete "SÁM na SEBE"? :-) >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 20:45
Re: V originálu je napsáno toto
Splachovací idiot holt ***m zůstane :no: 8-s :no: ;-\ :no: 8-s :no:
Vy si (stále) prostě NE"připouštíte" že ta OSTRÁ kritika ze strany spoludiskutujících a MAZÁNÍ vašich příspěvků ze strany redakce bylo SPRÁVNÉ OPRÁVNĚNÉ a naopak vaše konání ŠPATNÉ, že? 8-s
21. 6. 2013 23:04
Re: V originálu je napsáno toto
ty krá.vo stará a ty si připouštíš, že tě tady nemůže vystát minimálně deset lidí a mají z tebe akorát pr.del? já mám problém jenom s tebou, ty máš problém s dvaceti lidma...
není ti to podezřelé?
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2013 00:22
Re: V originálu je napsáno toto
NEskutečné :yes: :yes: :-)
Není (mi to divné), omezenců je vždycky více než... ;-)
PS: Máte na to, odpovědět na můj "dotaz" z minulého příspěvku z 20:45? :-)
19. 6. 2013 16:06
ma predstava
Ja bych to videl na hmotnost kolem 1800 kg a vys, rozmery skoro stejny, silnejsi a uspornejsi motory (samozrejmost). S tema motorizacema bych si pral, aby klasicky motory zustaly a pribyly 2 vrcholne verze (jak to ma Sko). Tzn. M750i X S63 AMG a M760i X S65 AMG. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2013 16:54
Hmotnost je sci-fi
tyhle auta mají být trochu těžká,aby byla i bezpečná,7,Sko,8ka by hubnout něměla jsou to takové bitevníky ,tak proč z toho dělat lehkou kocábku
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ham.
19. 6. 2013 17:06
Re: Hmotnost je sci-fi
protože nižší hmotnost (pokud je zachována stejná pevnost) znamená nižší spotřebu (a ta trápí výrobce velkých vozů zcela zásadně) lepší dynamiku v přímce i lepší dynamiku v příčném směru.
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2013 17:57
Re: Hmotnost je sci-fi
Rouzumím, máš nějaké tipy jak sníží váhu a zachovají pevnost a pokud možno i cenu?
Avatar - Ham.
19. 6. 2013 18:06
Re: Hmotnost je sci-fi
Je to v článku, hliník, karbon. Samozřejmě cena půjde spíše nahoru. Ale to je u této třídy šumák.
Avatar - bigsoul
19. 6. 2013 18:12
Re: Hmotnost je sci-fi
ono BMW prišlo s novou technologiou na výrobu Carbonu, ktora už nieje tak nákladna, ale určite si da výskum aspoň zo začiatku zaplatiť :-)
Avatar - Ham.
20. 6. 2013 09:27
Re: Hmotnost je sci-fi
Už není tak nákladná si překládám tak, že není určená jenom pro supersporty za 1 mio. eur., ale dá se ekonomicky aplikovat pro auta třídy kolem 100 eur. Na aplikaci do Pandy to stále ještě "trochu" dražší je.
Co se týče hmotnosti a jejího snižování tak to považuji za velmi rozumný krok jak aplikovat nové technologie, určitě daleko chytřejší než instalaci dvojitého IMAXu před řidiče v novém Sku, kéž by pokračovali s klasickými propracovanými budíky. Jsem zvědavý na hmotnost nové W222, zatím se moc nechlubí a jenom špitají cosi o hliníkové střeše a kapotě.
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2013 18:35
Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké Bater
které tu dietu nehorázně pokazí, nehledě na rozložení váhy
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ham.
19. 6. 2013 18:52
Re: Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké B
Tak u hybridu se tak jistě stane, ale u běžných verzí to jistě bude krok dopředu a těch je v prodejích drtivá převaha. A Amíkům neschopné hybridy přeji, chtěli to, mají to.
19. 6. 2013 19:39
Re: Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké B
mě ty elektra tak neschopné nepřijdou:

[odkaz]

[odkaz]

elektro auto se zrychlením na úrovni 8mi válcových motorů nezní tak špatně, tu palubku bych taky přežil
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2013 21:21
Re: Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké B
Nevýhoda aut s elektromotory je obrovská při bežném provozu to možná není tak poznat,ale komu se v zimě nevybila baterka a co takhle zatopit si v zimě elektrikou to je teprv žůžo,nebo trochu svižnější jízda a člověk zůstane uprostřed nějaké cesty bez zasůvky,prostě elektromobily jsou príma >:D (ironie) ;-) :-)
19. 6. 2013 21:28
Re: Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké B
dočkej času ;-)
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2013 21:33
Re: Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké B
von porád čekal že něco příde, nepřišlo vůbec nic
von porád čekal že něco příde, nepřišlo vůbec nic
von porád čekal že něco příde, nepřišlo vůbec nic
von porád čekal že něco příde, nepřišlo vůbec nic

ty články,nebo baterie,nebo jak se tomu nadává pořád nejsou tam kde by měli být s výdrží a to už existují 100 let a porád nic převratného nepřišlo
Avatar - Ham.
19. 6. 2013 21:33
Re: Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké B
Hybrid o kterém je zde řeč a elektra je trochu rozdíl. Jinak ostřejší jízda s elektrou je sebevražda, ujedeš 20km a jseš nahranej. Abys měl dojezd 300-500km jak udává Tesla tak musíš jezdit jako s hnojem a ne jako s V8. Až budou slušné baterky tak s elektrama nemám problém. Problém je, že více než 100let existují elektroauta a více než 100 let se čeká na pořádný pokrok v oblasti baterek. A on nějak ne a ne přijít.
19. 6. 2013 22:06
Re: Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké B
tak "bohužel" je to zatím takhle, nevím proč, ale přál bych elektru pokrok, chtělo by to nějakej větší nářez než jen 250kg vážící baterie, nějakej alternativní zdroj schopnej dodat větší množství energie, něco musí být..
Avatar - Alpinis182
20. 6. 2013 12:40
Re: Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké B
... muj nazor je ten, ze vyvoj s elektroautama se nehybe kvuli obrovskemu byznysu v oblasti ropy...
19. 6. 2013 19:47
Re: Aby tu váhu nesnižovali jenom proto aby tam dali těžké B
Moje další kára bude nějaký Activehybrid, paradoxně se za stejnou cenu dají koupit sedmičky, pětky i trojky :-)
Avatar - 3_diamanty
19. 6. 2013 20:47
je uplne jedno ake bude nove bmw 7
prislo uz totiz nove e-Sko- a na to bmw nebude mat najmensiu sancu ....

kral je len jeden a to je mercedes S :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2013 21:23
Re: je uplne jedno ake bude nove bmw 7
Mě se víc líbí A8
19. 6. 2013 21:29
Re: je uplne jedno ake bude nove bmw 7
to chce projet, takhle od boku to není ono :-)
19. 6. 2013 22:01
Re: je uplne jedno ake bude nove bmw 7
Topper ještě nejel v žádném autě, tak to všechno posuzuje od stolu... :-!
20. 6. 2013 07:04
Úkol je jasný
Už dlouho jsem čekal na první informace o nové řadě sedm. Pokud by mě vyslyšeli vývojáři z Mnichova, tak moc prosím:

- udělat interiér jiný, než je v řadě 5. Mělo by to mít originalitu a ne, abych si kupoval jenom větší pětku.
- použít opravdu luxusní materiály a ne abych šahal na stříbřenkou natřený plast na řadící páce
- ještě o něco zlepšit kvalitu zpracování (co třeba kliky dveří, které se nevyklají všemi směry, když na ně šáhnu).
- celkový dojem musí být alespoň trochu podobný skvostům, jako je Audi A8 a nová S klass.

