Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští Volkswagen Phaeton bude větší a hliníkový

Volkswagen vytrval a nakonec chystá novou generaci své limuzíny Phaeton. Proti té současné si v mnoha ohledech polepší.
Zpět na článek
23. 1. 2014 13:53
23. 1. 2014 15:10
23. 1. 2014 16:11
23. 1. 2014 18:06
23. 1. 2014 18:12
23. 1. 2014 19:53
23. 1. 2014 20:17
23. 1. 2014 20:47
23. 1. 2014 21:46
23. 1. 2014 22:46
23. 1. 2014 15:46
23. 1. 2014 16:08
23. 1. 2014 17:44
23. 1. 2014 15:26
23. 1. 2014 16:10
23. 1. 2014 21:19
23. 1. 2014 21:46
24. 1. 2014 10:46
23. 1. 2014 13:53
Motory
Citace z článku:
"Z nabídky motorů už v roce 2011 zmizel agregát 6.0 W12/331 kW, ty stávající (3.6 V6/206 kW, 4.2 V8/246 kW a 3.0 V6 TDI/180 kW) se dočkají moderních přeplňovaných nástupců."

Heh, bohužel to není pravda. Phaeton se dá dnes koupit pouze s 3,0 TDi. >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
23. 1. 2014 14:41
Re: HLINÍK a taky ELEKTRIC
tak to víte VW DAS AUTO moc dobře ví jak je na tom v USA [odkaz] a taky co tam frčí [odkaz] a na evropský šefy zvysoka.... jinak sou v p_čí >:D

PS: proč je výhodnější jezdit v VW DAS AUTO PHAETON ELECTRIC [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ozzman
23. 1. 2014 14:47
Re: HLINÍK a taky ELEKTRIC
Že ty seš ten naštvanej pán v helmě, co na nás vždy vykoukne v tvých odkazech? >:D
23. 1. 2014 14:48
Re: HLINÍK a taky ELEKTRIC
To jen u nás, na západ od ČR tam pořád dávají i benzíny :-)
23. 1. 2014 14:20
s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkurenční
ten si snad nevidi do huby
Rozbalit vlákno
37
23. 1. 2014 14:33
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Rozhodně při vývoji Phaetonu nic nepodcenili. Technikou, motory a kvalitou interiéru, šíří výbavy či možností individualizace nijak nezaostával. Chyběla jen image. Paradoxně si Phaeton velmi dobře drží cenu při dalším prodeji.

A limuzína od Bentley, která použila techniku Phaetonu se S-klase může postavit zcela určitě ;-) .
23. 1. 2014 14:51
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
To si nemyslím, W12 a V10 jsou široko daleko "nejlevnější" luxusní auta.
I ostatní motorizace se prodávají cca za polovinu toho, co stejně staré S-klasse :-)
23. 1. 2014 15:06
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Osobně bych to netvrdil. Ty auta se pohybují cenově prakticky stejně +/- 10-20 tis.

Co ale nevím, kolik stálo jako nové třeba dotčené Sko a kolik Phaeton.
23. 1. 2014 15:29
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Doma se mrknu do katalogů, snad je najdu.
Co si ale matně pamatuju, Phaeton byl dražší než srovnatelná D3 kvůli rozsáhlé základní výbavě (s výjimkou 3.2V6 a 3.0TDI).

Jinak s těmi cenami máš pravdu, já koukal na modely z roku 2004-2006 - tam ten rozdíl ještě je. U novějších už je to fakt jedno :-)
23. 1. 2014 15:45
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Kdyby byl jako nový za stejnou cenu, neviděl bych osobně důvod, proč zrovna Phaeton. ;-)
23. 1. 2014 16:02
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Za mě jednoznačně kabina :-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2014 18:02
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Protože Phaetona jentak nikdo nemá! :-) A vem si i to, že se vyrábí prakticky nezměněn už 10 let a pořád vypadá honosně :-)
23. 1. 2014 16:14
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Můžu ten článek dohledat, vyšlo to kdysi v Autobildu. Phaeton vs. S-klase vs. BMW 7 jako ojetiny. VW byl doporučen pro svou robustnost...měl nejnižší pokles ceny. Němci by si to v tomto srovnání asi těžko vymýšleli, střílet do vlastních řad ;-) .

Nesmíš hledat v bazerech tady v čr, to není rozhodující, tady jsou jen vylítané vrány ;-) .
23. 1. 2014 18:24
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Cenu si ozaj pomerne slusne drzi, coz je divne.

