Zrovna včera jsem přemejšlel, jak tady každej brečí, že se protěžuje koncern. A já si vzpomněl na období (rok nebo dva) kdy tady evidentní tlačenku měl lexus. To tady brousil Námořník (a jeho 3 další alter ega) a bez článku o lexu nešel ani den. Snad se to šílenství necrací.
Jinak hned z kraje: Lexus je nejubožejší značka auta. začínala plagiátorstvím a čistým kopírováním zejména Mercedesu a to v tak obludném stylu, že i nejstrašnější čínští opisovači západních aut by museli závidět. postupem času se vyprofilovala ve značku majetných strupů, kteří o autech nemají páru.
ovšem lexus má strašně moc fanoušků - BYkupců. Kteří KDYBY někdy kupovali prémiové auto, byl by to jistě lex. A k tomu mají milion důvodů. A tramvajenku.
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!!
Fostek rulez!
Mozna vam to uniklo, ale LS vzniklo jako alternativa S, co nevrze, nerozpada se a stoji mene. Kde jsou ty casy.
Zbytek je opravdu pekna blbost:
SC jakoby TT "z oka vypadlo". Motory, konstrukci... jen se tam kluci sikmooky nejak spletli a udelali to o metr delsi.
RX a ML jsou tez "identicke vozy". Oba zacali v roce 97, lexus o par mesicu pozdeji. To museli kluci z toyoty si fakt maknout, aby to stihli vsechno okopcit. :-)
Ano, kde jsou ty časy. Já tu 126ku totiž měl.
A tak,jako psí hlas do nebe nevolá, i drž ty pysk o tom posvátném autě!
Klaun s vobstarožním tamagočim není způsobilý hodnotit W126.
V kolika jsi jel, že bubláš z mrákot vo vrzání a rozpadání?
Až odejdeš, spláchni.
fostek rulez!
Predpokladam, ze za komaru zakoupenou funglovku. Asi jste byl narodni umelec. Nebo mozna to byla 126, ale fiat...
V kolika jsem jel nevim. Vetsinou to bylo taxi. Kazdopadne kdyby w126 a w140 byla takova prda, pak bych asi dneska zadne tamagogi nemel, neb by cely lexus davno zanikl. Na druhou stranu to berme pozitivne, i diky tamagogi je dnes w221/2 dobre auto.
Apropo 3 roky stary vuz mi obstarozni neprijde, ale nekdo holt ma ten operak nastaveny treba jinak.
Je to třeba vidět v souvislostech. Ke které značce je Lexus přidružen? A kdo tu značku vlastní???
:no::no::no:
Na druhé straně: kupující toho Lexusu si ho asi nekupuje proto, aby v něm šmatlal prstem po obrazovce tabletu. :no::no::no:
Ovšem zdejší uhrovatí čtenáři by nejraději kupovali šmatlafoun s podvozkem a motorem od rendlíku a automatickou převodovkou (protože se ještě nenaučili řídit). Všechno se to pěkně skládá - proč by v jejich očích mělo mít auto životnost 20 let a půl milionu km bez větších investic, když zároveň mění svůj šmatlafoun každý rok...
jednou seriózně - z mé strany:)
Podobný pocit o skvělém autě a debilním ovládání infotainmentu mám z Audi R8 současné generace Vím, že jste ji také měli v testu (nějakej pátek zpátky). Ale já ten lexus ještě nevyzkoušel. Můžete to prosím srovnat? je ten lexus v tomhle ještě debilnější? O kolik? děkuju
Edit...koukal jsem na video. Je. Zlatý Audi. Bože. btw není možné, že se něco přehlédne? třeba při delším užívání si člověk kapku zvykne..
Holt Machala...
Opravdu na seriozním webu o autech patří slovo * do nadpisu??? Pardon, ale je mi z toho na blití, a to nejsem žádnej puritán.
Jinak abych klasicky jen nekritizoval. Jestli toto nebylo celé video, ale jen jeho trailer, tak se fakt těším - drifty, záběry z dronu, je vidět že jste si s tím dali práci. Těším se. jen mohu-li poprosit, nahraďte to slovo v nadpisu nečím stravitelnějším - co třeba nejblbější?