Pokud se to nestane, tak nepochopím iracionální chování některých zákazníků, kteří si sednou do A8 a pak do současné sedmičky a přesto pak dají přednost sedmičce. Předpokládám, že tito lidé neřeší moc motory, ani podvozky, ale jak se co nejkomfortněji svézt. A komfort byl, je a bude vždy spojen s výběrem luxusních materiálů, v čemž je nynější BMW jen chudý příbuzný (a to říkám i v pozici řidiče sedmičky ve výbavě BMW Individual za 3,7 milionu, která mi byla onehdy zapůjčena).

Ostatní mimo interiér neřeším, tam je to zbytečné. Nepochybuji o výborném podvozku a skvělých motorech.

BTW, citace z textu:
"Tolik přece váží současná řada 5, tedy aspoň její nejskromněji vybavené verze, pokud lze tento výraz vůbec použít".

LZE. Současná pětka je v základu tak skromná, že nenabízí ani xenony, ani pokročilou klimatizaci. Ale to je u všech automobilek stejné (snad kromě Lexusu).
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 07:38
Re: Úkol je jasný
Problém pro mnichovské vývojáře je v tom, že tahle "odhalení" o vyklajících se klikách se můžou dozvědět jen od tebe. A já se ptám s klasikem, bude to stačit, myslíš...?

Co se interierů týká, mít přehled, věděl bys, že *** padá shora, když SLS jako mercedesí vrchol dostal určitý design interieru, dostávájí ho postupně všechny modely směrem dolů, a to v rámci jedné designové generace. BMW přišlo s akt designovým stylem vnitřků právě u sedmičky, takže pětka jako následovník dostala interier designově stejně pojatý. Tedy je to přesně opačně, než píšeš.

Co se srovnání sedmičky a A8 týká, rozdíl v materiálech nebo zpracování tu není, zásadní rozdíl ve prospěch A8 je právě ve váze, sedmička spec. ve verzi 4x4 je příliš těžká, aby měla slušné jízdní vlastnosti, potřebuje tužší nastavení, a to je v kombinaci s pitomými runflaty cesta nikam, auto je hlučnější a nekonfortnější než konkurence, v tom je reálný problém současné generace. Tedy, bude-li příští sedmička i ve vrcholných verzích do dvou tun, pak věřím, že po této generaci dostaneme opět mrštné velké limo, volbu řidičů v lux. třídě. A kdyby měli vývojáři z Mnichova vyslyšet mně, pak pokud jde o interier, prosím jen o evoluci v tomto duchu, tedy klasický bmw interier, obývák pro důchodce s fotely a plazmou už nabízí Mercedes. Díky. ;-)
20. 6. 2013 10:30
Re: Úkol je jasný
"Problém pro mnichovské vývojáře je v tom, že tahle "odhalení" o vyklajících se klikách se můžou dozvědět jen od tebe." Takže tím chceš naznačit co? Že lžu, že si záměrně vymýšlím nebo že dělám z komára velblouda?

Ho..no padá shora. Takže majitele sedmičky musí zákonitě těšit, že má tak originální interiér jako pětka za milion... Divná strategie. Ale když musí mnichovští za každou cenu šetřit náklady, pak je to OK (ovšem pro ně a ne pro zákazníky).

Co se A8 a BMW7 týká, tak rozdíl v materiálech tu je. Řekni mi jediný důvod, jenom jediný, proč jsou v sedmičce ovládací prvky ze stříbrného plastu a ne z (broušeného/leštěného) hliníku? Nezájem o detaily nebo opět snaha šetřit na zákazníkovi?

