Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští BMW X6 bude větší a agresivnější

Aktuální BMW X6 už je letos pětileté auto a napřesrok se chystá jeho nástupce. Už teď se však ohledně něj objevily první informace.
Zpět na článek
15. 4. 2013 13:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 4. 2013 13:58
15. 4. 2013 15:36
15. 4. 2013 16:41
15. 4. 2013 18:28
15. 4. 2013 18:54
15. 4. 2013 19:11
16. 4. 2013 07:26
16. 4. 2013 11:36
16. 4. 2013 09:46
16. 4. 2013 13:47
16. 4. 2013 14:44
16. 4. 2013 22:41
17. 4. 2013 00:50
17. 4. 2013 07:00
16. 4. 2013 10:56
16. 4. 2013 12:20
16. 4. 2013 14:47
16. 4. 2013 15:42
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 12:32
narast rozmerov
je dnes v mode... ale chapem ze v pripade BMW ide aj o to aby sa nekanibalizovala nova X6 snovou chystanou X4kou a tak musia X6 opat natiahnut..... kedze X4 nebude tiez male auto... je to vcelku teda logicky krok... a ono urcite aj X5 porastie.. kedze porastie aj buduca X3 a X1.... a takto sa nam to pekne posuva odspodu az hore....
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 12:38
Re: narast rozmerov
...ale bude přitom lehčí a též "živější" a lépe "řiditelnější" = to (možná) NEbude (až tak) špatné auto.. ;-)
PS: Otázkou je, jestli bude (a jaké pak bude) případné V12 motorem vybavené X9? :-)
PPS: U BMW ukázali že jim "krabice" (až překvapivě - stejně jako kdysi diesly) JDOU = nechme se převkapit (pokrytí X1-6 působí prozatím "velmi zajímavě" :yes: ;-)
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2013 12:59
Re: narast rozmerov
X6 nemá problém s tím, že by byla špatná. Tam je zakopaný pes někde zcela jinde ;-) Ale zákazníci na X6 slyší, takže i když je to podle mě zcela na hlavu postavený model, pak evidentně v Mnichově vsadili na správnou kartu... Když sice vidím, kdo si je u nás pořizuje, tak se ani nedivím - v hlavě toho obvykle nosí méně než na hlavě >:-[]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 4. 2013 13:02
Re: narast rozmerov
Priemerna velkost penisov majitelov X6 este viac poklesne...
15. 4. 2013 13:10
Re: narast rozmerov
A také - není to jen závist ? Znám několik zcela normálních, slušných a příjemných lidí, co X6 mají.
15. 4. 2013 22:58
Re: narast rozmerov
Tak takovou terénní krávu bych nikomu nezáviděl. To spíš sportovní BMW M1 staré 35 let, ale toto ??? :no:
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2013 23:34
Re: narast rozmerov
co bude mít bazar_*? Velmi pravěpodobně X6
co bude mít bývalý vexlák? Velmi pravděpodobně X6
co bude mít zlatokopka? Velmi pravděpodobně X6
Není to chyba auta, ale podobné "osobnosti" ji zkrátka vyhledávají...
15. 4. 2013 23:36
Re: narast rozmerov
Mám jiný názor.