A já to náhodou beru. Na (zřejmě) famózním autě za tři míče takhle z.kurvit ovládání, to si lepší slovo nezaslouží.
Že uhodnu, kdo sem brzy přijde přesvědčovat, že je to vlastně super? >:-[];-)
vis, mne ani tak nejde o to slovo, jako o ten paradox, ze titiz autori na svem webu takova slova filtruji. jde mi o to, ze je to ta vseobjimajici pretvarka v rizi podobe, ktera nas obklopuje v ruznych podobach na kazdem kroku. jestli ten infotainment je nebo neni debilni mi je celkem sumak, protoze tohle stejne neni moje zajmova kategorie, takze nehodnotim, zda ma autor pravdu nebo ne ;-).
Ten systém zřejmě stojí za houby, např. v aktuálním německém AMuS je test LC 500 a hned jako první mínus je uvedeno katastrofální (doslova) ovládání infotainmentu, další mínus je mírná/lehká nedotáčivost (takže v tom, že je to nejlepší driftmašina na světě se zřejmě s Machim neshodnou) a třetí mínus je o něco vyšší spotřeba.
V plusech je silný kultivovaný V8 se skvělým zvukem, dobré jízdní výkony a velmi dobré zpracování. Celkově 4* z 5.
To byla SPZ nešťastné červené R8 V10 Plus, která prošla před dvěma lety všemi i rádoby novinářskými prackami v této zemi. Furt plnej. Tehdy mi bylo líto nešťastníka, kterej jí koupí jako "předváděčku".
Pro případné zájemce: Jak se tak dívám na toho Lexe....aby to nebylo to samý. zatím je to první test, OK. koneckonců SPZ je ve videu vidět :-)
Dalsi chudak novinar, co chcel byt zaujimavy a neprecital si navod na obsluhu.
Tam by totiz rychlo zistil, ze ten touchad sa nehladka, ale prst treba na ploche nechat polozeny a plynulo po nej klzat az do vyberu polozky, resp. zatlacenia celej plochy.
Holt, ale asi vie, preco to urobil.
V kazdom pripade je to ale chyba marketingoveho oddelenia, nechat si nejakym tupelom sprznit tento spickovy produkt. Odovzdat auto bez toho, aby cosi k tomu povedali...to tak potom dopadne.
Vsetko v style " kto chce psa bit, palicu si najde ".
Čili - "Proč má nejlepší auto roku nejdebilnější infotainment? Protože Machala...
No jak jsem psal - a to lexus nenávidím - asi něco přehlídl. každopádně pouštět výhřev sedačky v menu touchpadem...to už je jedno, jak to je. je to zvěrstvo.
A co když si chce spolujezdec zároveń přitopit a řidič vypnou výhřev? To pak teprve bude v autězábava. Se vo tačpád pobijou!
Což ovšem nic nemění na faktu, že když si chce člověk nastavit elementární věc jako výhřev sedačky, což jde v normálním autě pohybem prstu je potřeba v tomhle předraženým šrotu dělat při zastaveným autě a rezervovat si na to tak 5 minut. Příšerný jak se dělají čím dál horší auta.
Zrovna Lex je levnější než konkurence = předraženej šrot k možná nejpečlivějš postavenýmu autu roku což překvapivě potvrzuje i Machala = to je hodně extrémní hodnocení. I Machalo to potom co si přečte návod nebo tuhle diskuzi určitě zvládne bez zastavení a o dost rychlejš než za 5 minut >:-[]
Nebo dokonce objeví že existuje hlasový ovládání >:D
auto u kterýho musím zastavit abych si poladil klimu nebo pustil výhřev sedačky nestojí za řeč. Těším se na dobu až přijdou automobilky na to, že jejich systém ovládání všeho přes dotykovou obrazovku je zastaralý, nemoderní a nebezpečný. Dávám tomu pár let a ono to přijde.
Už si to psal = jak si vymyslel že musíš zastavit?
Ovládání má dlouhodobě nejlepší BMW = teta neteta teď měla na tejden BMW 7 a krom absolutního nadšení z laserovejch světlometů a sedadel potvrdila i trvající náskok v infotainmentu. A pokud by to někoho zajímalo tak celkově prej eště o fous lepší než S
Ovládání maj japonský nebo obecně asijský výrobky trochu jiný = než sednou nám evropanum. Platí to i pro audiovizuální techniku.