Co se týče podvozku, naladění apod, právě sedmička mě naprosto uchvátila. Je tichá a velmi dobře filtruje nerovnosti. Ale to je dáno tím, že jsem neřídil kromě sedmičky nikdy luxusní třídu.
Ten interiér sedmičky je tedy hodně do sportovna. Pokud to ocení uživatelé (že je dnes všechno sportovní), proč ne, jen ať Tě vyslyší...
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 13:07
Re: Úkol je jasný
Jak divná strategie, co ten Mercedes, chytráku?! Vadí majitelům SLS, že mají vnitřek jako v áčku za pětikilo? Tyhle tvoje otázky jsou jak z mateřské. Sorry, ale to už fakt není na debatu (viz. i ten podvozek sedmy), ty neumíš ohodnotit auto, obecně, a tady se navíc pohybuješ v segmentu s vlastní minimální zkušeností. Pořiď tu R8, brus a buď spokojen! Rady směrem do Mnichova ale vynech, zbytečně se tím odkopáváš. ;-)
20. 6. 2013 16:32
Re: Úkol je jasný
Tím oslovením "chytraku" ze sebe akorát děláš hlupáka. Ja s dovolením budu vysílat signály do Mnichova jake budu chtít a klidně i oficialne. Dokud se BMW nenauči dělat auta s ohledem na zákazníka, pak u me nemuzou konkurovat špičce ve forme A8 a novou S class.
Pokud chces tvrdou debatu za hranicemi slušnosti, tak prosím. BMW mi stylem výroby připomíná spíše nějakou čínskou značku (ano dame tam koberec a asi nebude úplne přesně pasovat, dame tam listy, co na tom ze se hýbou když se jich dotknes).
Tvoje arogantní a přehnane reakce si prosím strc někam, měl jsem zato, ze se tady baví slušní lidi.
20. 6. 2013 16:44
Re: Úkol je jasný
A jestli majitelům SLS vadi, ze mají interiér z Acka? Myslím si, ze ani jeden z nás nezna odpověd. Možna rozumíš autům (aspon mi to davas okazale najevo) ale do mozku zákazníkům SLS asi neuvidis.
Není to tak dávno, kdy Lamnorghini čelilo silné kritice zato, ze používají v interiéru nekteré komponenty z Audi. Takže těmto zákazníkům to pravděpodobně vadit bude.
20. 6. 2013 10:56
Re: Úkol je jasný
"Co se srovnání sedmičky a A8 týká, rozdíl v materiálech nebo zpracování tu není"

Hmm, to asi nemá cenu nijak komentovat, že? Stačí se podívat do těch aut...