Co to je " bazar_* " ?
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 16:06
Re: narast rozmerov
Jako že si vůz koupí (ještě) VÍC holčiček? No MOHLO by být.. :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2013 13:08
Re: narast rozmerov
"Zcela postavené na hlavu" jsou všechny "kupé se 4mi dveřmi" - a podívejte se jak se jim (bez ohledu na značku výrobce) DAŘÍ ;-)
16. 4. 2013 09:49
Re: narast rozmerov
Tohle ještě o trochu víc. :-) Kupé mám rád, takže X6 na mne vždy "mluvila". Pěkně trefili základní linku, funkce se podřídila formě, a ten pohled zezadu... Nicméně auto pro mne to není, od SUV očekávám praktičnost (preferuji tedy X5), jinak dám přednost klasice - 6er Coupé. Po nárůstu rozměrů však možná bude zajímavější X4 (než X6).
Avatar - Hammunasakra
16. 4. 2013 15:21
Re: narast rozmerov
Vidím to (zcela) STEJNĚ :-)
15. 4. 2013 13:09
Re: narast rozmerov
Není to jen závist ? Znám několik zcela normálních, slušných a příjemných lidí, co X6 mají.
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2013 23:19
Re: narast rozmerov
závist? proč bych měl závidět něco, co se mi nelíbí 8-s ? Znáš normální slušné lidi, co mají X6? OK, beru. Ale neber mi to, že já zkrátka kolem sebe vidím co majitel, to vydlabaná dýně.
15. 4. 2013 23:35
Re: narast rozmerov
Pokud tam, co se pohybuješ jsou samé dýně, možná bych tedy, být tebou, zauvažoval raději o přestěhování.
15. 4. 2013 13:13
Re: narast rozmerov
Co to je za myslienku? ted vlastne___taka ta narodna, ako aj u nas, ze ten kto ma BMW je hned sedlak co sa potrebuje ukazovat, mafian a ten co nevie s peniazmi...
A preco to nemozem byt tym, ze sa tomu jedincovi paci, ze mu vyhovuje po mnohych strankach, ze vyzaduje kvalitne a bezpecne zvezenie?
To, ze zhliadnes v takomto aute cloveka, ktory ti je nesympaticky a v tom momente pocitis zavist a odpor__ta stavia do tebou spominanej skupiny "co nosia menej v hlave"
Sam jazdim na BMW a seru ma tito sraci, ktori potrebuju riesit inych...
Za tvoju myslienku :no: :no: :no:
Avatar - CHerokee
15. 4. 2013 13:23
Re: narast rozmerov
Souhlas. Každý ať si jezdí v čem chce. Což nemění nic na tom, že X6 je nevkusné auto - hybrid.
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2013 23:28
Re: narast rozmerov
Nevidíš si do úst.

1. o penězích a sedlácích nepadlo ani slovo
2. o mafiánech též
3. nesympatický? já psal něco o sympatiích?
4. závist? absolutní blbost, když už bych nutně musel něco závidět, byla by to třeba klasická 3er, 5er...

Za to, že v mém okolí mají tyhle vozy pochybné individua nižší rozumové úrovně, za to zkrátka nemůžu. Jen píšu co vidím kolem sebe, klidně mě za to ukamenuj >:-[] >:-[] A pro méně chápavé doplním - nikde jem nenapsal, že každý majitel X6 = vydlabaná dýně (a že tomu tak převážně je v mém okolí na tom nic nemění).
15. 4. 2013 19:02
Re: narast rozmerov
Tak X3 už narostla, že. X5 není zase o tolik větší/ prostornější, povýšení na autobus je u ní už delší dobu známé. :-) X4 a X6 jdou s proudem.
15. 4. 2013 13:29
Příští BMW X6 bude větší a agresivnější
a totez plati i o jejich ridicich.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2013 13:40
Re: Příští BMW X6 bude větší a agresivnější
tak to je pravda.... [odkaz]

boh nas vsetkych ochranuj pred takymito vodicmi :-(
15. 4. 2013 13:47
Re: Příští BMW X6 bude větší a agresivnější
A další s mindrákem nazvaným "X6".
Avatar - Nerez
15. 4. 2013 20:26
Re: Příští BMW X6 bude větší a agresivnější
Nejde o mindrák, ale spíš o zkušenosti se skupinou řidičů BMW X6. Asi to nebude náhoda, že více lidí ma takové zkušenosti...
15. 4. 2013 21:58
Re: Příští BMW X6 bude větší a agresivnější
Asi mám velké štěstí, nemám žádnou špatnou zkušenost s řidiči X6tek.

Dokonce veškeré špatné zkušenosti, které jsem buď zažil nebo jsem od okruhu mých známých zaslechl, se nevtahovaly k jakémukoliv konkrétnímu typu automobilu. Nejsou všichni v Superbech Lacinové, v ML Trpišovští, v X6 Dudové a v GTR Vavřincové a Bobrovové.

Proto mám spíš pocit, že pisatelé těchto duchaplností tím zakrývají buď mindráček, závist nebo třeba i málo odvahy vyndat takové prachy za auto, které má, za ty peníze, jaksi, omezené využití. Pokud vůbec ty prachy má. Zvlášť, když si uvědomí, že za to může mít 4 Octavie combi.

