Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Přizpůsobí se výrobci zelené poptávce firemních autoparků?

Změny ve zdanění firemních automobilů v evropských zemích budou pro podniky s vysokoemisními vozidly ve vlastním autoparku znamenat zvýšené výdaje.
Zpět na článek
20. 9. 2007 16:13
21. 9. 2007 10:34
neregistrovaný "RB"
20. 9. 2007 23:15
anonym
21. 9. 2007 11:31
20. 9. 2007 16:13
Emise CO2
Nestačí omezovat emise CO2, musí také omezit saze a NOx. Jinak jim utečou diesely.
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2007 19:33
Hlavně podropra od státu
Bez podpory státu se hybridy budou rozjíždět dsně dlouho, stačilo by přitom dejme tomu u osobních aut snížit DPH na 10% a k tomu zdarma dálnice.

Ale rozumím tomu že je těžké určit co je hybrid a co nikoli ... potom by chtěl zvýhodnění každej kdo si na zadní dveře nalepí nálepku LPG...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RB"
21. 9. 2007 10:34
Re: Hlavně podropra od státu
Hybridy se doufam nikdy "nerozjedou". Predstavuji mnohem vetsi ekologickou zatez nez velkoobjemove zazehove automobily (nadmerna produkce NOx, HC diky maloobjemovym motorum s primym vstrikovanim, produkce a recyklace baterii.....).

Vysledky studie CNW, kdy 4.0L Jeep Wrangler predstavuje pri 10letem provozu o 80 % mensi ekologickou zatez nez Toyota Prius hovori za vse.
anonym
20. 9. 2007 23:15
Prospesne emisni limity
Emisni limity prosazovane EU, na kterych zdejsi diskuteri a automobilky nenechaji nit suchou, ve skutecnosti temto subjektum prinesou nemale zisky. Autoprumyslu nastartuji novou poptavku po uspornych technologiich zrychlenou obmenou voz. parku, a vlastnikum aut usetri statisice nizsi spotrebou a v normalnich zemich i nizsimi danemi. Ti, kterym to nejvice prospeje proti tomu nejvice broji. To je opravdu kolosalni uspech ropne lobby. 8-s
Rozbalit vlákno
0
21. 9. 2007 11:31
Zdrazit benzin
Jedina moznost, jak snizovani emisi spravedlive adresovat, je zdrazit benzin. Trh si s tim pak poradi sam, lidi sami vyvinou na automobilky tlak poptavkou po uspornejsich automobilech a jeste omezi jezdeni.
Ono se totiz da i s autem s emisemi 120g/km jezdit tak, ze bude mit emise 180g/km a naopak. Navic nejake plosne zdaneni nijak nezohlednuje ruzne najezdy.
Rozbalit vlákno
0