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
20. 6. 2013 12:20
Re: Úkol je jasný
Ten interiér A8 je famózní, BMW interiér se mi nelíbí
Avatar - Dinar
20. 6. 2013 13:09
Re: Úkol je jasný
Ano, v této kategorii, chlapci, diskutujte, líbí/nelíbí, na to obrázky stačí. ;-)
20. 6. 2013 16:36
Re: Úkol je jasný
Nemáš argument. Slabá reakce. Hodne slabá. A víš co by bylo ode me slabe? Kdybych se povazoval před všemi za odborníka na auta, kterym proste nejsem.
20. 6. 2013 16:39
Re:
Mimochodem, opravdu si myslíš, ze podle těch fotek je interiér sedmy důstojným konkurentem A8? Krasne vymytý mozek marketingem BMW
20. 6. 2013 19:51
Re: Re:
Svět podle Stealtha
hele, kdyby to bylo tak jak píšeš, asi by se žádná sedmička neprodala. Takže je to nejspíš tak, že jsou lidi, co interiér zase tak moc neupřednosňují, zato je zajímají jízdní vlastnosti, odlišná image, atd atd.
Novou S-klasse jsem neviděl, ale ve staré jsem jel a těžko říct, co by se mi na tom mělo líbit. Dřevo kam se podíváš - to jsou pro mně osypky. Jediné, které snesu je černé, úprava klavírní lak. Audi je třeba pěkná, nebo taky ne. Ale do prčic co to má společného s tím, jak to auto jezdí? Všude se dočteš, že nejvíc "řidičská" limuzína je sedma /a taky
Quattroporte/.
Ale já jsem fakt exot asi, protože jsem si pochvaloval interiér nového Focusu, a pak jsem si přečetl v recenzích, že je příšerný a plastový :-)
20. 6. 2013 20:29
Re: Re:
Chápu. Vezmu dva a půl milionu a půjdu si koupit auto. Rovnou prodejci řeknu, že interiér mě nezajímá a že upřednostňuji v luxusní třídě jízdní vlastnosti a odlišnou image. Jak se na mě asi bude dívat? Nebude se mě ptát, proč mě zajímají pro přesuny po Evropě jízdní vlastnosti?
Víš, já myslím, že by BMW mělo něco udělat s materiály a zpracováním. Myslím, že si to uvědomují, protože aktuální řada 3 a nová řada 4 jsou velmi zajímavé a "poutavé" v interiéru. Ano, možná jsem fetišista na materiály, ale prostě mě štve, že všichni mastu.bují jenom, když někdo vysloví bavorák a absolutně odmítají připustit jakékoliv chyby, ne-li kritiku.
A když jedu po dálnici nebo se přesouvám mezi městy, tak mě prostě nezajímá ani motor, ani podvozek. Pro mě je důležitý svět uvnitř, to co cítím, když usedám do auta. Věřím tomu, že většina z vás je závislá na skvělém požitku z jízdy, já jsem jiný ;-)
21. 6. 2013 07:55
Re: Re:
No, to je právě ono, "a když jedu po dálnici nebo se přesouvám mezi městy, tak mně nezajímá motor ani podvozek". Ty prostě asi nejsi vůbec řidič, kupuješ si auto, aby se ti líbilo vevnitř. Každý máme svoje priority, na tom není nutně nic špatného. Ale mně třeba ve všech Mercedesech /ne AMG/ zabíjí letargické převodovky /s výjimkou dvojspojky, tu jsem ještě neměl čest vyzkoušet/. A u Audi zase nedotáčivost. A to jsou pro mně jako pro řidiče nedostatky zásadnější, než nekvalitní materiály.
21. 6. 2013 08:42
Re: Re:
Tomu rozumím. Tak s tím řidičem... Mám najeto asi 700 000 kilometrů bez jakékoliv nehody. Umím jezdit i rychle a pokud si chci užít zábavu, jedu na okruh. Asi nedokážu jezdit jako závodník a taky si nemyslím o sobě, že jsem super řidič. Každý má jiné nároky, já mám rád meditační hudbu, masáž v sedadle a cestovní rychlost mezi 140 - 170 po dálnici (podle podmínek více i méně). Když jsem měl o deset let méně, tyhle lidi jsem nechápal :-)
21. 6. 2013 10:02
Re: Re:
Ale já to chápu. Chápu, protože vidím, kdo řídí S-klassu. V sedmičkovém bavoráku neuvidíš prošedivělého pána skoro nikdy. Když nějakého potkám tak na něho ukazuju vztyčený - palec:-) Posledně jsem se v eko dvoře potkal s pánem kolem 70ky a měl 330i! Myslel jsem, že padnu do kolen, musel jsem ho jít pochválit:-)
A na okruh nejezdíš, aspoň ne s tím autem co máš, troufnu si říct, nikdo si nebude kur-vit
R8 na okruhu... možná tak pár kol v mírném tempu, ale těžko budeš riskovat rozmlácení takového auta tam, kde ti neplatí pojistka...
A8ka se mi líbí, verze 4,2 benzín je můj tajný favorit, když to neskončí - právě u té sedmičky.-)
21. 6. 2013 11:59
Re: Re:
Tak mne je 35. A na okruh jezdím. Samozřejmě ze ne s 520d, ale s kamarádem, který ma nissan 370z. V minulosti jsem jezdil do Brna s oktavkou rs.
21. 6. 2013 16:26
Re: Re:
Tak to mi vykej:-) mně je za tejden 40 :-)
20. 6. 2013 19:54
Re: Re:
A ještě odpovídám: Ne, A8 má daleko hezčí interiér. Teda možná, já to nerozeznám, ale ty to říkáš, tak to je pravda.
Ale nač sis kupoval tu R8 proboha? >:D
20. 6. 2013 20:51
Re: Re:
Tak nerozeznáš? Já Ti pomůžu ;-) Soustřeď svůj zrak třeba na takovou pitomost jako je rolovací kolečko u výdechů ventilace... A8 nádherně zpracovaný hliník, BMW plast. A8 kombinuje tři dominantní plochy ušlechtilým dřevem, klavírním lakem a broušeným hliníkem. A nejen to, na vývoji "okrasného" hliníku už několik let spolupracuje s B&O.
Mimochodem, není to tak dlouho, co jsi ani v sedmičce nemohl mít špičkový audiosystém jako je třeba B&O. Ovladače kombinují leštěný hliník, vroubkovaný hliník a klavírní lak na svém vrcholu. BMW nekombinuje nic, v základu dostaneš plast, co vypadá jako kov (než se začne olupovat stříbrná barva).
Už jenom orámování tenkým proužkem kovu kolem tlačítka parkovací brzdy (myslím kolem celé "šachtičky") viz.: [odkaz] je jasným důkazem naprosté preciznosti při výrobě A8.