Prva verzia je relativne lacna, porovnanim so startovacou cenou [odkaz]
Mladsie rocniky okolo 13-18tisic eur [odkaz]
a po facelifte nahle zdrazel na 25-50tis.Eur

Podobne stare Sklasse ma cenu taku istu alebo dokonca nizsiu [odkaz]
Ska z 2010-2011 idu za 30-60tis, teda opat rovnako.

V US bol celkom lacny na dnesne predajne ceny, 64000USD az 95000 za W12 [odkaz]

Za nafuknuty Passat je to vsak dost, dizajn mu bol vsade vytykany.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 14:52
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Tady seš mimo brácho. Zaostával a to fakt těžce a ve srovnávačce s S-Klasse dostal Bentley pěkně na budku - aktualizuj si data >:D >:-[]
23. 1. 2014 14:55
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Nezaostával.
Dnes už je za zenitem, ale v prvních dvou-třech letech prodeje to bylo zjevení. Uvědom si, že přišel v době, kdy MB šetřilo a BMW procházelo "změnou".
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 15:21
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Zjevení to bylo, vo tom žádná, ale pamatuju si taky na srovnávací testy - nechytal se vod první chvíle
23. 1. 2014 16:23
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Přesně tak...pamatuju si, jak chválili interiér, hlavně jeho kvalitu a materiály, velmi výkonnou bezprůvanovou klimu, rozsahy nastavení předních sedadel. Piech byl posedlý detaily a kvalitou. To auto bylo testováno i v rychlostech 300km/h, kvůli stabilitě, akustice, pohodlí...co na tom, že pak mělo omezovač na 250. Úkol zněl jasně, muselo být v dané době nejlepší a na vývoji se nešetřilo.
23. 1. 2014 16:30
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Aniž bych chtěl dělat reklamu, tak když se podívám na tu pardubickou W12 za 180k co je na inzertních serverech, tak nezbývá než smeknout. V tom bych snad i bydlel když už bych neměl na servis... :-)

Když na takové auto koukám, tak si pořád říkám - atmosféra, 2x VR6, na ničem se nešetřilo, to se přece nemůže s*át >:D Ale jsem srab :-)
23. 1. 2014 16:37
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
V čr bych to nekoupil, ty ceny nechápu...já to vždy beru tak, že nízká cena ti říká, tomu autu prostě musí něco být. Když vidím, co se prodává za 200tis Kč, pak tahle kára nemůže stát 180k Kč.
Ale na takové to domácí poježdění kolem komína ;-) .
23. 1. 2014 17:05
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Myslím, že tomu autu je 15-30l/100km >:-[]
Taky mi to vrtá hlavou - přece když bych tam dotáhl někoho, kdo už Phaetona viděl rozebraného a vzal s sebou aspoň základní diagnostiku, řádně to projel a zkusil měchy, tak už se snad žádný kostlivec po prodeji nenajde :-)
23. 1. 2014 19:08
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Kdyby to bylo jen o 15 litrové spotřebě, tak to není takový problém...většinou jsou náklady na benzin ta nižší položka.

Problém je koupit ojetou prémii. I když už je cena více než lákavá, pak cena náhradních dílů a servis zůstává stále v prémiové hladině.

To jsou jednoduché počty...rozvody řetěz, řemen příslušenství, kladky, oleje se tam také vejde dost snad 10 litrů, kolik stojí komplet výměna brzdy, čepy na ramenech a těch tam také bude dost, když to má lichoběžník/víceprvek, výfukové potrubí to také nebude žádná láce a druhovýroba existovat nebude....tím, že je to vidlicový motor, tak to máme 2-4 katalyzátory, 4 lambda sondy...mrkni kolik stojí ty gumy v daném rozměru.

Ba ne, ojetá prémie, to je sebevražda. I když to koupíš za 200k Kč, není problém do toho dalších 100k Kč narvat a i tak se nemusí problém vyřešit.