I tak je celkově LC asi nejpečlivějš postavený auto roku = že Machala má problém s ovládánim = neznamená že ho bude mít majitel co si to auto koupí :-)
Nějak nechápu..
Tlačítko v Mazdě..stiskneš a jede výhřev na 1. , další stisk na 2. , pak na 3...dalším vypneš..
Není japonec jako japonec..Mazda ty auta umí uživatelsky asi lépe.
Jinak audiovizuální techniku mají japonci mnohem lepší na ovládání než třeba korejci..
SONY mobil i TV jsou na ovládání dost jednoduché a pochopitelné..Samsung je tragedie...
Lexus tam měl dát pár čudlíků a bylo by to ok.. Viz nový Opel Insignia ! :-)
To auto je pecka.
Ale faktem je, ze aktualni generace infoteimentu lexusu je peklo. A schovani ovladani vyhrivani/odvetrani do menu to jen umocnuje.
Tzn. ac lexusak, co nyni brazdi jiz 4. kus teto znacky, tak me ten nadpis ani neurazi. :-)
To si ze mě děláš srandu? To jako myslíš, že se budu proklikávat za jízdy nějakou neergonomicky udělanou nabídkou pomalýho infotainmentu a nevěnovat se řízení? Nejsem sebevrah. Počítám, že na druhý straně ale odsuzuješ lidi, kteří telefonují za jízdy s telefonem u ucha, protože je to strašně nebezpečný, že? Ovládání mají dlouhodobě nejlepší starý auta bez infotainmentu. Dokážeš to ovládat i poslepu, má to okamžitou odezvu i za nízkých teplot a vydrží to po celou životnost auta. Jak dlouho myslíš, že vydrží tenhle dotykovej bazmek? Silně pochybuju, že to bude za 8-10 let ještě fungovat.
Machala to dělá vysloveně blbě = takhle se to neovládá! ;-)
Majitel to udělá tak za čtvrtinu času = a spíš popaměti. Ne že bych ten infotainment chválil = v tomhle směru je asi jedná značka která snese kritiku BMW. Za 8 let spíš bude fungovat = dodnes fungujou starý navigace. Neni nad starý dobrý tlačítka = ale při rostoucim počtu funkcí.. ale to věděli už před 15 lety u BMW a iDrive v tehdejších modelech furt funguje = tak snad i tohle :-)
Já mám na výhřev sedaček kolečko. Nic lepšího a ergonomičtějšího zatím nikdo nevymyslel. O*** to a dát místo mechanickýho prvku proklikávačku přes dotykovej displej umí kde kdo. Chápu, že přes dotykovku ovládáš navigaci a rádio ale elementární věci jako výhřev sedaček, topení atd. to je přes dotyk fakt nesmysl. Chápu proč to automobilky dělají. Je to levnější.
Takže když Machi cokoli na Lexu! pochválí, je to svatá pravda, ale když bude mít jakékoli výhrady, bude to samozřejmě sprostá lež prodejného neodborného šéfredaktora.... :*) >:D
Jenže já mu (na rozdíl od tebe, kdy mu selektivně věříš to, co se ti zrovna hodí) nevěřím nic, viz třeba jeho úžasně sofistikovaný "video důkaz" o tom, že zrovna tohle je nejlépe driftující auto na světě... >:-[] >:D
Ty tady furt do každýho slova cpeš vw abys dokázal, jak jsme neobjektiVWní, ale i já i třeba wl nemáme problém kritizovat nepovedený věci u oblíbené značky. To ty seš dokonalej úkaz magora, co bude klidně chválit, jak *** voní, jen když se to týká Toyoty a spol.
To má být fronta na tebe (samozvaného "tato planeta") v mauzoleu? >:D
Víš, že věřím, že i ve vlastní garáži máš jen odkaz...., na Lexe samozřejmě! >:-[]
Vtipnější jsem pro tebe hlavně v případě, kdy si nedělám pr.del zrovna z tebe (což pravda není moc často).
V8 TDI v Panameře už jsme tu snad probírali několikrát, ale chápu, že je to teď tvé stále oblíbené téma.