A pak někdo jako Dinar napíše, že to jsou jenom obrázky. Já jsem ovšem jel v řadě sedm a pochopitelně jsem seděl v A8. To se fakt nedá srovnávat, to jsou dva úplně odlišné světy. Ale když je někdo zaslepený, tak to samosebou nemůže vidět (teď nemluvím o Tobě). ;-)
Avatar - AUDIRS6
20. 6. 2013 21:08
Re: Re:
zvolil si ten najbrutalnejsi priklad prikladov >:-[] : ovladanie vyduchov klimy :yes: - najbrutalnejsi rozdiel v ponati kvality !!! - plus este to tlacitko vystraznych blinkrov 8-s >:-[]
- hold, niektory by mali asi ist k ocnemu... :-!
v kazdom pripade :yes: - za Tvoj nazor, keby tak vsetci tu diskutujuci mali tu moznost osobneho vyskusania kvality interierov A8 a Bawo7, hadam by sa niektori aj poopravili vo svojich tvrdeniach...-ked im teda obrazky evidentne nestacia >:D
20. 6. 2013 21:23
Re: Re:
Já respektuju, že se každému líbí něco jiného. Ale nesnáším nespravedlnost. Prostě A8 je na současném vrcholu. Počínaje výrobou, dopravou směrem k zákazníkovi (každá A8 je "zabalená" do speciálních přepravních fólií, BMW nic, převáží se po prašných dálnicích holé), špičkovým servisem (platí pro A8/R8), češtinou v menu (jak moc si BMW váží zákazníků, když komunikuje v angličtině) a konče naprosto specifickým způsobem prodeje.
Kvalita materiálu je fakt jinde, to musí uznat každý, kdo si do těch dvou aut sedne. A já nejsem Dinar - jsem jen laik v autech... ALE jak mám věřit výrobci, který takto oj.be interiér (jak to dělá v sedmičce BMW), že ostatní součásti včetně motoru jsou špičkové? Detaily tvoří celky.