Ale nenechává ho X6 chladná, místo aby mlčel a koupil si tu Octávii a byl spokojený, tak pravidelně na X6 plive jedovaté sliny při každé příležitosti. (Ale v koutku duše by jí moc, moc chtěl.)
16. 4. 2013 10:55
Re: Příští BMW X6 bude větší a agresivnější
100% suhlas... co vodic X6, to vytrety retard....
Avatar - Aladeen
15. 4. 2013 13:58
Blah...
Pri tej hroznej predstave že to má byť ešte väčšia obluda ako je teraz ma poriadne naplo 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machýrek
15. 4. 2013 15:36
Nova X6
No jasne: drsnejsi, agresivnejsi, jeste vic nasi*aci, nez ta soucasna a plus k tomu zahojena detska bebicka... co vic si prat? Uz se tesim! Zboznuji ty ksichty "no jo zase jeden v bmw s prazdnou hlavou kratkym perem blbou blondynou co na to stejne nakrad" :)))))) cim vic vas je, tim vic me bavite ;)
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2013 16:41
Re: Nova X6
:yes:
asi tak...zavist, komplexy, predsudky...
Taktiez sa tomu (uz) smejem__aj ked zo zaciatku ma to neskutocne vytacalo...
15. 4. 2013 17:15
Toto auto je plně závislé...
...na blondýnách a prosťáčcích. Kdo chce terénní vůz, koupí Ladu Nivu. Tentokrát (znovu) zcela jasně, i když překvapivě mimo koncern VW,
BRAVO LADA!!!
Rozbalit vlákno
5
15. 4. 2013 17:49
Re: Toto auto je plně závislé...
X6 ale není terénní auto, zato ty jsi jen další pacient s komplexem X6.
Avatar - Nerez
15. 4. 2013 20:28
Re: Toto auto je plně závislé...
Proč musí mít každej, komu se X6 nelíbí komplex? To mi vysvětli...
15. 4. 2013 21:48
Re: Toto auto je plně závislé...
Protože by mohlo stačit napsat "nelíbí se mi" nebo "nelíbí se mi, protože..." .

