Diskuse

Příští generace TDI již bez systému čerpadlo-tryska

31.10.2005

Německý čtrnáctideník Automobilwoche před několika dny informoval o tom, že nová generace motorů TDI již nebude stavět na systému vstřikování čerpadlo-tryska. Informaci potvrdil také mluvčí Volkswagenu.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "theo" [195.39.69.XXX] 31.10.2005  06:12

    žádný velký překvapení

    to zase není, jen jsem myslel, že půjdou přece jenou slepou uličkou TDI PD trochu dál, když jim nová fabrika nefunguje ještě ani rok.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jan" [172.181.237.XXX] 31.10.2005  21:27

      « diesel zacina pomalu prorazet v usa :)

      ....US-Regierung hat jetzt ein Gesetz beschlossen, das moderne Dieselaggregate auf eine Stufe stellt mit Hybrid-Antrieben. Ab 1. Januar 2006 erhalten Käufer von Fahrzeugen mit modernen Dieselmotoren oder mit kraftstoffsparender Hybridtechnik eine Steuererleichterung von bis zu 3400 Dollar. Zudem soll im Laufe des nächsten Jahres der Dieselkraftstoff wieder um eine Qualitätsstufe verbessert und sein Schwefelgehalt gesenkt werden. Dann können auch Dieselmotoren mit Hightech-Einspritzsystemen (Piezo-Injektoren) das Brennmaterial problemlos verkraften. [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "cosworth" [82.113.53.XXX] 31.10.2005  09:09

    konecně

    konečně konec těch čoudivejch sraček
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "MAR" [193.165.186.XXX] 31.10.2005  09:57

      « Re: konecně

      co mně vždycky ujely... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "GTI" [83.208.243.XXX] 31.10.2005  11:16

        « Re: konecně

        >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "mikyn" [194.228.213.XXX] 02.11.2005  12:20

        « Re: konecně

        mas jezdit autem a ne na kole :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "GTI" [83.208.243.XXX] 31.10.2005  09:24

    MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

    Jo, brácho, jestli ti něco vadilo na VW, pak to bylo to chrochtání jejich TDI, viď. Na nic jinýho jsi nepřišel... na co bys taky přijít mohl... Tak tohle v roce 2007 skončí. A pokud sis přečetl podrobně článek, pochopil jsi, proč VW přechází na CR teprve nyní... Jo, jo, brácho, pokud sis zatím vybíral auto svejch budoucích dní podle vystřihovánek z ABC, tak teď, když us snad budeš stát na vlstní noze, se budeš umět rozhodnout reálně. BRAVO VW-PORSCHE :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Petr T." [82.202.0.XXX] 31.10.2005  10:03

      « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

      Ale on má svým způsobem pravdu, GTI! Systémy PD byly vyvíjeny pro motory BEZ filtrů DPF ale německá veřejnost prostě vyžaduje nekouřící auta. Takže PD jsou mrtvé, protože se velmi obtížně kombinují s DPF filtry pevných částic. A u common railu je to hračka!!! Ale co ti chudáčci benzínoví vyznavači budou potom říkat, až nebudou dieselové vozy kouřit?!?!? (Nemluvím o starých skořepinách.)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Lonestarstate" [85.70.203.XXX] 31.10.2005  10:30

        « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

        Zatím vidím sypat se saze i z nejnovějších dieselů, když přidají do kopečka...nejsem slepý a mám čich a sluch (drnčí i common-rail, jen o tochu míň). Máš to jako s light kolou. I kdyby mi v reklamě stokrát tvrdili, že chutná líp než normální, pobliju se , když se jí napiju. Náhražky neberu. Mám vlastní smysly a na reklamy kašlu.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ZZ" [62.168.15.XXX] 31.10.2005  11:43

          « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

          Já mám radši Pepsi :yes: ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Lonestarstate" [85.70.203.XXX] 31.10.2005  12:11

            « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

            Já je moc nerozlišuju. Zas takový machr nejsem. Ale nalej mi light a poprskám tě. Koho mělo napadnout, že "max" je totéž co "light"? >:-[] Stejně tak to není z mé strany zbytečné machrování u benzínu. Nepoznám, jestli jede auto na 98 nebo 95. Ale ta nafta je nebetyčný rozdíl. Uznejme všichni, že jedinou motivací je koupi je snaha ušetřit. Jo, pak když už seš v tom, oháníš se mamutím krouťákem už odspodu. To má ale Small Block taky. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "ZZ" [62.168.15.XXX] 31.10.2005  12:19

              « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

              Konkrétně Max od Pepsi je fakt humus, ale zase u Coke mi víc chutná Light ;-) Fakt je ten svět divnej. Nebo krásnej? :yes: Ty rozdíly v benzínu nebo naftě jsou znát zejména u aut s malým výkonem. Tam je každej koník navíc znát. Já mám teď prvního ropáka a taky jsem myslel, že bych to nikdy nekoupil. Naskytla se mi výhodná koupě, tak jsem to zkusil. Takže ano, motivace cenou tam byla, ale upřímně můžu říct, že to nebylo cílené zaměření na nafťáka. No a teď si nestěžuji a fakt to supr táhne odspodu :yes: ;-) Jediný co mě fakt s*r* je tam čmoud, když tomu naložím. A teď po čipu je to ještě výraznější ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Pekelná Micinka" [62.24.84.XXX] 31.10.2005  12:42

              « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

              Brrrr. Max je snad ještě o třídu hnusnější.. Coca Cola je jen jedna. A když miluješ Kofolu, tak není co řešit... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "ZZ" [62.168.15.XXX] 31.10.2005  12:44

                « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

                Tobě chutná Kofola? :-|
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "empi" [84.42.182.XXX] 31.10.2005  15:03

                  « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

                  Kofola po pivu rulez >:-[]. Ty americke sra.ky akorat kazi zuby a nepomuze ani zvykat orbity >:D.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Tamin" [82.99.132.XXX] 31.10.2005  16:04

            « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

            já kofolu, když jí miluješ není co řešit.......
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Tamin" [82.99.132.XXX] 31.10.2005  16:08

          « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

          Lonesi já jsem člověk co má rád tuning.No a minulý pondělí jsem si koupil Tuning magazine a tam bylo DVD, tak na to koukám a tam byla vyladěná Fabia RS, asi víš co to má za motor, diesel.A tam bylo jak s tím borec jel a teďka přidal plyn, panečku to bylo sazí a nebo když měřili výkon na brzdě a on zrychloval, tomu se hulilo nehorázně z vejfuku, ale jinak DVD fakt stálo za to.Nejvíc mě dostali jak BMW pětkový řady přeřezávali na kupé.......
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [85.70.80.XXX] 31.10.2005  10:45

      « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

      :-! TDI byli dobré v 90 letech,dnes jim dávno ujel vlak. To jejich červené písmeno jen znamená čím víc červenejch písmen,tím větší sypák... Dojdi se svézt s Toyotou D4-D 150 -180 nebo s Hondou...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Umierneny" [217.75.73.XXX] 31.10.2005  14:08

      « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

      Nezostava ine nez suhlasit s Tebou. Konecne sa Octavia stane MOZNOU alternativou pri vybere dalsieho auta. Aj ked az o dva roky... Doteraz to nebolo mozne kvoli duniacemu, rezonujucemu a klepotajucemu motoru.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "GTI" [83.208.243.XXX] 31.10.2005  14:59

        « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

        Jo, souhlas. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "david" [62.24.90.XXX] 31.10.2005  14:43

      « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

      A je to tady! Chlapci od VW zase vsem vytreli zrak. Spravne rozpoznali slepou ulicku a vcas vrhli sve sily nekam uplne jinam. Ostatni je budou zase jen zavistive nasledovat. Je to pro me v kratke dobe druha lekce progresivity VW. Nedavno jsme se zas dovedeli, ze V10 TDI uz se nebude prodavat do Phaetona. Hlupak si mysli, ze je k tomu prinutily objektivni okolnosti. Chyba! Je to genialni strategicky tah chlapiku z Volfsburgu. Nemam pravwdu?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "GTI" [83.208.243.XXX] 31.10.2005  14:57

        « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

        U V10 nevím, ale to, že roky dělali TDI bylo opravdu skvostně geniální... měl jsi naftu s největším zátahem... Ten přestup ke CR je nyní jen logickým krokem, VW bude mít opět dokonalou naftu. P.S. Jinak davide, u tebe je výhoda, že máš pravdu vždycky ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Dušan" [217.115.240.XXX] 04.01.2006  22:00

      « Re: MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT

      >:D "Technika čerpadlo tryska byla již od začátku naprosto chybná. Nelogické také bylo, že si VW dovolil luxus nabídnout u přímého vstřiku nafty jeho dvě varianty. S příznakem PD se mělo skoncovat daleko dřív také proto, že už dlouhou dobu je zřejmé, že budoucnost patří technice common rail" - Ferdinand Dudenhöffer, šéf Center Automotive Research, jeden ze špičkových automobilových odborníků v Německu. >:D Mluví za vše...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Lonestarstate" [85.70.203.XXX] 31.10.2005  09:57

    Ať si

    Ať si ho postaví, jak chtějí. Mě to nevzruší. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Tamin" [82.99.132.XXX] 31.10.2005  16:11

      « Re: Ať si

      jo to víš, že ve Švýcarsku takřka nenarazíš na diesel, ti Švýcaři se uměj o svou přírodu postarat......
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "GTI" [83.208.243.XXX] 31.10.2005  11:15