Už se budu určitě opakovat, ale když jsem zkoušel A6 a BMW5 před finálním rozhodnutím, svezl jsem i svého nejlepšího kamaráda. Ten prostě miluje od malička svět BMW (má na telefonu blikající M3 jako tapetu). Když jsem mu říkal, co mi na pětce vadí (to jsme zrovna jeli v 525D k prodejci Audi Klokočka podívat se taky na A6), tak si začal klepat na čelo, asi tak jak si klepou Dinar a Mig_35. Pak sedl do A6 a poprvé v životě uznal, že kvalitativně na něho dělá Audi úplně jiný dojem.
21. 6. 2013 07:59
Re: Re:
Ok, A8 má hezčí interiér. Mně je to fakt u zadku. A co exteriér? Ten už není tak podstatný? Mně A8 nevadí, líbí se mi její "obyčejnost", ale spousta lidí by za auto v ceně dvě a víc MEGA chtělo něco víc, než jenom zvětšenou A4ku, kterou od sebe hned tak někdo nerozezná... v tomhle ohledu je sedmička daleko reprezentativnější.
Já si klidně k očnímu zajdu, ale já se z auta dívám ven, ne dovnitř. A interiér od BMW mi vždycky dostačoval, jel jsem tak rychle, že jsem měl co dělat, abych stíhal provoz venku, ne abych si prohlížel výdechy klimatizace:-)
21. 6. 2013 08:37
Re: Re:
Souhlas, proto jsem šel k BMW. Mně se zvnějšku Audi moc nelíbí. Počínaje A4, přes A6 a konče A8. Myslím, že současná BMW 7 je velmi krásným autem, moc moc se mi líbí jak vypadá. Nová S class je nádherná, ale z hlediska designu je pro mě nejkrásnější BMW 7, následovaná Lexusem.
Problém je, že se na auto při řízení nedívám zvnějšku. Proto bych třeba ani moc neinvestoval peníze do kol. Sedmnáctky mi na pětce stačí, je mi jedno jaký mají design.
Tak já na rychlou jízdu a požitek používám jiné auto (asi víš jaké) :-)
Každý jsme z jiného těsta a každému vyhovuje něco jiného. Ostatně buďme rádi, že zde nemáme vozový park jako v Soulu. Tam jezdí 96% domácí produkce a to ve dvou barvách, stříbrné a bílé (trochu nuda, řekl bych)
20. 6. 2013 21:28
Re: Re:
Mimochodem jezdíš v pětce za 1,6 mega a pokaždé, když se podíváš na zrcátka, je zespoda sprostý a nevzhledný černý plast. V době, kdy mají auta nižší střední zrcátka lakovaná, BMW si váží svých zákazníků a nabídne jim lakovaný jen vrchní díl. Spodní je prachsprostý plast. >:D >:D
Už jsem se domluvil s prodejcem, že mi je vymění za zrcátka ze sady M Performance, které aspoň mají černě lakovaný povrch. Pedály jsou už dávno vyměněny za leštěnou ocel. Prahy jsou nyní podsvíceny. To vše za dalších 15000 :-)
Avatar - AUDIRS6
20. 6. 2013 21:46
Re: Re:
hmm, tak - teda podla toho ako to tu popisujes - su horepopisane skutocnosti nezlucitelne s Tvojou dlhodobou spokojnostou... ;-\ - co sa s tym chystas urobit ?
nie je nacase vymenit aj Tvoje "standardne medzimestske priblizovadlo" za nieco podobne zo stajne z Ingolstadtu? ;-)
- viem, ze aj pri pomerne kvalitnom predaji a naslednej kupe A6 ( o konfuguracii sme sa uz myslim dost bavili...) by Ta to stalo peknych par bubakov ;-\ ...
hmmm, posud sam ;-)
edit: tu sme rozoberali s niekym aku A6 by mal kupit "Ingister" - v spodnej casti diskusie...:
[odkaz]
20. 6. 2013 22:40
Re: Re:
Psal jsem o výrobě. Výborná ukázka, jak to dělá BMW (v diskuzi trefně označená jako Bang My Wallet >:D ) a jak to dělá Audi. Mrkni se na prostý fakt, že BMW se neobtěžuje na testovací dráze používat jakoukoliv ochranu předku auta:

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 13:33
Re: Re:
Nejbrutálnější rozdíl je že i A8 je předokolka! >:D >:-[]
Avatar - AUDIRS6
21. 6. 2013 15:35
Re: Re:
a Ty si tajny Kylie-n "nabijak" alebo co ? >:D 8-s >:-[]
Avatar - HitmanPB
20. 6. 2013 23:44
Re: Re:
S Dinarom súhlasím...