To ale je pro ty zakompleX6ované málo, musí přidat něco o agresivitě, blondýnách, prosťáčcích, malých penisech, IQ majitelů a podobná moudra.
Avatar - Nerez
15. 4. 2013 22:57
Re: Toto auto je plně závislé...
Zrovna v X6 teda moc ženských nevidívám, ale třeba v X5/X3, Touaregách, M-B ML vidívám těch blondýnek procentuelně asi opravdu více než mužů. Je to trend dnešní doby, kdy muži kupují ženám tahle auta.
16. 4. 2013 15:19
Re: Toto auto je plně závislé...
Podívej se na styl toho odmítání X6.
Avatar - Ham.
15. 4. 2013 18:28
Hoši bacha
Nezávislý výzkum dokázal, že závistivým mužům se scvrkávají koule. Zcela extrémní hodnoty pak byly zjištěny u jednotlivců trpících nějakou formou mindráku při pohledu na X6. Tam bylo zjištěno, že je to až na velikost makových zrnek. Takže hoši bacha. :-)
Rozbalit vlákno
12
15. 4. 2013 18:54
Re: Hoši bacha
:-) navrhuji chorobu nazvat - kompleX6. >:D
Avatar - Ham.
15. 4. 2013 19:11
Re: Hoši bacha
:yes: ano, X6 je ideální představitel iniciátoru těchto mindráků a jako taková si zaslouží být uváděna v lékařských učebnicích. >:D
16. 4. 2013 07:26
Re: Hoši bacha
čéče já si nejsem úplně jistý, jestli je to fakt takhle jednoznačný. Vezmi si X5. Je to prakticky totožné auto ale v nikom takové negativní reakce nevzbuzuje. A při tom mezi nimi jsou rozdíly jen minimální. Já to mám stejně, X5 považuju za poměrně užitečné auto, které bych si sice nikdy nekoupil, ale X6 je u mně za snobský krám, který přitáhl k BMW sortu lidí, která zhusta předtím BMW ani neměla, a tradiční hodnoty BMW jí naprosto nic neříkají... Naštěstí, mám pocit, že X6 už je dost z módy a teď se chystá druhá vlna těch, co si jí budou kupovat jako ojetou, druhé kolo ohromování sousedů:-)
16. 4. 2013 08:11
Re: Hoši bacha
V podstatě je X6 přesně taková, jako samotné BMW.
Mi se líbí. ;-)
16. 4. 2013 11:36
Re: Hoši bacha
jakože X6 je auto, které přesně vystihuje to o čem BMW je? tak potom pábůh s náma:-)
16. 4. 2013 09:46
Re: Hoši bacha
I kdybys měl pravdu (nechci zabředávat do toho, jestli máš), tak je to nejspíš přesně to, co BMW chtělo - oslovit nové zákazníky.
Avatar - Ham.
16. 4. 2013 13:47
Re: Hoši bacha
X6 se jedněm líbí a jedněm nelíbí, potud je na tom stejně jako jiné modely, ale u nás se navíc stala symbolem zla pro skupinu jednodušších nebo klidně říkejme hloupých lidí (hezká sbírka se najde i zde v diskuzi), kteří v ní vidí zhmotnění svého neúspěchu, svého mindráku ze života, který se dá v krátkosti shrnout do postoje "ten kdo jezdí X6 si na ní musel nakrást" a proto vedou řeči o vekslácích, zlatokopkách etc. Zároveň nabývají jakéhosi falešného pocitu vlastní poctivosti a dobroty na úrovni matky Terezy. Když těmhle omezencům vezmeš X6 tak si najdou rychle náhradu, klidně třeba celou prémii (kdo jezdí prémii tak si na ní nakradl) a když národ bude chudý tak se tím symbolem stane klidně jakékoliv auto (my poctivý jezdíme na kole, ten s tím Loganem si na něj musel nakrást). Je to bohužel vlastnost, kterou velmi pěstovali komančové a nutno říci, že se jim podařilo vypěstovat velmi odolný plevel, který je přežil a ve společnosti je stále, bohužel. Na druhou stranu není vůbec složité těmto primitivům natlačit do hlavy jiný symbol, myslím, že kdyby šéfové zpravodajství na bulvárních TV chtěli, tak klidně učiní symbolem zla Trpišovského M AMG nebo klidně Lacinův Superb.
16. 4. 2013 14:44
Re: Hoši bacha
Ano, přesně zanalyzováno. :yes:

I když je tato snaha klasický hrách na stěnu, tak i kdyby jen jeden z těchto zoufalců, životních ztroskotanců a duševních mrzáků prozřel, tak to stálo za to.

Osvěty, v tomto případě, není nikdy dost. :-)
16. 4. 2013 15:22
Re: Hoši bacha
Pochopení okolního světa končí vlastním světem. Jo, smutné. Bohužel mne velmi nemile překvapují i mladší ročníky, kde bych tak velkou míru zabedněnosti nečekal. Holt ta přeměna společnosti bude trvat trochu déle. Smutné.
16. 4. 2013 22:41
Re: Hoši bacha
Nesouhlasím. Toto auto je prostě ošklivé a svým způsobem nesmyslné. Nechápu, proč to vysvětlujete závistí, nebo dokonce hloupostí :-( . To je podle mne úplně mimo, a dá se aplikovat úplně na cokoliv. Nelíbí se ti TO nebo ono - závidíš, že TO nemáš? A jsi hloupý, že se ti TO nelíbí? (za TO si dosaďte úplně cokoliv, třeba šicí stroj, nebo pouzdro na tužky)

Jak jsem psal, BMW vyrábělo v minulosti nádherná auta. Zmiňoval jsem BMW M1, ale zrovna tak krásné byly třeba 635 CSi, 3.0 CSL a mnohé další. Momentálně bych asi nejlépe hodnoti model Z4, nicméně už to zdaleka není tak hvězdné, jak to bývávalo, kdy se mi BMW zdály býti jednoznačnou ozdobou všech silnic a máloco se jim vyrovnalo.

Toto auto je ošklivé, nechtěl bych ho ani za třista tisíc (leda tak na přeprodej se ziskem, ale jinak ne), a rozhodně nikomu, co ho má, nezávidím - ani jeho vkus, ani jeho moudrost. Prostě má na věc jiný názor. Pro mne je to na 95% projev zvýšeného sklonu závislosti na momentální módě, do níž jednoznačně současná vlna SUV spadá. Moc jiného v tom opravdu hledat nelze, byť je asi jasné, že vyložený chudák v tom jezdit asi nebude.
Avatar - Ham.
17. 4. 2013 00:50
Re: Hoši bacha
Mimo jsi ty. Když někdo napíše, že se mu X6 nelíbí tak je to OK a nemám s tím nejmenší problém. Mimochodem mě se X6 co se týče exteriéru také nelíbí a naopak třeba X5 považuji za dokonalé SUV. Ale jde o způsob jakým jej někteří spojují s lidmi nevalné pověsti. To je prostě ubohé a svědčí to nikoliv o tom, že auto je takové nebo makové, ale o tom, že tito lidé jsou primitivové, stačí si přečíst reakce typu:
když sice vidím, kdo si je u nás pořizuje, tak se ani nedivím - v hlavě toho obvykle nosí méně než na hlavě
Priemerna velkost penisov majitelov X6 este viac poklesne...
co bude mít bývalý vexlák? Velmi pravděpodobně X6
co bude mít zlatokopka? Velmi pravděpodobně X6
co majitel, to vydlabaná dýně.
Toto auto je plně závislé na blondýnách a prosťáčcích.

A je jasné, že těmto lidem nejde o hodnocení auta jako takového ale o vymezení se vůči jeho majitelům. A to je celé špatně.
Jinak řečeno, nevadí mi, když někdo nazve nějaké auto křápem nebo celou automobilku za výrobce šmejdů. Od toho jsme na autowebu aby zde každý zhodnotil auto/výrobce. Jakmile ale někdo majitele nějakého auta nazve vekslákem nebo vydlabanou dýní tak zde nemá co dělat, protože neuráží auta (neživé předměty), ale konkrétní lidi, dokonce celé skupiny lidí a to je primitivismus podobný urážkám typu všichni obyvatelé města xyz jsou idioti.
17. 4. 2013 07:00
Re: Hoši bacha
Svým způsobem Tvůj postoj chápu a beru. Já zase spíše reagoval na zde převládající tvrzení, že komu se toto auto nelíbí, tak závidí těm, co na něj mají. Takto na mne většina reakcí lidí obhajujících X6 působila.

Já si naopak lidí, kteří něčeho dosáhli a projevilo se to i finančně, docela vážím - samozřejmě, pokud se k tomu dostali poctivě - znám hlavně takové, když už (X6 asi nemá nikdo z nich - ani nevím, protože to auto je fakt pro mne naprosto nezajímavé). Ono je to asi celkem i o tom, jakými lidmi se člověk obklopuje.

Na druhou stranu, když se podíváš třeba na příspěvek Machýrka výše, popř. na to, jak se projevoval jinde zde na webu, tak se nediv, že někteří lidé si majitele těchto velkých BMW spojují s podobným typem lidí a mají k nim averzi. Nemyslím si, že by si to vycucali zcela z prstu, ale souhlasím s Tebou, že tímto směrem vedená argumentace je v zásadě zcela chybná.
16. 4. 2013 10:56
otras...
Nech si hovori kto chce co chce, ale X6 je auto pre retardovanych kktov. 99% vodicov X6 sa tak sprava a to 1% to nezmeni...
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2013 12:20
Re: otras...
Je dobře, že máš v hlavě takhle jasno a na druhou stranu je také dobře, že jsi až ze Slovenska.

I když, není to nebezpečně blízko ?
Avatar - Pekelná Micinka
16. 4. 2013 13:58
Past na k.
Asi v BMW dostávali připomínky od některých majitelů, že jim nárůst ega se stávající generací stále nepřijde dostatečný a to ani s pomocí aftermarket dílů.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
16. 4. 2013 15:42
Agresivní?
Tak X6 je asi nejagresivnější SUV co znám.. ;-)
Jěště víc...to může být už příliš.
BMW mám rád...
Jsem tedy na to auto dost zvědavý , i když je nepraktické , za podívání stojí.
Rozbalit vlákno
0