    NAFTOVEJ SVĚT

    Jo, lásko, já jedu dál... tak to je pro mne naftověj svět. Pravej nefalšovanej svět tahačů. Pravdou ale je, že v premiovejch vozech je kultivovanost nafty již samozřejmostí. Pravdou také ale je, že ten zátah nafty má jen omezené spektrum otáček... Jenže kdo chce točit jako mixér v kuchyni? Ta nafta je už kultivovaná i ve střední třídě. Jel jsem nedávno poměrně podrobně 407ku v naftě a moc, moc mne překvapil luxus jízdy - ticho, svižné svezení. Jenže, je tu ještě benziňák... nepřekonatelnej samet, točíš do 7tisíc a letíš... tak na tohle samozřejmě nefta nemá... je to tak, že naftu by sis měl koupit ne kvůli tomu, že ti kámoš odlejvá do kanystru z bagru, ale proto, že máš rád klidnou jízdu, s dobrým zátahem. Benziňák je pro fajnšmekra, co podle ucha rozezná rozdíl 100 otáček na pětku v dlouhým táhlým... Benzin je zatím nepřekonatelnej... koneckonců moz závodů se s naftou nejezdí...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ZZ" [62.168.15.XXX] 31.10.2005  11:47

      « Re: NAFTOVEJ SVĚT

      "koneckonců moz závodů se s naftou nejezdí..." ... zatím ;-) Možná proto, že by nebylo přes ten čoud vidět auta >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Lonestarstate" [85.70.203.XXX] 31.10.2005  12:12

        « Re: NAFTOVEJ SVĚT

        A co ty závody traktorů? >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ZZ" [62.168.15.XXX] 31.10.2005  12:26

          « Re: NAFTOVEJ SVĚT

          Ty mají alespoň kabiny nad čmoudem ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Kryštof" [80.188.155.XXX] 31.10.2005  14:05

      « Re: NAFTOVEJ SVĚT

      Celkem přesné vyjádření současného stavu věcí! Musím se k něčemu přiznat....nafta mne opravdu začíná čím dál tím víc BAVIT! Při kočírování toho nejmainstreamovějšího (krásné slovo ;-) ) služebního auta, co si snad lze jen představit, s klapajícím TDI pod kapotou, si mumlám pod fousy, že to snad opravdu není možný, ta síla, ten dravej zátah, to pružný zrychlení...ovšem takřka pokaždé dojedu na návyky ze svého soukromého benzíňáčka...uprostřed předjížděcího manévru je zázračná TurboDiesel síla tentam a já se zděšením zírám na ručku otáčkoměru na konci své krátké pouti, klepající se za šílené kakofonie v červeném poli!A pak přesednu do svého mazlika, prásknu do stáda benzínovejch plnokrevníků a neměnil bych....zatím >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "GTI" [83.208.243.XXX] 31.10.2005  15:00

        « Re: NAFTOVEJ SVĚT

        >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Míra H." [194.212.94.XXX] 02.11.2005  22:49

        « Re: NAFTOVEJ SVĚT

        Tak to teda jezdi s koňma, když jseš takovej nebozez.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "empi" [84.42.182.XXX] 31.10.2005  14:50

    Z trosku jineho soudku

    V testu AutoBildu ([odkaz]%2F99oWQEBbcO… porazila Octavia Jettu, S40 a A4. Kdyz uz i v AutoBildu zacne ceske auto porazet ty nemecke, tak je to vazne a Octavia asi bude objektivne dobre auto ...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Elpepe" [82.100.11.XXX] 31.10.2005  14:55

      « Re: Z trosku jineho soudku

      Myslel sis neco jinyho?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "empi" [84.42.182.XXX] 31.10.2005  14:59

        « Re: Z trosku jineho soudku

        Ne :-), spis jsem to tu postnul jako reakci na nektere chytraky, co v mistnich diskuzich poplivaji Skodu, kdykoli je to jen mozne ...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "GTI" [83.208.243.XXX] 31.10.2005  15:15

          « Re: Z trosku jineho soudku

          Kritika škody není žádnou kritikou... Je pochopitelné, že kluci, co si zatím fakt jen vystřihujou fotky aut z časopisů, musej plivat na Škodu... to je normálka... zatím se totiž vidí v Hummerech a v Astonech... Ten, kdo pár aut už viděl ví, že Škoda je v rámci svých tříd výborné auto s výborným poměrem užitné vlastnosti x cena. Cena Škody je nastavená lehce níže, než má konkurence... a tak ti hoši v těch papírovejch Hummerech a Astonech, až začnou reálně uvažovat nepochybně dospějou k logickému závěru - Copak víc mi nabízí auto z dovozu oproti Škodě? Nic... dokonce Škoda nabízí víc. Vezmi si Fabii, vždyť to je po tolika létech krásný vůz... A abych byl objektívní, pak je vlastně jedno, co jedeš... to "jiné" to uchvacující můžeš zažít až u premiových značek - MB, BMW, AUDI. A dnes už i u Volva. Kdo někdy zkusil MB - E, ví, že tam je to opravdu jiná jízda - vše tak jinak jakoby utažené, dokonale dotažené... Takže mít v garáži Clio či Fiestu a plivat na Fabii... no, to je velká odvaha...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Essesant" [147.251.190.XXX] 31.10.2005  15:26

