informacie o tomto zlepenci tu chybaju. Posledne info k tejto tematike, ktore mam je, ze by sa to malo vsetko robit v Ruesselsheime na 1 platforme od 2017/2018. To by tomu vsetci zucastneni dali, co? >:D
Myslím,že to není dobrá zpráva.. :no::no:
FIAT malá auta umí , Opelu to dost pomohlo a Corsa se stala autem roku v EU i u nás.
Francouzi se tak moc zatím nepředvedli...i když 208 je dobré auto.
GM ale asi neměl na výběr.
Spojení FIATU a Chrysleru ho dohnalo k frantíkům..
Jen aby ta kvalita taky nešla francouzskou cestou dolů..
Spíš než na emise by se tyto dnes nejproblémovější evropské automobilky měly zaměřit především na to, aby ty jejich auta někdo vůbec kupoval a nemusely se jich zabvovat za dumpingové ceny.
Ja si skor myslim ze pre C3 by bolo neskutocne stastie dostat platformu od Oplu. S Corsou som nejazdil ale jazdne vlastnosti su vo vseobecnosti povazovane za velmi slusne.
Za to na C3 som jazdil a ta sa sprava ako aeroplan. Odskakovanie na priecnych nerovnostiach je neskutocne neprijemne a nebezpecne. Riadenie je katastrofalne lahke (ok da sa naladit inac). Pri vybehnuti spoza zvukovej bariery dostane clovek taku supu od bocneho vetra, ze ma pri 130-140 co robit aby auto udrzal na ceste. 55kW motor je pre C3 tak maximum ani si neviem predstavit ako jazdi 88kW verzia..
Vseobecne si myslim ze toto spojenectvo bude skor sluzit na vyuzitie oplackej technologie ktora je po mechanickej stranke ovela dalej ako produkty PSA. Nic v zlom, Citroeny mam vcelku rad, ale pouzitelne to zacina byt mozno az od novej C4 vyssie.