Ad páčky - viem na ktoré kľuky narážaš. Áno "vaklajú" ale vďaka tomu, že vaklajú mám o polovicu menej šedín ako mám. Každý "znalec" aút typu Octavka, Duster, Passat prvé, čo urobí, keď zatvára dvere, potiahne práve za túto kľuku a ignoruje skutočnosť, že kúsok od kľuky je madlo, za ktoré sa dajú a aj sa majú dvere zatvátať.
Zo začiatku ma išlo poraziť, potom som radšej zatváral dvere za ľuďmi, ktorých som viezol.

[odkaz]

Preto to BMW urobilo takzvano vaklajúce s dorazom, aby majiteľ auta nemusel chodiť na opravy páčky otvárania dver. Garantujem Ti, že keď túto páčku budú rovnako naťahovať "znalci" v A8 alebo v S-classe, bude z nej rovnaká handra ako v BMW - pochopil Si ?

Ad Interier - to by skôr majitelia 7-er mali byť nahnevaní, že v novej 5-er je skoro všetko, čo v 7-er.
Mimochodom otočím to, nie je skôr horšie, že v Bentely alebo v JAGu nájdeš páčky, resp. čudlíky z Audi, alebo z Forda ???

Ad materiály v interieri - neviem, aké vybavenie interieru máš doma, ale materiály, ktoré sa používajú napríklad v RR alebo Bentley - sú už bežné vo veľa obývačkách aj v ČR i SR, teda tu až nie je veľmi čím prekvapiť to isté sa dá povedať aj o audio sústavách. Skôr pri lux značkách ide cena interieru ruka v ruke s exkluzivitou značky automobilu.

P.S. Prepáč, vozíš sa v 5-er a v kuse na BMW pľuješ - nezvažuješ niečo echtovnejšie - Bentley, resp. RR ? ;-) :-!
... alebo to BMW nie je tak nejak Tvoje ? ;-)
21. 6. 2013 08:51
Re: Re:
"Ad Interier - to by skôr majitelia 7-er mali byť nahnevaní, že v novej 5-er je skoro všetko, čo v 7-er."

O tom jsem mluvil. Já jsem naopak rád, že mám svou "sedmičku" :-)

Auto technicky není moje, je psané na mou manželku a její IČO. Ale používáme ho jako rodina, takže je jakoby naše :-)
R8 je psána na mě, hlavně kvůli optimalizaci DPH. Každý měsíc musím odvádět za své zákazníky přes 40000, tak těch 450000 se na to více než hodí :-)
Nicméně to vůbec neznamená, že budu chválit auto jen proto, že je moje. Proč bych to dělal?
21. 6. 2013 08:56
Re: Re:
Mimochodem, v R8 po 2500 kilometrech něco začalo rezonovat z oblasti kapličky přístrojů :-( Dělá to jen okolo 4500 až 5500 otáček, i když je fakt, že tam ještě moc nezabrousím.
Avatar - jozephko
20. 6. 2013 08:30
A aké bude označenie 12-valca? 780i?
Ak 760-ka bude prepĺňaný 8valec, aké bude potom označenie 12-valca? Alebo bude 760i 12-valec, ale 760 xDrive "len" turbami dopovaný 8-valec? Nejaký je v tom chaos - buď v článku alebo u BMW.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - flyboyeda
20. 6. 2013 12:22
Re: A aké bude označenie 12-valca? 780i?
Je to stejný jako rozezaznat o kterou 911 jde, o který model
20. 6. 2013 21:44
Re: A aké bude označenie 12-valca? 780i?
Tak tomu říkám odpověď k tématu...

Mně by to ale taky zajímalo - znamená to, že turbo V8 bude označením výše, než V12?
21. 6. 2013 16:28
Re: A aké bude označenie 12-valca? 780i?
Pročpak by? Budou to obě dvě 760ky, jakkoliv se to zdá hloupé. Jen ta jedna bude opravdová a ta druhá bude něco jako dieselová M5ka. Spíš karikatura než skutečný
předobraz.