            « Re: Z trosku jineho soudku

            Ja bych spis velebil Octavii - jak 1. tak 2. generace byly ci jsou opravdovy etalon pomeru cena/uzitna hodnota. Proste prestylingovany golf s vetsim kufrem za nizsi cenu. Pro Cesko bomba. U Fabie mi pomer ceny a uzitne hodnoty v mnoha pripadech tak skvely nepripada ale to zalezi na tom, co kdo u auta podobne velikosti uprednostnuje... Na Skodu opravdu netreba plivat, prave naopak. Ale na druhou sranu by se nemela, podobne jako jine "ikony z Deutchlandu", glorifikovat, coz se take pohrichu casto deje.
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Paja" [85.70.142.XXX] 31.10.2005  15:52

              « Milovana&Nenavidena

              Jsou vozy nevyrazne (o kterych se prilis nedebatuje) a vyrazne (ktere jsou tu nadnaseny, tu zatracovany). Neni dobra reklama pro Skodu, kdyz se o ni hovori? Jen tak pro zajimavost...jeden z nasich klientu leta na kontroly dvakrat do mesice ato z Anglie, jejich spolecnost pred ctyrmi mesici vybavila sve zamestnance Octaviemi a zatim naprosta spokojenost (predtim Vauxhall).
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Essesant" [147.251.190.XXX] 31.10.2005  16:21

                « Jak by se mohlo

                prinejmensim v CR stat, aby se o ni nehovorilo - Auto ktere se tady vyrabi a dobre prodava. Je to naprosto v poradku. Horsi je, kdyz se temer nekriticky povazuje, prinejmensim v jistych kruzic,h Skoda, VW a Deutchland auta za "jediny pripustny doprvni prostredek" a vse ostatni je smejd. A uplne nejhorsi je, kdyz to jeste prikrmuji tendencne pisici "nezavisli" novinari. To je to, co se mi nelibi a co je spatne! :-(
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "GTI" [83.208.243.XXX] 31.10.2005  16:29

                  « Re: Jak by se mohlo

                  Problém není ve VW, problém je kolem. VW jakožto koncern... dělá geniální práci. Uspokojí každýho - od městského vozítka Foxe, po S8... dokonalá politika. O PR ani nehovořím... tohle dokažou fakt zatím jen u VW. Ty dole píšeš o vykrádání Fiatu atd, ale tak to přece není. TDI sehrálo velkou roli v určitém čase... a ten čas se neplnil, to je vše, klid, takže i nadále bude mít VW ty nejlepší nafťáky... ber to prakticky, ne jízlivě. Ano, VW kontroluje Evropu z 20%. A procenta budou růst... to je jasné. Píšeš o Octavii, jo, já proti ní nic nemám, akcentoval jsem nahoře Fabii jako fakt silnej motorizační prvek tady... a v tomhle světle udělali Fabii geniálně.
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "Essesant" [147.251.190.XXX] 31.10.2005  17:02

                    « nejde o vykradani Fiatu

                    ani o VW jako takove. Samozrejme, skvelou praci odvedi v PR - dokazali zmagorit spostu lidi, (ted nemyslim tebe ani soustu jinych priznivcu VW tady v diskusich), ze VW Audi a spol jsou jedne dobre auta, coz tak proste neni. Narazel jsem na to, ze sposta VW fans (ci spis VW rowdies) by si o Fiat, ci jine italske auto, ani neopreli kolo. Nikdy by je nenapadlo, ze ve Fiatu dokazi vymyslet technologie, ktere dokazi auta posunout dal nebo zkonstruovat skvele modely (tituly auto roku to jen dokazuji). O motoristickem sportu kde italcars rulez ani nemluve... Je to o nahedu na svet - ja jsem individualista: VW Prassat bych si nekoupil ze 3 hlavnich duvodu: Nelibi se mi design, Budou jich jezdit neskutecne mraky a hlavne se nechci identifikovat, a tim padem nechat zaradit, do skupiny jejich zakazniku...
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "ZZ" [84.42.139.XXX] 31.10.2005  19:45

                      « Italcars?

                      Italcars rulez v motoristickém sportu? To myslíš rallye, kde to natírají všem těžce Frantíci nebo letošní F1? Možná tak seriál cestovních vozů, kde kroužej Alfy... Jestli mi něco uniklo, tak mě prosím doplň.
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "Saki" [213.194.249.XXX] 31.10.2005  22:38

                        « ČTI

                        Ono totiž pokaždý, když se Alfa/Lancia/Ferrari se někde účastní, tak musí FIA změnit pravidla, aby si ti ostatní taky škrtli. Audi má 2 tituly Mistra světa v Rally, Fiat má 3 a Lancia 10+1. Alfa má krom jednoho všechny tituly v ITC, v posledním roce z osmi závodů jich vyhrál Larini 6 a Nanini2, hádej na čem jezdili? Audi dostávala tak 1-2 kola...teď zavedli osmiválce, aby se konečně Alfic zbavili, protože je zatím nevyrábí...v cesťácích byli všichni rádi, když divizi II po 6 letech opustila Alfetta GTV6, protože ji nikdo nebyl schopnej porazit, když přišla 75 dalo se to ještě vydržet (mají sice jedinej titul MS Cesťáků, ale co), ale když 155 GTA nakládala BMW M3 v Imole v průměru skoro 10 km/h na jedno kolo, tak jim to FIA odpískala. A o tom, že v letech 1987-1992 nebyl nikdo schopnej porazit Deltu už nemá dál cenu se zmiňovat. Fiat je nejúspěšnější značka ve sportu všech dob (počítáme-li všechny koncernový značky)!!!
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "Essesant" [147.251.190.XXX] 01.11.2005  12:15

                        « Re: Italcars?