Zeptej se u Porsche!
Podle mě měli nejspíš problém s plněním současných emisních limitů, protože verze v Panameře neměla (na rozdíl od SQ7) elektrický kompresor.
Co by s tím měl mít společného 50d?
Střídání šéfů v Audi nebo koncernu obecně je stejně jako to zavedení a hned ukončení V8 = trochu na hlavu. To je celý = chápu že ti je nepříjemný o tom mluvit
My 2 sme o tom mluvili myslim jen 1 a je to hodně dávno. Moje oblíbený téma je teď třeba [odkaz] a z aut zrovna tenhle Lexus ;-)
"Hlavní podíl na tomto trendu však podle všeho mají daňové úlevy pro hybridy. Díky tomu například v Belgii dosahuje podíl nově objednaných Panamer devadesáti procent, ve Francii pak sedmdesáti. "
Sice máš pravdu, ale jeho hlavní slabinu to vůbec neřeší. Takový ovladač má být navržený s ohledem na to, aby šel používat naprosto suverénně, bez nutnosti nějaké jemnější motoriky. S jasnou odezvou, jednoznačným chodem (tedy se vůbec nepotřebuješ dívat, jestli ses posunul a o kolik). Tohle ti dává víc možností (i když dnes mají touchpady i systémy s otočnými ovladači), ale musíš se na to víc soustředit a to je podle mne zásadní chyba. Tím spíš, když do toho systému dáš věci, které lidé chtějí ovládat i za jízdy.
Lepší když je nedokonalý tohle a zbytek auta super = než obráceně ;-)
Já si loni zapnul sedačku = možná 2x? Tohle neni auto který bude vymrzlý před panelákem [odkaz] když náhodou jo majitel vyhřívání zvládne spíš líp než Machala :-)
Vzhledem k tomu, že jsem znovu a znovu koupil matlačku, mám zjevně jiné priority. Ale na pochvalu to není.
Tak já si třeba pravidelně zapínám ventilaci. Jestli mluvíš o Aurisu, tak předpokládám, že nemáš kožená sedadla. Pokud pak bydlíš, kde se v zimě solí, tak je diskutabilní, jestli garáž vyhřívat. A kůže je v tomhle materiál na prd.
... je to stejny nesmysl jako u jinych modelu. Zvyknout se na to da a fakt je, ze ja mam jeste na vyhrivani tlacitko. Clovek si osvoji hlasove ovladani. :-)
Nicmene infoteimenty jsou ted kapitola sama pro sebe vsude. Zena ma audi a tez nic moc. A nejsmutnejsi je, ze stare Lexusy to meli vyresene celkem normalne.
LC to asi rozdycha, to si clovek kupuje z jinych duvodu. Masserati ma tez hruzu. Ale jestli to nechaji i pro LS, tak potes koste.
1. Prst je třeba držet na touchpadu a přejít na požadovanou ikonu (jak už zmínil Anton).
Myslím, že to bude věc zvyku. Možná to nebude intuitivní nikdy, ale nezatracoval bych to při první projížďce (obzvláště když ani nevím, jak se to má dělat).
2. Do menu sedačky se lze dostat hned z hlavního menu, přejetím z ''Klimatizace'' přímo výše na ''Sedadlo/volant''.
Před publikováním vulgarismů a natáčením hloupého videa doporučuji alespoň přečtení manuálu.
Nebo zde je alternativa - čas 30:30: [odkaz]
Koukám na tvoje video - a je to pořád extra deb.ilní.
Dost možná podobně de.bilní, jako ve spoustě jiných "moderních" aut, ale pořád vrcholně deb.ilní.
Ještě beru, že je lepší zastavit, když chci nastavit třeba navi. Ale abych musel věnovat tolik pozornosti i takové kravině, jako je vyhřívání sedačky......
Hlavně že do aut se.rou pořád další bezpečnostní asistenty, ale triviální ergonomie dostává těžce na pr.del. :no:
Heleď, já tady ten systém nechci obhajovat, ani jsem ho nezkoušel.
Mně se líbí i-drive. A v první verzi na něj taky každej nadával..
Já když chci na klasickým dotykáči v autě nastavit třeba basy, tak to taky není zrovna hitparáda. U Lexusu u toho můžu alespoň líp sledovat provoz (menší přeostřování).
