Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Příští Nissan 370Z může být v Evropě bez šestiválce

Ondřej Chamilla
Diskuze (38)
Nástupce Nissanu 370Z má přijít do dvou let, objevují se tak informace o použité technice. Očekávejte tedy minimálně dva motory a menší objem než doposud.

V rozhovoru pro Car Advice se šéf marketingu a globální strategie Nissanu, Roel de Vries, nechal slyšet, že příští Nissan 370Z, který se dost možná bude označovat jen jako Z, dostane hned několik motorů. Zachován by měl být klasický atmosférický šestiválec, bude mít však menší objem než dosavadních 3,7 litru. Dost možná jej ale neuvidíme v Evropě, protože dle de Vriese „Evropané nechtějí kupovat auta se šesti válci.“

Očekávat tedy můžeme ještě přeplňovaný čtyřválec, byť detaily zatím nevíme. Objevují se také spekulace o základní verzi, která by mohla dostat atmosférický čtyřválec po vzoru Subaru BRZ/Toyoty GT86. V tom případě by však auto muselo zhubnout ve srovnání se současným 370Z. Již dříve se objevily spekulace o hybridní variantě, která rovněž není vyloučena. V roce 2015 by již mělo být zcela jasné, jaké motory přijdou, některé zdroje totiž říkají, že další generaci Zetka uvidíme koncem příštího roku, zbylé se shodují, že nás od prodeje novinky dělí maximálně dva roky.

Ondřej Chamilla
Diskuze (38)
5. 12. 2014 18:52
Re: budoucnost
Tak teď popravdě nevím na co jsem to vlastně reagoval. :-) To už neřeš. :-!
Avatar - Bully_
5. 12. 2014 18:41
Re: budoucnost
Asi jsme se nepochopili, pises o necem jinem.
5. 12. 2014 08:36
Re: budoucnost
Nevím kolik lidí tady si vybere auto ze zahraničí a projde si tím procesem převozu, ale spíš všichni vybíráme z CZ nabídky. Vyšší náklady v západní evropě budou, ale už si neřekl, že platy v západní evropě jsou taky úplně jinde. Psal jsem u svého příspěvku a pak tady ještě jeden borec taky, kolik co stojí provoz a je to fakt poměrově levné. Zetko jsem koupil nové. Ojetý sportovní vůz je prostě riziko, protože nevíš kdo a jak s tím jezdil. Přeci jen se nepředpokládá, že ve sportovním autě jezdíš jak důchodce.
Avatar - Bully_
4. 12. 2014 23:22
Re: budoucnost
Ted jsem prave cetl clanek v jednom nemeckem automobilovem periodiku. Zamysleni nad budoucnosti sportovnich (tech opravdu sportovnich) vozu v souvislosti s prodejnosti a cilovou skupinou zakazniku. Ze dochazi k paradoxu, ze dost lidi zacina chtit radsi vice ci mene ojete auto nez jeho nejnovejsi oturbenou verzi s lepsi ekonomikou provozu, generatorem zvuku motoru, ventilovanou sedackou s masazni funkci a xenony, co vidi az za roh. Paradoxne se diky tomu obcas nebezpecne priblizuje cena ojetin na dohled cene novych vozu. Kdyby se z toho stal trend, nevadilo by to tak moc, ne? >:D
Bohuzel jde ale jenom o par lidi, co obecnym trhem s automobily nehybou. Nehybeme- taky jsem prave ted poridil za cenu slusne vybaveneho noveho Golfu R (ne az tak moc) ojete hard core coupe. Sny se maji plnit.
Avatar - Bully_
4. 12. 2014 23:12
Re: budoucnost
Vzdyt staci sledovat debaty potencialnich zajemcu o sportovni vozy v CR a SR treba na tomto serveru. Resi se pouze co ja vim 5 variant na stejne tema (prakticky a komfortni HH s foukanym dvoulitrem s koncepci vsechno vpredu) a o koupi konkretniho auta pak rozhoduje prakticky jenom design a nejnovejsi technicke vychytavky. Nicim jinym se vlastne ani lisit nemuzou, moc ne ani tou cenou, protoze by si o neco drazsi konkurenci nikdo nekoupil.
Jak tu uz nekde zaznelo, sportovni auto neni jenom o silnem motoru.
V pitne vode je proste prilis vysoky obsah estrogenu >:D