Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští Jaguar X-Type nebude klasický sedan

Neschopnost prosadit se s malým sedanem v prémiovém segmentu střední třídy přivádí Jaguar k úvahám o netradičním ztvárnění nástupce řady X-Type. Podle Automotive News Europe je velmi pravděpodobná verze Shooting Brake, sedan téměř jistě nebude v nabídce.
Zpět na článek
21. 3. 2006 08:54
neregistrovaný "manitou"
21. 3. 2006 08:58
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 12:13
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 3. 2006 12:15
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 12:13
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 12:56
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 13:05
neregistrovaný "manitou"
21. 3. 2006 17:50
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 20:58
neregistrovaný "Tom"
21. 3. 2006 13:09
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 13:17
neregistrovaný "milo"
21. 3. 2006 14:20
neregistrovaný "kuba"
21. 3. 2006 14:33
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 15:07
neregistrovaný "kuba"
21. 3. 2006 14:35
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 14:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2006 13:12
neregistrovaný "milo"
21. 3. 2006 13:15
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 13:20
neregistrovaný "milo"
21. 3. 2006 13:25
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 14:48
neregistrovaný "ericn"
21. 3. 2006 16:05
neregistrovaný "p"
21. 3. 2006 16:07
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2006 16:24
neregistrovaný "p"
21. 3. 2006 17:20
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 19:14
neregistrovaný "MichalH"
neregistrovaný "manitou"
21. 3. 2006 08:54
PREMIOVÁ MASOVKA
Jag není prémiová masovka, Jag je prostě více. Jj, některé věci společné s mondeem, je to podobné jako společné věci mezi Seat / Škoda / VW / Audi, jenže u Audi to zkousli a u Jagu ne. A to se nedivím. Jag není masovka jako Audi a tak byla podle mne snaha jít do toho segmentu trojky a céčka špatná, alespoň s tím modelem jaký je. Jestli nový S type zkrásní a zesportovní, XJ taky a ten shooting break bude vypadat jako větší C30 od Volva s jaguářím designem, pak je tady naděje, že to půjde. K tomu ještě spider podobné velikosti ;-) Je jen škoda, že třeba Jag chtěl strašně moc rychle do toho segmentu a vydělávat prachy daným modelem, podobně mi přijde i snaha AR, ta zase přišla do segmentu se 159 zespoda. Prostě takhle rychle se dějiny nemění - kroky Jagu i AR měly být opatrnější a měli mít více trpělivosti ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
21. 3. 2006 08:58
KAMIKADZE MANAGEMENT
Když to nejde se sedanem, tak to asi půjde S kombíkem (nejlíp dýzlovým...) >:D :no: Tomu se říká KARIÉRA
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 3. 2006 12:13
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Vis co je to shooting-brake?
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 12:15
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Myslis Shunting brake? >:D , o vsemocny primlouvam se za konceptD!!!
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 12:13
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Naopak, udelaji si vlastni segment...to je to nejlepsi, co v soucasne chvili mohou udelat...vymykat se!
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 12:56
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
:yes: :yes: :yes: Coz ostatne delali vzdy. Jen male doplneni, nevim jakym X-Typem jezdili v redakci, ale v tom mem je s Mondeem spolecny jen ovladac svetlometu a pakcy pod volantem;-) Zajimave je, ze u VW sdileni dilu nevadi, ale u Jagu ano ;-\ Kde je zakopany pes?
neregistrovaný "manitou"
21. 3. 2006 13:05
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Píšu ti to vejš, tak čti pořádně ;-)
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 17:50
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Ja to cetl a nic jsem nenamital. Z meho pohledu vidim na X-Typu snad jen dva zasadni technicke nedostatky. Snad vsechny verze maji dost nepresne razeni. Obcas si pripadas jako v historickym sportaku bez synchronu;-) A druha vec je, ze kdyz nemas xenony, tak ty svetla proste nesviti. Najezdil jsem dost kilometru s ruznymi verzemi X-Typu a tohle jsou jedine zasadni veci, ktere bych mu vytknul. Samozrejme jeste se da dodat, ze automat v nem za moc nestoji a absence 6ti kvaltu u 4x4 je taky neprijemna. O zdrcujicich chybach marketingu nema cenu hovorit. To je 1000000x proprane pradlo:-( Jen jsem trochu smutny, ze se jinak korektni redakce zarazuje do skupiny "v Jagu vse na ho\/no je", ktera je tady tak velmi rozsirena:-( Nu co, par nas, ktery se zlomit nenechame jeste zustalo a prijde den a zuctujeme >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
21. 3. 2006 20:58
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
To výš, potom co redakce vyzkoušela dokonalost Lexusu IS nemohla X-type ohodnotit jinak než "Jag je na *", to je přeci jasný >:-[] >:-[] >:-[] Třeba to vyjde příště.. redakce bude testovat Landwind, pak sedne do Jaga a výsledek bude dobrej, neboj >:-[] ;-)
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 13:09
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Jezis, vzdyt to je jasny! Focus a Mondeo jsou vyrabeny neprestiznim automobilovym vyrobcem bez image, ktery v zasade funguje jako noname. Oproti tomu Golf a Passat jsou vyrabeny prestiznim Volkswagenem, ktery ma luxus uz v nazvu! To prece pochopi kazdy! Prestan uz sakra premyslet nad hovadinami a bez se nechat ovanout Passatnim vetrem v nejblizsim salonu, aby jsi konecne prohledl! Bud Guru! A nezapomen, ze skakajici kocka je v teto pozici, jelikoz ji chce sezrat nejvetsi evropsky producent lido...pardon luxusnich vozu...a kdyz bude chtit, tak ji dostane. Za ty prachy, ktery nechas chciple kocce se muzes citit faetonove, to je rozdil kamo. A nezapomen, stavet minci na motor nesmis u dieselu! Nebud aut, bud fauve!!! >:-[]
neregistrovaný "milo"
21. 3. 2006 13:17
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
presene!!!! v europe je VW krasa kras co si zasluzi miesto na stupienku najvyssom a Ford je len 'obycajna americka ludovka.' Ale aj keby mal ford u nas image VW, tak by to stale nebolo ono. Akosi je v pohode ked ma audi veci z vw ale u jagu by to nebolo ono.
neregistrovaný "kuba"
21. 3. 2006 14:20
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
FORD GROUP je jak sjezd aristokracie, tak tady nemel neco o neprestiznosti. Dost me mrzi, ze se temto tradicnim znackam nedari. Osobne bych radsi videl zanik napr. Seatu nez Oldsmobilu.
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 14:33
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Vynech silne vyrazy...jde o nadsazku kolego! ;-)
neregistrovaný "kuba"
21. 3. 2006 15:07
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Jasny myslel jsem si to, ale jelikoz se temer cela diskuze tahne v teto nadsazce tak me to nedalo. Na druhou stranu kdyz je nekdo priznivce naky znacky, ktere se nedari ... tezko dokaze jeste o tom vtipkovat ;-)
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 14:35
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Nota bene urcovat, ktere ze dvou zel je horsi dost dobre v tomto pripade nelze.
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2006 14:39
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
:yes:
neregistrovaný "milo"
21. 3. 2006 13:12
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
podla mna je to tym, ze odkial sa tie komponenty prevzali. Ak je to zhora, ako napr z VW do seat alebo skoda, tak je to super, lebo seat a skoda 'maju supr veci z VW' a majitelom passatov a pod je to jedno. Ale u jaga je to naopak, najprv to ma ford a az potom od neho jag. Chapes...rozdiel je mat skodu ktora je taky 'maly volkswaged' a mat jaga co je 'lepsi ford'. Na veci to vobec nic nemeni, len to ponimanie ludi je ine.
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 13:15
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Mam na Fabii vicko nadrzky ostrikovacu s logem VW a Audi >:D
neregistrovaný "milo"
21. 3. 2006 13:20
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
ostrekuje ti to lepsie?
neregistrovaný "Paja"
21. 3. 2006 13:25
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
Urcite, diky tomu vicku! >:-[]
neregistrovaný "ericn"
21. 3. 2006 14:48
Re: KAMIKADZE MANAGEMENT
vidiš to bych se měl taky mrknout hahahahhahaha >:D
neregistrovaný "p"
21. 3. 2006 16:05
slovosled a preklepy...
zkuste si to po sobe precist...;-)...stane se

Tam kde Jaguar nemůže konkurovat nebude nic nenabízet a místo toho se asi vrhne tam kde ostatní nejsou. Pohon všech přitom bude pravděpodobně zachován i v novém modelu.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2006 16:07
Re: slovosled a preklepy...
a co jako..???? :no:
neregistrovaný "p"
21. 3. 2006 16:24
Re: slovosled a preklepy...
myslim redakci...vybiram citaty z clanku > --- nemůže konkurovat nebude nic nenabízet --- Pohon všech přitom bude...
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2006 17:20
Re: slovosled a preklepy...
Pohon je dulezitej! Jak nehonis, tak to nestoji za nic >:-[]
neregistrovaný "MichalH"
21. 3. 2006 19:14
má to zapotřebí?
Jaguar se neměl nikdy zaprodávat. Kdyby raději posiloval kvalitu modelů ve vyšších třídách, trochu omladil vzhled XJ a soustředil se na high society udělal by lepší. Samozřejmě, že X-type nemohl být nikdy úspěšný byť vycházel z dobré masovky, ale z masovky. A Jaguar byl vždy něco výjimečného, stál ještě nad BMW či Mercedesem. I proto musel ztratit hodně zákazníků u vyšších řad. Kdo si koupí jaguar, kterým může už jezdit v podstatě "kde kdo"? Ti kdo si kupovali jaguar, kupovali vždy něco víc než bmw či m-b. Nemyslím teď techniku. A ty jeho velká kupé...
Rozbalit vlákno
0