Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští Opel Corsa dostane techniku Citroënu C3

GM a PSA Peugeot-Citroën se definitivně dohodly na podobě vzájemné spolupráce. Koncerny budou pracovat celkem na třech společných projektech.
Zpět na článek
25. 1. 2013 08:57
25. 1. 2013 11:26
25. 1. 2013 11:50
30. 1. 2013 10:22
24. 2. 2013 19:28
30. 1. 2013 10:24
Avatar - sargis
25. 1. 2013 08:57
Corsa
Nejak sa mi to neyda s tou Corsou, ma predsa prist do roka a na paltforme s Aveom/Mokkou.
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2013 10:08
C5/508/Insignia
informacie o tomto zlepenci tu chybaju. Posledne info k tejto tematike, ktore mam je, ze by sa to malo vsetko robit v Ruesselsheime na 1 platforme od 2017/2018. To by tomu vsetci zucastneni dali, co? >:D
Rozbalit vlákno
2
25. 1. 2013 10:23
Re: C5/508/Insignia
Jasně je zde napsáno, že model střední třídy se společně vyvíjet nebude.
25. 1. 2013 20:55
Re: C5/508/Insignia
Což je podle mě dobře, protože by C5 určitě přišla o hydrauliku, což by byla pro Citroen největší chyba.....
Avatar - Jaros71
25. 1. 2013 11:26
CORSA-PUNTO
Myslím,že to není dobrá zpráva.. :no: :no:
FIAT malá auta umí , Opelu to dost pomohlo a Corsa se stala autem roku v EU i u nás.
Francouzi se tak moc zatím nepředvedli...i když 208 je dobré auto.
GM ale asi neměl na výběr.
Spojení FIATU a Chrysleru ho dohnalo k frantíkům..
Jen aby ta kvalita taky nešla francouzskou cestou dolů..
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2013 11:50
Zaměření
Spíš než na emise by se tyto dnes nejproblémovější evropské automobilky měly zaměřit především na to, aby ty jejich auta někdo vůbec kupoval a nemusely se jich zabvovat za dumpingové ceny.
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2013 10:22
Corsa
Ja si skor myslim ze pre C3 by bolo neskutocne stastie dostat platformu od Oplu. S Corsou som nejazdil ale jazdne vlastnosti su vo vseobecnosti povazovane za velmi slusne.
Za to na C3 som jazdil a ta sa sprava ako aeroplan. Odskakovanie na priecnych nerovnostiach je neskutocne neprijemne a nebezpecne. Riadenie je katastrofalne lahke (ok da sa naladit inac). Pri vybehnuti spoza zvukovej bariery dostane clovek taku supu od bocneho vetra, ze ma pri 130-140 co robit aby auto udrzal na ceste. 55kW motor je pre C3 tak maximum ani si neviem predstavit ako jazdi 88kW verzia..
Vseobecne si myslim ze toto spojenectvo bude skor sluzit na vyuzitie oplackej technologie ktora je po mechanickej stranke ovela dalej ako produkty PSA. Nic v zlom, Citroeny mam vcelku rad, ale pouzitelne to zacina byt mozno az od novej C4 vyssie.
Rozbalit vlákno
1
24. 2. 2013 19:28
Re: Corsa
Zvukovej alebo vzduchovej bariery?
30. 1. 2013 10:24
a Astra...
a Astra je opat etalonom triedy...pouzite PSA platformy je hlupost...
Rozbalit vlákno
0