Krátce po velkolepém odhalení problémů Dacie Logan při dynamických jízdních zkouškách německý ADAC stáhl výsledky a tiskové zprávy k této události, jako reakci na jednání výrobce.
účelu bylo dosaženo..pravda není podstatná..výrobce pneu nebyl uveden aby se náhodou také neozval..ha ha ha ... jinak tyhle věci nechápu otázka zní na co teda jsou všechny ty homologace, povolování k prodeji, Euro normy a co já vím co všechno než se výrobek uvede na trh ..pokud neodpovídal a byl nebezpečný neměl být vůbec povolen k prodeji...je to jednoduché...
Adac je německá společnost, která se snaží prosadit VW. Němci prostě nemůžou zkousnout sílící prodeje loganu, a tak se tomu snaží nějak zabránit. Nezbývá než říct, že převrátit lze každý auto při "šikovým manevru".......
Převrátit lze určitě každé auto ,ale při testech se to stalo jen dvoum a z toho bylo jedno Německé , byl to Mercedes třídy A Tak nevímproč by měli bránit jeho stoupajícímu prodeji , kdo chce tak si Logana koupí i tak.Spíš si myslím , že to žere tebe ,m že jsi za svojich 199 tisíc nedostal to co jsi očekával, já tě ujišťji , že dostal..
Jenže M-B A se převrátil za standartních podmínek. To Logan ne. Nikdo mi nevymluví, že kdyby se tak nestandartně snažili s Matizem, Atosem a dalšíma autama za 200 000, převrátí se ještě mnohem dřív než Logan. To musí být každýmu jasný. Tohle je čividný komplot německých médií.
Logan ja shitka, to souhlasím. Ale pořád je to lepší než nějakej žigul nebo stodvacítka. Za 200 tis. se nemůže chtít zázraky. Pro lidi, který nemaj na něco dražšího je perfekt. Já osobně bych ho nechtěl, neboť už jsem rozmlsanej z octavia 2 za 1 mil.
No, to moc na mlsání nejsi... Navíc tě pěkně někdo natáhl... Octavia za milion, to snad nejde i kdyby ti tam dali sedačky z trojkovýho bavoráka Možná bys měl zkusit toho Logana... za milion.
Kousek u Prahy bydlí švýcar který tu již 15 let podniká,koupil před asi 3 lety lehce dovybavenou a na zakázku udělanou O1 L&K combi. 2. kousek měl šéf automobilky. 3. kousek nebyl.
1,2 melounu vč. DPH a považoval to za přiměřenou cenu. To auto ještě v ČR jezdí. Ale je to hodně nesériová varianta.
Kdybys nekecala blbe. Jezdim s firemni Octavkou uz 2 roky a za tu dobu vydrzela hodne brutalni cesty. Tam by se mi muj vlastni Renault 10x rozsypal (2x se stalo). Nemusim menit tlumice co 30tis a loziska co 40. Je to nahodou super auto na horsi (nase silnice). Kdo rika neco jineho v tom v zivote nesedel a jenom blbe keca. Je to ta odporna ceska vlastnost vsechno domaci shazovat a vyzdvihovat cizi. Logan je uplne jina trida a cenova skupina. O designu ani nemluve. Octavia urcite neni perfektni auto, ale svoji kvalitou a jizdnimi vlastnostmi je urcite srovnatelne s konkurenci ve sve tride. Obzvlast kdyz vetsina dilu je made by VW a tudiz je to v podstate stejne auto.
já myslím, že převrátit můžou i 1001 koňovej Výron, ale ten je tak drahej, že si to nedovolej, a navíc, nikdo neni takovej sebevrah.. včera jsem viděl Logana, zaparkovanýho, středně modrá metalíza a musím říct, že nevypadá nijak lacině.. snad bych řek, že je hezčí i než Nathalie..
Nazdar westiku - 1.4ko,
tak i ja tady napisu - blud soudruhu zabozroutu a tentokrat po dohode germanskych mne fakt pobavil - jasne videt ze pneu jsou ok, takze do outu nejak zahrat to musime, pac se nam ten Loganek prodava jak pomaslo, a preci nebudeme stahovat 100000autaku, ze?
Holt - zakazniku preber si to, postarej se a drz usta....
A je to tady nanovo. Zase tu čtu, že Logan není auto, dokonce kolega vytáhl těžkej kalibr - namísto Logana, koupil Octávku za milion... Jenže, všichni ti, co LOGANA kritizují v něm ani neseděli, natožpak aby v něm jeli. Kdyby to totiž (jako já) zkusili, tak by jim spadla brada. Já neříkám, že LOGAN je Rumunský EVO, ale, vy kritici, opusťte neudržitelnou teorii, že LOGAN není dobrý vůz. LOGAN je dobrý, dokonce výborný. Má jen jednu chybu - ukázal těm, co maj auta za 350 (a myslej si, že jezděj v menším Porsche 911) že je tu auto o 150 levnější a dvakrát větší než to jejich... A tohle se v postkomunisticky (jo?) zemi zkousává těžko... velmi těžko. A ještě vám něco napíšu. Pokud kritizujete Logana a v garáži si to honíte nad 1.4 s upocenejma 75 koňmi, tak pozor na kopce - tam vám to ten Logan nandá do gatí tak, že se půjdete zeptat, jestli to vaše vezmou u Dacia na protiúčet... Tak klid.
Nejvíc kritizujou ti co jezdí v Matisech, Yarisech, a podobnejch přepravkách na nákupy a ti co koupili ucucávátko podobných značek a teď je to ser... nebo mají max. kolo z roku nežer. ten co opravdu jezdí, nemusí kritizovat.
I kdyz vetsinou souhlasim s prispevky od GTI a i kdyz je docela evidentni tah vsech ostatnich proti Loganu, tak nyni souhlasit nemuzu. To auto neni spatny, ale rozhodne za ty penize nemuze byt na urovni zabehlych a kvalitnich znacek. Levny neni blby, ale taky to neznamena nekupovat si drazsi!!! A bohuzel... nez novyho logana, tak to radsi za 200 "rok" starou ojetinu.
no a dyt takhle je to správně.. nikdo neříká, že si někdo Logana koupit má nebo ne, pro někoho je to "možnost" jiný si radši koupí ojetý za stejnou cenu..
Rok starou ojetinu neznám. Já v malejch autech znám jen totálně vylítaný kusy, co se prodávaj v bazerech do igelitky k nákupu. Vyjímečně (dědictví) pokud tedy zůstavitel neexnul v tom autě, můžeš narazit na malý nevylítaný auto. Jinak k Loganu - tady si každej představuje, že to jeho auto jezdí o 100 nebo víc tísíc kurun líp Nejezdí líp... to je klam. Samozřejmě že jsou podvozky (Fabia) na vrcholu své třídy a podvozky (...) na chvostě své třídy. Ale pozor - neplujme v kalné řece, že mezi nejlepším a nejhorším podvozkem ve třídě je rozdíl jako mezi parostrojem a raketoplánem. Běžnej šofér nepozná rozdíl. Tohle si prosím uvědom. V tom autě není ošulená technika, v tom autě jsou levnější plasty, ale jízda je na vrcholu doby - mimochodem, každému doporučuji zkusit si z Loganem zabrzdit... aby poznal jak má auto správně brzdit.
Souhlasim, mimochodem to co nekdy psali o slabych brzdach je taky pi.vina - malem se vyletel prednim sklem, kdyz sem zkusil na to dupnout - jeste ze mam ty nepredpinaci pasy...ale jinak GTi - ja s tim autem taky jezdim, ale to co napsals viz vyse....neco ANO, ne NE - ale to s tema gumama je fakt dost husta blbost - nicmene - pricina nekde musi bejt - a tohle vyjadreni mne tak uzemnilo, ze snad nejsou soudny, kdyz tohle muzou spolecne vypustit......
Dle mne jde proste o prodejnost vozu, interni dohodu - ku.va preci nebudou stahovat 100000 Loganu, ze? Kdyz se to tak dobre prodava - holt kdo je na tom bit - zakaznik - preberte si to jak chcete, ale mne z toho vychazi, ze nez radsi problemy, zamazne ze to do outu, dohoda je dohoda, a zakaznik at si poradi, pac jinak to ani nejde - a to rikam s klidnym vedomim toho, ze Logana mam, jezdim s nim, jsem spokojenej - ale tohle me nejak proste nazdvihlo od stolu, a stejne jako nekterym jinym se to proste nelibi, ze z nas v podstate delaj blbce....cago
Pořídil jsem si před pár roky Octavii a jsem spojenej. Pořídil jsem ji levněji než za meloun. Podle mě není rozhodující jestli auto, který je polovinu levnější mi to natře do kopce nebo ne. Za daleko důležitější faktor považuji, jestli auto bezpečné. Vídím jak se jezdí kolem mě a i mě se občas "něco" povede a já nemám zájem, abych v případných krizových situacích (kolikrát i dvě tři za den) se stalo něco stalo mě nebo mojí rodině jen proto , že jsem nesplnil standardní podmínky. Já osobně neposoudím jestli auto bezpečné je či není. Musím se spolehnout na odborníky v oboru. A výsledek známe. Ještě doporučuji se podívat na bariérové zkoušky. Před ním musí stejně brutální zatížení absolvovat jiná auta a kromě MB - Áčka všechno vydrželo. To auto mi prostě jako bezpečné nepřipadá. I když možná nebyly splněné všechny podmínky (to zase já neposoudím) auto se převrátilo. Co jsou to standardní podmínky? Třeba silnice okolo Sparty na Letný, nebo snad dálnice D1 Praha - Brno, nebo nedejbože snad většina okresek druhé a třetí třídy?
Moje auto není špička, ale jsou to relativně dobře investovaný prachy do něčeho, co mě z průseru může vytáhnout a ne aby mě do něj dostávalo.
Octavia je výborné auto... takovej malej zázrak. Na Škodu můžem být hrdí. Ale, Shorty, hergot, snad jsi taky trochu chlap, ne. Ty kopce - dlouhý táhlý... no to je na kudly. Kdo si tyká s horizontem dřív, to je vítěz. To snad uznáš. Jinak jezdit předpisově... ale prostě v kopci to musíš umět předvést. P.S. Ta tvá poslední věta... pěkná
Kopce nemají co dělat s chlapstvím (prosím nepřekrucovat). Někdo má auto jako spotřebák, tak to tak ber. Nebo ty kupuješ mikrovlnku jen pro to, že ti ohřeje jídlo za 59 sec místo za minutu?
mám najeto 12 000 km nikde nic neuniká, provozní kapaliny nemizí,jen dolevám benzín a to jsem přesně chtěl a těch cca 50 000 kč proti fabii(já Logan 260 000 kč) radši projezdím...jinak to neřeším...
otazka taky je, jaka bude po par letech zustatkova hodnota toho rumuna a jaka fabky... rek bych, ze co u dacije usetris na zacatku, ztratis na konci...
Bude takova, aby jsi mohl dat akontaci na dalsi Dacii - ne vazne, jde spis dla mne o verzi a vybaveni, protoze 3stars jsou 3stars a to nevokecas - rikam to porad - ale asi jsem jeden z mala - po leasingu jde pryc, a jaky bude dal - otazka zustava?, ofsem jestli to bude Dacie - ?
Je jasny, ze koupi tohohle auta clovek usetri pri nakupu a o to vic ztrati pri prodeji - ale co nadelas, lowend je lowend a je to proste spotrebni zbozi, nelze k tomu pristupovat jinak....neco jineho je treba BMW 7 apd cenova kategorie, ale pri predstave ze dam za auto cca 1mega a pri prodeji po leasingu za cca 3-5let za nej dostanu cca 0,5mega - co je rentabilnejsi????
Zas na druhou stranu - a to muzem mluvit porad dokola - mam si koupit ojetinu - i kdyz ji sezenu za goodprice, porad je to ojetina kterou neznam, takze...?????
Ja se Loganovi - resp. nejakemu nastupci nebranim, ale musi mne to auto presvedcit o tom, ze proste za ty prachy odpovida tomu co ja potrebuji, a je ku.va jedno jestli to bude stat zas 200k nebo 350k - neco jineho je prestiz - ale to je zase o necem jinem - ja zapomel, ze Logana si z 90p kupujou lidi co ho maj bud na dozivoti ci na 10-15let, a tech co si ho koupili na cca 3-5let kvuli uplne necemu jinemu - tech je sakra malo - takze ono jich v bazarech zas tolik nebude....
No, nevim, ale podle me je Logan asi tak moc Rumunsky jako Ovtavia je Ceska, vzhledem k tomu ze hromada, velka hromada dilu co je na loganu je z renaultu, i motor a jedine co ma s rumunskem spolecne je ze se to tam dava dohromady, tak se domnivam ze to nemuze byt spatne auto. Dnes je takrka nemozne rici ze toto auto je "ceske, nemecke...", podivejte se poradne na vase auto a urcite zjistite ze svetla jsou z francie, sterace z Madarska, potahy ze Spanelska a vsechno je to smontovany v Cine nebo Nemecku
Loganem jsem nikdy nejel, videl jsem jen foto a neni to osklive auto, je to plne funkcni vozidlo, nakup, odvezt prcky do skloly, tchyni na samotu u lesa, vyndat pytel cementu... a hlavne ma velmi zajimavou cenu pro lidi kteri si nemohou dovolit lepsi a chteji mit novy
Až přijdou na trh verze diesel a kombi, někdo bude mít velký problém. A já myslím že o tom celá aféra byla. Mimochodem, motor 1,5 dCi je všeobecně uznáván jako špičkový maloobjemový diesel (commonrail), kdo chce říkat něco o zastaralé technice? Tento motor se vyrábí skutečně ve velkých sériích (Thalia, Micra, Almera, Kubistar, Jimny, Clio, Megane, Scenic, Modus, Kangoo) takže je vyráběn levně a může být také levně nabízen...
V poradku, dCi bude fakt bomba - sam uvazuji o uzitkaci do firmy, navic na platforme podvozku nove Laguny - proc ne? - ale taky je potreba zauvazovat o tom, zda-li technicky ci po strance bezpecnosti to auto neodpovida porad roku 98apd. - a to Logan v soucasnosti je, a pokud bude za dalsi 2 roky stejny v testech - NECO JE PORAD SPATNE - ale asi doufam marne, ze tomu tak nebude, nebo se spletu??????
A souhlasim, combi v dieselu - to bude pro spoustu lidi to prave terno - ALE.....
ALE PROČ JE TO ŠPATNÉ JEN V NĚMECKU? A NE I ITÁLII, ŠVÉDSKU, ANGLII,A DALŠÍCH , jak se prodává v Německu ? 796 aut od počátku prodeje tj, červena 2005 je to dost nebo málo....
Logan si svý kupce najde a to, že není moc bezpečný spoustě nenáročnejm zákazníků nevadí. Určitě je lepší nežli třeba Felicie a na to spousta lidí slyší...
Kazda Dacia je ine auto, lebo ide o rucnu vyrobu. Ak chce niekto riskovat, a skusat "kvalitu" rumunskych robotnikov, tak nech si uzije. Obrovske, nechutne auto, do ktoreho, ked sa dokupi vybava je tak drahe, ako vsetky ostatne auta. Nevidim ziaden dovod na kupu. Ale vzdy sa niekto najde, tak renault zaraba na hlupakoch.
nejdrive byjsi mel navstivit web stranky dacie, podivet se na ceny, secist vsechnu vybavu, pak se podivat treba na ceny od renaultu thalie, a nebo jakehokoliv velikosti srovnatelneho vozu, pak by jsi toto nikdy nemohl napsat jinak ti zarucim ze rucne delane neni, to je asi jako kdyby jsi tvrdil ze Madari delaj audi TT z recyklovanych popelnic
Takže si to zrekapitulujeme:
Podle různých vyjádření a zpráv z internetu celá akce probíhala takto: ADAC testuje Logana dle norem, při druhém testu dojde k údajnému poškození ráfku či pneumatiky. ADAC vymění pneumatiku a zmenší vzdálenost mezi kužely a sníží rychlost. Při tomto průjezdu dojde k převržení vozidla. Podle zpráv měl být třetí - změněný test - proveden zejména kvůli pořízení fotodokumentace. To nejspíš znamená, že původní dva testy nejsou zaznamenány a není možné zjistit zda a k jakému poškození došlo. Logan dostal rezervní pneumatiku, o ktere se nic víc nedozvíme - typ tlak a opotřebení. Výsledkem této akce je vydání zprávy s bombastickým titulkem o tom, že logan se převrátil při losím testu. Renault vydává prohlášení a ADAC stahuje svůj test z internetu. Renault testuje na polygonu ADAC a při žádném testu k převržení vozidla nedojde. Další organizace testují dle norem a vůz se nepřevrátí. Možná, že to účel splnilo. Uvidíme, co to udělá s prodejností. Zbytek je na vás. autoklubdacia.cz a dacia.phorum.cz
Myslím si, že logan VE SVÉ TŘÍDĚ je normální levné auto.Ti co ho mají, tak doufají, že je skoro tak dobrý jako OCTAVIA, ti co mají OCTAVII jím neprávem opovrhují. Přitom všichni asi pamatujeme na první reklamní řeči o minulé generaci OCTAVIE jako o českém PASSATU.Skutečnost byla strašlivá, co se rýče vnitřního prostoru.Dal jsem si přední sedadlo do běžné polohy, a za mne by se kolega vešel jen skokem šipkou.Ti co si ho tenkrát koupili tak se tvářili, že řeči o vnitřním prostoru jsou jen pomluvy závistlivců, kteří zbytečně vyhodili peníze za dražší auta.A tak je to u převážné většiny lidí, kupujících auta. Jen malá skupina se na věci dokéže dívat rozumně.Já jezdím se 4,2, a určitě si nemyslím, že hlupák je ten kdo vyhodí o milion víc za auto se zrychlením lepším o 1 vteřinu a rychlejší o 30km/hod.Pokud na to budu mít, klidně bez úvah koupím FERRARI za 5 milionů a budu dál uznávat i ty, kteří si koupí LOGANA nebo stejné auto jako mám já teď.Pořád budu jezdit nejraději po prázdných silnicích / třeba v noci/, abych si mohl v klidu vychutnat rychlost, a vyhnul se těm, co si koupili OCTAVII RS, a chtějí mi ukázat, že jejich auto je taky dobré, ne-li lepší, a já jsem kvůli vyhozeným penězům vůl.I nadále nechám i LOGANA, když ho doženu, v klidu předjet, a pak šlápnu na plyn. Ne proto abych mu ukázal jak jsem dobrý, protože moje auto je o tolik lepší, ale abych si znovu v klidu vychutnal jízdu.Bude mi úplně jedno, kdo bude první na hoprizontu. Protože já teď klidně většinu aut můžu nechat za sebou, ale ejhle. Přiletí BMW M5 a já nestačím aní přečíst jeho SPZ. A náhle se objeví ještě větší dravec, a on dopadne stejně jako já.Buďme co nejrozumnější, a ubyde i zbytečně rozbitých všech pěkných aut.
Renault je v právu. Všude to budu šířit, abych zastavil tu nechutnou pomlouvačnou kampaň. Vážně už jen čekám, kdy budou testovat svítivost světlometů v tom svém německém tunelu a Logan dostane "nestandartní příslušenství" - deku přes kapotu.
Ahoj všichni,Ivanko a GTI,taky pozoruju tu německou histerii kolem Logana,nedivte se jim,už je to dávno co vyráběli lidové vozy.Teď umí velké na jedno brdo vozy,s málo místem uvnitř.Ještě že na ně píšou-nový Golf,nový Mercedes atd.Jel jsem vzadu 5O km v Audi A4 a to nepřeju nikomu!U Logana mě vnitřek překvapil.Sám mám už 13tý Renault,teď tři najednou-Avantime,Vel Satis a Master.Nepřijdu si zaujatý pro značku,ale miluju pohodlí a ticho.Kdo nesouhlasí,rád ho svezu.Na www.renaultclub.cz 14.sraz,obrázky uvidíte můj Avantime v akci.Logan je teď nejužitečnější auto!Tak pa,antirenaultisti!
ja jsem v nemecku zadnou histerii okolo loganu nepostrehl, kdybych nenavstivil ceske stranky ani bych nevedel ze se nejaky test auta, ktery tu nikdo nezna konal. Dacia neni zadny levny konkurent nemeckych aut, jejich konkurenti jsou z asie nebo FR. aby mela sanci musela by stat 5000 euro, 8000 je moc, kdyz pridam 2000 uz mam jinou kvalitu auta.
uz jsem vickrat cetl jejich histerii okolo Dacie testu, nejprv tvrdili ze fotky jsou fake z photoshopu, dneska jsou si zase jisti ze auto jelo na rezerve i kdyz samotny renault tvrdi neco jineho. Sme je pravdepodobne dobre placeny od dacie
Německý Auto Bild o Loganu píše dost,samozřejmě v co nejhorším.Ale když se podívám na redakci,je to Axel-Springer AG,ten vydavá i naše časopisy,to lobování za jejich vozy je snad každýmu jasný.Dyť je jejich automobilky sponzorují,samá reklama....
tak zaprvé octávka je vlastně vw to je na * auto mám na passátu najeto 50 000 km a už sem byl 6* v servisu a žere to olej jak já nevim co mám před tím sem měl logana 1.4mpi měl sem najeto 150 000km bez prolému jen sem měnil komplet brzdové obložení což je normálni 3* měnil olej 3* svýčky a logan jinak šlapal jako hodinky ale řek sem si že bych moh si pořídit nějáké lepší auto noa to byl právě ten passát to byla chyba opravdu jo a to že se logan převrátil při losim testu za to prostě nemuže že má comford podvozek