                        Tak to si snad delas srandu, ne? Podivej se prosim do statisk a historickzch tabulek! viz Saki. Jendorocni vypadek snad nelze brat za bernou minci! Kdo to ve fomuli nakladal vsem poslednich 6 sezon??? Prosim proberte se medialni masirky a zacnete premyslet!!!
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "ZZ" [62.168.15.XXX] 01.11.2005  12:21

                          « Re: Italcars?

                          No, v F1 jo, to bylo rýpnutí, ale rallye? Historické tabulky? To chceš věčně těžit ze zašlé slávy? A neber to prosím negativně. Startuješ jak čert z elektriky. Já se jen zeptal ;-) PS: Kdo to natírá všem posledních pár sezón v rallye? >:-[] Moc mi to jako mediální masírka nepřipadá. To je současnost. A tu já žiju.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "MHPlus" [147.230.228.XXX] 02.11.2005  11:32

      « Re: Z trosku jineho soudku

      2 zásadní výtky - neřekl bych, že AutoBild je právě případ objektivního časopisu, - Škoda je v Německu díky masáži VW chápána jako domácí (německé) auto, montované v levnějším příhraničí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Essesant" [147.251.190.XXX] 31.10.2005  14:58

    Fiat technology RULEZ

    Nemohla mm nenapadnout urcita paralela: Kdyz pred mnoha lety prisel Fiat s primym vstrikem nafty, tak to byl prave VW kdo technologii jako prvni okopiroval a ted je to same v blede modrem s CommonRailem :-) Neverim, ze by u VW jiz davno nevedeli, ze TDI je slepa ulicka - mozna se bali implmentovat italskou technologii - VW prece nemuze mit JTD musi to byt PRASAT TDI, jinak to neni auto ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "KKK" [217.195.161.XXX] 31.10.2005  16:01

      « Re: Fiat technology RULEZ

      Presne tak ;-) O slepy ulicce museli vedet uz davno, ale zavadeni vyroby novych motoru taky neco stoji. Vic se vyplati vydelavat na sbijeckach JZDI dokud to jde.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Wik" [62.245.119.XXX] 31.10.2005  16:54

        « Re: Fiat technology RULEZ

        Co se týče ropáků,tak jsem jel jen v golfu (96 kw),ten motor mě ale ničím nezaujal a potom alfinou 2.4 JTD(110 kw) a to byl mazec.Jinak su benzínovej,rád vytáčím.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "škodovák" [62.209.210.XXX] 31.10.2005  19:02

          « Re: Fiat technology RULEZ

          :-! Já tedy nevím , ale srovnávat motor o obsahu 1.9 s motorem 2.4 je asi jako srovnávat motor 1.2HTP s motorem 1.6 taky se ti bude zdát že ta 1.6 jede daleko líp a nemusí se tolik točit, Musíš srovnávat stejnou kubatůru a potom říkat svůj úsudek.. :-!
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "lopez" [82.113.53.XXX] 31.10.2005  20:32

            « Re: Fiat technology RULEZ

            to je fakt, oba motory se nedaj srovnavat, protoze ten od VW neni motor, ale setrvacnik.....
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "tom" [82.113.53.XXX] 31.10.2005  20:29

          « Re: Fiat technology RULEZ

          jel jsem s 2,4 JTD - 147 kW v ALFE 159! To je nahul, idiot v letistnim taxiku "new pasratt" malem vzteky puknul, ale nemel sanci :-)!!!!
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 31.10.2005  20:43

            « Re: Fiat technology RULEZ

            Když řídíš čerstvej motor... lehce na plyn, brácho... abys ho nevystřelil do nebes... Jinak - zapomněl jsi napsat motorizaci Apoštola... Tys měl 200 koní, tak pokud je něměl Apoštol, a že je nejspíš neměl, tak jsi byl za šaška. Soubojuj se zásadně s těma, co maj silnější auto a ty to dotáhneš svým uměním... je vůbec nějaké? ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "snatch" [203.57.44.XXX] 01.11.2005  12:22

              « Re: Fiat technology RULEZ

              GTI rules?!
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Jarda" [192.71.68.XXX] 01.11.2005  12:46

              « Re: Fiat technology RULEZ

              jak pise tom, je to idiot, protoze si koupil passata a pak nestaci! Mej si koupit tu 159 - je fakt hezka a passat vypada vedle ni jak korea made. Jestli ma 200 koni z 2,4, tak to je ficak!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "anonym" [193.179.27.XXX] 31.10.2005  20:32

