Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Proč se nová Škoda jmenuje Karoq? Tohle byste nevymysleli!

Jméno Karoq souvisí se sjednocením systému názvů SUV značky Škoda. Nevzniklo úplnou náhodou, jeho historie nás přivádí až k původním obyvatelům Aljašky.
Zpět na článek
28. 4. 2017 14:11
28. 4. 2017 14:44
28. 4. 2017 15:30
28. 4. 2017 14:15
28. 4. 2017 14:31
28. 4. 2017 14:37
28. 4. 2017 17:10
28. 4. 2017 14:23
28. 4. 2017 15:22
28. 4. 2017 14:24
28. 4. 2017 14:27
28. 4. 2017 16:19
28. 4. 2017 16:41
28. 4. 2017 17:50
28. 4. 2017 19:07
28. 4. 2017 19:10
28. 4. 2017 19:55
28. 4. 2017 20:48
28. 4. 2017 20:53
28. 4. 2017 21:13
28. 4. 2017 22:23
28. 4. 2017 23:28
28. 4. 2017 20:05
28. 4. 2017 20:07
28. 4. 2017 20:58
30. 4. 2017 10:47
neregistrovaný "SR20"
Avatar - Ada je zase tady
28. 4. 2017 14:07
A za koliq ta karotka bude?
Bude mít zase na tachometru čísla vzhůru nohama? :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
28. 4. 2017 17:36
Re: A za koliq ta karotka bude?
Když už, tak karotqa...
Avatar - pumpkin
29. 4. 2017 09:44
Re: A za koliq ta karotka bude?
Pššt, to si šetria na crossover namiesto Citigo.
Avatar - Missouri
28. 4. 2017 14:11
Což o to
logiku to má, ale pěkné to není. Ten dvanáctiletý kluq, to musí bejt panečku vykuq... Saqra!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
28. 4. 2017 14:44
Re: Což o to
Souhlasím, po Qashqai a Hyundai je to nejpitomější názov pro auto.
Avatar - WinDiesel
28. 4. 2017 15:21
Re: Což o to
ty jsi ošklivý :-)
Avatar - CHerokee
28. 4. 2017 15:30
Re: Což o to
To je možné, ošqivý >:D 8-s
28. 4. 2017 14:15
Bože..
Než vypotily takový příběh (protože každý produkt musí mít dnes za sebou příběh) tak to se marQetigové oddělení šQodovky muselo pěkně zapotit.. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 14:31
Re: Bože..
Já už tu Qmánii taky chytil 8-s
28. 4. 2017 14:37
Re: Bože..
Ty nejsi očkovaný? V této společnosti?
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 17:10
Re: Bože..
;-\ Tak tak, strašná kravina. Jeli na Aljašku ptát se domorodců (!!!), co říkají na české (!!!!) auto, které v Čechách oficiálně představují zamaskované ve fólii. Neznaje marketing škody, myslel jsem si, že maskování je určené pro testování auta v provozu, kdy nechci prozradit jeho vzhled.
Ale představit (oficiálně!!) auto, neboli ukázat ho všem, ale tak, abych ho nemusel ukázat....Ještě mohli oficiálně oznámit jméno auta, a zamaskovat v něm tři prostřední písmena, aby to bylo zajímavější.
Avatar - Bubáq
28. 4. 2017 14:20
Není to z mé hlavy, ale....
...dávám si registrovat překrásné jméno s úžasnou historií: Bubaq.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2017 14:23
Kua už!
Běžte už s tím automatickým spouštěním videí/reklam někam. Spolehlivě mě to odradilo od čtení článku dříve než jsem začal. Ale to je vám evidentně jedno, hlavně že máte zobrazeno. :no:
Rozbalit vlákno
1
28. 4. 2017 14:24
PR
Tak jsme se dozvěděli, že název vymyslel 12 letý hoch z Aljašky, a ještě k tomu historické logo automobilky přivezl do Uherska jeho praděd s trojúhelníkovými šípy v toulci...

Co takový Seat, nebyl to jeho prastrýc sportovec co měl po úraze páteř do písmene S? Určitě házel oštěpem... jinak si ta trojúhelníková světla neumím vysvětlit.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 14:27
Re: PR
Nene, Seat vychází z anglického - sedačka, sedět - první Seaty moc nejezdily, takže byly používány jako sedačky, v parcích, v městech, kdekoliv, kde jsi se potřeboval posadit, sedl sis do Seatu na Seat...
Avatar - rokyta.p
28. 4. 2017 14:41
Čumulangma nic ?
Vidíte, a já si myslel že Karoq = Jozef Kabaň >:D Trošku to ale trhá uši i jazyk. Hlavně , že takto nebojácné SUV není Čumulangma ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
28. 4. 2017 14:52
ten marketingový blábol o malém Vinetuovi si mohli odpustit,
prostě je to podle albánské vesnice a ne že ne. Jako Má Ford Capri, má Škoda Karoq. Je to takové krásně východoevropsky neatraktivní :no: . Ten název je dokonce tak blbý, že má potenciál kupující odrazovat.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2017 16:02
Re: ten marketingový blábol o malém Vinetuovi si mohli odpus
meno yeti pritom za mna nemalo chybu... tak neviem v com bol problem..

karoq.. karl.. tieto mena mi na autach proste zneju divne .. co ze mas? no mam karla.. a ty? ja zase karoqa... ;-\ ak onic v zlom... ale yeti bolo uzasne meno.. sedelo tomu auticku dokonale... tak nevidivim dovod vymyslat nove meno ale marketing je dnes neporazitelny
28. 4. 2017 17:54
Re: ten marketingový blábol o malém Vinetuovi si mohli odpus
Tvoj nick je tiež dosť unikát. Cítim štipku skrývanej schizofrénie...
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2017 18:58
Re: ten marketingový blábol o malém Vinetuovi si mohli odpus
mas ty starosti >:D
28. 4. 2017 16:02
Nová norma?
2 články o tej istej Škode denne! Alebo do večera stihnete aj tretí? 8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2017 16:07
Re: Nová norma?
a hned maju aj noveho konkurenta ioniq... bude to este velky Q-veckovy suboj dvoch sousedu
28. 4. 2017 17:57
Re: Nová norma?
Skús to ešte raz a po slovensky...Komolíš slovenčinu aj češtinu dokopy takým spôsobom, že aj Maďar by z toho bol maďar...
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2017 18:57
Re: Nová norma?
postreh mas.. to nemohu rict >:D
29. 4. 2017 14:11
Re: Nová norma?
Ešte keby si tak chápal zmysel toho, čo píšeš. Čítaš niekedy po sebe?
Avatar - Emel
28. 4. 2017 16:19
Jména
Arviaq, Eliaq, Yuroq, Amiq a Karuq... jako že bude Karoq a Karuq? ***q, to je teda bizár... to už snad trumfne jen [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
28. 4. 2017 16:41
Karoq
takový dojemný příběh, jediné oko nezůstane suché ;-) >:-[] Mise splněna, stačilo říct, že vám prostě chutná.
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2017 17:01
je mi to docela jedno - je to stejne o zvyku
zatim na to nemam nazor. kodiaq taktez. uvudim jak to bude az budou vice frekventovane na cestach.

ale pamatuji si jak byl Yeti uvaden na trh a to bylo povyku, jak je to nejhorsi jmeno v historii automobilu. a hle, lidi si na to zvykli. to stejne ocekavam tady.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - holden2
28. 4. 2017 17:03
Re: je mi to docela jedno - je to stejne o zvyku
presne jak pises. musis si zvyknout.
Avatar - holden2
28. 4. 2017 17:01
je mi to docela jedno - je to stejne o zvyku
bude to stat za ho*vno stejne jako veskerej boleslavskej hnuj. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje. uz tu na hnuj ceka moucha
Rozbalit vlákno
1
29. 4. 2017 16:08
Re: je mi to docela jedno - je to stejne o zvyku
:-) :-) :-) :-) :-)
28. 4. 2017 17:50
Kodiak
Kodiak je pěkný film, super krimi a drama, doporučuji. :yes:
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2017 17:53
Já tedy u auta jméno neřeším.
Je pro mě důležité, aby mi maximálně vyhovovalo v součtu svých vlastností.

Překvapuje mě tak bouřlivá diskuze u tak nepodstatné věci. Moje nynější auto se nijak nejmenuje, je to nějaká značka, model označen třemi čísly a jedním písmenkem a je mi to úplně jedno, jedno, jedno. Mám ho rád a když mi přestane vyhovovat tak ho odhodím. Kvůli jménu jsem nikdy svůj výběr nekorigoval. Moje bývalá auta, která měla jméno, jsem neměl o nic víc rád. Je to stejně jenom označení, které nezaručí, že se bude míň s.rát nebo že mu kvůli jménu odpustím, že třeba nejede.
Rozbalit vlákno
6
28. 4. 2017 18:00
Re: Já tedy u auta jméno neřeším.
Tak prečo sa nad diskusiou o takej nepodstatnej drobnosti tak obšírne pozastavuješ? Keď ti to je tak strašne fuk...
28. 4. 2017 18:03
Re: Já tedy u auta jméno neřeším.
Protože to zde již několik let sleduji a jaksi mě to baví.
Smím vyjádřit svůj názor?
28. 4. 2017 18:23
Re: Já tedy u auta jméno neřeším.
Ja len že o tom pletieš viac ako ostatní o mene auta... >:D
28. 4. 2017 18:28
Re: Já tedy u auta jméno neřeším.
A to je nějaký problém? Tuším, že zatím nejsou stanoveny žádné limity, co do délky příspěvků.
29. 4. 2017 14:13
Re: Já tedy u auta jméno neřeším.
A čo si hneď taký pokakaný? Ja ti nič nezakazujem, ja sa tomu len divím. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2017 12:51
Re: Já tedy u auta jméno neřeším.
Takže si Gilgit = já to věděl :-)
28. 4. 2017 19:07
Skoda Knedliq
Jak tak dalej pójdzie, będziecie jeździć Knedliq'ami. Albo Skodą Bramboráq
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
28. 4. 2017 20:10
Re: Skoda Knedliq
skoda vepro skoda knedlo skoda zelo.... slo by to :yes:

knedliku 6.. tata 5 ;-)
28. 4. 2017 19:10
cena
Jestli to bude vypadat aspoň trochu dobře ( což se mi z těch obrázků moc nezdá), komu budou prodávat Kodiaka? Kolik lidí zaplatí raketu za další dvě pseudo sedačky?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 19:55
Re: cena
Přesně!
Stejně jak sup - od té doby, co se prodává Rapid se Superb pro nezájem přestává vyrábět!
28. 4. 2017 20:48
Re: cena
Nevím, superb je mimořádně povedené auto na poměry škody. Dá se to říct o kodiaku? Nemyslím si.
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 20:53
Re: cena
No, já si to myslím. A ti, co ho vyprodali na měsíce dopředu, nejčastěji v nejvyšších výbavách za ceny dost přes milion si to asi myslí taky.
28. 4. 2017 21:13
Re: cena
Kodiak byl "vyprodanej " dřív než ho někdo vůbec mohl pořádně vidět, spíš bych to připsal davovému šílenství a excelentnímu marketingu, něž výjimečnosti. Když člověk ví, jak Kodiak mohl vypadat a co mohl představovat, je to prostě promarněná příležitost. Za stejné peníze je pro mě superb mnohem lepší volba.
Avatar - Emel
28. 4. 2017 22:23
Re: cena
Jako... mně se taky líbí Superb. Ale Kodiaq má lepší techniku - robustnější převodovky a tak. Jen mu chybí silnější benzíny, ale ten 140kW Miller je taky zajímavá volba. A proti Karoqu má mimo jiné víceprvek ve všech verzích třeba.

Víc se samozřejmě prodá Karoqa, jako se prodá Octavií víc než Superbů, ale příplatek za Kodiaq nebudou vyhozené peníze.
Avatar - rohYpnol
28. 4. 2017 23:28
Re: cena
Ne, Kodiaq sbírá chválu kudy chodí.

Ale z druhé strany - za extrémní čekací dobou nevidím tak masivní poptávku, ale spíš nedostatečné výrobní kapacity.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 4. 2017 20:04
Karoch
Fabio si hrál s míčem. Míč se však zakutálel na vozovku. Škoda Fabia....
Rozbalit vlákno
2
28. 4. 2017 20:58
Karoq?
A čo vy si , vy tupcí, predstavujetě pod pojmom Karoq?

Kaj Akurát Rýchlo Ojebať Qupujích - to jé od tých eskýmákov to posledné slovo.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
28. 4. 2017 23:24
Česká tradice a hodnoty?
Škoda čerpá hodnoty u aljašských eskymáků ... opravdu skvělé >:-[]

Ještě že nešli s inspirací ještě dál na západ >:D >:D >:-[]

Asi chápu, proč Kabaň utekl >:-[] :-!

Přitom takové krásné názvy byly... Popular, Felicia... ach jo.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
29. 4. 2017 01:25
Re: Česká tradice a hodnoty?
Krásné možná, jenže historicky, by se to muselo jmenovat Škoda RSO. ;-)
Avatar - 3_diamanty
29. 4. 2017 07:27
Re: Česká tradice a hodnoty?
presne .... ved skoda mala krasne nazvy.... a kludne by som bol za navrat mena felicia aj mena popular .. k comu nejaky karoq.... ale markting ma dnes velku moc... vid nastupca laguny talisman ktory mi znie akoby bol z bolywoodu ale europsky teda uz vobec nie .... tradicie su dnes uz zda sa k nicomu .... s tym ale nic nespravis...

inak mne sa nazov yeti pacil.... preco vlastne skoncil? vie niekto skutocny dovod?

PS: Jozo ma na viac... pre skodu spravil ozaj dost ale ma stale este velku buducnost pred sebou a tak sa dalo cakat ze skor ci neskor pojde zase "o dum dal" ... medzi dizajnermi nic neobvykle
Avatar - pumpkin
29. 4. 2017 09:56
Dvanásťročný copywriter
Dúfam, že ďalšie názvy pre škodovku pomôžu vymyslieť pre zmenu austrálski Aborigéni a že chlapcovej rodinke z Aljašky pošlú jeden Karoq za odmenu. :-)
Ten názov mi sám o sebe nevadí, len čo tak hľadať inšpiráciu doma a nie na konci sveta. Ale rozumiem, tu by sa také báchorky ľahko prekukli...
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2017 21:50
Ty si ale kár :)
nie, ja som iba maly karoq :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
30. 4. 2017 10:47
Je to kchúl meno.
A metrosexuáli si budú za volantom pripadať jak drsní chlapi.
Rozbalit vlákno
0