Ale ten rok bych se povozil, a pak to poslat do kopřiv >:-[]
23. 1. 2014 20:10
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Jestli myslis tohle:
[odkaz]

Tak tomu je to, ze je to Czech Auto Pardubice, coz je znama x-krat prejmenovana firma s velmi kvetnatou povesti, takze sance ze to auto ma 75.000km je asi stejna jako ze jsem papezova prava ruka. :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 18:24
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
To si pamatuješ dobře, tyhle detaily sou fakt dotažený, bohužel to samý neplatí pro auto jako celek ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 21:58
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Dva :no: ? Dva drobečkové co nečtou testy nebo z důvodu fandoVWství hrajou lobotomii paměti? >:D >:-[]
23. 1. 2014 20:14
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Zajimave je, ze cele tohle korunovala navigace z roku 2001, ktera se montovala az nekdy do roku 2008, prestoze i socialni Peugeoty prestaly ty VDO Daytony montovat nekdy v roce 2003. Celkem tezka nevynucena chyba obzvlaste proto, ze se s tim neda vubec nic delat.
Avatar - white label
23. 1. 2014 15:41
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Tak sem dej odkaz sakro, mrknem na to... :*) ;-)
23. 1. 2014 15:55
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Odkaz dát nemůžu, ale cca v roce 2004 vyšel v AutoTipu srovnávací test A8, S-klasse, 7er a právě Phaetona s osmiválcovými (nebo to bylo dvanácti-???) motorizacemi a Phaeton skončil poslední - vytýkali mu, že žere nejvíc, nejede a je zbytečně těžký a neohrabaný. Chválili kvalitu zpracování, výbavu, propracovanost různých řešení a ticho na palubě.
Pamatuju si to proto, že mě v těch 14 letech málem trefil šlak když jsem zjistil, že moje v tu chvíli nejoblíbenější plakátové auto skončilo někde poslední.

EDIT: Hab's gefunden :-)
[odkaz]
23. 1. 2014 16:33
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Dle mě, mu to po faceliftu stále sekne...vypadá robustně, čistě...kus auta, to se mi líbí.