      « Re: Fiat technology RULEZ

      Mimochodem někde se tu nedávno psalo, že ty Cromy (myslím 1. generace) s přímým vstřikem byly sice úsporný a revoluční, ale taky dost poruchový. Takže jedna věc je něco začít a druhá je něco dotáhnout.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "zoran" [82.113.53.XXX] 31.10.2005  20:28

    VW

    koukam ze ubozaci z vw konecne zjistili to co ostatni uz davno vi, ze PD je slepa kolej.... CR je jedinny system, ktery ma budoucnost a hochum to trochu trvalo - PD je bida, vrci jak traktor, zadny filtr a vykon bida. Ten preboostrovanej 121 kW 1,9 TDI je tak poruchovej ze ho zatim stahnuli z planu prodeju :-), pry ma spotrebu 8,5 litru pri 170 km/h na sestku!!!!
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 31.10.2005  20:47

      « Re: VW

      Ubožáci z VW - ;-\ Kam chodíš na tu přisprostlost... Kdyby tě přivedli na poradu jejích manažerů, tak se ti klepou kolena a tady na ně pliveš. Co ty jsi za člověka?... máš radost, že tu můžeš napsat evidentní nesmysly o motorech VW? To je podivné, ne. Ty přece nemůžeš mít auta vůbec rád... Zvedá se mi z tebe žaludek. Tohle bych nedokázal napsat o žádné automobilce. Uvažuj, máš-li čím :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "KKK" [213.235.81.XXX] 01.11.2005  23:22

        « Re: VW

        Neklepou se teď kolena spíš těm manažerům? Ta korupční aférka jim moc nepomohla... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Karel" [85.71.213.XXX] 31.10.2005  22:52

    GTI je mimo!

    Před pár dny tu Tom napsal: "GURU konečně trapně přiznal, že patří do technického muzea a opouští technologii PD!!! Od teď už bude vyvíjet jen CR!" Jeden rádobymachr a superultra VW fanatik mu to nevěřil a říkal, že nemám tolik slavit.. Sem rád, že se tak brzo ukázalo, kdo je IN a kdo je mimo mísu >:-[] >:-[] >:-[] P.S. máš to teďka težký, viď GTI? Ani se Ti nedivím, páč teďka lze jen velice težko vyvracet to, že GURU již dávno není, co býval dříve. A že technologicky (motorově) je to lehce nadpůrměr až průměr.. Buď chlap a přiznej, že v současný době již TDi (s technologiií PD) není téměř konkurenceschopný a že to soudruzi ve Wolfsburgu docela projeli! Pořád se těšim na ten jejich "ýbrmotor" 2.0 TDi se 170 koníky - a vono furt nic, maj nějaký zpoždění, ne? S těma novýma motorama přijdou až v roce 2007 (nepochybuju, že si na nich dají záležet), to znamená, že v současnosti má VW minimálně 2 roky ztrátu na Toyotu!!! Sorry, ale musim si to pořádně vychutnat: GURU a jeho TDi s technologií PD patří do technického muzea, konečně to i oni sami POTUPNĚ přiznali (hlavně, že před rokem se dušovali, jak je PD in a jak jsou špica). To je ale ostuda!!! Bejt tebou a tobě podobnýma, tak raději nelezu na net a schovám se do nějaké nory v horách, protože všichni VW fanatici si od těďka až do roku 2007 budou užívat zasloužené šikany ze strany příznivců Toyoty, Hondy, BMW, ale i Fiatu a vlastně skoro všech ostatních. Dokonce i Hyundai už Vám se svým dieselem 1.5l docela hustě natrhnul *!!! >:-[] >:-[] >:-[] P.P.S. tvoje příspěvky, u posledních několika článků týkajících se VW, to je fakt tragédie. Jseš fakt hustej ubožák, docela by mě zajímalo jaký mindrák si vlastně léčíš..
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 31.10.2005  23:22

      « Re: KK (KLID KARLE)

      Tak jsem tě poctivě přečetl... a nějak ti nerozumím. Tys asi nečetl příspěvky tady nahoře... Vždyť to je tak průhledné. PD sehrály svou dominantní roli v předchozích létech. Zejména zátah motoru byl nedostižný...nevím, jak dlouho děláš do aut, ale tohle prostě je fakt. VW nic neprojel. Žel se za to platilo známým zvukovým projevem motorů. No, a CR motory jsou již nyní na takové úrovni, že je výhodnější vybavovat auta těmito motory. Stále nechápu tvé ironie... Prostě VW bude užívat tyhle motory také... TAKÉ, chápeš... Tak v čem je problém... Co sem taháš nějaké mindráky? ;-\ Kdykoliv (i v minulých dnech) tu píši o VW, tak vždy po uvážení a jsem schopen obhájit každý příspěvek. Navíc, Karle, z tebe úplně čiší až zášt vůči VW... proč... buď nad věcí... copak. Mne až mrazí, s jakou radostí napadáš mně -proč tak sprostě?-, VW a jejich TDI. Mě je srdečně jedno na čem jede Avensis, ale nikdy bych si nedovolil napadat Toyotu tak, jako ty bohorovně napadáš VW. Tak to trochu promysli. Pokud se nechceš zařadit mezi ty primitivy, co umí jen sprostě nadávat. P.S. Jinak ti musím ještě napsat, že ačkoliv tu teď píšem o naftě, tak nejsem jejím příznivcem, a to ani jak v PD, tak v CR. To ale neznamená, že budu napadat tyhle motory, nebo sprostě nadávat příznivcům CR. Mimochodem přečti si, co tu píši o naftových motorech...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Paja" [85.70.142.XXX] 01.11.2005  06:09

        « Re: KK (KLID KARLE)

        Pocitat naskok v letech je velmi uspesne, nikdy jsem VW neobhajoval, ale plivat po necem, co znamenalo v Evrope zasadni zlom v nahledu na diesely je nesmysl. V prvni polovine 90-tych let, kdy vetsina producentu pouzivala naftu s neprimym strikem Vami kritizovany koncern pouzival temer bezvyhradne prime vstrikovani, ktere napr. Audi dostalo tam, kde je ted. Na konci 80-tych let to byla znacka, ktera se snazila dostat na uroven BMW a M-B, dnes je v pozici, kdy muze diky image drzet sve ceny na jejich urovni a nepodbizet se. tento motor zajistil skvely start Octavii, dlouhou karieru Transporteru a jeho osobni verze Caravelle se stala rodinnym vozem (dodavka!), ani Seat by nebyl tam, kde je dnes. Panove uberte prosim z Vasich soudu. VW opravdu neco dokazal, dnes zminujete Toyotu, ktera prisla s konkurenceschopnym dieselem az v roce 2000, Honda jeste pozdeji atd. Nekdy je lepsi dlouuuuho myslet, nez neco podobneho vypustite (navic se zamyslete, kdo vyrabi jeden z nejlepsich naftovych osmivalcu na svete a v Evrope prosadil vetsi rozsireni primovstrikove technologie do benzinu). Premyslejte nad tenkou hranici uspechu a neuspechu a relativnim subjektivnim posuzovani tohoto rozhrani! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Kryštof" [80.188.155.XXX] 01.11.2005  07:53

          « Re: KK (KLID KARLE)

          Panejo! Barikády jsou postaveny, granáty létají z jedné strany na druhou, nejistá palba do vzduchu je opětována přesně mířenými dávkami, tam kde ještě včera byla poklidná ulice, jsou dnes díry po vytrhaných dlažebních kostkách... To co píše Paja výše, jsou prostá nezpochybnitelná fakta. Tvrdit, že TDI dávno patří do muzea, je jako říkat, že tam dávno patří všechno co jezdí na benzin, páč budoucnosst patří naftě. Tím však zároveň nezpochybňuji kvalitu moderních diseselů japonské, či jihoevropské provenience. Je ale dobré držet se jisté časové posloupnosti, promnout si oči, zhluboka se nadechnout a přijmout fakta. Ať už ladí s osobními sympatiemi, či přesně naopak.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "škodovák" [62.209.210.XXX] 01.11.2005  07:06

      « Re: GTI je mimo!

      :-! Karle , Karle , jestli je někdo mimo , tak jsi to ty.Autům , natož motorům vůbec nerozumíš.Mněl by jsi vědět , že TDI patří i v současnosti k nejúspornějším , sice výkonově se CR pomalu dotahuje , na PD ,ale zatím je to plichta. Na PD mi vadí hlučnost a kouřivost . I když i auta s CR , pokud nejsou zahřátý , čuděj taky..Takže to shrňme PD dosáhlo svojeho maxima a proto koncern přechází ke CR. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Tamin" [82.99.132.XXX] 01.11.2005  15:37

      « Re: GTI je mimo!

      copak je chlapče, snad tě neschvátila závist, že se tak navážíš do VW.Pump-Düse kralovalo dieslům dlouhou dobu a to si uvědom, navíc GTI nikdy nanapadá příznivce ostatních značek a jen hájí VW.Kterou značku ty tak hájíš?A kterjžto mindrák si pro změnu éčíš ty?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Jozki." [195.168.8.XXX] 02.11.2005  08:19

      « Re: GTI je mimo!

      Neviem odkial su tvoje info ale moje (info z vyroby) je ze 2,0 TDI 170 PS pride na jar buduceho roku. Podla mojich vypoctov >:-[] to je rok 2006 a nie 2007. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tom" [85.71.213.XXX] 02.11.2005  00:00

    Malá poznámka

    Pánové, malá poznámka pro většinu z Vás. Mám trošku problém s tím, že tu v mnoha případech žijete minulostí a nejste schopni se od ni odpoutat. Z hlediska dnešní koupě vozu je přeci naprosto irelevantní, že technologie PD byla před X lety špičkou, že Golf před desítkami let odstartoval éru "hothatchů", že Cadillac zavedl airbag dříve než Mercedes atd. atd. Podle mě je důležitá současnost! Když si jdu koupit auto, tak mě přece nezajímá, že PD byla dříve super špička, když právě dnes bezpochyby zaostává. Např. 2.2i-CTDi nebo 2.2 D-CAT jsou dnes bezpochyby lepší v naprosté většině parametrů a do roku 2007 tomu tak asi i nadále bude! Tohle je přece relevantní informace, která zajímá zákazníky. Nebo ne?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Jozki." [195.168.8.XXX] 02.11.2005  08:28

      « Re: Malá poznámka

      Ale to by sa dalo povedat aj napr. "Co na tom ze Toyota patri uz roky medzi najspolahlivejsie na svete. Tento novy model nemusi byt rovnako spolahlivy. Tak si radsej kupim Landwinda". Niektore informacie z minulosti su relevantne. PS:Inac s tebou suhlasim (Golf, airbag) - co bolo bolo. V 15. storoci som tiez nebol majorom. ;-) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Pavel_KR5" [194.228.94.XXX] 02.11.2005  12:03

    dobrý kecy :)

    No comment: "... mluvčí VW zdůvodnil překvapivou zprávu tím, že dnešní technika common-rail již dosahuje úrovně systému se sdruženými vstřikovači ..." Přiznat prohru by bylo asi nad jejich síly.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tamin" [82.99.132.XXX] 02.11.2005  16:35

    Pro Karla, 2.0 TDI se 170HP.......

    koukni se sem [odkaz] , už ses dočkal.......
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Jarda" [192.71.68.XXX] 02.11.2005  17:21

      « Re: Pro Karla, 2.0 TDI se 170HP.......

      No to je ono, tahla zprava je uz venku asi 2 mesice pro VW, ale motor stale v nedohlednu.... DUVOD - prilis velke tlaky na turbu a praskani lopatek, ten rok si to vezme :-), takze radsi 2,4 JTD - 147 kW !!!!!!!! * off VW!!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "TurboZ" [80.83.65.XXX] 07.11.2005  20:52

        « bez titulku

        Jarda je omezenej vůl co ví prd >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "meky" [195.80.188.XXX] 16.11.2005  12:33

    jeden nazor

    Celkom rad som donedavna cital pochvalne ody na VW... To bolo v case, ked som jazdil na benzin, potom na Fiatovom JTD a nakoniec na CDTI v corse (samozrejme, tiez je to fiat). Potom som si kupil Golfika f tedeicku...(zachovaly, prvy majitel, servis - pre pochybovacov) a je to des. Uz nikdy v zivote nechcem folksa asi vidiet. Je to pohybliva kopa srotu!!! A kym nemam na novu Astru, budem jazdit na CDTI - je to fakt extra dobry motor!!! >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "OZI" [212.81.16.XXX] 12.07.2007  10:30

    to je velka skoda, posrali to

    TDI PD motor je omnoho lepsi na prestavbu na rastlinny olej ako Common Rail, a to nehovorim o odolnosti....a rastlinny olej riesi vsetky problemy diesla, motor ide tichsie a vobec nedymi
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Christian “Batman“ Bale: Donald Trump si myslel, že jsem Bruce Wayne

Christian “Batman“ Bale: Donald Trump si myslel, že…

Říká se, že americký prezident Donald Trump (72) nepatří k nejchytřejším politikům světa. Možná tomu tak není,…

Jak nakoupíte o Vánocích? Podívejte se na přehled svátků, kdy jsou obchody zavřené

Jak nakoupíte o Vánocích? Podívejte se na přehled…

Po dvou podzimních svátcích, kdy zůstaly obchody zavřené, přijdou další svátky bez nákupů o Vánocích. Na konci…

 

iSport.cz

Slavia – Zenit Petrohrad 2:0. Postup v EL zařídili Zmrhal a Stoch

Slavia – Zenit Petrohrad 2:0. Postup v EL zařídili…

Zvládli to! Fotbalisté Slavie porazili v posledním utkání skupiny Evropské ligy Zenit Petrohrad 2:0 a zajistili…

SOUHRN EL: Vaclík vychytal nulu a Sevilla postupuje, dál jde i Rennes

SOUHRN EL: Vaclík vychytal nulu a Sevilla postupuje,…

Fotbalisté Sevilly s reprezentačním brankářem Tomášem Vaclíkem si v závěrečném kole skupinové fáze Evropské ligy…

 

Reflex.cz

Nesvádějme všechno jen na pomalé úřady. Za šíleným růstem cen bytů a domů stojí i hamižnost developerů

Nesvádějme všechno jen na pomalé úřady. Za šíleným…

14,4 roku. Tak dlouho musí vydělávat Pražan s průměrným platem 39.298 korun měsíčně na to, aby si v metropoli…

JXD vs. strašidloměr za 9 tisíc: Pokud za tohle opravdu vyhodíte peníze, dobře vám tak!

JXD vs. strašidloměr za 9 tisíc: Pokud za…

Do Tábora jsme jeli s podezřením, že jde o recesi. Jenže prodavači elektronických zařízení pro detekci strašidel…