Čtvrtá generace Seatu Leon se nám představí v příštím roce. Jednou z chystaných novinek španělského hatchbacku je i zajímavé řešení zadního brzdového světla.
Uf revolucia od koncernu, uz len s ich podanim tohot pojmu opatrne. Jedine revolucia na penazenku zakaznika..........
Niekde okolo roku 2004 tiez prisli s revoluciou ohladne turbo motorov - s prusermi, ktore sa ukazali casom - Rozvody, vyvazovaky, emisie, interval vymeny oleja 50tkm a pod.
Ako tak im fukacky zacali fungovat v 2. generacii od roku 2014...... ;-) Cize ak pridu s revoluciou okolo roku 2023, tak minimalne ro roku 2033 ruky od toho prec ;-)
Taková tragédie to rozhodně není. Měl jsem SDI, TDI PD, TSI a teď TDI CR a neměl jsem jediný problém, na každém autě cca 100 tis. km. Turbomotor - příjemné svezení se zátahem odspodu, luxusní spotřeba, velmi slušná dynamika a rozumné servisní náklady.
Ta hysterie z rozvody se týkala pouze první generace TSI a řada lidí i tak na nich najezdila kvantum bez potíží. Pokud u turbomotorů jezdíš 15 tis./rok interval oleje, měníš vzduchový filtr a tankuješ kvalitní palivo, nedáváš tomu na studený motor a necháš ho po zátěži vydechnout, jsou ta auta naprosto spolehlivá.
Současná Cupra mi dosluhuje, tak nevím, nový Leon má nastoupit příští rok, Cupra tedy asi za dva, navíc teda jestli, soudě dle cenové politiky u Atecy, půjde o auto na hranici prémie...má to cenu čekat? :-(