Jo byl těžký, protože nepoužíval hliník jako A8, platforma byla z ocele. Proti V12 biturbo v S600 si škrtalo v dynamice máloco. Vlastně nic, pokud nepočítám Bentley.
23. 1. 2014 17:19
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Přesně ten test si pamatuju. Měl jsem i jedno starší vydání, kde byla také tato 4 auta porovnávána a Phaeton také poslední. Vím, že na úvodním obrázku byla za vozy velká luxusní loď Silver wind.
Doplněno:
[odkaz]
Avatar - white label
23. 1. 2014 22:36
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Odkaz jsem chtěl po ...sakrovi, ne po tobě, viz vlákno... ;-)
23. 1. 2014 17:23
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Ono je to stejně jedno. I kdyby to bylo nejlepší auto v této třídě, tak si prostě nikdo nekoupí za stejné peníze vůz na kterém je napsáno ,, lidový vůz ,, .
Avatar - white label
23. 1. 2014 17:31
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Třeba takový Touareg se taky dobře prodával/prodává jen proto, že byl/je doslova za lidové ceny, že jo...
23. 1. 2014 19:23
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Ano, ale kupec SUV má poměrně rozdílné požadavky než kupující luxusního sedanu.
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:01
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Jak kdo..., já to ale přímo nesrovnávám. Šlo mi princip, že název značky, obvykle spojený s jejím vznikem, není zdaleka tak určující jak ses snažil jednoduše naznačit. BMW také automobilově začínalo s výrobou lidových vozů (navíc převzatých) a dnes to nikomu nevadí. Stejně tak japonské značky většinou začínali jako výrobci kol, nebo šicích strojů apod..
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:08
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Ale je. Vono taky moc majitelů Range Roveru nejspíš nepřešlo na Touareg >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:16
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Jestli máš nějaké ověřené statistiky se s nimi.
Podstatné je, že se Touareg za svou nelidovou cenu prodává, a to i s tím "lidovým" logem.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:19
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
A co je na tom jako podstatnýho? >:D
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:23
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
To, že automobilka s "lidovým" logem zdaleka nemusí prodávat pouze lidové vozy za lidové ceny..., kdybys ještě něčemu nerozuměl, klidně se zase zeptej. :-O :*)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:27
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
To určitě nemusí ale proč prodávat VW verzi modelu Porsche nebo navopak to sem nějak nikdy nepochopil. A když už se tak nabízíš, furt mi to vrtá hlavou. Jak je možný že lidi v průzkumech hlavně nechtěli za prezidenta profláklýho politika a zvolili toho nejprofláklejšího co byl v nabídce? >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:39
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
Já ho určitě nevolil. Zřejmě dost lidí primárně volilo dle toho, kdo je jim osobně bližší.... a to by mu šlo, ten je v jistých ohledech "český" až moc. Navíc se mu u slabomyslnějších voličů podařilo vytvořit dojem, že finálové kolo je nepřímo spojeno s referendem o Benešových dekretech...
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:45
Re: s cílem postavit luxusní limuzínu překonávající konkuren
No nemyslel sem to úplně vážně ale díky za snahu :yes:
Avatar - Choochoo
23. 1. 2014 15:10
Nadpis
Nadpis klidne mohl znit "Novy Phaeton bude faceliftovana A8 se 70% spolecnych dilu"
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 15:22
Re: Nadpis
Tak jako vostatní koncernový auta. Lidem to evidentně nevadí
23. 1. 2014 16:11
Re: Nadpis
Nevadi. Rad si priplatim za kvalitu. ;-)
23. 1. 2014 18:06
Re: Nadpis
Jj. chápu... taky bych si radši připlatil na BMW, či MB... :-!
Avatar - white label
23. 1. 2014 18:12
Re: Nadpis
Určitě ale nemáš pocit, že ti v tom brání zrovwna Phaeton... ;-)
Avatar - white label
23. 1. 2014 19:53
Re: Nadpis
Ano, skutečně normálním lidem nevadí konkrétní značka/y automobilů..., a div se tomu jak chceš, včetně těch "koncernových". Pouze "vostatní" nevyzrálí jedinci, jako např. Ada, nebo ty, mají v principu podobné osobní "značkové problémy". Vyrovnaný člověk bere, nebo nechá být..., dál nemá dětinskou potřebu virtuálně bojovat s větrnými mlýny, nebo spíš sám se sebou a tvářit se u toho jako světelný tunel a spasitel dosud "neprozřených" ovweček.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:10
Re: Nadpis
To se dneska bavim. Je tu ňákej hrdina co mi dal za tohle :no: kterej má na to mi vysvětlit svuj myšlenkovej pochod? ;-)
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:17
Re: Nadpis
Už se stalo (19:53), hrdin(k)o... ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:21
Re: Nadpis
No právě nestalo - tak VWysvětluj >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:47
Re: Nadpis
Stalo, takže jsi na tahu hridin(k)o, ale evidentně se ti do toho nechce... :*)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:56
Re: Nadpis
Leda v tvojí hlavě. Nejspíš i ty dobře víš žes napsal kravinu >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:57
Re: Nadpis
No právě že nestalo. I takovej zaslepenec jako ty moc dobře ví žes napsal kravinu >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2014 21:46
Re: Nadpis
Naopak, ty dobře víš, že jsem žádnou "kravinu" nenapsal, proto taky žádná věcná reakce. Samozřejmě, že to srovnání s Adou ti přijde přehnané, ale v tomto ohledu mi nešlo o (stejnou) míru, nýbrž o shodný princip.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 22:06
Re: Nadpis
Kašli na Ádu. Co zpochybňuješ na větě že lidem nevadí většinový sdílení techniky pod několika značkama? :-)
Avatar - white label
23. 1. 2014 22:46
Re: Nadpis
To nebylo napsáno v obecné rovině, ale konkrétně na koncernová auta. Ale hlavně, co by na tom obecně komu mělo z principu vadit? Je snad 1000 x podstatnější co se sdílí, než to, jestli se sdílí. Nebo je podle tebe lepší nesdílet za každou cenu, i kdyby to mělo být na úkor kvality/ceny? A projeď si dneska třeba A3, Golfa, Leona a Octávku a řekni, jestli mezi těmi auty vůbec nepoznáš rozdíl i jízdně? Není to o tom jestli společný základ ano/ne, když bude kvalitní ano a naopak zase ne, a stejně tak to samozřejmě platí i o "nesdílené" technice/základu.
Je snad sdílená technika A3 celkově horší, než nesdílená u Ačka? Podle srovnávaček je to spíš právě naopak.
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2014 00:46
Re: Nadpis
Máš samozřejmě pravdu. Phaetonu sdílení s A8 evidentně prospěje >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2014 15:46
Re: Nadpis
A cos čekal šušu, že to bude jen nafouknutý Passat.... >:-[]
23. 1. 2014 16:08
Re: Nadpis
Jen těch 70% dílů si mám problém představit. I vzhledem k tomu, že A8 nebude (respektive nemá být) hliníková. V současné generaci se myslím opouštění hliníku týká jen B sloupku, ale v příští by mix materiálů měl být mnohem divočejší.
Avatar - white label
23. 1. 2014 17:44
Re: Nadpis
Ale nepíšou tady, že zrovna těch 70% společných dílů má být výhradně hliníkových...
Avatar - wladyk
23. 1. 2014 15:26
Za ty prachy?
To raději Audi a to obecně nejsem fandou koncernu VW.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:12
Re: Za ty prachy?
To asi radši každej, teda krom fanatiků s fakt VWymydlenym mozkem >:D
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2014 15:26
ludove auto v luxusnej triede? no to ma pose....
myslim ze to opat bude krachnuty projekt , mozno akurat cina opat tento model zachrani, oni kupuju radi aj nepredajne veci
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2014 16:10
Z DRUHE RUKY
V dnesni dobe lze sehnat ojety Phaeton v dobrem stavu pod 8000€. Nemuzu nez doporucit pro lidi, kerym nevadi, ze jde o auto bez image. Jinak mu nelze skoro nic vytknout.
Rozbalit vlákno
22
23. 1. 2014 16:15
Re: Z DRUHE RUKY
Tak ono i audi a bmw nema zadnou image. Kdyz prijedu na parkoviste s audi nebo bmw, myslite ze to nekdo resi? Image ma automobilka, ktera neni videt na kazdem rohu v provedeni s tri sta tisici nalitanymi kilometry a uhrovitym mladikem za volantem.
23. 1. 2014 18:07
Re: Z DRUHE RUKY
Např. Jaguar... mlask, nebo Aston Martin mlask, nebo TESLA ;-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2014 18:19
Re: Z DRUHE RUKY
Jojo... Tesla... čím dál tim se ujišťuju (ze zdejších diskuzí), že Teslami jezdí jen psychicky narušení lidé :D:D
Avatar - white label
23. 1. 2014 18:29
Re: Z DRUHE RUKY
To ovšem zaměňuješ image s případnou exkluzivitou. Tvrdit, že Audi a BMW nemají žádnou image je nesmysl a stejně tak u VW. Všechny tři značky mají poměrně výraznou image, dvě z nich prémiovou a jedna (super)mainstreamovou. ;-)
23. 1. 2014 19:47
Re: Z DRUHE RUKY
BMW jakous takous image jeste porad ma. Audi je... jen Audi. Phaeton je povedene auto. I kdyz tak nevypadá. Osobne bych mu dal prednost pred Audi.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:13
Re: Z DRUHE RUKY
No nevypadá na to hlavně ve srovnávacích testech, ale každýmu jeho nebe >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:13
Re: Z DRUHE RUKY
Snad jen to že technicky horší než Citroën C6 jak ve srovnávačce pravil Martin Vaculík >:-[]
23. 1. 2014 20:24
Re: Z DRUHE RUKY
Já věděl že jen tak neodešla! >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:28
Re: Z DRUHE RUKY
Ta spojitost je jasná od začátku..., viz i má závorka ve 20:17. ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:29
Re: Z DRUHE RUKY
Jo a taky Lancia Thesis. Takys ten pořad viděl v bedně nebo to jen čet? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2014 00:47
Re: Z DRUHE RUKY
Hele borci za co zase :no: ? Za to že cituju nepříjemnou srovnávačku? Jo Phaeton z kterýho je eště i dneska v týhle diskuzi někdo celej vedle před lety převálcovala Lancie i Citroen >:D >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:33
Re: Z DRUHE RUKY
Vítej zpět, teta, nechceš si aspoň zase dát (k tomu novému trefnému nicku) do avataru tu blodnýnu... >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:35
Re: Z DRUHE RUKY
Tohle už vymyslel Dinar. Asi by si s nim měl dát řeč >:D >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:42
Re: Z DRUHE RUKY
No, "vymyslel", to tvrdíš (logicky) ty. Kvalifikoval bych to tak, že také přišel na určitou spojitost a v tomto ohledu se nemýlil, lze to číst mezi řádky čím dál jasněji, viz i Odanova reakce. ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:43
Re: Z DRUHE RUKY
A to někdo popíral? >:-[]
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:50
Re: Z DRUHE RUKY
Tomu se říká reakce, žluťásku-čičorečko. Zkus kliknout na tu modrou šipečku zelená žabičko, potom se snad konečně dozvíš, na co jsem tím reagoval. ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:54
Re: Z DRUHE RUKY
To víš já nejsem teta mensanka >:-[]
23. 1. 2014 20:57
Re: Z DRUHE RUKY
Není tohle psaní v mužskym rodě nějaká porucha? Naposledy to letělo někdy v době před průmyslovou revolucí ;-)
Ještě si pamatuju, jak ses v létě vofrňovala že tě oslovuju jako ženskou... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 21:00
Re: Z DRUHE RUKY
Tys mě v létě voslovoval jako ženskou? >:D >:-[]
23. 1. 2014 21:02
Re: Z DRUHE RUKY
EDIT: kašlu na to ;-)
23. 1. 2014 16:12
15 rocna kariera
Tak 15 rocna kariera je slusna, a to predavali predtym na Marse? >:D
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2014 16:23
Luxusni lidovka
Za me je to OK. Kdyz muze Huyndai pomyslet na karieru premioveho vyrobce, tak VW s jeho zkusenostmi a know-how dalsich znacek koncernu ma podle meho smysl. Akorat ta cilova skupina mi nejak unika. Jenze stejne tak mi unika smysl sportovne ladene 7er v tomto luxusnim segmentu. A pritom zrovna 7er si k memu velkemu podivu tu cilovou skupinu nasla.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
23. 1. 2014 18:22
Ovidius: Premeny (úryvok)
Faethón bol krásny mladík, hrdý na svojho božského otca. Keď raz Diov syn Epafos vyslovil pochybnosti o jeho pôvode, na matkinu radu sa vydal za samotným bohom Héliom, aby získal zadosťučinenie. Avšak samotné slová mu nestačili, chcel dôkaz a Hélios sa mu zaprisahal nezrušiteľnou prísahou pri vodách rieky Stygy, že mu splní akékoľvek prianie.
A Faethón požiadal, aby mu boh Slnka požičal na jeden deň bájny slnečný voz, s ktorým denne koná svoju cestu po nebeskej klenbe. Hélios mu to vyhováral, poukazoval na jeho neskúsenosť, presviedčal ho, že neudrží okrídlené kone a nepremôže strach z nesmiernej výšky nebies. Ale Faethón si nedal povedať.

Samozrejme tak, ako to Hélios predvídal, sa aj stalo. Jazda trvala krátko, kone hneď spoznali, že ich riadi neskúsená ruka, vyšli zo svojej obvyklej dráhy a leteli najskôr vysoko až ku hviezdam, preleteli pri súhvezdiach Škorpióna a Býka, ale keď leteli okolo súhvezdia Kentaura, zľakli sa jeho luku a zleteli veľmi nízko nad zem. Žiarom spálili úrodné pláne Arábie, Núbie aj Sahary a celú oblasť zmenili na púšť. Obyvateľom Afriky žiara opálila pleť, takže navždy ostali čierni. Začali vysychať moria a krajina praskala, až sa otvárala Hádova ríša podsvetia.

Matka zeme Gaia zvolala na Dia, nech zachráni svet pred úplnou skazou. Zeus sa hrozne nahneval a Faethóna zrazil bleskom do hlbín. Faethón musel zomrieť, aby nezahynul na svete život, ale jeho odvaha, aj keď nerozvážna mu priniesla sympatie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
23. 1. 2014 18:29
Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
:-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
23. 1. 2014 18:35
Re: Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
A8 je logicky vlajkovou lodí značky Audi, nikoli značky VW, to bys mohl podobně tvrdit, že A8 je vlajkovou lodí Škody, nebo Seatu.
A vlajkovou lodí celého koncernu VW bude určitě spiš vrcholný model Bentley, nebo Bugatti.
Avatar - flyboyeda
23. 1. 2014 18:56
Re: Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
třesky plesky
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:04
Re: Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
Ano, byly to od tebe "třesky plesky", ale chtěl jsem na to reagovat malinko šetrněji a názorněji...
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:16
Re: Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
Flyboyeda když si usmyslí tak s nim ani pár volů ani stádo inženýrů konstruktérů nehne >:-[]
Jak to ale střílí vod boku tak tentokrát mu to vyšlo a má pravdu ;-)
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:19
Re: Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
Má "výjimečně" pravwdu, protože se ti to zrovwna hodí do krámu... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:20
Re: Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
To asi nechápu, já s VW nevobchoduju. Ty snad preferuješ Phaeton kterej prohrál všechny srovnání ve třídě před A8? >:-[]
Avatar - flyboyeda
23. 1. 2014 20:22
Re: Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
white label je mimo ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:23
Re: Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
Taky ne vždycky, teda když přijde na VW tak vždycky >:D
Avatar - white label
23. 1. 2014 20:26
Re: Kdy už VW pochopí že vlajkovou lodí VW je Audi A8
Díky, od tebe je to v podstatě lichotka, kdybys sis o mě myslel opak, znejistěl bych. ;-)
23. 1. 2014 20:28
PHAETON II. BOŽSKÝ
Je tu někdo, kdo si pamatuje na to, když se v autotipu poprvé ukázal phaeton? To mistrovské boční C okénko? Uhrančivý a absolutně dotažený kousek.

Jak tedy už víme, PHAETON II. BOŽSKÝ bude lehčí, větší (asi rozvor) a bude krásný, to je jasné. Osobně akcentuji ještě cenu, která (tradičně) strhává vášně svým směrem. Pokud tedy VW udrží počátek někde kolem jednašest jednasedm, je na úspěch zaděláno již dnes.

P.S. V Dráždanech je jich plno, vždy když jdu kolem zaparkovaného, zejména v uličkách kolem Frauenkirche, jsem dokonale očarován jistotou, klasou a nenuceností, která z toho vozu prýští na všechny strany. Absolutně dotažený vůz - [odkaz]

BRAVWO PHAETON II. BOŽSKÝ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 20:33
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
S tou pamětí je to u starších lidí holt těžký. Zkus třeba [odkaz]
23. 1. 2014 21:01
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Tak on je to v podstatě mezi luxusními vozy už veterán - což není vždy na škodu.
Mně se teda nejvíc líbil tak, jak ho představili, bez jakýchkoli faceliftů a úprav :-)
23. 1. 2014 21:05
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
pěkné, já myslím že s v12 by člověk chybu neudělal, na phaetonu je nejlepší to, že ho skoro nikdo nemá, žádná lux limuzína neumí být tak nenápadná, ikdyž jsem už zkoušel S klase a nemám k ní žádnou výtku (jak bych taky mohl:), volil Bych Phaeton :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 21:08
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Další znalec kterýmu nevadí že Phaeton ve srovnávačkách konkurence porážela eště s minulejma generacema svejch modelů? >:D
23. 1. 2014 21:19
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Ja si pamatuju hlavne ten legendarni test jak testovali rychly dlouhy dalnicni presuny. Posledni Phaeton, pak snad Ferrari FF, pak Veyron, Gulfstream 200 a Citroen C5. Psali tam neco o tom, ze pak uz mozna jenom raketoplan.. S malym Gulfstreamem to bylo o fous, ale Praha - Manchester dala C5 furt rychlejc. A ta stabilita v tesne podzvukovejch rychlostech, ze prej ani hejno zajicu ve Francii s tim nehlo. Jojo, kdepak nejaky nemecky vejmysly.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2014 22:01
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Tak ten neznám. Ty kde Phaeton poráží veškerá konkurence a stačej jí na to minulý generace modelů ale jo. Neuvěřitelný kolik lidí to najednou nechce vědět >:-[]
Avatar - Ozzman
23. 1. 2014 23:13
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
C5? Lepší, než jakákoliv konkurence? Kylie? >:D Ona tam je u tebe? >:D
Avatar - white label
23. 1. 2014 23:50
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Zkus třeba šumivý Aspirin s céčkem..., něco na to snad zabrat musí! ;-)
24. 1. 2014 08:13
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
:-) :yes:
Avatar - Iv8
24. 1. 2014 07:14
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
To se snad ani nedá slušně komentovat. Vychvalovat jeden z největších prodejních propadáků vyráběných v továrně, která si na sebe ještě od začátku výroby nevydělala.
Když je tak užasný, proč se neprodává a v Americe ho vůbec nepřijali ? Ono boční C-okénko asi nikoho neohromilo a chybějící historickou prestiž taky v apatice nekoupíš. Tu musíš budovat roky. Pro mne zbytečné auto a pouze vrtoch jedno pomatence.
24. 1. 2014 08:12
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Ivošu, a jak bys tu svojí historickou prestiž chtěl získat, kdybys nevyráběl auta?.. >:D V Americe se nechytají jiné modely jiných automobilek, přičítat tohle k negativům prvního medelu daného segmentu, to je opravdu, ale opravdu směšné. Vždyť PHAETON jako produkt je jen na pochvalu, jak technicky (vztaženo k roku zrodu) tak designově, (vztaženo dokonce absolutně). A propadák? :-) Doplň si vzdělání a zjisti, jak se prodává v Německu.

Konečně z hlediska stylu ve své třídě - jedinečný produkt.
Avatar - Iv8
24. 1. 2014 08:37
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Díky, tak jsem to rychle dostudoval (a nemusel jsem do Plzně). Phaetonů se prodalo v Německu za rok 2013 1561ks (S-Klasse 4963). Jestli je to hodně nebo málo ať si posoudí každý sám. Můj názor se nemění. Je to ztrátový projekt a kdyby nebylo trhu v Číně, tak by asi zašel na "oubytě". Pro mne je výraz božský mimo.
24. 1. 2014 08:55
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Do Plzně? Snad do Dráždan, ne? :-) Tobě se zdá, že auto na sklonku svého života dělá v dané třídě špatná čísla? Ausgerechnet ve své první generaci? Probuď se Ivošu...
Avatar - Iv8
24. 1. 2014 09:19
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Do Plzně myšleno v souvislosti s "rychlevzděláváním". :-(
24. 1. 2014 10:04
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Jo tak. Jo to je neskutečná ostuda.
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2014 11:30
Re: PHAETON II. BOŽSKÝ
Konečně někdo normální a věci znalý :yes: :-)
Avatar - VDC
24. 1. 2014 11:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
23. 1. 2014 21:19
Postrada smysl
Bohuzel, ale vedle A8 postrada smysl. Muze to byt dobry kup kdyz se bude podbizet cenou, nebo dobry kup kdyz bude vyspelejsi nez A8 (coz snad VW nedovoli, ale ikdyby tak konkurence nespi), ale v teto tride vice nez kde jinde se na to nehraje. Nebudu se divit uspechu v Cine kde ma VW obecne dobre jmeno, ale jinde ve svete? Prijet na obchodni jednani firem v lidovem voze a zaparkovat mezi vozy jako mercedesy a BMW z tech levnejsich a RR / Bentley z tech drazsich?
Na Image se tu hraje hodne a kdyz prejdu jistou VWpositive situaci v CR kde je VW (nasledovan Skodou) hned po Audi to nejlepsi co kdy automobilovy svet spoznal tak mu moc uspechu v Evrope a USA nepredikuju. Sam (byt jde z meho pohledu o cistou fikci a teorii) bych Phaeton vedle A8 ani nezvazoval.
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2014 22:08
Re: Postrada smysl
Mozna te to prekvapi, ale pro hodne lidi zvlast v dnesni dobe je to ze clovek prijede na jednani v lidovem voze velka vyhoda a kvuli tomu si Phaetony kupovaly. Jinak na jednani s RR/Bentley nikdo neprijede pokud se nedomlouva tezba ropy na Sibiri nebo nove rapove CDcko. Normalni clovek se kolem takovych aut nesmi ani ukazat, aby nebyl povazovan za neseriozniho magora.
Avatar - vabis
23. 1. 2014 21:46
pája je ok auto
Pozor, historie né vždy přála talentovaným jedincům, Phaeton není špatné auto! Obchodní neúspěch s tím nemá co dělat. Osobně mi trošku vadil levnější volant a kokpit jsem čekal o chloupek hodnotnější, jinak to ale jezdilo hezky a technicky bylo celkem kvalitní. Designově pak bez vyloženě výhrad. a 4.2 + péra na vzruchu spolehlivost sama.
Rozbalit vlákno
2
23. 1. 2014 22:09
Re: pája je ok auto
Mne na Phaetonu prisla nejsilenejsi ta navigace. Dodavat jeste v roce 2008 do tak draheho auta CDckovy VDO Dayton co ostatni prestali montovat v roce 2003 je tezky fail.
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2014 00:51
Re: pája je ok auto
No vidíš a eště v roce 2014 na tenhle propadák některý magoři vzpomínaj s láskou >:-[]
Avatar - VDC
24. 1. 2014 10:46
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
24. 1. 2014 10:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
24. 1. 2014 13:52
Re: Bentley za hubičku?
Bentley už přešel na plnohodnotnou platformu Audi a v příští generaci budou mít (respektive mají mít) platformu od Porsche. Tenhle vztah je přerušen. Tedy co do platforem. Pravděpodobně nějaké to procento dílů sdílet budou. Jediná škoda je, že tak Bentley přijde o quattro.