PS Autor vypíchnul asi to nejsložitější. Rádio se ovládá na volantu, na mapy máš tlačítko, klimatizace má také klasická tlačítka. Prostě vyhřívání sedačky je složitější, aby tlačítka ušetřili, to je celý. Na druhou stranu, když budu třeba předjíždět, tak si nebudu zrovna hledat zapínání ohřevu pozadí :-)
Manželky nemají rády Lexus.
Manžel totiž veškerý čas tráví ve svém novém Lexusu. Čte si návod, pokouší se ho pochopit, nastavuje do nekonečna optimální kompromisní rychlost pohybu kurzoru.
Šmatlají a šmatlají svůj nový SMART-TABLET-DRIVEN-SMART-CAR.
A až budou k mání robotky na sex, půjdou do toho mezi prvními a koupí si "šmatla-always-virgin-ladies-robots" a manželky půjdou od válu. :-):-):-):-):-)
PS - jestlipak se kurzor a tablet zpomaluje když je auto promrzlé na horách? :-):-):-):-):-)
Někoho to baví ................... ale jinak by se měli zamyslet nad významem slovního spojení .... "user friendly".
Mimochodem, pokud je mi přes 45 let, mohu potřebovat na četní brýle.
brýle na řízení a na ovládání tlačítek opravdu nepotřebuji.
Na infobazmeky tedy brýle potřebuji a to by mne sralo.
Ve svém Mercedesu vše ovládám z jedné konzole na kterou se nemusím dívat a vše mám dublované tlačítky, mohu si vybrat, a ještě mám víceméně vše dříve jmenované na volantu. Já jsem si za ty tlačítka zaplatil.
Lexus chce prostě ušetřit na tlačítkách, to samé Tesla v modelu 3. Zaplatit si to nechá jako kdyby tam tlačítka byla.
A nemoze to proste byt tym, ze sa v aute da nastavit aby sedacky hriali len kym do neho clovek sadne a je tam zima? Tak nejak to ma aj nova astra a na tlacidlo sedaciek sa v podstate nesaha.
Ano, zazil som to v novej Astre. Akurat neviem ci je to priplatkova funkcia s lepsim infosystemom, alebo to maju vsetky vybavy. Kludne sa chod mrknut do Oplu. :-)
Automatické vyhřívání sedadel
V závislosti na výbavě vozidla může
být v nabídce personalizace vozidla
na informačním displeji nastaveno
automatické vyhřívání sedadel.
Přizpůsobení vozidla 3 109.
Pokud je tato funkce aktivována,
bude vyhřívání sedadel aktivováno
automaticky při nastartování vozidla.
Aktivace je závislá na několika
parametrech, jako je například teplota
v interiéru vozidla, intenzita a směr
slunečního záření a nastavená
teplota elektronicky řízené
klimatizace pro stranu řidiče
a spolujezdce.
Tak jak se interiér vozidla zahřívá,
snižuje se automaticky úroveň
vyhřívání sedadel až do konečného
vypnutí. Úroveň vyhřívání sedadel je
během automatické činnosti
signalizována kontrolkami vyhřívání
sedadel.
Pokud není sedadlo spolujezdce
obsazeno, nebude funkce
automatického vyhřívání sedadel
aktivovat vyhřívání tohoto sedadla.
Kdykoli během automatického
vyhřívání sedadel lze stisknutím
tlačítek vyhřívání příslušného
sedadla režim automatického
vyhřívání sedadel opustit a regulovat
vyhřívání sedadel ručně.
je jistě nepříjemný, ale LC500 vyniká v podstatnějších oblastech, je to jedno z mála aut v dnešní době s pořádným atmosférickým osmiválcem, dobře vybalancované a podle mě i s hezkým a dynamicky působícím designem na hony vzdáleném od ostatních nehezkých modelů Lexe a navíc za docela příjemnou cenu. Takže infotaiment je jenom drobný přešlap na jinak povedeném autě.
IS-ko sa paci aj mne... nazivo je to ine ako na fotkach... rozhodne jeho dizajn zaujme viac ako nejaka A4 alebo rada 3 ;-) .. proste vyzera fakt noblesne :yes: